ja eh, dat worden dus metro-mannen hè.quote:Op maandag 6 december 2010 09:45 schreef Poppedein het volgende:
ja maisjes ja buuv, maisjes! Maar wat met den jongens?
nou-hou ik zag bij H&M Spiderman, Cars en Batman maillots.quote:Op maandag 6 december 2010 09:45 schreef Poppedein het volgende:
ja maisjes ja buuv, maisjes! Maar wat met den jongens?
Waarom niet? Het idee is gewoon hetzelfde als van een romper, maar dan met pijpjes dus. Ik heb zelf ook wat ondergoed met korte pijpjes. Het lijkt me wel lekker warm.quote:Op maandag 6 december 2010 09:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar dat zit toch niet lekker?zo'n hobbezak onder je kleren.
ze lijken me zo ruim. Voor een romper dus. Lijkt mij onprettig, zo'n ruim vel en dat er dan nog een trui overheen moet. ondergoed moet strak zitten.quote:Op maandag 6 december 2010 09:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarom niet? Het idee is gewoon hetzelfde als van een romper, maar dan met pijpjes dus. Ik heb zelf ook wel wat ondergoed met korte pijpjes. Het lijkt me wel lekker warm.
Awh Ivan <3 Het staat hem goed Claudia!quote:Op zondag 5 december 2010 22:20 schreef Claudia_x het volgende:
Dat lijkt wel een beetje het meisjesequivalent van de winterjongenstruien die we hier pas lieten zien! Het ziet er ontzettend comfortabel uit, maar ook wel erg volwassen!
Twinkly, had jij dit Hemavestje nou uiteindelijk nog gekocht? Ik ben er zo blij mee!
[ afbeelding ]
Ik ook, was niet uit m'n nest te krijgen.quote:Op maandag 6 december 2010 08:27 schreef Claudia_x het volgende:
Ik was vanochtend te laat voor de voetenzak.
Om 8 uur was 'ie er nog. Gooi ik hem in mijn winkelmand - uitverkocht.quote:Op maandag 6 december 2010 11:34 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik ook, was niet uit m'n nest te krijgen.
Morgen weer een dag.
Gewoon totdat alles is uitverkocht, geloof ik.quote:Op maandag 6 december 2010 11:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Om 8 uur was 'ie er nog. Gooi ik hem in mijn winkelmand - uitverkocht.
Hoelang duurt die sale van de H&M eigenlijk nog?
oeh die wil ik, voor Casquote:
en ik heb natuulk al enorm goede ervaring met H&M, het wordt er niet beter op zoquote:Op maandag 6 december 2010 13:20 schreef huuphuup het volgende:
Buuf![]()
![]()
ja mous erg hè? Je moet écht vroeg opstaan nu, t is bijna jammer dat de sale per post enzo aangekondigd wordt
Thinkgeek.quote:Op maandag 6 december 2010 13:19 schreef moussy het volgende:
[..]
oeh die wil ik, voor Cas
Ben ik vanmorgen eerder mn bed uit gegaan om te bestellen bij H&M, tegen de tijd dat ik op kassa rammel, 6 van de 8 dingen uitverkocht, gewoon om 7:30
trouwens, door dat 1337 moet ik gelijk weer aan Estrys denkenquote:
welquote:Op maandag 6 december 2010 10:06 schreef miss_sly het volgende:
Die van Boden is leukleveren die nou wel of niet in Nederland?
Kreeg je de drang om de schaar er in te zetten?quote:Op maandag 6 december 2010 13:24 schreef huuphuup het volgende:
jahaaaa die knuffels zijn leuk!
Oef Mous ja met je buurvrouw enzo![]()
ik moest laatst nog aan je denken met dat hele verhaal toen. mijn buuf hangt tegenwoordig dus standaard een briefje op de deur dat ze alles maar bij mij moeten brengen en dan gaat ze zelf naar dr werk/vriendinnen/boodschappen doen enz. Lekker makkelijkje wilt niet weten hoeveel die besteld in een week
ik dacht dat ik erg was...
een beetje wel jaquote:Op maandag 6 december 2010 13:37 schreef moussy het volgende:
[..]
Kreeg je de drang om de schaar er in te zetten?
Het was vooral dat gezeik over het wel/niet betalen
Gewoon dingen die je wil snel in je mandje doen en doorgaan naar de kassa.quote:Op maandag 6 december 2010 13:19 schreef moussy het volgende:
[..]
oeh die wil ik, voor Cas
Ben ik vanmorgen eerder mn bed uit gegaan om te bestellen bij H&M, tegen de tijd dat ik op kassa rammel, 6 van de 8 dingen uitverkocht, gewoon om 7:30
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |