Oh, daar woon je!quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:06 schreef Outpost76 het volgende:
Als ik jullie foto's zo bekijk is t wel eens tijd dat t hier eens goed gaat sneeuwen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan nog gras zien..
Oh, niet gezien, maar herkende het wel meteen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
kijk eens ietsjes onder mijn nick...
En er zijn nog wakken in het water, hier al een poosje geen van beide meer.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:06 schreef Outpost76 het volgende:
Als ik jullie foto's zo bekijk is t wel eens tijd dat t hier eens goed gaat sneeuwen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan nog gras zien..
Ow hahaha ik dacht dat je juist bedoelde dat je niet wist waar ik woon.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:10 schreef TWP het volgende:
[..]
Oh, niet gezien, maar herkende het wel meteen.
Die wakken komen door het gewicht van het vele sneeuw wat er op is gewaaid. Alles wat hier gevallen is ligt nou op de sloot.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En er zijn nog wakken in het water, hier al een poosje geen van beide meer.
Ah okay, dan is het ijs hier misschien al wel wat dikker oid.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die wakken komen door het gewicht van het vele sneeuw wat er op is gewaaid. Alles wat hier gevallen is ligt nou op de sloot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zal idd. Het heeft hier nog niet zo veel en lang gevroren als in het hoge noorden.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah okay, dan is het ijs hier misschien al wel wat dikker oid.
Frutsel, jeetje, dat is pas een pak sneeuw, het heeft goed doorgesneeuwd daar.
Nu nog niets dan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb zo'n naar gevoel dat er niks gaat vallen hier in Den Haag
Comme d'habitude zal er wel weer pas alarm worden gegeven als de eerste kettingbotsingen een feit zijn.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:28 schreef MissHobje het volgende:
Zou wel een stunt zijn dan nu een weer alarm te geven en niemand die er naar luistert en dan wel dramanouja och we zullen het wel zien toch
Neequote:Op vrijdag 3 december 2010 13:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zal idd. Het heeft hier nog niet zo veel en lang gevroren als in het hoge noorden.
[..]
Nu nog niets dan?
quote:Vrouw slaat alarm om diefstal sneeuwpop
KENT - Een Britse vrouw uit Kent heeft alarmnummer 999 gebeld om de diefstal te melden van haar sneeuwpop. De politie noemde de actie van de vrouw „volledig onverantwoordelijk”, berichtten Britse media vrijdag. De vrouw dacht dat ze de politie moest inschakelen, omdat er op de sneeuwpop munten zaten en theelepeltjes, die respectievelijk de ogen en armen voorstelden.
Toen de vrouw het alarmnummer belde, zei ze: „Er is sprake van diefstal bij mijn huis. Ik ben vijf uur niet meer buiten geweest om te kijken of hij er nog was. Maar ik ging een peukje roken en zag dat hij weg was.” Toen de medewerker van het alarmcentrum vroeg wie er dan verdwenen was, reageerde ze met: „Mijn sneeuwpop. Ik dacht, omdat het glad is en niemand naar buiten gaat, dat hij wel veilig zou zijn.”
De politie heeft de vrouw gezegd in welke gevallen mensen de alarmdiensten moeten bellen en in welke niet.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:24 schreef Drassss het volgende:
Mijn sneeuwpop is gejatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:24 schreef Drassss het volgende:
Mijn sneeuwpop is gejatkut, weer zon #FAIL frutselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
post toch gewoon dat hele bericht man
Ik vond hem zo leuk, moest hem ff in NWS zetten![]()
Eindelijk! Dan zal het over 10 minuten hier ook wel beginnen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Code oranje volgens het knmi!!
Hier begint nu de eerste sneeuw te dalen
Zo te zien komt dat nog wel goed. http://www.buienradar.nl/sneeuw.aspxquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb zo'n naar gevoel dat er niks gaat vallen hier in Den Haag
quote:KNMI geeft waarschuwing voor extreem weer
DE BILT - en Zuid-Holland. Dat heeft de meteorologische dienst rond half twee gemeld.
Tot aan het eind van de middag zullen flinke sneeuwbuien tot overlast leiden in de twee kustprovincies. In het zuidwesten van het land gaat dit ook gepaard met dichte mist.
Het KNMI beklemtoont dat de code niet geldt voor de overige provincies. Daar geldt wel code geel, een gewone waarschuwing. In het hele land is het plaatselijk glad door sneeuwresten en bevriezing van natte weggedeelten.
Ik dacht al dat je m niet gezien had dus dacht quote m nog ff.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
kut, weer zon #FAIL frutsel
Het is ook briljant.quote:Ik vond hem zo leuk, moest hem ff in NWS zetten
Hehe sorry. Ik vond hem zo slecht dat ik hem uit schaamte maar als spoiler erop knaldequote:Op vrijdag 3 december 2010 13:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
kut, weer zon #FAIL frutsel
Ik vond hem zo leuk, moest hem ff in NWS zetten
Als het maar eerst hier alle sneeuw loost.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:00 schreef INViCTuS het volgende:
Als ik het goed zie trekt het gebied wel naar oost. Dat moet trouwens ook
Jawel maar de snelheid en intensiteit gaat er uit zodra het IJsselmeer wordt berijkt, vond ik een beetje frappant, natuurlijk wordt het niet helemaal tegengehouden en zal het heus wel Oostwaarts trekken, vooral als er meer bewolking komt, het viel me alleen op.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:00 schreef INViCTuS het volgende:
Als ik het goed zie trekt het gebied wel naar oost. Dat moet trouwens ook
Klopt:quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Check buienradar 24u vooruit, komt nogal wat aan vanaf de Noordzee
Er komt nog meer aan.quote:Sneeuwval, later ook kans op ijzel. Geldig: zaterdag 04 december 2010 vanaf ca 12 uur gedurende ca 16 uur
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:13 schreef INViCTuS het volgende:
Wie doet er mee een sneeuwdans voor waar je maar wilt? Ik zal de zon even een boost geven zodat die hier even wat kan laten opstijgen zodat dat neerslag oplevert
Ja, morgenmiddag wordt er meer verwacht maar dan vooral in oost al sik het goed heb.
Top ik kan niet meer wachten!quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De sneeuw begint steeds meer te worden!
SPOILER: Voor de mensen die willen weten waar hier is. :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top ik kan niet meer wachten!
Helaas is het hier nog droog....Dan ben ik net wat eerder aan de beurtSPOILER: Voor de mensen die willen weten waar hier is. :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
:)
Waar woon je dan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:17 schreef TWP het volgende:
[..]
Dan ben ik net wat eerder aan de beurt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waar woon je dan?DellufSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
Ja als de sneeuw in dit tempo blijft aanhouden dan kan ik dat enigzins begrijpen want het gaat aardig los hier....quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:19 schreef Drassss het volgende:
Zozo code oranje voor Noord en Zuid-Holland.
Dan hoop ik dat er nog wat over blijft....quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja als de sneeuw in dit tempo blijft aanhouden dan kan ik dat enigzins begrijpen want het gaat aardig los hier....
Begrijp ik, die buien gaan amper vooruit.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja als de sneeuw in dit tempo blijft aanhouden dan kan ik dat enigzins begrijpen want het gaat aardig los hier....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |