Ik denk dat rechts Nederland niet veilig zou zijn als Hitler gereïncarneerd werd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een verscholen Godwinnetje. Ik denk dat Hitler groot voorstander was geweest van kerncentrales.
Vrijdag van Amsterdam naar Berlijn gereden.. topsnelheid gehaald van 265km/u en 1.5uur eerder aangekomen dan geplanned.quote:Het is gevaarlijker, slechter voor het milieu
Zullen we met zn allen maar 80 gaan rijden dan? Want ja.. het scheelt toch maar 5min...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:19 schreef Montov het volgende:
Almere - Joure is 82 km, en dan heb je nog maar 3 minuten voordeel, alleen wordt het niet 82 km lang. Ik denk dat er sowieso al een paar km voor Almere al teruggaat naar 120; je hebt bij Emmeloord al 5-7 km vertraging door 100km/h, en bij de Ketelbrug heb je een kleine 2km vertraging (aan 1 kant). En bij de afslag Lelystad zit je op 100km/h.
Kortom, je houdt 70 km over, en iets meer dan 2,5 minuut. Ik denk dat de lagere boetes het enige merkbare verschil gaat worden.
Het stukje waar ik 120 mag rij ik 130, dus voor mij maakt het sowieso niet uit.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Op die korte stukjes in de randstad maakt t al helemaal geen reet uit. Daar zijn heel andere bottlenecks dan de wettelijke snelheid op de hoofdweg.
Nu kan je 140.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het stukje waar ik 120 mag rij ik 130, dus voor mij maakt het sowieso niet uit.
De winst zit hem natuurlijk niet in de reistijd, maar in het genot van ongestraft wat harder kunnen rijden. Het maakt autorijden een stuk leuker als je lekker hard mag rijden.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Op die korte stukjes in de randstad maakt t al helemaal geen reet uit. Daar zijn heel andere bottlenecks dan de wettelijke snelheid op de hoofdweg.
130 'lekker hard' noemenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:55 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
De winst zit hem natuurlijk niet in de reistijd, maar in het genot van ongestraft wat harder kunnen rijden. Het maakt autorijden een stuk leuker als je lekker hard mag rijden.
Ik denk niet dat dit als begin is bedoeld.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:58 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het is een begin, maar wat mij betreft was het verhoogd naar 160 ofzo.
Wat vertel je me nu?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:10 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit als begin is bedoeld.
Verhogen naar 600000000000!!!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:58 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het is een begin, maar wat mij betreft was het verhoogd naar 160 ofzo.
Reality check.quote:
100 miljoen miljard.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Verhogen naar 600000000000!!!!
Minstens.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Verhogen naar 600000000000!!!!
Genot, genot. Als een aso over de weg scheuren, dat levert pas een echte adrenaline schot op. Niet 130 rijden ipv 120. Dat is niks leuker of spannender dan 120 rijden.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:55 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
De winst zit hem natuurlijk niet in de reistijd, maar in het genot van ongestraft wat harder kunnen rijden. Het maakt autorijden een stuk leuker als je lekker hard mag rijden.
Al een mooie patserbak in bestelling?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Genot, genot. Als een aso over de weg scheuren, dat levert pas een echte adrenaline schot op. Niet 130 rijden ipv 120. Dat is niks leuker of spannender dan 120 rijden.
Met een gare rammelbak hard gaan levert veel meer adrenaline op, een patserbak kan het wel aan en een botsing ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Al een mooie patserbak in bestelling?
Wat mij er aan tegenstaat is juist die sneue rancune op basis waarvan het ingevoerd wordt.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:25 schreef sneakypete het volgende:
Het voornaamste genot zit 'm in het 'Yes we can' momentje. Naar 130 verhogen? Dat lukt toch nooit joh, hoorde je pas geleden nog.
Tot het gewoon zover is. Natuurlijk verandert ons land daardoor helemaal niet ingrijpend. Daarom is het ook zo leuk om te weten dat er mensen zijn die zich er heel boos over maken als het, gewoon omdat het kan, ingevoerd wordt.
Er zijn meer redenen om hier boos om te worden dan alleen de verhoging zelf. Wat ik idioot vind is dat voor zo'n nutteloos project als dit geld wordt uitgetrokken om punten te scoren bij de automobilist, terwijl er op veel belangrijkere gebieden roekeloos en visieloos wordt bezuinigd 'omdat de staatskas leeg raakt'.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:25 schreef sneakypete het volgende:
Het voornaamste genot zit 'm in het 'Yes we can' momentje. Naar 130 verhogen? Dat lukt toch nooit joh, hoorde je pas geleden nog.
Tot het gewoon zover is. Natuurlijk verandert ons land daardoor helemaal niet ingrijpend. Daarom is het ook zo leuk om te weten dat er mensen zijn die zich er heel boos over maken als het, gewoon omdat het kan, ingevoerd wordt.
Of de roep om strenger straffen. Behalve als het om verkeersovertredingen gaatquote:Op zondag 6 februari 2011 00:31 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Er zijn meer redenen om hier boos om te worden dan alleen de verhoging zelf. Wat ik idioot vind is dat voor zo'n nutteloos project als dit geld wordt uitgetrokken om lekker mee te scoren, terwijl er op veel belangrijkere gebieden roekeloos en visieloos wordt bezuinigd 'omdat de staatskas leeg raakt'.
Dat ja. Populisme, Henk en Ingrid, hardwerkende Nederlanders, gatverDAMME.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Of de roep om strenger straffen. Behalve als het om verkeersovertredingen gaat
Ja het is zo goedkoop allemaal.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:33 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat ja. Populisme, Henk en Ingrid, hardwerkende Nederlanders, gatverDAMME.
Prachtig toch? Er mag best een scherper onderscheid komen tussen een beetje ongehoorzaamheid en echte misdaad. Het is overigens onzin om te doen alsof ze bij de VVD bijv. niet voor het straffen van crimineel gedrag op de weg zijn. Rijden onder invloed bijv. wordt echt niet getolereerd. Alleen wordt er wel wat minder treiterig omgegaan met snelheidsregeltjes, benzineprijs en verkeersdrempels. Juist om het onderscheid tussen burger en crimineel te markeren.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Of de roep om strenger straffen. Behalve als het om verkeersovertredingen gaat
Wat een zeikerd ben jij zeg.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:47 schreef betyar het volgende:
Autorijden hoort geen genot te zijn, autorijden is een behoorlijk verantwoorde bezigheid en dient niet te worden geleid door emoties.
Voor de borreltafel wel. Een kabinet zou zich naar mijn mening echter met serieuze dingen bezig moeten houden. Dit goedkope scoren staat ze niet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |