Ik verongeluk niet.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tja, maar onderweg verongelukken is ook zo wat, is er geen bus/tram/trein mogelijk?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:45 schreef Drassss het volgende:
[..]Ah slippen dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DatPraat toch eens abn vent!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, dan moet je het zelf maar weten.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:49 schreef Outpost76 het volgende:
Ik verongeluk niet.Er stopt een metro voor mn deur. Mja van Station Nootdorp naar mn werk is ongeveer een halve kilometer lopen.
Mijn 2e naam is eigenwijs.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tja, dan moet je het zelf maar weten.![]()
Een halve km lopen of het risico dat je de scooter niet meer fatsoenlijk thuis krijgt.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:00 schreef Burnie88 het volgende:
Ik heb zo'n idee dat het wel eens een chaosje kan worden met de sneeuw morgen.
Mhaw, gaat combinatie van sneeuw/regen vallen met temperaturen net boven 0.. Dat zal ook niet lekker zijn voor het verkeer denk ikquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoezo zondag? Zondag gaat t toch dooien?
Jup, natte sneeuw en bevroren ondergrond, volgens mij wordt dit "Nederlanders dansen op het ijs" maar dan op de snelweg....quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mhaw, gaat combinatie van sneeuw/regen vallen met temperaturen net boven 0.. Dat zal ook niet lekker zijn voor het verkeer denk ik
Stukje van onweer-online. Hun geven ook alvast een waarschuwing aan het verkeer.quote:Morgen wordt het een gevaarlijke dag, vanuit het noordwesten uit wordt de bewolking steeds dikker en zal naarmate de ochtend ook sneeuw gaan opleveren. Volgens de laatste verwachtingen krijgt heel het land te maken met sneeuw en lokaal kan er een mooi laagje sneeuw gaan vallen. Echter in de loop van de middag gaat de sneeuw over in ijzel, dit gaat zeker voor het verkeer problemen brengen. Houdt u alstublieft de berichtgeving hierover goed in de gaten. De temperaturen voor morgen liggen ongeveer rond de -3 graden in het binnenland tot zo'n 1 a 2 graden in het westen.
Ah ja dat kan knap lastig worden ja.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mhaw, gaat combinatie van sneeuw/regen vallen met temperaturen net boven 0.. Dat zal ook niet lekker zijn voor het verkeer denk ik
Hehehehe zou dat wat zijn als nieuwe tv show?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jup, natte sneeuw en bevroren ondergrond, volgens mij wordt dit "Nederlanders dansen op het ijs" maar dan op de snelweg....
quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Stukje van onweer-online. Hun geven ook alvast een waarschuwing aan het verkeer.
Nouja hoe kan dat nou weer?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hier in Den Haag inmiddels weer stevige sneeuw!!!
Kan best hoor, als je kijkt dan zie je dat er hier en daar kleine plukjes bewolking zijn, daar kan best even flink wat uit vallen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nouja hoe kan dat nou weer?Volgens de radar zit daar heulemaal niets.
Ik zie ze niet boven Den Haag hoor.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kan best hoor, als je kijkt dan zie je dat er hier en daar kleine plukjes bewolking zijn, daar kan best even flink wat uit vallen.http://www.buienradar.nl/sneeuw.aspx
kan idd enorm gevaarlijk worden, goed in de gaten houden!quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Stukje van onweer-online. Hun geven ook alvast een waarschuwing aan het verkeer.
In mijn Den Haag nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hier in Den Haag inmiddels weer stevige sneeuw!!!
Hier hebben ze zo goed gestrooid dat alles wat er valt meteen weer smelt. De wegen + fietspaden zijn dus goed begaanbaar.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:43 schreef zoem het volgende:
Sneeuw hier weer behoorlijk in Delft. Alles is weer wit, zoals maandag
Nu nog naar het station zien te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:
Snotverdikkeme :
Zal je net zien dat alles boven en onder het vierkantje voorbij komt.![]()
Mijn vriendin is daar in de buurt nu, op weg naar ouders in Zeeland, en het schijnt prima te gaan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:18 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Zo maar eens trachten naar omgeving Rotterdam te reizen met de trein. Schijnt daar erg hard te sneeuwen.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hier hebben ze zo goed gestrooid dat alles wat er valt meteen weer smelt. De wegen + fietspaden zijn dus goed begaanbaar.
Delft heeft er ook last van ja, denk dat ik maar blij moet zijn met de 2 - 3 cm die er ligt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:
Snotverdikkeme :
[ afbeelding ]
Zal je net zien dat alles boven en onder het vierkantje voorbij komt.![]()
![]()
Het is inderdaad te weinigquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:24 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Delft heeft er ook last van ja, denk dat ik maar blij moet zijn met de 2 - 3 cm die er ligt.
mijn trein reed al niet...quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:22 schreef TWP het volgende:
Volgens mij zijn er nauwelijks vertragingen, had geen probleem met de treinen.
Treinen. Sneeuw schijnt idd tekeer te gaan daar.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:21 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Qua vertragingen of sneeuwval?Zag net foto's uit Spijkenisse, waar het met bakken omlaag komt.
Idd...quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:24 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Delft heeft er ook last van ja, denk dat ik maar blij moet zijn met de 2 - 3 cm die er ligt.
Zeker na die waarschuwing. Ik hoop dan toch altijd dat t hier valt ipv ergens anders.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:24 schreef TWP het volgende:
[..]
Het is inderdaad te weinigMaar het ziet er wel mooi uit!
Hahahaha lache gedaan!quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:33 schreef superworm het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals gezegd Soesterduinen.
Dat ze waardeloos zijn was me gister idd al uitgelegd. Ze maken het (vind ik) all1 maar waardelozer als ze een uur geleden beginnen vervolgens maar 1 uur voorspellen terwijl het de 2 uurs voorspelling zou moeten zijn...quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:39 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Omdat je daaruit de richting op kunt maken en de (de-)activatie. Die 2/3 uur prognoses zijn vaak waardeloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |