quote:Op donderdag 2 december 2010 11:02 schreef moussy het volgende:
Het lijkt juist dat het pas moet zitten om te doen wat het moet doen, warm houden. Gewone thermokleding/ondergoed moet je ook niet slobberend om het lijf hebben, want das echt niet warm(er).
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:03 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja maar als je nou iets onwijs leuk vind en je doet het niet altijd toch?
Dan moet je gewoon eens zeggen, wtf ik koop het gewoon.
Ga je blij mee zijn hoor
En anders gewoon op je kraamcadeaulijst zetten.
Gewoon alle dure zooi erop zetten.
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:06 schreef oeke het volgende:
Oh, maar het zit wel lekker om het lijf hoor, de armen zijn wat lang.
En omdat het van dat fijne breisel is rekt het lekker mee.
Het is met wol denk ik zo dat het je lichaamswarmte tussen je huid en het wollen laagje vasthoudt, dus een beetje ruimte lijkt me zo erg niet.
Ik zou wel een foto willen maken maar dan moet ik Ko weer uitkleden en hij is niet zo lekker. Dus ik laat hem maar.
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]je maakt me aan t twijfelen.
Maar je hebt wel gelijk. kijk wel ff, misschien dat k die winkel vanmiddag even mail.
SC ik heb geen kadolijst joh![]()
en wel al megaveel kleertjes.
neuh op zich niet hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 11:15 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb nog nooit thermo ondergoed gekocht.. niet voor Isa en niet voor mezelf![]()
Is toch niet echt een must of wel?
Nee hoor, door dat zijde is het zacht, en anders wassen in shampoo tegen droog haar *oma weet raadtquote:Op donderdag 2 december 2010 11:15 schreef huuphuup het volgende:
vraag me nu wel af of zo'n wollen broek niet enorm kriebelt![]()
flashbacks aan de zelfgebreide truien van oma
Nee maar dat witte broekje is 100% wol dus zit geen zijde bij, alleen die romper-shirt is een mix. Maar de tip sla ik even op in t geheugen omaquote:Op donderdag 2 december 2010 11:30 schreef moussy het volgende:
[..]
Nee hoor, door dat zijde is het zacht, en anders wassen in shampoo tegen droog haar *oma weet raadt*
Ik gooi deze er nog even voor je in Huup, misschien even bellen of ze nog wat heeft liggen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:22 schreef oeke het volgende:
Ik weet niet in hoeverre deze site up to date is, maar het is in Den Haag en ze verkopen al hun restanten op afspraak. Veel wol-zijde dingen ook. Voor de helft van de prijs. Huup?
oh thnx, kan wel even bellen ja, maar ik kan niet bestellen zie ik? das wel lastig, ben een pietsje immobielquote:Op donderdag 2 december 2010 12:12 schreef oeke het volgende:
[..]
Ik gooi deze er nog even voor je in Huup, misschien even bellen of ze nog wat heeft liggen?
Als er niet 20cm sneeuw ligt en het spekglad is wil ik best wat ophalen daar voor je hoor. Kom ik de deur nog eens uitquote:Op donderdag 2 december 2010 12:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh thnx, kan wel even bellen ja, maar ik kan niet bestellen zie ik? das wel lastig, ben een pietsje immobielmaar zal ff kijken, misschien is er wat te regelen.
Jouw huis is wat beter geisoleerd denk ik danquote:Op donderdag 2 december 2010 16:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
Koukleumpjes allemaal
Floris ligt hier gewoon in een zomerslaapzak (soms winter, ligt maar net aan welke bovenop ligt), romper met lange/korte mouw of zonder mouwen en een pyjama aan onder zn dekentje (die dubbel zit). En hij is gewoon lekker warm.
Verwarming staat overdag zachtjes aan, maar das blijkbaar genoeg voor m
Geen wol hier dus. Volgend jaar zal k t misschien sneller doen, omdat je dan toch meer buiten bent en hij dan ook wel loopt vermoed ik
Morgen komt de trui binnenben benieuwd!
Amélie was zo rustig in t beginquote:Op donderdag 2 december 2010 18:42 schreef Sonnetje85 het volgende:
dat helpt ook wel idd huup
floris is een rustige slaper tot nu toe, dus die ligt nog gewoon onder de dekens, scheelt ook wel idd
hoe groot zijn leia dr voeten??quote:Op donderdag 2 december 2010 20:07 schreef Orea het volgende:
Fijn zijn ze hè? Ondanks dat de XS'jes zelfs nog wat groot zijn, blijven ze wel goed bij Leia zitten en ze heeft nu de hele dag warme voetjes! Das met alleen sokken nog wel eens anders
Jeetje Keshet, das schrikken..quote:Op donderdag 2 december 2010 19:49 schreef Keshet het volgende:
Foto's Huup!
Dat pakje uit 't fototopic is trouwens maatje 68! Ik zal tzt aan je denken.
Volgens mij heeft Ilse van Kaatjejannie 'm trouwens ook aan op haar foto in 't fototopic.
En tsja, Emma reist echt haar hele bed door, die durf ik écht niet onder een dekentje te leggen.
Vanmiddag lag ze op bed, zonder slaapzakje even (Had 's ochtends haar raam wagenwijd opengehad, daarna even de verwaming aan en ik was vergeten de verwarming op haar kamer uit te zetten) en ik hoorde ineens allemaal kokhalsgeluiden en van die geluiden alsof je met je hand op je mond aan 't praten bent. Lag ze op haar rug, met een sok in haar mond. Die sok zat er echt ver in en ze kreeg 'm er zelf niet meer uit!![]()
Dus, madam gaat of in een slaapzak of zonder sokken naar bed vanaf nu.
ja, lekker warm, ipv een maillot.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:41 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En die wollen broek, is dat voor ergens onder, of voor zo?
Ja he? Hij is volgens mij wel derde of vierde hands, maar is nog helemaal goed. Een beetje vergeeld en de verf is van de rits, maar ach, Ko heeft zijn ogen toch dicht, als het goed is.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:49 schreef huuphuup het volgende:
Leuke trui Oeks! ik schrijf trui steeds met een hoofdletter met dank aan Trui![]()
![]()
Wat een mazzel van die slaapzak! Kun je t mooi proberen zonder dat t je een berg kost![]()
Ppsssst Hannah haar babypaws liggen hier ook nogquote:Op donderdag 2 december 2010 20:51 schreef octopussy het volgende:
Ja, de Aapies zijn hier ook een hitze zijn nog wel wat groot voor Hannah, maar zolang ze niet loopt is dat geen probleem.
Hannah slaapt in een pyjama (zonder romper) en slaapzak zonder mouwen. Ze heeft dan ook een dubbelgevouwen deken over zich heen. Ik heb niet het idee dat ze het dan koud heeft, maar wij wonen dan ook in een goed geïsoleerd huis en het wordt niet kouder dan 18 graden in haar kamertje.
Leia haar voeten zijn rond de 8 cm.. (kan morgenochtend wel even meten) denk dat we de winter wel helemaal doorkomen met deze aapies!quote:Op donderdag 2 december 2010 21:00 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
hoe groot zijn leia dr voeten??
ik zit namelijk te twijfelen tussen xs en s, maar ben benieuwd hoeveel groter de slofjes zijn ten opzichte van dr voetjes
die vind k zo leukquote:Op donderdag 2 december 2010 22:08 schreef kaatjejannie het volgende:
We hebben deze:
[ afbeelding ]
al wel klaarliggen, maar ie is nog iets te groot. Ze past al bijna in 62.....
Hoe duur waren de slofjes?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:10 schreef oeke het volgende:
Oh, trouwens, alleen de trui komt van de tweedehands.
Voor de broek en de sloffen heb ik een klein fortuin betaald.
Dit is maat 22, en die waren 29, 95. Viel nog mee vond ik. Per maat worden ze wel duurder.quote:
Nee, die zijn echt voor binnenshuis. Ze hebben een hele flexibele dunne rubberen zool.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:22 schreef Claudia_x het volgende:
Leuke sloffen! Zijn het echt sloffen voor binnenshuis, oeke? Of kan hij ze ook buiten aan?
Site? ofzo :pquote:Op donderdag 2 december 2010 22:19 schreef oeke het volgende:
[..]
Dit is maat 22, en die waren 29, 95. Viel nog mee vond ik. Per maat worden ze wel duurder.
oke, dank jequote:Op donderdag 2 december 2010 22:08 schreef Orea het volgende:
Leia haar voeten zijn rond de 8 cm.. (kan morgenochtend wel even meten) denk dat we de winter wel helemaal doorkomen met deze aapies!
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:37 schreef huuphuup het volgende:
trouwens, vorige keer had ze zelf haar broek uitgetrokken. Komt ze heel triomfantelijk aanlopen met haar broek zo van kijk es wat ik kan
Lelijk? Wie kijkt er dan naar?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:42 schreef Claudia_x het volgende:
Hm, goed punt, oeke. Misschien heb ik een hekel aan sloffen omdat ik juist synthetisch spul koop. Ik zou wol eens moeten proberen.
Maarja, het lastige is dat ik bijna alle sloffen weer lelijk vind. Toevallig heeft de Hema net sloffen die ik héél gaaf vind! (En die slijten dus als een gek.)
quote:
Gewoon opgetut in bed blijven liggen, sloffen schuif je dan onder het bedquote:
das sowieso wel een goeie tegen kraamvisite met plakneigingenquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:16 schreef moussy het volgende:
[..]
Gewoon opgetut in bed blijven liggen, sloffen schuif je dan onder het bed
quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:41 schreef Claudia_x het volgende:
Wij hadden hier overigens een casual Friday, dus de combinatie is wat... merkwaardig.![]()
Ik val hier wel door de mand, zeg. Het is ook zo'n leuk topic om met je kind te pronken.
petit bateau is lang en smal geloof ikquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:15 schreef Pvoesss het volgende:
Staan hem leuk!
Ik moet stiekem best lachen als ik nu alle mensen zie klagen over sneeuwschoenen en uitverkocht!
Gelukkig had ik ze al! Ze zijn hier een mega succes
Heeft er iemand een idee van een merk wat heel lang is maar wel heel smal?
V. is dun maar blijkt veel langer dan gedacht
ja hahahaquote:
kopen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:53 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja de 86/92 was er niet meer.
Bij Isa zat het vooral raar omdat de schoudernaad op half 7 hing.
Ze hadden ook Dora en Disney kleding maar daar ben ik niet zo van.
En joggingspakjes, en geen wollen ondergoed gezien maar wel van dat thermo ondergoed.
Met van die leuke printjes a la H&M.
Ik vind juist de streepjes het leukste
quote:Op zondag 5 december 2010 10:38 schreef Poppejans het volgende:
Wat een leuke shirtjes Huup. Bij de Lidl![]()
Hadden ze nog een leuke jongetjesvariant daarvan?
Ik kreeg woensdag een lading antivries jerrycans over me heen daar toen ik er eentje pakte. compleet onder de antivries dus.Mn ogen,mond en neus brandden.En gewoon niemand die kwam helpen hemaar na een klacht ingediend te hebben is het opgelost.
Oh H&M sale is echt wel de moeite waard. Helaas zag ik dit keer niks leuks. Ik kijk ook al bij mt86/92 waar ik echt al een stapeltje van heb liggen met leuke shirts die 2 of 5 euro warenquote:Op zondag 5 december 2010 10:51 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben ook erg blij met de 27,75 euro die ik kwijt was voor een voetenzak en 3 shirtjes!
Is het jeansblauw? dat stond bij de foto.quote:Op zondag 5 december 2010 10:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb de voetenzak binnen van de H&M en er zitten meer dan genoeg gaten in voor een buggy (en ook een MaxiCosi, vermoed ik)! Hij voelt lekker warm en zacht, maar de kleur op de foto van de H&M klopt niet echt. In werkelijkheid is het blauw aan de buitenkant veel donkerder.
[ afbeelding ]
Dat probleem heb ik ook altijd met mijn eigen jurken.quote:Op zondag 5 december 2010 23:28 schreef Stiemie het volgende:
Weet iemand waar je leuke winterjurkjes met lange mouw kunt kopen? Bij hennes schijnen ze te denken dat een warme winterjurk geen lange mouwen nodig heeft...
jawel joh, body's!quote:Op zondag 5 december 2010 23:34 schreef Claudia_x het volgende:
Dat geldt ook voor de Wehkamp en Esprit. Ik ben zelden een jurk tegengekomen die (a) lang genoeg was om niet in te verkleumen, (b) lange mouwen had, (c) van een dikke stof gemaakt was. Het gaat vrijwel altijd op een van die punten mis. En tja, aangezien ik voor mezelf geen rompers heb...
kwou t net zeggen.quote:
In de winkel hangen wel iets meer jurkjes dan ik online zie.quote:Op zondag 5 december 2010 23:41 schreef Claudia_x het volgende:
Bij de Zara online kan ik niet echt iets leuks vinden met lange mouwen. Dit is wel oké (maar ook heel donker):
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 december 2010 23:47 schreef Stiemie het volgende:
Ja of dat je te snel ging zitten en een drukkertje losschoot
ja eh, dat worden dus metro-mannen hè.quote:Op maandag 6 december 2010 09:45 schreef Poppedein het volgende:
ja maisjes ja buuv, maisjes! Maar wat met den jongens?
nou-hou ik zag bij H&M Spiderman, Cars en Batman maillots.quote:Op maandag 6 december 2010 09:45 schreef Poppedein het volgende:
ja maisjes ja buuv, maisjes! Maar wat met den jongens?
Waarom niet? Het idee is gewoon hetzelfde als van een romper, maar dan met pijpjes dus. Ik heb zelf ook wat ondergoed met korte pijpjes. Het lijkt me wel lekker warm.quote:Op maandag 6 december 2010 09:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar dat zit toch niet lekker?zo'n hobbezak onder je kleren.
ze lijken me zo ruim. Voor een romper dus. Lijkt mij onprettig, zo'n ruim vel en dat er dan nog een trui overheen moet. ondergoed moet strak zitten.quote:Op maandag 6 december 2010 09:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarom niet? Het idee is gewoon hetzelfde als van een romper, maar dan met pijpjes dus. Ik heb zelf ook wel wat ondergoed met korte pijpjes. Het lijkt me wel lekker warm.
Awh Ivan <3 Het staat hem goed Claudia!quote:Op zondag 5 december 2010 22:20 schreef Claudia_x het volgende:
Dat lijkt wel een beetje het meisjesequivalent van de winterjongenstruien die we hier pas lieten zien! Het ziet er ontzettend comfortabel uit, maar ook wel erg volwassen!
Twinkly, had jij dit Hemavestje nou uiteindelijk nog gekocht? Ik ben er zo blij mee!
[ afbeelding ]
Ik ook, was niet uit m'n nest te krijgen.quote:Op maandag 6 december 2010 08:27 schreef Claudia_x het volgende:
Ik was vanochtend te laat voor de voetenzak.
Om 8 uur was 'ie er nog. Gooi ik hem in mijn winkelmand - uitverkocht.quote:Op maandag 6 december 2010 11:34 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik ook, was niet uit m'n nest te krijgen.
Morgen weer een dag.
Gewoon totdat alles is uitverkocht, geloof ik.quote:Op maandag 6 december 2010 11:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Om 8 uur was 'ie er nog. Gooi ik hem in mijn winkelmand - uitverkocht.
Hoelang duurt die sale van de H&M eigenlijk nog?
oeh die wil ik, voor Casquote:
en ik heb natuulk al enorm goede ervaring met H&M, het wordt er niet beter op zoquote:Op maandag 6 december 2010 13:20 schreef huuphuup het volgende:
Buuf![]()
![]()
ja mous erg hè? Je moet écht vroeg opstaan nu, t is bijna jammer dat de sale per post enzo aangekondigd wordt
Thinkgeek.quote:Op maandag 6 december 2010 13:19 schreef moussy het volgende:
[..]
oeh die wil ik, voor Cas
Ben ik vanmorgen eerder mn bed uit gegaan om te bestellen bij H&M, tegen de tijd dat ik op kassa rammel, 6 van de 8 dingen uitverkocht, gewoon om 7:30
trouwens, door dat 1337 moet ik gelijk weer aan Estrys denkenquote:
welquote:Op maandag 6 december 2010 10:06 schreef miss_sly het volgende:
Die van Boden is leukleveren die nou wel of niet in Nederland?
Kreeg je de drang om de schaar er in te zetten?quote:Op maandag 6 december 2010 13:24 schreef huuphuup het volgende:
jahaaaa die knuffels zijn leuk!
Oef Mous ja met je buurvrouw enzo![]()
ik moest laatst nog aan je denken met dat hele verhaal toen. mijn buuf hangt tegenwoordig dus standaard een briefje op de deur dat ze alles maar bij mij moeten brengen en dan gaat ze zelf naar dr werk/vriendinnen/boodschappen doen enz. Lekker makkelijkje wilt niet weten hoeveel die besteld in een week
ik dacht dat ik erg was...
een beetje wel jaquote:Op maandag 6 december 2010 13:37 schreef moussy het volgende:
[..]
Kreeg je de drang om de schaar er in te zetten?
Het was vooral dat gezeik over het wel/niet betalen
Gewoon dingen die je wil snel in je mandje doen en doorgaan naar de kassa.quote:Op maandag 6 december 2010 13:19 schreef moussy het volgende:
[..]
oeh die wil ik, voor Cas
Ben ik vanmorgen eerder mn bed uit gegaan om te bestellen bij H&M, tegen de tijd dat ik op kassa rammel, 6 van de 8 dingen uitverkocht, gewoon om 7:30
deed ik, maar daarna was het opééns uitverkocht, de tactiek werkt dus niet altijd.quote:Op maandag 6 december 2010 13:45 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Gewoon dingen die je wil snel in je mandje doen en doorgaan naar de kassa.
Dan rustig verder kijken en bij elk item meteen naar de kassa verplaatsen.
't Is tactiek
Die met die sterren is van katoen hoor! Maar op die pagina zijn de eerste bivakmutsen allemaal van wol.quote:Op maandag 6 december 2010 15:37 schreef oeke het volgende:
Oh, dank je wel Twinks! Ik was al aan het peinzen hoe ik zelf zo'n muts kon maken. Die oranje lijkt me namelijk vrij simpel, nietwaar?
Maar die eerste die je noemde vind ik perfect. En van wol!![]()
Ik zou zelf ook niet zo gauw voor katoen gaan, ben bang dat dat nog veel koude wind doorlaat.
De gebreide mutsjes zijn echt heel schattig zeg.![]()
Ik vind het ook een Senna jurkje!
ik verdenk je nog steedsquote:Op maandag 6 december 2010 15:37 schreef Orea het volgende:
Marlinde, ik hoorde van de eigenaresse van de winkel dat van die bivakmutsjes maat 70 wel een hele lange tijd mee kan (geloof dat haar dochter van 1,5 die nog draagt) maar dat het wel afhankelijk is van de grootte van het hoofd van je kindje. Dus heeft ze een normale omvang dan zou je die nog kunnen nemen. Anders even mailen!
quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 15:49 schreef Orea het volgende:
[..]
ik vind dat soort dingen toevallig heel leuk voor mijn eigen dochter hoor!
en ik kom ook wel eens bij de buren!
Waarvan, waarvan?quote:
Heb je dat dan?quote:Op maandag 6 december 2010 16:00 schreef Twinkly het volgende:
Wat leuk Piglet! <3
Welk Hema-broekje Oeke? Dat heb ik gemist.
Ik denk dat Orea mijn Secret Santa is
Maar heb ik ergens genoemd dat ik aan mijn Santa een bivakmuts voor Niels heb gevraagd Orea?
Ze zijn bij te bestellen, dus als je een kleinere maat wilt, even mailen...quote:Op maandag 6 december 2010 15:55 schreef oeke het volgende:
[..]
Waarvan, waarvan?
Stom dat die sterrenmuts niet van wol is. Die bruine is er alleen in maat 90 en 100. Misschien iets te groot al voor Ko. Ga toch zo even op de markt kijken. Misschien vind ik wel een mooi wollen stofje.
Kan ik er zelf sterren opnaaien.
En dat tuinbroekje doet mij denken aan dat 30 jaar oude broekje wat van de Hema was. Dat had ook zo'n rits in het middenvoor.
Ik vind hem erg leuk, Piglet!
We gaan het zienquote:Op maandag 6 december 2010 16:05 schreef Twinkly het volgende:
Ok, ik zie spoken
Ik ben zo nieuwsgierig!!
Die is leuk OekeIk had hem toch wel gezien, die was nog van je broertje geweest toch?
Nog niet gehad, lijkt me idd frustrerend.quote:Op maandag 6 december 2010 14:07 schreef moussy het volgende:
[..]
deed ik, maar daarna was het opééns uitverkocht, de tactiek werkt dus niet altijd.
Ik heb dus die Twinkly liet zien. Hij is idd van katoen, maar echt dicht geweven, komt echt geen wind door heen volgens mij. En belangrijker, hij laat hem op. (goed, goed, het was een beetje een strijd, maar die instopstrook aan de achterkant is echt ideaal.)quote:Op maandag 6 december 2010 15:37 schreef oeke het volgende:
Oh, dank je wel Twinks! Ik was al aan het peinzen hoe ik zelf zo'n muts kon maken. Die oranje lijkt me namelijk vrij simpel, nietwaar?
Maar die eerste die je noemde vind ik perfect. En van wol!![]()
Ik zou zelf ook niet zo gauw voor katoen gaan, ben bang dat dat nog veel koude wind doorlaat.
De gebreide mutsjes zijn echt heel schattig zeg.![]()
Ik vind het ook een Senna jurkje!
Wat fijn dat hij hem nu wel oplaatquote:Op maandag 6 december 2010 16:31 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ik heb dus die Twinkly liet zien. Hij is idd van katoen, maar echt dicht geweven, komt echt geen wind door heen volgens mij. En belangrijker, hij laat hem op. (goed, goed, het was een beetje een strijd, maar die instopstrook aan de achterkant is echt ideaal.)
Ik probeer ook zoveel mogelijk katoen te kopen.quote:Op maandag 6 december 2010 16:45 schreef oeke het volgende:
Welke instopstrook, Bodpa? Ik kan er niks over vinden op de site.
Lijkt me trouwens ook lekker warm hoor, ik ben gewoon een stoffenpurist.
Ik zou nooit van dat thermo-ondergoed kopen vanwege synthetisch en dat is ook de reden waarom ik 9 van de 10 keer truien terug hang bij de H&M; van acryl.![]()
Stomme deformatie.![]()
Ik hou enorm van tuinbroeken, vooral voor jongetjes!![]()
Ik bedoelde trouwens eigenlijk vooral van die ritsen op tuinbroeken dus, Twinks. Op die pakjes vind ik het al logischer. Maar een tuinbroek heeft ook al die sluitingen, dus het is dubbelop. Dat vind ik grappig.
Echt? Haha!quote:Op maandag 6 december 2010 21:09 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kijk tegenwoordig in labels omdat jij een stoffenpurist bent, oeke.Maar ik moet bekennen dat ik iets vooral koop omdat ik het lekker vind voelen dan om hetgeen op een label staat. De voetenzak van de H&M zou denk ik niet door jouw keuring heenkomen (?), maar hij lijkt me gewoon zo fijn!
oh ja, zo kan ik het ook.quote:Op maandag 6 december 2010 21:36 schreef bodpa09 het volgende:
Broek openrukken, flappen goed omhoog houden (!), luierbroekje naar beneden, kind op oefenbril zetten, slurfje goed hangen, plas!, zorgen dat niet al het wc papier langs den piemol gehaald wordt, luierbroekje weer aan, flappen dicht, kind laten doortrekken. Zo houden we hier de tuinbroek droog.
Maar het duurt vast nog wel even voor hij echt zindelijk is, en staand plassen doen we voorlopig nog niet hoor!
Jouwesen waren ouder he, die van mij kukelt zo van de bril.quote:Op maandag 6 december 2010 21:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh ja, zo kan ik het ook.mijnese moesten zelf naar de wc.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:08 schreef huuphuup het volgende:
Volgens mij hebben wij die bovenste ook!hihi is dat een jongensbroek? hm... ik vond de kleur mooi, ik hou van donkere jeans
Die derde Hemabroek![]()
daar hóórt gewoon een wit tshirt bij met een of andere foute Donald Duck print erop, en dan dat shirt in je broek zeg maar, en een riem erom en dan zo dat het hele model uit de broek gesjort is en ohja! witte sportsokken, broek net iets te kort eigk en dan semi-hippe gympen die door mams veul te strak aangeveterd zijn.
*plaatje compleet*![]()
![]()
doe maar niet dus
gelukkig niet, één jas, en één trui. Nou, da's toch keurig.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:23 schreef huuphuup het volgende:
ohja en uitgespamd![]()
en ohja2 ik moet meer foto's maken als mn kind níet eet
Buuf
zie je leuks voor je jongens?
Ja dan heeft ze haar handen vol en kan ik rustig foto's maken zonder dat er naar de lens gegrepen wordtquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:28 schreef oeke het volgende:
Amelie! Ik vind ze allebei leuk staan, Huup!
En ik moest laatst ook lachen omdat het me opviel dat Amelie vaak aan het eten is op de foto.
niet zeggenquote:Op maandag 6 december 2010 21:37 schreef debuurvrouw het volgende:
En door die broekjes met een rits moest ik denken aan mijn klasgenoot Guy!Die droeg die broeken. Én hij had een stoma.
Sorry.quote:
jaahaaaa die zijn leukquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:57 schreef Claudia_x het volgende:
De Zara heeft behoorlijk veel keuze! Valt me mee. En de prijzen liggen lager dan die van de H&M.
[ afbeelding ]
Awww.
Als ze groter zijn (in ons geval 6) dan moeten die zakken op een spijkerbroek echt wel vind ik ookquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
gelukkig niet, één jas, en één trui. Nou, da's toch keurig.![]()
Mijn middelste is echt verslingerd aan Vingino broeken
En toegegeven, ze staan m ook erg leuk.
[ afbeelding ]
Als ze zo lang en slungelig worden is een beetje kontzak wel fijn hoor.![]()
Ow, en over die horizontale naden: die bleken best van pas te komen toen ik helemaal ibbelig werd van elke maand nieuwe broeken kopen. Spelen moest altijd op de knieen, en dus altijd gaten.die naden deden dan pijn aan de knietjes. Scheelde toch al gauw een broek per maand.
Ik heb voor Isa heel graag de broeken van .s oliver.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:38 schreef snoopy het volgende:
[..]
Als ze groter zijn (in ons geval 6) dan moeten die zakken op een spijkerbroek echt wel vind ik ook![]()
Die Cars broeken bij bijvoorbeeld Wehkamp zijn wel ok. De Hema vind ik echt niet leuk meer in grote maten
Ko heeft een spijker-tuinbroek, een gevoerde harembroek, het blauwe skinnybroekje van de Hema, een kaki worker, een paar joggingbroeken, nog wat dingen die hij eigenlijk nooit draagt, maar wel steeds in de kast blijven liggen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:46 schreef Claudia_x het volgende:
oeke, wat voor broekjes doe je Ko dan vooral aan?
O, dan moet ik Driekus gewoon twee luiers overelkaar aan doen, dan past het vastquote:
Dit soort posts mogen niet zonder foto's hèquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb voor beide mannen grijze ribbroekjes van de Hema, zo enorm lief en stoer tegelijk.Zijn wel mijn favoriete broekjes eigenlijk.
Oh, en voor Oscar zo'n blauw wit gestreept broekje en dan met een rood shirtje.![]()
Je mag wel een wasbare luier van me lenen! Die geeft een beetje hetzelfde effect!quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:34 schreef mefke79 het volgende:
O, dan moet ik Driekus gewoon twee luiers overelkaar aan doen, dan past het vast
He?quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben ook totaal verliefd op ze trouwens als ze de (hier totaal verguisde) sesamstraat truien aan hebben.![]()
![]()
Sasha heeft Kermit en Oscar heeft Elmo, echt zo lief!
maar dat durf ik dus amper meer hardop te zeggen
![]()
Oh, dat is een goede tip! Daar ga ik t.z.t. ook eens kijken.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb voor Oscar trouwens ook 2 hele leuke donkere spijkerbroekjes bij V&D gehaald.
Ik moest door deze post ineens denken aan Ko zijn ergste modeflater. Of eigenlijk de mijne.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:31 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en voor Oscar zo'n blauw wit gestreept broekje en dan met een rood shirtje.![]()
Ik vind de verhoudingen bij deze broekjes voor Ivan juist beter in te schatten dan bij bijvoorbeeld de H&M-collectie > maat 92. Ivan heeft nog de dikke luierbillenverhoudingen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:27 schreef oeke het volgende:
Ja, precies, van die dikke luierbillen.![]()
Maar mijn kind zijn verhoudingen zijn inmiddels iets anders geloof ik. Dus dan vind ik he moeilijk in te schatten.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:54 schreef oeke het volgende:
[..]
Ik moest door deze post ineens denken aan Ko zijn ergste modeflater. Of eigenlijk de mijne.![]()
We noemden het die dag zijn Jean Paul Gaultier look.![]()
[ afbeelding ]
Ik ben heel benieuwd naar foto's van de Hemaribbroekjes! Ik ben dol op ribbroekjes.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:47 schreef oeke het volgende:
[..]
He?![]()
Volgens mij vind iedereen hier die leuk!
Althans ik heb er nog geen lelijk woord over gehoord hoor.
Ik ben benieuwd naar je jongens erin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |