Ligt aan het huis, als je er eentje koopt van een miljoen of 10, kan je er vast wel een AM bij uit onderhandelenquote:
Waar je dan gewoon voor betaaldquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ligt aan het huis, als je er eentje koopt van een miljoen of 10, kan je er vast wel een AM bij uit onderhandelen
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
WTF heeft dat met dat andere te maken?
Blijkbaar snap jij het niet.. Het huis zoals Peu z'n ouder nu hebben, zou in Utrecht 2,5 mil kosten.. Waar ze nu wonen klaarblijkelijk dus niet..quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
WTF heeft dat met dat andere te maken?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar je dan gewoon voor betaald
Uiteraard, maar zo zien mensen dat nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar je dan gewoon voor betaald
Hallo wegquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:04 schreef Evie het volgende:
[..]
En betalen zal je tot je krom ligt...
![]()
![]()
Mensen ik ben weg!!!
bla bla bla, nu met GRATIS product xquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteraard, maar zo zien mensen dat niet
Is weer eens wat anders dan een kliko hequote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Blijkbaar snap jij het niet.. Het huis zoals Peu z'n ouder nu hebben, zou in Utrecht 2,5 mil kosten.. Waar ze nu wonen klaarblijkelijk dus niet..
quote:
Ben benieuwd of iedereen hier weet wat een kliko isquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan een kliko he
En die staat waar?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil t huis van mn ouders, in t centrum van Utrecht, of k dan ff 2,5 miljoen wil aftikken(in de Achterhoek is het echt véél goedkoper).
Zal toch wel? Is toch gewoon normaal abn?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben benieuwd of iedereen hier weet wat een kliko is
Ajuusquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:04 schreef Evie het volgende:
[..]
En betalen zal je tot je krom ligt...
![]()
![]()
Mensen ik ben weg!!!
ach ze hebben hier wel startersappartementen te koop hoor!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OTTO!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet, productnaam, die verschilt per deel van het landquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal toch wel? Is toch gewoon normaal abn?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:07 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil een huis met een toren, en dan in de toren, een rondbed, met allerlei spullen langs de rand (oh, het bed moet automagisch kunnen draaien), uiteraard met glijbaan die naar beneden gaat en eindigt bij het verwarmde zwembad in de kelder!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |