100 miljoen miljard.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Verhogen naar 600000000000!!!!
Minstens.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Verhogen naar 600000000000!!!!
Genot, genot. Als een aso over de weg scheuren, dat levert pas een echte adrenaline schot op. Niet 130 rijden ipv 120. Dat is niks leuker of spannender dan 120 rijden.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:55 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
De winst zit hem natuurlijk niet in de reistijd, maar in het genot van ongestraft wat harder kunnen rijden. Het maakt autorijden een stuk leuker als je lekker hard mag rijden.
Al een mooie patserbak in bestelling?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Genot, genot. Als een aso over de weg scheuren, dat levert pas een echte adrenaline schot op. Niet 130 rijden ipv 120. Dat is niks leuker of spannender dan 120 rijden.
Met een gare rammelbak hard gaan levert veel meer adrenaline op, een patserbak kan het wel aan en een botsing ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Al een mooie patserbak in bestelling?
Wat mij er aan tegenstaat is juist die sneue rancune op basis waarvan het ingevoerd wordt.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:25 schreef sneakypete het volgende:
Het voornaamste genot zit 'm in het 'Yes we can' momentje. Naar 130 verhogen? Dat lukt toch nooit joh, hoorde je pas geleden nog.
Tot het gewoon zover is. Natuurlijk verandert ons land daardoor helemaal niet ingrijpend. Daarom is het ook zo leuk om te weten dat er mensen zijn die zich er heel boos over maken als het, gewoon omdat het kan, ingevoerd wordt.
Er zijn meer redenen om hier boos om te worden dan alleen de verhoging zelf. Wat ik idioot vind is dat voor zo'n nutteloos project als dit geld wordt uitgetrokken om punten te scoren bij de automobilist, terwijl er op veel belangrijkere gebieden roekeloos en visieloos wordt bezuinigd 'omdat de staatskas leeg raakt'.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:25 schreef sneakypete het volgende:
Het voornaamste genot zit 'm in het 'Yes we can' momentje. Naar 130 verhogen? Dat lukt toch nooit joh, hoorde je pas geleden nog.
Tot het gewoon zover is. Natuurlijk verandert ons land daardoor helemaal niet ingrijpend. Daarom is het ook zo leuk om te weten dat er mensen zijn die zich er heel boos over maken als het, gewoon omdat het kan, ingevoerd wordt.
Of de roep om strenger straffen. Behalve als het om verkeersovertredingen gaatquote:Op zondag 6 februari 2011 00:31 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Er zijn meer redenen om hier boos om te worden dan alleen de verhoging zelf. Wat ik idioot vind is dat voor zo'n nutteloos project als dit geld wordt uitgetrokken om lekker mee te scoren, terwijl er op veel belangrijkere gebieden roekeloos en visieloos wordt bezuinigd 'omdat de staatskas leeg raakt'.
Dat ja. Populisme, Henk en Ingrid, hardwerkende Nederlanders, gatverDAMME.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Of de roep om strenger straffen. Behalve als het om verkeersovertredingen gaat
Ja het is zo goedkoop allemaal.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:33 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat ja. Populisme, Henk en Ingrid, hardwerkende Nederlanders, gatverDAMME.
Prachtig toch? Er mag best een scherper onderscheid komen tussen een beetje ongehoorzaamheid en echte misdaad. Het is overigens onzin om te doen alsof ze bij de VVD bijv. niet voor het straffen van crimineel gedrag op de weg zijn. Rijden onder invloed bijv. wordt echt niet getolereerd. Alleen wordt er wel wat minder treiterig omgegaan met snelheidsregeltjes, benzineprijs en verkeersdrempels. Juist om het onderscheid tussen burger en crimineel te markeren.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Of de roep om strenger straffen. Behalve als het om verkeersovertredingen gaat
Wat een zeikerd ben jij zeg.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:47 schreef betyar het volgende:
Autorijden hoort geen genot te zijn, autorijden is een behoorlijk verantwoorde bezigheid en dient niet te worden geleid door emoties.
Voor de borreltafel wel. Een kabinet zou zich naar mijn mening echter met serieuze dingen bezig moeten houden. Dit goedkope scoren staat ze niet.quote:
natuurlijk mag je er wel van genieten maar dat wordt niet significant meer door 130 ipv 120quote:Op zondag 6 februari 2011 00:49 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Wat een zeikerd ben jij zeg.
Natuurlijk mag autorijden voor een deel genot zijn. Lekker muziekje aan en gassen maar. Natuurlijk moet je ondertussen ook uitkijken en het niet al te bont maken. Maar mag je er nu echt niet een beetje van genieten?
Genieten doe je maar op een racebaan.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:49 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Natuurlijk mag autorijden voor een deel genot zijn. Lekker muziekje aan en gassen maar. Natuurlijk moet je ondertussen ook uitkijken en het niet al te bont maken. Maar mag je er nu echt niet een beetje van genieten?
Nee want ook die bezuinigingen vind ik overwegend prima.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:31 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Er zijn meer redenen om hier boos om te worden dan alleen de verhoging zelf. Wat ik idioot vind is dat voor zo'n nutteloos project als dit geld wordt uitgetrokken om punten te scoren bij de automobilist, terwijl er op veel belangrijkere gebieden roekeloos en visieloos wordt bezuinigd 'omdat de staatskas leeg raakt'.
Verkeersknooppunten en toegangswegen tot steden weerhoud het gemmiddelde verkeer al om 100/120 te kunnen rijden, zelfs als je de max snelheid opschroeft lost dat nog niks op aan doorstroming of files.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:48 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Prachtig toch? Er mag best een scherper onderscheid komen tussen een beetje ongehoorzaamheid en echte misdaad. Het is overigens onzin om te doen alsof ze bij de VVD bijv. niet voor het straffen van crimineel gedrag op de weg zijn. Rijden onder invloed bijv. wordt echt niet getolereerd. Alleen wordt er wel wat minder treiterig omgegaan met snelheidsregeltjes, benzineprijs en verkeersdrempels. Juist om het onderscheid tussen burger en crimineel te markeren.
En het is overigens niet goedkoop om te stellen dat arbeid adelt. De hardwerkende burger, dat is een ideaal. Abstract natuurlijk, maar daarom niet zinloos, laat staan goedkoop. Zonder 'hardwerkende burgers' stort een maatschappij in. Hun bestaan ontkennen is belachelijk.
Natuurlijk kun je wel vinden dat het soms wel wat intellectueler mag, met wat mooiere woorden ipv die kreten voor de buhne. Maar inhoudelijk komt het op hetzelfde neer.
gemiddeld per jaar rijdt de nederlander niet harder dan 50 km/u en dan trap je al behoorlijk door.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Verkeersknooppunten en toegangswegen tot steden weerhoud het gemmiddelde verkeer al om 100/120 te kunnen rijden, zelfs als je de max snelheid opschroeft lost dat nog niks op aan doorstroming of files.
Goedkoop en waardeloos als een eBookreader van de Aldi.quote:
Mensen die denken dat de reis het doel isquote:Op zondag 6 februari 2011 00:49 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Het heeft niets met borrelpraat te maken. Gewapende overvallers een minimumstraf laten krijgen is geen borrelpraatje, maar rechtvaardigheid en bloedserieus, veel serieuzer kan het niet. Daarna komen de centjes natuurlijk en ook daarvoor kun je vaak beter bij rechts zijn natuurlijk. Zonder de VVD zou er ongetwijfeld minder bezuinigd worden.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Voor de borreltafel wel. Een kabinet zou zich naar mijn mening echter met serieuze dingen bezig moeten houden. Dit goedkope scoren staat ze niet.
Toekomstvisie bedoel ik. Dat missen ze. Getuige de bezuinigingen op onderwijs.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:51 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Nee want ook die bezuinigingen vind ik overwegend prima.
Visieloos kan het natuurlijk niet zijn. De visie bestaat eruit dat die dingen niet aan een boom groeien en dat het dus allemaal wel wat zuiniger aan mag.
Als ik een plezierritje wil maken, doe ik dat.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:58 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Mensen die denken dat de reis het doel is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |