quote:Op zondag 5 december 2010 22:43 schreef ErkendFokker het volgende:
http://soundcloud.com/edw(...)mma-watson-foohmusic
Dit is dan een titel die mij wel heel erg aanspreekt
Tranen, ze rollen van mijn wangen. Ik zal je missen, Edwin. Hopelijk ga je gewoon door met video's maken.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:46 schreef yvonne het volgende:
dandybleu hopla, in de kliko, en ja mail gaat ook meteen de kliko is, tot nooit
Mijn God!quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:46 schreef yvonne het volgende:
dandybleu hopla, in de kliko, en ja mail gaat ook meteen de kliko is, tot nooit
.
Deze post is ook vrij vervelend manquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:24 schreef LostFormat het volgende:
Die kerel z'n posts kan vervelend overkomen waarschijnlijk maar wat kan die uitgepsookt hebben wat een klikootje verdient?
All-time dorpsgek is Paul.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:32 schreef Graseter het volgende:
dandybleu is weg, graseter voor dorpsgek.
hahaha ja hey maar ja ha ha ha deze post van jou is ook niet helemaal leesbaar ha ha haquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:24 schreef LostFormat het volgende:
Die kerel z'n posts kan vervelend overkomen waarschijnlijk maar wat kan die uitgepsookt hebben wat een klikootje verdient?
Ha ja dit moeten we wel in ere houden hey.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:38 schreef Rectum het volgende:
[..]
hahaha ja hey maar ja ha ha ha deze post van jou is ook niet helemaal leesbaar ha ha ha
okidoki toi toi toi
quote:ha die penisbraard
weet jij ook of ik geband ben? ik kan fok oppeens niet meer op
ja ik weet het niet : ja ik zou het wel raar vinden....maar gister had ik wel iemand in de maling genomen dus mischien is dat het
ha ookidoki
gr gr edwin posse
Zowel Paul als Graseter zijn gewoon irritant en kinderachtig. Dat is iets anders dan 'dorpsgek'.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:32 schreef Graseter het volgende:
dandybleu is weg, graseter voor dorpsgek.
Alsof het hier uitmaakt wat users vinden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:11 schreef naatje_1 het volgende:
Is er überhaupt draagvlak voor deze ban? Er zijn vele users die hem prezen, zoals ook AP werd geprezen, maar er zijn geen vele users die hem haten, zoals AP wel door velen wordt gehaat.
Nee, FOK! is een dictatuur. Maar je hebt een verschil tussen een dictatuur als dat onder Stalin, of als dat onder Augustus. Bij die laatste was er nog brood en spelen en was het volk over het algemeen zeer te spreken over de facaliteiten. Bij die eerste was veel tegenstand en zo'n regime wordt dan ook met liefde omvergeworpen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:12 schreef Rectum het volgende:
[..]
Alsof het hier uitmaakt wat users vinden.
quote:ja ik weet ook niet wat ik gedaan heb..... ja gisteren had ik iemand in de maling genomen.... toen deed ik net alsof ik afgestudeerd docterandus in de relatie psychologie was.....
ha ha dat was wel lachen want die TS die geloofde me echt ha ha dus ik lach dubbel hey?
maar ik weet niet of dat de reden is.... ha nu ga ik me wel weer vervelen vanavond.... ja ik ben nog wel welkom op partyflock ( daar vinden ze me wel aardig altijd ) alleen ja is wel allemaal drugs enzo daar dus ja en ik doe helemaal geen drugs meer hey?
maar ja yvonne vond me altijd al een eetje eng.... want ik mocht ook het keldertje niet in.....
ha nu weet ik het ook niet meer
want ja die yvonne die gaat me dus echt niet unbannen hey? ja mischien hebben ze klachten over me gehad? dat zou ook kunnen ( over mn ebofilieit? )
okidoki gelukkig mag ik nog even mailen ha ha dat scheelt al weer een jas kan ik afscheid nemen
toi toi toi edwin
Als je in de kliko ligt kan je ook niet meer meelezen op het forum, tenzij je uitlogt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:28 schreef Gummibeer79 het volgende:
Edwin, stuur me ook even een pm over wat gebeurd is?
quote:ha ja gisteren had ik een wijntje op
ja en toen was er iemand aan het huilen dat zn vaatwasser het niet goed deed ....ja toen had ik zijn oproep gecopieerd en op een drugs forum geplaatst ha ha.....ja ik denk dat yvoonne me daarom heeft geband....
maar ja penisbaard? dat zijn toch allemaal luxe problemen hey? over de vaatwasser enzo... ja daar word ik dan moe van ...ja want sommige studenten die ik ken die hebben maar 20 euro eetgeld per week hey?
maar ja nu ga ik me dus vervelen ja ik mag partyflock wel in alleen ja daar heb je wel veen cocaine en pillen... en ja ik voel me dan meer thuis op fok forum hey?
toi toi toi edwin
Unbanmail denk ik, dat het voor hem geen zin heeft om een unban aan te vragen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:34 schreef Copycat het volgende:
Vraag 'm eens naar die mail waar yvonne het over heeft ...
frontpage wat copycat zegtquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:35 schreef Gummibeer79 het volgende:
Er is nog steeds niet gereageerd op mijn FB-vraag overigens....
Ja, foutje....quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:36 schreef Copycat het volgende:
Je post je vraag in het Frontpage bantopic ...
Forumbans worden in de regel niet besproken ...
alsof penisbaard dat wat uitmaaktquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:49 schreef L.no het volgende:
Penisbaard, je mag geen gegevens doorgeven van een gebande. Daar kreeg ik nog een note voor.
Niet dat het mij veel uitmaakt, maar dat wilde ik je nog vertellen
Nou en.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
alsof penisbaard dat wat uitmaakt
Dat weet jij niet, dus daarom zeg ik het. Just in case.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dit had penisbaard zelf ook wel kunnen verzinnen (neem ik aan)
Ik weet het L.no, maar dat maakt mij vrij weinig uit inderdaad.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat weet jij niet, dus daarom zeg ik het. Just in case.
Ik geef gewoon antwoord op jouw domme opmerking, man.quote:
Alright.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik weet het L.no, maar dat maakt mij vrij weinig uit inderdaad.
quote:-dan ook wat makeup vogelen ( drink ietsje teveel ha ha dat zie je heel erg aan mn gezicht )
I'm with you dudequote:Op dinsdag 7 december 2010 16:23 schreef Panzermaus het volgende:
Het is niet zo dat hij nu helemaal uit beeld verdwenen is, we hebben immers zijn YouTube en blog nog. Maar het 'hoe' en 'waarom' van deze hele banactie ontgaat me. Ik weet dat bans per definitie niet besproken worden, maar hier is het slechts gissen naar de reden. En dat gaat mij aan het hart. Ik weet zeker dat ik hierin niet de enige ben.
youre damn facking right manquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:23 schreef Panzermaus het volgende:
Het is niet zo dat hij nu helemaal uit beeld verdwenen is, we hebben immers zijn YouTube en blog nog. Maar het 'hoe' en 'waarom' van deze hele banactie ontgaat me. Ik weet dat bans per definitie niet besproken worden, maar hier is het slechts gissen naar de reden. En dat gaat mij aan het hart. Ik weet zeker dat ik hierin niet de enige ben.
Zie het aanvraagtopic voor UI's in dit subforum bij de centrale topicsquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:50 schreef Gummibeer79 het volgende:
Er is overigens niks op tegen om je ondertitel in te zetten tegen dit onrecht
Eens met deze post.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:23 schreef Panzermaus het volgende:
Is dat de protest UI?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:20 schreef robin007bond het volgende:
Als iedereen wat doet geven we een duidelijk signaal af
De misluktequote:
dit dusquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helaas zit daar geen tekst in. Iemand die tekst toe kan voegen bij de gif?
Wow die is netjesquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:40 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, ik heb mijn voorlopige definitieve avatar voor deze actie
Er komt een neutrale Wij aan, als het even meezit, zie: Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #79quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:42 schreef Gummibeer79 het volgende:
Maak er 'ns eentje met Gummibeer79
Ga jij lekker je moeder pesten, hup weg, hup!quote:Op donderdag 2 december 2010 18:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
deze vlogjes zijn uitermate geschikt om een beetje leven te blazen in een druilerige 3de kerstdag waar een ieder elkaar aan zit te gapen uit pure verveling.
Geen beter vermaak dan leedvermaak.
Ik weet niet hoe ik er een tekst in kan zetten!quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er komt een neutrale Wij aan, als het even meezit, zie: Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #79
maar daar weten ze dat welquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:44 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik er een tekst in kan zetten!
hij is niet bewegend, wellicht is een stemding handig, welke UI we nemen...quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:49 schreef geertbukken het volgende:
Laten we met zijn allen actie voeren tegen de verbanning van dandybleu a.k.a. Edwin Emanuel Posse met zijn geniale kwalitatieve vlogs...
kopieert allen dezen UI
Neuh, ik bedoelde meer dit bewegend(van rectum):quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:51 schreef geertbukken het volgende:
Ik kan er ook een epileptische bewegend plaatje van maken, mocht dat gewild zijn.
Nee. Eerst haal je dandybleu terug en dán stemmen we op je.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:54 schreef Graseter het volgende:
Als ik dorpsgek 2010 word zet ik alles in om Dandybleu terug te krijgen.
Heksenjacht.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:53 schreef remlof het volgende:
Kloon van gebande, had al eerder weg moeten zijn.
Kan ik niet als simpele user.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:55 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Nee. Eerst haal je dandybleu terug en dán stemmen we op je.
Ik heb er ook een hey?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:49 schreef geertbukken het volgende:
Laten we met zijn allen actie voeren tegen de verbanning van dandybleu a.k.a. Edwin Emanuel Posse met zijn geniale kwalitatieve vlogs...
kopieert allen dezen UI
Protesteren is wat andersquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:13 schreef SuperwormJim het volgende:
Bans worden niet besproken op het forum.
Nou zegquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:12 schreef naatje_1 het volgende:
Help ons mee in onze strijd tegen de onderdrukking van hen die speciaal zijn, zoals JoepiePoepie, Penisbaard en vele anderen die ook ooit geband zijn wegens hun rare gedrag.
jij bent toch niet normaal, of wel dan? Maar een UI nemen kan toch gewoon?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:20 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou zeg.
Ik heb vanmiddag trouwens ook een pm van dandybleu gekregen over zijn ban, maar ik heb op dit moment nogal weinig tijd voor FOK en acties en dat soort dingen.
Dus: Veel succes en toi toi!
Geen tijd voor dandybleu?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:20 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou zeg.
Ik heb vanmiddag trouwens ook een pm van dandybleu gekregen over zijn ban, maar ik heb op dit moment nogal weinig tijd voor FOK en acties en dat soort dingen.
Dus: Veel succes en toi toi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |