Doekje er tussen en slapen maar.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval, spuit maar raak
Maar dan nog, is het ook wel eens lekker meteen in slaap te vallen na seks zonder dat er nog derrie naar buiten loopt zeg maar
Of de: "Shit geen handdoek/tissue/sok/whatever in de buurt" opmerking.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval, spuit maar raak
Maar dan nog, is het ook wel eens lekker meteen in slaap te vallen na seks zonder dat er nog derrie naar buiten loopt zeg maar
Raad eens wie er 's nachts dan in die lekkere, kleffe klets mag liggen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Pssst, beddengoed kan je wassen hoor
Iets als in felching?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan nu een term roepen, maar dan word ik weer ransaap genoemd
Maar slapen op de natte plek is KUTquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Pssst, beddengoed kan je wassen hoor
Ja da's gewoon foute planning van jouw kant hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar slapen op de natte plek is KUT
Gokje: jij?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Raad eens wie er 's nachts dan in die lekkere, kleffe klets mag liggen?
Dat komt door je kut!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Raad eens wie er 's nachts dan in die lekkere, kleffe klets mag liggen?
Gewoon meteen een slip aantrekken? Vangt die het wel opquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja blijkbaarquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja da's gewoon foute planning van jouw kant hoor
Dat kan niet, last van totale uitdroging hier.quote:
er is geen vervanging voor neukend klaarkomen imho dus dan nog liever condoom dan voor het zingen de kerk uit denk ik.....quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat laat ik aan jouw fantasie over.![]()
Het ging Samzz er toch om dat ze geen kwakkie in haar muts kreeg?
Juistquote:
foute planning AAN haar kant ook nog eensquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja da's gewoon foute planning van jouw kant hoor
Gaat iemand het nog uitleggen of moet ik gaan googlen en op die manier weer een stukje van mn onschuld verliezenquote:
Kan Babs je daar niet bij helpen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan niet, last van totale uitdroging hier.
Slobber jij de boel niet ff leeg dan ?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Gewoon meteen een slip aantrekken? Vangt die het wel op
Op dat moment niet, kut!quote:[b] Op vrijdag 3 december 2010 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:[/b
[..]
Dat kan niet, last van totale uitdroging hier.
En toen zag ik die fokke en sukkes weer voor mequote:Op vrijdag 3 december 2010 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Juist
Al ben ik sowieso aan het zeiken, meestal moet 't beddengoed verschoond worden omdat ik de nattigheid achterlaat
Ik wilde het niet vragen...quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat iemand het nog uitleggen of moet ik gaan googlen en op die manier weer een stukje van mn onschuld verliezen
Die vind ik engquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toen zag ik die fokke en sukkes weer voor me
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat iemand het nog uitleggen of moet ik gaan googlen en op die manier weer een stukje van mn onschuld verliezen
quote:
Daar is je antwoordquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:29 schreef YipYip het volgende:
[..]
Slobber jij de boel niet ff leeg dan ?
Waarom staan die eigenlijk niet allemaal in de OP?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toen zag ik die fokke en sukkes weer voor me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |