quote:-dan ook wat makeup vogelen ( drink ietsje teveel ha ha dat zie je heel erg aan mn gezicht )
I'm with you dudequote:Op dinsdag 7 december 2010 16:23 schreef Panzermaus het volgende:
Het is niet zo dat hij nu helemaal uit beeld verdwenen is, we hebben immers zijn YouTube en blog nog. Maar het 'hoe' en 'waarom' van deze hele banactie ontgaat me. Ik weet dat bans per definitie niet besproken worden, maar hier is het slechts gissen naar de reden. En dat gaat mij aan het hart. Ik weet zeker dat ik hierin niet de enige ben.
youre damn facking right manquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:23 schreef Panzermaus het volgende:
Het is niet zo dat hij nu helemaal uit beeld verdwenen is, we hebben immers zijn YouTube en blog nog. Maar het 'hoe' en 'waarom' van deze hele banactie ontgaat me. Ik weet dat bans per definitie niet besproken worden, maar hier is het slechts gissen naar de reden. En dat gaat mij aan het hart. Ik weet zeker dat ik hierin niet de enige ben.
Zie het aanvraagtopic voor UI's in dit subforum bij de centrale topicsquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:50 schreef Gummibeer79 het volgende:
Er is overigens niks op tegen om je ondertitel in te zetten tegen dit onrecht
Eens met deze post.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:23 schreef Panzermaus het volgende:
Is dat de protest UI?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:20 schreef robin007bond het volgende:
Als iedereen wat doet geven we een duidelijk signaal af
De misluktequote:
dit dusquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helaas zit daar geen tekst in. Iemand die tekst toe kan voegen bij de gif?
Wow die is netjesquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:40 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, ik heb mijn voorlopige definitieve avatar voor deze actie
Er komt een neutrale Wij aan, als het even meezit, zie: Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #79quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:42 schreef Gummibeer79 het volgende:
Maak er 'ns eentje met Gummibeer79
Ga jij lekker je moeder pesten, hup weg, hup!quote:Op donderdag 2 december 2010 18:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
deze vlogjes zijn uitermate geschikt om een beetje leven te blazen in een druilerige 3de kerstdag waar een ieder elkaar aan zit te gapen uit pure verveling.
Geen beter vermaak dan leedvermaak.
Ik weet niet hoe ik er een tekst in kan zetten!quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er komt een neutrale Wij aan, als het even meezit, zie: Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #79
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |