Zullen we er "Vagisinas" van maken?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:08 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het geen fijne TT, tbh. Een beetje te puberaal. En veel te plat.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:08 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het geen fijne TT, tbh. Een beetje te puberaal. En veel te plat.
Zeg ik dat? Deze doet er imo (!!!) nog een paar platte scheppen bovenop.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:27 schreef Toverheks het volgende:
nee Dikke lul Drie bier is beschaafd
Dat is toch die vlogger? What happened?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:37 schreef Copycat het volgende:
Maar over naar belangrijkere dingen. Waarom heeft dandybleu een ban? Is er een x iemand hulpbehoevend, krijgt ie een ban.
Dat is nog onduidelijk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:40 schreef beequeen het volgende:
Dat is toch die vlogger? What happened?
wat is een vlogger? Een blogger die. . . .?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is toch die vlogger? What happened?
Oh, door yvonne. Zij is nogal begaan met "je weet wel wie". Heb je nog een kilootje suddervlees liggen misschien.quote:
Videoblogger.quote:
Dat valt te maken.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, door yvonne. Zij is nogal begaan met "je weet wel wie". Heb je nog een kilootje suddervlees liggen misschien.
is al goed hoor Cc, ben een beetje van slag dus let maar niet op mijquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Deze doet er imo (!!!) nog een paar platte scheppen bovenop.
Maar over naar belangrijkere dingen. Waarom heeft dandybleu een ban? Is er een x iemand hulpbehoevend, krijgt ie een ban.
Misselijke actie van yvonne. Ik heb er niks meer maar andere Fok!kers genoten er van. Strange.quote:
linkje?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misselijke actie van yvonne. Ik heb er niks meer maar andere Fok!kers genoten er van. Strange.
Oh, dan moet ik gaan zoeken. Volgens mij in GC.quote:
Kloon van gebande, had al eerder weg moeten zijn.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misselijke actie van yvonne. Ik heb er niks meer maar andere Fok!kers genoten er van. Strange.
Die goedzakkerige weirdo, een vuige kloon van een vuigere gebande? Dat zou je niet zeggen, als je 'm in de weer ziet met sjekkies ...quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:53 schreef remlof het volgende:
Kloon van gebande, had al eerder weg moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |