Hier hebben ze zo goed gestrooid dat alles wat er valt meteen weer smelt. De wegen + fietspaden zijn dus goed begaanbaar.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:43 schreef zoem het volgende:
Sneeuw hier weer behoorlijk in Delft. Alles is weer wit, zoals maandag
Nu nog naar het station zien te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:
Snotverdikkeme :
Zal je net zien dat alles boven en onder het vierkantje voorbij komt.![]()
Mijn vriendin is daar in de buurt nu, op weg naar ouders in Zeeland, en het schijnt prima te gaan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:18 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Zo maar eens trachten naar omgeving Rotterdam te reizen met de trein. Schijnt daar erg hard te sneeuwen.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hier hebben ze zo goed gestrooid dat alles wat er valt meteen weer smelt. De wegen + fietspaden zijn dus goed begaanbaar.
Delft heeft er ook last van ja, denk dat ik maar blij moet zijn met de 2 - 3 cm die er ligt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:
Snotverdikkeme :
[ afbeelding ]
Zal je net zien dat alles boven en onder het vierkantje voorbij komt.![]()
![]()
Het is inderdaad te weinigquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:24 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Delft heeft er ook last van ja, denk dat ik maar blij moet zijn met de 2 - 3 cm die er ligt.
mijn trein reed al niet...quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:22 schreef TWP het volgende:
Volgens mij zijn er nauwelijks vertragingen, had geen probleem met de treinen.
Treinen. Sneeuw schijnt idd tekeer te gaan daar.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:21 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Qua vertragingen of sneeuwval?Zag net foto's uit Spijkenisse, waar het met bakken omlaag komt.
Idd...quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:24 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Delft heeft er ook last van ja, denk dat ik maar blij moet zijn met de 2 - 3 cm die er ligt.
Zeker na die waarschuwing. Ik hoop dan toch altijd dat t hier valt ipv ergens anders.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:24 schreef TWP het volgende:
[..]
Het is inderdaad te weinigMaar het ziet er wel mooi uit!
Hahahaha lache gedaan!quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:33 schreef superworm het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals gezegd Soesterduinen.
Dat ze waardeloos zijn was me gister idd al uitgelegd. Ze maken het (vind ik) all1 maar waardelozer als ze een uur geleden beginnen vervolgens maar 1 uur voorspellen terwijl het de 2 uurs voorspelling zou moeten zijn...quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:39 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Omdat je daaruit de richting op kunt maken en de (de-)activatie. Die 2/3 uur prognoses zijn vaak waardeloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |