Wat ik allemaal wil, grenst aan het absurdequote:Op vrijdag 3 december 2010 14:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoezo, die wachttijd blijft toch staan?
Ik zou toch net 10m² meer willen hebben en aparte slaapkamer +balkon/tuin.
Ja, daarom had ik ook niet op je twitter oproep gereageerd.... Ik zal mijn ogen en oren wel openhouden voor jequote:Op vrijdag 3 december 2010 14:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn hond doe ik voor geen goud weg. Mag ik ook niet van mn zoon.
Citaat van Huppelkind: Mama we kunnen toch ook onder een brug slapen? Niet Maxie weg doen hoor!
Vatwasser, wasmachine in de bijkeuken enzquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ik allemaal wil, grenst aan het absurde
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:59 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben niet verliefd op een poekiewoekie
Ik wil t huis van mn ouders, in t centrum van Utrecht, of k dan ff 2,5 miljoen wil aftikkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ik allemaal wil, grenst aan het absurde
Verkapte *kijk eens hoe rijk mijn ouders zijn* pats postquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil t huis van mn ouders, in t centrum van Utrecht, of k dan ff 2,5 miljoen wil aftikken(in de Achterhoek is het echt véél goedkoper).
Dat, en geen wc op de badkamer en een Aston Martin voor de deur.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vatwasser, wasmachine in de bijkeuken enz
Ik heb atm geen werk, geen zicht op werk in de nabije toekomst, geen recht op uitkering want ik woon samenquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, daarom had ik ook niet op je twitter oproep gereageerd.... Ik zal mijn ogen en oren wel openhouden voor je
PM anders even wat info qua maandlast en eisen etc.
Juist niet, want in de achterhoek is het goedkoper dan in Utrechtquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Verkapte *kijk eens hoe rijk mijn ouders zijn* pats post
Sjah dat willen er meer... maar haalbaar is het momenteel op deze leeftijd nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil t huis van mn ouders, in t centrum van Utrecht, of k dan ff 2,5 miljoen wil aftikken(in de Achterhoek is het echt véél goedkoper).
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Verkapte *kijk eens hoe rijk mijn ouders zijn* pats post
Krijg je die bij het huis dan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat, en geen wc op de badkamer en een Aston Martin voor de deur.
Werk ze!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:01 schreef littledrummergirl het volgende:
zo huisje is weer lekker schoonnu spullen inpakken en door naar mn werk
WTF heeft dat met dat andere te maken?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
want in de achterhoek is het goedkoper dan in Utrecht
Ligt aan het huis, als je er eentje koopt van een miljoen of 10, kan je er vast wel een AM bij uit onderhandelenquote:
Waar je dan gewoon voor betaaldquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ligt aan het huis, als je er eentje koopt van een miljoen of 10, kan je er vast wel een AM bij uit onderhandelen
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
WTF heeft dat met dat andere te maken?
Blijkbaar snap jij het niet.. Het huis zoals Peu z'n ouder nu hebben, zou in Utrecht 2,5 mil kosten.. Waar ze nu wonen klaarblijkelijk dus niet..quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
WTF heeft dat met dat andere te maken?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar je dan gewoon voor betaald
Uiteraard, maar zo zien mensen dat nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar je dan gewoon voor betaald
Hallo wegquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:04 schreef Evie het volgende:
[..]
En betalen zal je tot je krom ligt...
![]()
![]()
Mensen ik ben weg!!!
bla bla bla, nu met GRATIS product xquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteraard, maar zo zien mensen dat niet
Is weer eens wat anders dan een kliko hequote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Blijkbaar snap jij het niet.. Het huis zoals Peu z'n ouder nu hebben, zou in Utrecht 2,5 mil kosten.. Waar ze nu wonen klaarblijkelijk dus niet..
quote:
Ben benieuwd of iedereen hier weet wat een kliko isquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan een kliko he
En die staat waar?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zal toch wel? Is toch gewoon normaal abn?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben benieuwd of iedereen hier weet wat een kliko is
Ajuusquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:04 schreef Evie het volgende:
[..]
En betalen zal je tot je krom ligt...
![]()
![]()
Mensen ik ben weg!!!
ach ze hebben hier wel startersappartementen te koop hoor!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OTTO!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet, productnaam, die verschilt per deel van het landquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal toch wel? Is toch gewoon normaal abn?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:07 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil een huis met een toren, en dan in de toren, een rondbed, met allerlei spullen langs de rand (oh, het bed moet automagisch kunnen draaien), uiteraard met glijbaan die naar beneden gaat en eindigt bij het verwarmde zwembad in de kelder!
heb je die andere verdieping nog niet verhuurd? dat was de bedoeling toch?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:06 schreef Ripley het volgende:
Ik heb nu samen met de buurman een pand van 3 verdiepingen van 65 m2 per verdieping. Wat ik uiteindelijk wil is een huis met dakterras, bad, mancave en womancave
we zijn bezig met verkoop aan de winkel op de begane grondquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:08 schreef rival het volgende:
[..]
heb je die andere verdieping nog niet verhuurd? dat was de bedoeling toch?
Eh, die heb ik al zo'n 16 jaarquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:08 schreef Evie het volgende:
[..]hoe kom jij aan mijn plannen? Zegt ze sokken en schoenen aantrekkend...
Dat lijkt me gewoon plain-Dutchquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben benieuwd of iedereen hier weet wat een kliko is
Ik ga dus NIET naar purm verhuizenquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:07 schreef rival het volgende:
[..]
ach ze hebben hier wel startersappartementen te koop hoor!
van 32m2, die kosten maar 140k.
top! toch?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
we zijn bezig met verkoop aan de winkel op de begane grond
Ja zeg, iedereen weet maar gewoon wat een kliko is, anders zwaait er wat.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet, productnaam, die verschilt per deel van het land
Je kan ook naar Sint Anna parochie of zoquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga dus NIET naar purm verhuizen
In Enschede en omstreken heet het Otto.quote:
OTTO!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:10 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Ja zeg, iedereen weet maar gewoon wat een kliko is, anders zwaait er wat.
ik zag dat je in mijn oude wijk (noord dus) een zolderkamer kan huren bij iemand in huis. dat was maar 500 per maand!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga dus NIET naar purm verhuizen
Waar is hier?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:07 schreef rival het volgende:
[..]
ach ze hebben hier wel startersappartementen te koop hoor!
van 32m2, die kosten maar 140k.
Watertoren kopen en ombouwen tot woningquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:07 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil een huis met een toren, en dan in de toren, een rondbed, met allerlei spullen langs de rand (oh, het bed moet automagisch kunnen draaien), uiteraard met glijbaan die naar beneden gaat en eindigt bij het verwarmde zwembad in de kelder!
Voor 500 exclusief kun je ook een verdieping bij mij hurenquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
ik zag dat je in mijn oude wijk (noord dus) een zolderkamer kan huren bij iemand in huis. dat was maar 500 per maand!
ken je dat niet?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:10 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon de grijze/groene/blauwe container voor je afvalquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:10 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo makkelijk Bart zn kelderbox intrekkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
ik zag dat je in mijn oude wijk (noord dus) een zolderkamer kan huren bij iemand in huis. dat was maar 500 per maand!
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:11 schreef Tally het volgende:
[..]
In Enschede en omstreken heet het Otto.
Waar ligt dat dan ergensquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan ook naar Sint Anna parochie of zo
jammer, te ver van mijn favo stadjequote:
Ja, wat wou je doen dan? *borst vooruit steektquote:
En dat is?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jammer, te ver van mijn favo stadje
Now it's on!!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, wat wou je doen dan? *borst vooruit steekt
Die staat in kwadijk net naast purmerend.... woon een hele familie in. (dus niet alleen een gezin)quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:11 schreef PeuRac het volgende:
Watertoren kopen en ombouwen tot woning
Utrechtquote:
Tegen Almelo aangeplakt geloof ikquote:
Tietjesquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
*vinger in tet prikt*quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier in Utrecht staat een hele gave, maar dat zijn al appartementenquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:14 schreef rival het volgende:
[..]
Die staat in kwadijk net naast purmerend.... woon een hele familie in. (dus niet alleen een gezin)
Ik zou voor een miljoen nog niet in Lelystad gaan wonenquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:14 schreef Spezza19 het volgende:
Voor 140k heb je in Lelystad toch een aardig knap huis
In Emmen heb je voor 140k een 13 in een dozijn rijtjeshuis van 3 verdiepingenquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:14 schreef Spezza19 het volgende:
Voor 140k heb je in Lelystad toch een aardig knap huis
Eeuh, niet dusquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tegen Almelo aangeplakt geloof ikMaar dat wil je ook niet.
Ik had een duwerquote:
Ja, dat is dus niet de bedoeling he, vriendquote:
Ik ook. Maar mn Wanda carnavalskostuum had een niet werkendequote:
oequote:Op vrijdag 3 december 2010 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeggen mensen altijd die nog nooit in Lelystad zijn geweest....quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou voor een miljoen nog niet in Lelystad gaan wonen
quote:
Het is dat je dan in niemandsland woont, maar voor het geld zou ik het i.i.g. niet laten. Daar heb je hier net een schuur voor, of een appartementje in een "betere" wijk.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
In Emmen heb je voor 140k een 13 in een dozijn rijtjeshuis van 3 verdiepingen
Jij was Wanda?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook. Maar mn Wanda carnavalskostuum had een niet werkende
You never know until you tryquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik weet zeker dat jouw toverstafje mij niet geeft wat ik nodig heb
Wat bedoel ik dan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eeuh, niet dus
In noord Friesland, omgeving Stiens enzo.
Mijn uiterst welgemeende excuses. En nous is het tijd voor een tasje theequote:Op vrijdag 3 december 2010 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is dus niet de bedoeling he, vriend
Hoe smaken de geurkaarspeuken?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik weet zeker dat jouw toverstafje mij niet geeft wat ik nodig heb
Hier heb je dr niets voorquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Het is dat je dan in niemandsland woont, maar voor het geld zou ik het i.i.g. niet laten. Daar heb je hier net een schuur voor, of een appartementje in een "betere" wijk.
Mariaparochie en waarom weet ik datquote:
Oh jawel hoorquote:
Had ik jou al verteld dat ik DM echt de meest verschrikkelijke toevoeging op FOK! vind?quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had een duwerergens rond Enschede die riep opeens dat hij Otto langs de weg ging zetten
Ik snapte er in het begin weinig van
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
smerig! Condooms met geurkaars smaak zou ook echt niet lopen
Kanaleneiland ook niet? Of bij in die buurt bij de Graadt van Roggenweg? Om maar wat te noemen?quote:
Iquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Zal die foto even opzoeken voor je
Uberhaupt smaak condoomsquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
smerig! Condooms met geurkaars smaak zou ook echt niet lopen
Pleur er 30000 extra bij en je hebt een prima apartementjequote:Op vrijdag 3 december 2010 15:18 schreef PeuRac het volgende:
140.000 euro, koopt je hier 25m2 ofso. Of een parkeerrecht in een parkeer garage in/om t centrum
Dan is deze dag niet geheel verlorenquote:
Ja, dat bedoel ik! Hahahaquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mariaparochie en waarom weet ik dat
ik moest lachenquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had ik jou al verteld dat ik DM echt de meest verschrikkelijke toevoeging op FOK! vind?
Stimmt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:18 schreef PeuRac het volgende:
140.000 euro, koopt je hier 25m2 ofso. Of een parkeerrecht in een parkeer garage in/om t centrum
Dat is hij sowieso niet. Trust mequote:Op vrijdag 3 december 2010 15:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan is deze dag niet geheel verloren
Mag nietquote:
Ja maar soms moet hetquote:
Ik geloof je nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is hij sowieso niet. Trust me
Komt nog welquote:
Waarom?quote:
Het is ook wel eens prettig geen kwakje uit je klets te hoeven vegenquote:
quote:
Dat vind ik niet eens een probleemquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is ook wel eens prettig geen kwakje uit je klets te hoeven vegen
moet je t ergens anders opvangenquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klaarpijpenquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, en dat natuurlijk!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms omdat ze geen enge ziekte wil van een random lul?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:22 schreef rival het volgende:
[..]
blijf hoop houden, huppel kan je op haar woord vertrouwen
Gewoon voor het zingen de kerk uitgaan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:22 schreef Samzz het volgende:
Toch nog een lief berichtje van Rivalquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:22 schreef rival het volgende:
[..]
blijf hoop houden, huppel kan je op haar woord vertrouwen
klinkt logisch!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snel stoppen, zuigen en slikkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |