Oh, vast de grondwaterstand dan, anders zou het bij jullie al gauw een zwembad zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
We zitten hier onder zee niveau hè, dus met regelmaat wordt het water uit de sloten heen en weer gepompt door de gemalen. Vraag me niet waarom.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:26 schreef Scrummie het volgende:
Waarom denken mensen altijd dat die weer alarmen voor hun persoonlijk geld, en als ze dan niet "genoeg last" er van hebben gelijk gaan klagen.
Als ze zeggen code oranje in randstad dan verwacht je wel iets als je in A'dam zit.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:26 schreef Scrummie het volgende:
Waarom denken mensen altijd dat die weer alarmen voor hun persoonlijk geld, en als ze dan niet "genoeg last" er van hebben gelijk gaan klagen.
Ja als ze dat niet doen kan ik vanaf mn balkon pootje baden.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh, vast de grondwaterstand dan, anders zou het bij jullie al gauw een zwembad zijn natuurlijk.Hier is het 0.2 m boven de zeespiegel.
Ehm...quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:26 schreef Scrummie het volgende:
Idd, ik zag het, de grootste bubs gaat morgen vallen denk ik, naja, vanavond maar de laatste inkopen doen dan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:29 schreef Drassss het volgende:
Ik denk dat we morgenvroeg vanaf 07.00 echt dikke pret gaan krijgen qua sneeuw en dus ellende... ZW wind en pas aan het einde van de avond is het weer voorbij zo te zien.
Hmmm, kan ook leuk zijn, als het 25 graden of warmer is dan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja als ze dat niet doen kan ik vanaf mn balkon pootje baden.
7u?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:29 schreef Drassss het volgende:
Ik denk dat we morgenvroeg vanaf 07.00 echt dikke pret gaan krijgen qua sneeuw en dus ellende... ZW wind en pas aan het einde van de avond is het weer voorbij zo te zien.
Lol, quote fail!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
7u?Ik dacht te hebben gezien dat dat pas na 11u zou beginnen?
Jah waarom post jij dan ook net wat als ik op t quote linkje druk.quote:
Ja maar ik moet morgen om 11u in Nootdorp zijn met mn scooter....quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:33 schreef Drassss het volgende:
Haha
Ja volgens de buienradar begint het in de ochtend in Zeeland en trekt het ZO-waarts. Gelukkig is het zaterdag dus dan valt het qua verkeer nog mee.
Lekker spollen dusquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar ik moet morgen om 11u in Nootdorp zijn met mn scooter....
Oeh, misschien voor jou dan Nooddorp? Kijk het anders even aan, wat niet kan dat kan niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar ik moet morgen om 11u in Nootdorp zijn met mn scooter....
Ja, want Amsterdam IS natuurlijk de randstad.....quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:28 schreef UltraBrain het volgende:
[..]
Als ze zeggen code oranje in randstad dan verwacht je wel iets als je in A'dam zit.
Spollen??quote:
Ik moet werken dus ik kan dat niet zo maar even afzeggen omdat t sneeuwt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oeh, misschien voor jou dan Nooddorp? Kijk het anders even aan, wat niet kan dat kan niet natuurlijk.
Tja, maar onderweg verongelukken is ook zo wat, is er geen bus/tram/trein mogelijk?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Spollen??![]()
[..]
Ik moet werken dus ik kan dat niet zo maar even afzeggen omdat t sneeuwt.
Code is ook ingetrokken ondertussen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:28 schreef UltraBrain het volgende:
[..]
Als ze zeggen code oranje in randstad dan verwacht je wel iets als je in A'dam zit.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Spollen??![]()
[..]
Ik moet werken dus ik kan dat niet zo maar even afzeggen omdat t sneeuwt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat![]()
krijg nou wat, hier ook!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:44 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Hier in Amsterdam nu lichte/matige sneeuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |