Zullen we er "Vagisinas" van maken?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:08 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het geen fijne TT, tbh. Een beetje te puberaal. En veel te plat.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:08 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het geen fijne TT, tbh. Een beetje te puberaal. En veel te plat.
Zeg ik dat? Deze doet er imo (!!!) nog een paar platte scheppen bovenop.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:27 schreef Toverheks het volgende:
nee Dikke lul Drie bier is beschaafd
Dat is toch die vlogger? What happened?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:37 schreef Copycat het volgende:
Maar over naar belangrijkere dingen. Waarom heeft dandybleu een ban? Is er een x iemand hulpbehoevend, krijgt ie een ban.
Dat is nog onduidelijk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:40 schreef beequeen het volgende:
Dat is toch die vlogger? What happened?
wat is een vlogger? Een blogger die. . . .?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is toch die vlogger? What happened?
Oh, door yvonne. Zij is nogal begaan met "je weet wel wie". Heb je nog een kilootje suddervlees liggen misschien.quote:
Videoblogger.quote:
Dat valt te maken.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, door yvonne. Zij is nogal begaan met "je weet wel wie". Heb je nog een kilootje suddervlees liggen misschien.
is al goed hoor Cc, ben een beetje van slag dus let maar niet op mijquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Deze doet er imo (!!!) nog een paar platte scheppen bovenop.
Maar over naar belangrijkere dingen. Waarom heeft dandybleu een ban? Is er een x iemand hulpbehoevend, krijgt ie een ban.
Misselijke actie van yvonne. Ik heb er niks meer maar andere Fok!kers genoten er van. Strange.quote:
linkje?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misselijke actie van yvonne. Ik heb er niks meer maar andere Fok!kers genoten er van. Strange.
Oh, dan moet ik gaan zoeken. Volgens mij in GC.quote:
Kloon van gebande, had al eerder weg moeten zijn.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misselijke actie van yvonne. Ik heb er niks meer maar andere Fok!kers genoten er van. Strange.
Die goedzakkerige weirdo, een vuige kloon van een vuigere gebande? Dat zou je niet zeggen, als je 'm in de weer ziet met sjekkies ...quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:53 schreef remlof het volgende:
Kloon van gebande, had al eerder weg moeten zijn.
heel verhaal, komt wel een keer, ga nu weer naar die achtelijke cursus toe, nou ga niet toneel spelen daar moet je dan doen he, verslaafde/of ander soort client/buddy echt hou niet van die poespas, wat ik eerder zei, die hebben nog nooit een verslaafde in het wild gezien.quote:
Word FA, dan kan je je met het bannen bemoeienquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die goedzakkerige weirdo, een vuige kloon van een vuigere gebande? Dat zou je niet zeggen, als je 'm in de weer ziet met sjekkies ...
Maar hij was idd enorm ondermijnend bezig. Sjeeeeezus.
Dit dus. En hem maar gedogen. Nogmaals, misselijkmakend.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:56 schreef Copycat het volgende:
Die goedzakkerige weirdo, een vuige kloon van een vuigere gebande? Dat zou je niet zeggen, als je 'm in de weer ziet met sjekkies ...
Maar hij was idd enorm ondermijnend bezig. Sjeeeeezus.
verhaal in een notendop?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik gaan zoeken. Volgens mij in GC.
Ik wist dat die kwam ... en je snapt mijn inkoppertje daarop ook wel, toch? Hoef ik 'm niet te plaatsen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:59 schreef remlof het volgende:
Dan heeft het alleen zo weinig effect.
Een vreemde maar aardige gast die Joetoepjes plaatst. Geheel onschuldig en voor sommige mensen vermakelijk.quote:
Deze.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:01 schreef Marrije het volgende:
Welke?
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraal
Gifts make greedy ...quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:07 schreef mootie het volgende:
Oh god, ik moet nu heel hard lachen om de sudderlapjes, dat kost toch werkelijk geen drol?
Voor 5 euro heb je een pond te pakken.
I rest my case. Maar yvonne to the resque.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:07 schreef mootie het volgende:
Oh god, ik moet nu heel hard lachen om de sudderlapjes, dat kost toch werkelijk geen drol?
Voor 5 euro heb je een pond te pakken.
quote:
Hey!quote:
I agree.quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze.
denk je dat mijn videoblog een beetje goed is?
wie is dit nu weer ????????quote:
Ha ha Marrije.. dat meen je niet hey?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat is gewoon langs me heen gegaan
iemand hier die weet waarvoor die gast een eerdere ban te pakken had? Met iemand hier bedoel ik niet iemand die het weet maar het daar niet over mag hebbenquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Kloon van gebande, had al eerder weg moeten zijn.
Heks ! Sterkte !quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heel verhaal, komt wel een keer, ga nu weer naar die achtelijke cursus toe, nou ga niet toneel spelen daar moet je dan doen he, verslaafde/of ander soort client/buddy echt hou niet van die poespas, wat ik eerder zei, die hebben nog nooit een verslaafde in het wild gezien.
dus ga me weer een avondje verbazen over de cursusleiders die denken dat je alles kan oplepelen uit het boekje, die denken de wijsheid in pacht te hebben en alles beter weten.
ach heb me bui gewoon ff niet (me ouwe tante zeikt ook aan me hoofd) dus kan nog gezellig worden vanavond.![]()
![]()
en zo te zien ben ik niet de enige, anus heeft het ook niet meegekregen zo te zienquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ha ha Marrije.. dat meen je niet hey?
waarschijnlijk iets flauws. Ze zijn jaloers dat hun videoblog niet zo goed is...quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
iemand hier die weet waarvoor die gast een eerdere ban te pakken had? Met iemand hier bedoel ik niet iemand die het weet maar het daar niet over mag hebben
Hey!quote:
quote:
Misschien kun je tijdens de feestdagen op bezoek bij ZDNGMW, draadjesvlees zat straks.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:16 schreef anufri het volgende:
ik heb trek in sudderlappies![]()
nee echt waar door dat gezeik heb ik daar nu trek in![]()
met aardappeltjes en jus en sperzieboontjes......
morgen maar dan, heb ik nu niet in huis
quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien kun je tijdens de feestdagen op bezoek bij ZDNGMW, draadjesvlees zat straks.
nou, tis voorgoed naar de kliko, evenals zijn mails. . .quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waarschijnlijk iets flauws. Ze zijn jaloers dat hun videoblog niet zo goed is...
Ben je bang voor Remlove? Nou, ik niet! Dan maar een note of een ban.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:21 schreef anufri het volgende:
![]()
kweetniet meer wat ik wel en niet kan zeggen
dus ik seg niks![]()
Jij hebt gewoon een uur geleden je bestelling doorgebeld?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo! Even Thais eten gehaald. Altijd leuk om de gezichten van de andere klanten te zien als ik daar als laatste binnenkom en als eerste met m'n eten weer vertrek
En net dit jaar is er een poststaking.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:23 schreef anufri het volgende:
Ik heb besloten om dit jaar eens echt kerstkaarten naar IEDEREEN te schrijven
ik ben helemaal in de mood
Talk to mequote:Op dinsdag 7 december 2010 18:23 schreef anufri het volgende:
Bang voor Remmy ???quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je bang voor Remlove? Nou, ik niet! Dan maar een note of een ban.
Zou trouwens mijn eerste ban zijn. Ook spannend.
Kleine porties gaan voor hè? Eet smakelijk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo! Even Thais eten gehaald. Altijd leuk om de gezichten van de andere klanten te zien als ik daar als laatste binnenkom en als eerste met m'n eten weer vertrek
volgens mij kun je gewoon alles zeggen. Zolang we dat maar niet allemaal tegelijk over dezelfde persoon in negatieve zin doenquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:24 schreef anufri het volgende:
[..]
Bang voor Remmy ???![]()
neeeeeeee![]()
maar ik weet gewoon niet meer wat ik erover moet zeggen
tis te errug
nah... jah... ik moet nog beginnen dus dat komt goed uitquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En net dit jaar is er een poststaking.
Ik loop meestal 's avonds nog een keer langs om te zeggen hoe lekker het was. Zodoende heb ik voorrang gekregen, volgens mij.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een uur geleden je bestelling doorgebeld?
Of weet je iets van de eigenaar wat hij graag verborgen wil houden?
dus we gaan iets positiefs zoekenquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
volgens mij kun je gewoon alles zeggen. Zolang we dat maar niet allemaal tegelijk over dezelfde persoon in negatieve zin doen
Laatste keer dat ik checkte, woonde ik in ieder geval niet in Noord Korea.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:26 schreef Marrije het volgende:
volgens mij kun je gewoon alles zeggen.
Hier kom ik op terrugquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:28 schreef anufri het volgende:
[..]
dus we gaan iets positiefs zoeken
effe denken![]()
eh..........
Misschien rijden de treinen nu wél op tijd. Zoiets?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:28 schreef anufri het volgende:
effe denken![]()
eh..........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door beequeen op 07-12-2010 18:36:38 ]“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien rijden de treinen nu wél op tijd. Zoiets?
Oh Moots, zdngmw heeft ook nog een tip van flip.
Bij de Turk heel kilo onder de 5 euri en als je ff geil naar hem lacht misschien nog wel minder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter dan een nazi onder het het tapijt!quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:52 schreef Laysa het volgende:
Godver mn nasi over mn tapijt.....hoerezooi
Tony van Heemschut natuurlijkquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:28 schreef anufri het volgende:
[..]
effe denken![]()
eh..........
En een 2e keerquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
ZDNGMW!
[..]
Beter dan een nazi onder het het tapijt!
Ik stuur geen kerstkaarten! Ben toch zeker de kerstman niet?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:23 schreef anufri het volgende:
Gewoon de rijst een beetje in het tapijt trappen, je gaat toch snel verhuizen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:52 schreef Laysa het volgende:
Godver mn nasi over mn tapijt.....hoerezooi
Niet druk om maken heksie, niet nodig.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is al goed hoor Cc, ben een beetje van slag dus let maar niet op mij
en dandybleu ken ik niet.
Kloon van gebande.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet druk om maken heksie, niet nodig.
En nu lezen waarom Dandy een ban heeft.
quote:
Kloon? Ik geloofde hem wel.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:58 schreef Graseter het volgende:
[..]
Kloon van gebande.
Stem op mij als dorpsgek.
Ik kom uit het afvoerputje van FOK!quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
![]()
Ik kom weer uit Stad en streek ofzoiets
Kloon van edwinemanuelposse ofzo. Het is gewoon dezelfde persoon.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kloon? Ik geloofde hem wel.
En nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |