Wat ik allemaal wil, grenst aan het absurdequote:Op vrijdag 3 december 2010 14:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoezo, die wachttijd blijft toch staan?
Ik zou toch net 10m² meer willen hebben en aparte slaapkamer +balkon/tuin.
Ja, daarom had ik ook niet op je twitter oproep gereageerd.... Ik zal mijn ogen en oren wel openhouden voor jequote:Op vrijdag 3 december 2010 14:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn hond doe ik voor geen goud weg. Mag ik ook niet van mn zoon.
Citaat van Huppelkind: Mama we kunnen toch ook onder een brug slapen? Niet Maxie weg doen hoor!
Vatwasser, wasmachine in de bijkeuken enzquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ik allemaal wil, grenst aan het absurde
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:59 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben niet verliefd op een poekiewoekie
Ik wil t huis van mn ouders, in t centrum van Utrecht, of k dan ff 2,5 miljoen wil aftikkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ik allemaal wil, grenst aan het absurde
Verkapte *kijk eens hoe rijk mijn ouders zijn* pats postquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil t huis van mn ouders, in t centrum van Utrecht, of k dan ff 2,5 miljoen wil aftikken(in de Achterhoek is het echt véél goedkoper).
Dat, en geen wc op de badkamer en een Aston Martin voor de deur.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vatwasser, wasmachine in de bijkeuken enz
Ik heb atm geen werk, geen zicht op werk in de nabije toekomst, geen recht op uitkering want ik woon samenquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, daarom had ik ook niet op je twitter oproep gereageerd.... Ik zal mijn ogen en oren wel openhouden voor je
PM anders even wat info qua maandlast en eisen etc.
Juist niet, want in de achterhoek is het goedkoper dan in Utrechtquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Verkapte *kijk eens hoe rijk mijn ouders zijn* pats post
Sjah dat willen er meer... maar haalbaar is het momenteel op deze leeftijd nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil t huis van mn ouders, in t centrum van Utrecht, of k dan ff 2,5 miljoen wil aftikken(in de Achterhoek is het echt véél goedkoper).
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Verkapte *kijk eens hoe rijk mijn ouders zijn* pats post
Krijg je die bij het huis dan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat, en geen wc op de badkamer en een Aston Martin voor de deur.
Werk ze!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:01 schreef littledrummergirl het volgende:
zo huisje is weer lekker schoonnu spullen inpakken en door naar mn werk
WTF heeft dat met dat andere te maken?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
want in de achterhoek is het goedkoper dan in Utrecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |