Neequote:
Me likequote:
Wat is de voertaal op Malta eigenlijk? Engels?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:41 schreef Barbusse het volgende:
NeeIk kan geen torrents met subs vinden, en mijn Spaans gaat niet verder dan un cerveza, por favor
Ja, klopt. Daar geloof ik ook niet zo inquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar hij komt altijd met van die hoge getallen.
Ah jammer..quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
NeeIk kan geen torrents met subs vinden, en mijn Spaans gaat niet verder dan un cerveza, por favor
2 meisjes worden "aangepakt" door een groepje mannen en vrouw....quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ken ik niet, erg he?Waar gaat die over?
En al helemaal niet als man zijnde.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:42 schreef Samzz het volgende:
Ja, klopt. Daar geloof ik ook niet zo in
Oh, dat klinkt coolquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
2 meisjes worden "aangepakt" door een groepje mannen en vrouw....
de ouders van het meisje gaan wraak nemen...
ik zat met vrouwelijk gezelschap, mij werd gevraagd de film te stoppen vanwege de grofheid!
moet zeggen vond het ook wel erg confronterend, maar ben erg benieuwd naar de rest van de film. ik hoor goede verhalen.
Maltees en Engelsquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat is de voertaal op Malta eigenlijk? Engels?
Gewoon even doorzettenquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
2 meisjes worden "aangepakt" door een groepje mannen en vrouw....
de ouders van het meisje gaan wraak nemen...
ik zat met vrouwelijk gezelschap, mij werd gevraagd de film te stoppen vanwege de grofheid!
moet zeggen vond het ook wel erg confronterend, maar ben erg benieuwd naar de rest van de film. ik hoor goede verhalen.
moet ik dus nog zien. mi8sschien dit weekendquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar die wordt veel leuker erna
Dat lijkt me godsonmogelijk, eigenlijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:42 schreef Techno het volgende:
[..]
En al helemaal niet als man zijnde.![]()
Poesjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |