quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:24 schreef Drassss het volgende:
Mijn sneeuwpop is gejatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:24 schreef Drassss het volgende:
Mijn sneeuwpop is gejatkut, weer zon #FAIL frutselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
post toch gewoon dat hele bericht man
Ik vond hem zo leuk, moest hem ff in NWS zetten![]()
Eindelijk! Dan zal het over 10 minuten hier ook wel beginnen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Code oranje volgens het knmi!!
Hier begint nu de eerste sneeuw te dalen
Zo te zien komt dat nog wel goed. http://www.buienradar.nl/sneeuw.aspxquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb zo'n naar gevoel dat er niks gaat vallen hier in Den Haag
quote:KNMI geeft waarschuwing voor extreem weer
DE BILT - en Zuid-Holland. Dat heeft de meteorologische dienst rond half twee gemeld.
Tot aan het eind van de middag zullen flinke sneeuwbuien tot overlast leiden in de twee kustprovincies. In het zuidwesten van het land gaat dit ook gepaard met dichte mist.
Het KNMI beklemtoont dat de code niet geldt voor de overige provincies. Daar geldt wel code geel, een gewone waarschuwing. In het hele land is het plaatselijk glad door sneeuwresten en bevriezing van natte weggedeelten.
Ik dacht al dat je m niet gezien had dus dacht quote m nog ff.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
kut, weer zon #FAIL frutsel
Het is ook briljant.quote:Ik vond hem zo leuk, moest hem ff in NWS zetten
Hehe sorry. Ik vond hem zo slecht dat ik hem uit schaamte maar als spoiler erop knaldequote:Op vrijdag 3 december 2010 13:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
kut, weer zon #FAIL frutsel
Ik vond hem zo leuk, moest hem ff in NWS zetten
Als het maar eerst hier alle sneeuw loost.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:00 schreef INViCTuS het volgende:
Als ik het goed zie trekt het gebied wel naar oost. Dat moet trouwens ook
Jawel maar de snelheid en intensiteit gaat er uit zodra het IJsselmeer wordt berijkt, vond ik een beetje frappant, natuurlijk wordt het niet helemaal tegengehouden en zal het heus wel Oostwaarts trekken, vooral als er meer bewolking komt, het viel me alleen op.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:00 schreef INViCTuS het volgende:
Als ik het goed zie trekt het gebied wel naar oost. Dat moet trouwens ook
Klopt:quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Check buienradar 24u vooruit, komt nogal wat aan vanaf de Noordzee
Er komt nog meer aan.quote:Sneeuwval, later ook kans op ijzel. Geldig: zaterdag 04 december 2010 vanaf ca 12 uur gedurende ca 16 uur
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:13 schreef INViCTuS het volgende:
Wie doet er mee een sneeuwdans voor waar je maar wilt? Ik zal de zon even een boost geven zodat die hier even wat kan laten opstijgen zodat dat neerslag oplevert
Ja, morgenmiddag wordt er meer verwacht maar dan vooral in oost al sik het goed heb.
Top ik kan niet meer wachten!quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De sneeuw begint steeds meer te worden!
SPOILER: Voor de mensen die willen weten waar hier is. :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top ik kan niet meer wachten!
Helaas is het hier nog droog....Dan ben ik net wat eerder aan de beurtSPOILER: Voor de mensen die willen weten waar hier is. :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
:)
Waar woon je dan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:17 schreef TWP het volgende:
[..]
Dan ben ik net wat eerder aan de beurt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waar woon je dan?DellufSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
Ja als de sneeuw in dit tempo blijft aanhouden dan kan ik dat enigzins begrijpen want het gaat aardig los hier....quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:19 schreef Drassss het volgende:
Zozo code oranje voor Noord en Zuid-Holland.
Dan hoop ik dat er nog wat over blijft....quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja als de sneeuw in dit tempo blijft aanhouden dan kan ik dat enigzins begrijpen want het gaat aardig los hier....
Begrijp ik, die buien gaan amper vooruit.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja als de sneeuw in dit tempo blijft aanhouden dan kan ik dat enigzins begrijpen want het gaat aardig los hier....
Enjoy, het bouwt op. Het begint met een paar vlokjes en over een half uurtje gaat het ongeveer losquote:
Hier inm ook al ff. Ik was even naar buiten om nog wat foto's te maken voor het begon en terwijl ik buiten was kwamen de 1e flokjes naar beneden.quote:
Is het inm al weer droog in Den Haag? Volgens de radar zou dat nl zo moeten zijn.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Enjoy, het bouwt op. Het begint met een paar vlokjes en over een half uurtje gaat het ongeveer los![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens mij was dit het. Het sneeuwt nog maar heel lichtjes nu
Whaha, was dit echt allesquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat een timing.
Het komt hier nu behoorlijk naar beneden.![]()
Ja helaas de rest komt zuidelijker aan land.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Whaha, was dit echt alles?
Jeetje, stelde eigenlijk ook niks voor dan.
Vanuit zee komen er nog wat losse buien aan. Geen idee of die overleven of dood sneeuwen op zeequote:Op vrijdag 3 december 2010 15:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Whaha, was dit echt alles?
Jeetje, stelde eigenlijk ook niks voor dan.
Ook is er niet bekent of dat Den Haag treft als ze niet dood sneeuwen op zee.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vanuit zee komen er nog wat losse buien aan. Geen idee of die overleven of dood sneeuwen op zee
Mja, het is wel een hele lijn dat helemaal tot aan Den Helder gaat eigenlijk, maar het zijn wel kleine buien dus ze kunnen maar net een stad gaan missen natuurlijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ook is er niet bekent of dat Den Haag treft als ze niet dood sneeuwen op zee.
Klopt maar als ik zo kijk hoe ze de afgelopen uren bewogen hebben verwacht ik dat t meer richting zee land gaat dan richting Zuid of Noord holland. Al ben ik natuurlijk geen kenner of expert.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mja, het is wel een hele lijn dat helemaal tot aan Den Helder gaat eigenlijk, maar het zijn wel kleine buien dus ze kunnen maar net een stad gaan missen natuurlijk
Ah okay, dat kan ook, sluis open of dicht gegaan oid?quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hier inm ook al ff. Ik was even naar buiten om nog wat foto's te maken voor het begon en terwijl ik buiten was kwamen de 1e flokjes naar beneden.
@kahaarin Ik denk niet dat t die wakken zijn gekomen door de sneeuw maar doordat er water onder het ijs is weg gepompt. Het ijs staat nl omhoog langs de kanten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lomp trouwens dat ze zo maar even mijn ijsbaan verpesten....
We zitten hier onder zee niveau hè, dus met regelmaat wordt het water uit de sloten heen en weer gepompt door de gemalen. Vraag me niet waarom.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah okay, dat kan ook, sluis open of dicht gegaan oid?
Ook Randstad hier. Het sneeuwt een half uur nu en behoorlijk flink imo.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:23 schreef UltraBrain het volgende:
Lol. Weeralarm.
Randstad hier. 10 minuten beetje miezeresneeuw gehad, nu weer lekker zonnetje.
Oh, vast de grondwaterstand dan, anders zou het bij jullie al gauw een zwembad zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
We zitten hier onder zee niveau hè, dus met regelmaat wordt het water uit de sloten heen en weer gepompt door de gemalen. Vraag me niet waarom.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:26 schreef Scrummie het volgende:
Waarom denken mensen altijd dat die weer alarmen voor hun persoonlijk geld, en als ze dan niet "genoeg last" er van hebben gelijk gaan klagen.
Als ze zeggen code oranje in randstad dan verwacht je wel iets als je in A'dam zit.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:26 schreef Scrummie het volgende:
Waarom denken mensen altijd dat die weer alarmen voor hun persoonlijk geld, en als ze dan niet "genoeg last" er van hebben gelijk gaan klagen.
Ja als ze dat niet doen kan ik vanaf mn balkon pootje baden.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh, vast de grondwaterstand dan, anders zou het bij jullie al gauw een zwembad zijn natuurlijk.Hier is het 0.2 m boven de zeespiegel.
Ehm...quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:26 schreef Scrummie het volgende:
Idd, ik zag het, de grootste bubs gaat morgen vallen denk ik, naja, vanavond maar de laatste inkopen doen dan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:29 schreef Drassss het volgende:
Ik denk dat we morgenvroeg vanaf 07.00 echt dikke pret gaan krijgen qua sneeuw en dus ellende... ZW wind en pas aan het einde van de avond is het weer voorbij zo te zien.
Hmmm, kan ook leuk zijn, als het 25 graden of warmer is dan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja als ze dat niet doen kan ik vanaf mn balkon pootje baden.
7u?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:29 schreef Drassss het volgende:
Ik denk dat we morgenvroeg vanaf 07.00 echt dikke pret gaan krijgen qua sneeuw en dus ellende... ZW wind en pas aan het einde van de avond is het weer voorbij zo te zien.
Lol, quote fail!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
7u?Ik dacht te hebben gezien dat dat pas na 11u zou beginnen?
Jah waarom post jij dan ook net wat als ik op t quote linkje druk.quote:
Ja maar ik moet morgen om 11u in Nootdorp zijn met mn scooter....quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:33 schreef Drassss het volgende:
Haha
Ja volgens de buienradar begint het in de ochtend in Zeeland en trekt het ZO-waarts. Gelukkig is het zaterdag dus dan valt het qua verkeer nog mee.
Lekker spollen dusquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar ik moet morgen om 11u in Nootdorp zijn met mn scooter....
Oeh, misschien voor jou dan Nooddorp? Kijk het anders even aan, wat niet kan dat kan niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar ik moet morgen om 11u in Nootdorp zijn met mn scooter....
Ja, want Amsterdam IS natuurlijk de randstad.....quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:28 schreef UltraBrain het volgende:
[..]
Als ze zeggen code oranje in randstad dan verwacht je wel iets als je in A'dam zit.
Spollen??quote:
Ik moet werken dus ik kan dat niet zo maar even afzeggen omdat t sneeuwt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oeh, misschien voor jou dan Nooddorp? Kijk het anders even aan, wat niet kan dat kan niet natuurlijk.
Tja, maar onderweg verongelukken is ook zo wat, is er geen bus/tram/trein mogelijk?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Spollen??![]()
[..]
Ik moet werken dus ik kan dat niet zo maar even afzeggen omdat t sneeuwt.
Code is ook ingetrokken ondertussen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:28 schreef UltraBrain het volgende:
[..]
Als ze zeggen code oranje in randstad dan verwacht je wel iets als je in A'dam zit.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Spollen??![]()
[..]
Ik moet werken dus ik kan dat niet zo maar even afzeggen omdat t sneeuwt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat![]()
krijg nou wat, hier ook!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:44 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Hier in Amsterdam nu lichte/matige sneeuw.
Ik verongeluk niet.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tja, maar onderweg verongelukken is ook zo wat, is er geen bus/tram/trein mogelijk?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:45 schreef Drassss het volgende:
[..]Ah slippen dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DatPraat toch eens abn vent!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, dan moet je het zelf maar weten.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:49 schreef Outpost76 het volgende:
Ik verongeluk niet.Er stopt een metro voor mn deur. Mja van Station Nootdorp naar mn werk is ongeveer een halve kilometer lopen.
Mijn 2e naam is eigenwijs.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tja, dan moet je het zelf maar weten.![]()
Een halve km lopen of het risico dat je de scooter niet meer fatsoenlijk thuis krijgt.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:00 schreef Burnie88 het volgende:
Ik heb zo'n idee dat het wel eens een chaosje kan worden met de sneeuw morgen.
Mhaw, gaat combinatie van sneeuw/regen vallen met temperaturen net boven 0.. Dat zal ook niet lekker zijn voor het verkeer denk ikquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoezo zondag? Zondag gaat t toch dooien?
Jup, natte sneeuw en bevroren ondergrond, volgens mij wordt dit "Nederlanders dansen op het ijs" maar dan op de snelweg....quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mhaw, gaat combinatie van sneeuw/regen vallen met temperaturen net boven 0.. Dat zal ook niet lekker zijn voor het verkeer denk ik
Stukje van onweer-online. Hun geven ook alvast een waarschuwing aan het verkeer.quote:Morgen wordt het een gevaarlijke dag, vanuit het noordwesten uit wordt de bewolking steeds dikker en zal naarmate de ochtend ook sneeuw gaan opleveren. Volgens de laatste verwachtingen krijgt heel het land te maken met sneeuw en lokaal kan er een mooi laagje sneeuw gaan vallen. Echter in de loop van de middag gaat de sneeuw over in ijzel, dit gaat zeker voor het verkeer problemen brengen. Houdt u alstublieft de berichtgeving hierover goed in de gaten. De temperaturen voor morgen liggen ongeveer rond de -3 graden in het binnenland tot zo'n 1 a 2 graden in het westen.
Ah ja dat kan knap lastig worden ja.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mhaw, gaat combinatie van sneeuw/regen vallen met temperaturen net boven 0.. Dat zal ook niet lekker zijn voor het verkeer denk ik
Hehehehe zou dat wat zijn als nieuwe tv show?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jup, natte sneeuw en bevroren ondergrond, volgens mij wordt dit "Nederlanders dansen op het ijs" maar dan op de snelweg....
quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Stukje van onweer-online. Hun geven ook alvast een waarschuwing aan het verkeer.
Nouja hoe kan dat nou weer?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hier in Den Haag inmiddels weer stevige sneeuw!!!
Kan best hoor, als je kijkt dan zie je dat er hier en daar kleine plukjes bewolking zijn, daar kan best even flink wat uit vallen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nouja hoe kan dat nou weer?Volgens de radar zit daar heulemaal niets.
Ik zie ze niet boven Den Haag hoor.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kan best hoor, als je kijkt dan zie je dat er hier en daar kleine plukjes bewolking zijn, daar kan best even flink wat uit vallen.http://www.buienradar.nl/sneeuw.aspx
kan idd enorm gevaarlijk worden, goed in de gaten houden!quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Stukje van onweer-online. Hun geven ook alvast een waarschuwing aan het verkeer.
In mijn Den Haag nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hier in Den Haag inmiddels weer stevige sneeuw!!!
Hier hebben ze zo goed gestrooid dat alles wat er valt meteen weer smelt. De wegen + fietspaden zijn dus goed begaanbaar.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:43 schreef zoem het volgende:
Sneeuw hier weer behoorlijk in Delft. Alles is weer wit, zoals maandag
Nu nog naar het station zien te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:
Snotverdikkeme :
Zal je net zien dat alles boven en onder het vierkantje voorbij komt.![]()
Mijn vriendin is daar in de buurt nu, op weg naar ouders in Zeeland, en het schijnt prima te gaan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:18 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Zo maar eens trachten naar omgeving Rotterdam te reizen met de trein. Schijnt daar erg hard te sneeuwen.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hier hebben ze zo goed gestrooid dat alles wat er valt meteen weer smelt. De wegen + fietspaden zijn dus goed begaanbaar.
Delft heeft er ook last van ja, denk dat ik maar blij moet zijn met de 2 - 3 cm die er ligt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:
Snotverdikkeme :
[ afbeelding ]
Zal je net zien dat alles boven en onder het vierkantje voorbij komt.![]()
![]()
Het is inderdaad te weinigquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:24 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Delft heeft er ook last van ja, denk dat ik maar blij moet zijn met de 2 - 3 cm die er ligt.
mijn trein reed al niet...quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:22 schreef TWP het volgende:
Volgens mij zijn er nauwelijks vertragingen, had geen probleem met de treinen.
Treinen. Sneeuw schijnt idd tekeer te gaan daar.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:21 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Qua vertragingen of sneeuwval?Zag net foto's uit Spijkenisse, waar het met bakken omlaag komt.
Idd...quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:24 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Delft heeft er ook last van ja, denk dat ik maar blij moet zijn met de 2 - 3 cm die er ligt.
Zeker na die waarschuwing. Ik hoop dan toch altijd dat t hier valt ipv ergens anders.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:24 schreef TWP het volgende:
[..]
Het is inderdaad te weinigMaar het ziet er wel mooi uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |