Het is dat je dan in niemandsland woont, maar voor het geld zou ik het i.i.g. niet laten. Daar heb je hier net een schuur voor, of een appartementje in een "betere" wijk.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
In Emmen heb je voor 140k een 13 in een dozijn rijtjeshuis van 3 verdiepingen
Jij was Wanda?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook. Maar mn Wanda carnavalskostuum had een niet werkende
You never know until you tryquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik weet zeker dat jouw toverstafje mij niet geeft wat ik nodig heb
Wat bedoel ik dan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eeuh, niet dus
In noord Friesland, omgeving Stiens enzo.
Mijn uiterst welgemeende excuses. En nous is het tijd voor een tasje theequote:Op vrijdag 3 december 2010 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is dus niet de bedoeling he, vriend
Hoe smaken de geurkaarspeuken?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik weet zeker dat jouw toverstafje mij niet geeft wat ik nodig heb
Hier heb je dr niets voorquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Het is dat je dan in niemandsland woont, maar voor het geld zou ik het i.i.g. niet laten. Daar heb je hier net een schuur voor, of een appartementje in een "betere" wijk.
Mariaparochie en waarom weet ik datquote:
Oh jawel hoorquote:
Had ik jou al verteld dat ik DM echt de meest verschrikkelijke toevoeging op FOK! vind?quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had een duwerergens rond Enschede die riep opeens dat hij Otto langs de weg ging zetten
Ik snapte er in het begin weinig van
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
smerig! Condooms met geurkaars smaak zou ook echt niet lopen
Kanaleneiland ook niet? Of bij in die buurt bij de Graadt van Roggenweg? Om maar wat te noemen?quote:
Iquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Zal die foto even opzoeken voor je
Uberhaupt smaak condoomsquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
smerig! Condooms met geurkaars smaak zou ook echt niet lopen
Pleur er 30000 extra bij en je hebt een prima apartementjequote:Op vrijdag 3 december 2010 15:18 schreef PeuRac het volgende:
140.000 euro, koopt je hier 25m2 ofso. Of een parkeerrecht in een parkeer garage in/om t centrum
Dan is deze dag niet geheel verlorenquote:
Ja, dat bedoel ik! Hahahaquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mariaparochie en waarom weet ik dat
ik moest lachenquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had ik jou al verteld dat ik DM echt de meest verschrikkelijke toevoeging op FOK! vind?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |