Nee, die zijn echt voor binnenshuis. Ze hebben een hele flexibele dunne rubberen zool.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:22 schreef Claudia_x het volgende:
Leuke sloffen! Zijn het echt sloffen voor binnenshuis, oeke? Of kan hij ze ook buiten aan?
Site? ofzo :pquote:Op donderdag 2 december 2010 22:19 schreef oeke het volgende:
[..]
Dit is maat 22, en die waren 29, 95. Viel nog mee vond ik. Per maat worden ze wel duurder.
oke, dank jequote:Op donderdag 2 december 2010 22:08 schreef Orea het volgende:
Leia haar voeten zijn rond de 8 cm.. (kan morgenochtend wel even meten) denk dat we de winter wel helemaal doorkomen met deze aapies!
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:37 schreef huuphuup het volgende:
trouwens, vorige keer had ze zelf haar broek uitgetrokken. Komt ze heel triomfantelijk aanlopen met haar broek zo van kijk es wat ik kan
Lelijk? Wie kijkt er dan naar?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:42 schreef Claudia_x het volgende:
Hm, goed punt, oeke. Misschien heb ik een hekel aan sloffen omdat ik juist synthetisch spul koop. Ik zou wol eens moeten proberen.
Maarja, het lastige is dat ik bijna alle sloffen weer lelijk vind. Toevallig heeft de Hema net sloffen die ik héél gaaf vind! (En die slijten dus als een gek.)
quote:
Gewoon opgetut in bed blijven liggen, sloffen schuif je dan onder het bedquote:
das sowieso wel een goeie tegen kraamvisite met plakneigingenquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:16 schreef moussy het volgende:
[..]
Gewoon opgetut in bed blijven liggen, sloffen schuif je dan onder het bed
quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:41 schreef Claudia_x het volgende:
Wij hadden hier overigens een casual Friday, dus de combinatie is wat... merkwaardig.![]()
Ik val hier wel door de mand, zeg. Het is ook zo'n leuk topic om met je kind te pronken.
petit bateau is lang en smal geloof ikquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:15 schreef Pvoesss het volgende:
Staan hem leuk!
Ik moet stiekem best lachen als ik nu alle mensen zie klagen over sneeuwschoenen en uitverkocht!
Gelukkig had ik ze al! Ze zijn hier een mega succes
Heeft er iemand een idee van een merk wat heel lang is maar wel heel smal?
V. is dun maar blijkt veel langer dan gedacht
ja hahahaquote:
kopen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:53 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja de 86/92 was er niet meer.
Bij Isa zat het vooral raar omdat de schoudernaad op half 7 hing.
Ze hadden ook Dora en Disney kleding maar daar ben ik niet zo van.
En joggingspakjes, en geen wollen ondergoed gezien maar wel van dat thermo ondergoed.
Met van die leuke printjes a la H&M.
Ik vind juist de streepjes het leukste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |