heb je die andere verdieping nog niet verhuurd? dat was de bedoeling toch?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:06 schreef Ripley het volgende:
Ik heb nu samen met de buurman een pand van 3 verdiepingen van 65 m2 per verdieping. Wat ik uiteindelijk wil is een huis met dakterras, bad, mancave en womancave
we zijn bezig met verkoop aan de winkel op de begane grondquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:08 schreef rival het volgende:
[..]
heb je die andere verdieping nog niet verhuurd? dat was de bedoeling toch?
Eh, die heb ik al zo'n 16 jaarquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:08 schreef Evie het volgende:
[..]hoe kom jij aan mijn plannen? Zegt ze sokken en schoenen aantrekkend...
Dat lijkt me gewoon plain-Dutchquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben benieuwd of iedereen hier weet wat een kliko is
Ik ga dus NIET naar purm verhuizenquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:07 schreef rival het volgende:
[..]
ach ze hebben hier wel startersappartementen te koop hoor!
van 32m2, die kosten maar 140k.
top! toch?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
we zijn bezig met verkoop aan de winkel op de begane grond
Ja zeg, iedereen weet maar gewoon wat een kliko is, anders zwaait er wat.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet, productnaam, die verschilt per deel van het land
Je kan ook naar Sint Anna parochie of zoquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga dus NIET naar purm verhuizen
In Enschede en omstreken heet het Otto.quote:
OTTO!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:10 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Ja zeg, iedereen weet maar gewoon wat een kliko is, anders zwaait er wat.
ik zag dat je in mijn oude wijk (noord dus) een zolderkamer kan huren bij iemand in huis. dat was maar 500 per maand!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga dus NIET naar purm verhuizen
Waar is hier?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:07 schreef rival het volgende:
[..]
ach ze hebben hier wel startersappartementen te koop hoor!
van 32m2, die kosten maar 140k.
Watertoren kopen en ombouwen tot woningquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:07 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil een huis met een toren, en dan in de toren, een rondbed, met allerlei spullen langs de rand (oh, het bed moet automagisch kunnen draaien), uiteraard met glijbaan die naar beneden gaat en eindigt bij het verwarmde zwembad in de kelder!
Voor 500 exclusief kun je ook een verdieping bij mij hurenquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
ik zag dat je in mijn oude wijk (noord dus) een zolderkamer kan huren bij iemand in huis. dat was maar 500 per maand!
ken je dat niet?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:10 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon de grijze/groene/blauwe container voor je afvalquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:10 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo makkelijk Bart zn kelderbox intrekkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
ik zag dat je in mijn oude wijk (noord dus) een zolderkamer kan huren bij iemand in huis. dat was maar 500 per maand!
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:11 schreef Tally het volgende:
[..]
In Enschede en omstreken heet het Otto.
Waar ligt dat dan ergensquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan ook naar Sint Anna parochie of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |