Dan ben je wel erg snel tevreden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Maar die kolencentrales zijn een veel minder groot dogma. De kerncentrale is een van de grootste dogma's op links. Als die kerncentrale er nog door kan komen deze kabinetsperiode kunnen we denk ik terug kunnen kijken op een geslaagde 4 jaar.
Als je continu 20 km/ per uur harder kunt rijden heb je een punt, maar het wegennet in Nederland hier niet voor geschikt. Je staat wat eerder in de file of bij een stoplicht.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:41 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Je hebt geen enkele ervaring. Reken maar dat als ik twintig kilometer/uur harder rij, ik een stuk eerder aankom (en als bonus heel wat beter uitgerust).
Ik maak mij gewoon geen illusies over doortastend politiek optreden.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dan ben je wel erg snel tevreden.
Daar heb ik toch helemaal niets aan. Ik wil al niet naar die plekken en ik wil er al helemaal niet sneller zijn.quote:
Op die korte stukjes in de randstad maakt t al helemaal geen reet uit. Daar zijn heel andere bottlenecks dan de wettelijke snelheid op de hoofdweg.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Daar heb ik toch helemaal niets aan. Ik wil al niet naar die plekken en ik wil er al helemaal niet sneller zijn.
Politici denken ook altijd alleen maar aan mensen buiten de randstad. [ afbeelding ]
Ronduit potsierlijk wat je nu zegt, door het tegenhouden van kerncentrales door linkSS komen er nu extra kolencentrale''s, zoals die jongen hierboven ook al betoogd zijn kolencentrales slechter dan kerncentrales.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
qua procedure is dat al kansloos. En je moet het net zo min willen als die kolencentrales. Beiden zou het gaan om volstrekt achterhaalde techniek
.
Een verscholen Godwinnetje. Ik denk dat Hitler groot voorstander was geweest van kerncentrales.quote:
Ik denk dat rechts Nederland niet veilig zou zijn als Hitler gereïncarneerd werd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een verscholen Godwinnetje. Ik denk dat Hitler groot voorstander was geweest van kerncentrales.
Vrijdag van Amsterdam naar Berlijn gereden.. topsnelheid gehaald van 265km/u en 1.5uur eerder aangekomen dan geplanned.quote:Het is gevaarlijker, slechter voor het milieu
Zullen we met zn allen maar 80 gaan rijden dan? Want ja.. het scheelt toch maar 5min...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:19 schreef Montov het volgende:
Almere - Joure is 82 km, en dan heb je nog maar 3 minuten voordeel, alleen wordt het niet 82 km lang. Ik denk dat er sowieso al een paar km voor Almere al teruggaat naar 120; je hebt bij Emmeloord al 5-7 km vertraging door 100km/h, en bij de Ketelbrug heb je een kleine 2km vertraging (aan 1 kant). En bij de afslag Lelystad zit je op 100km/h.
Kortom, je houdt 70 km over, en iets meer dan 2,5 minuut. Ik denk dat de lagere boetes het enige merkbare verschil gaat worden.
Het stukje waar ik 120 mag rij ik 130, dus voor mij maakt het sowieso niet uit.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Op die korte stukjes in de randstad maakt t al helemaal geen reet uit. Daar zijn heel andere bottlenecks dan de wettelijke snelheid op de hoofdweg.
Nu kan je 140.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het stukje waar ik 120 mag rij ik 130, dus voor mij maakt het sowieso niet uit.
De winst zit hem natuurlijk niet in de reistijd, maar in het genot van ongestraft wat harder kunnen rijden. Het maakt autorijden een stuk leuker als je lekker hard mag rijden.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Op die korte stukjes in de randstad maakt t al helemaal geen reet uit. Daar zijn heel andere bottlenecks dan de wettelijke snelheid op de hoofdweg.
130 'lekker hard' noemenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:55 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
De winst zit hem natuurlijk niet in de reistijd, maar in het genot van ongestraft wat harder kunnen rijden. Het maakt autorijden een stuk leuker als je lekker hard mag rijden.
Ik denk niet dat dit als begin is bedoeld.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:58 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het is een begin, maar wat mij betreft was het verhoogd naar 160 ofzo.
Wat vertel je me nu?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:10 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit als begin is bedoeld.
Verhogen naar 600000000000!!!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:58 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het is een begin, maar wat mij betreft was het verhoogd naar 160 ofzo.
Reality check.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |