Bij kixx hebben ze al een beetje.quote:Op woensdag 1 december 2010 08:25 schreef Jeetjejom het volgende:
Oeh strax als ik de laptop heb aangezet maar eens alle door jullie genoemde sites afspeuren. Maar er zal wel nog niet veel voorjaarsspul te krijgen zijn hè?
oh ja ik vroeg het me al af, meestal inderdaad vrij snel na zo'n grote sale het nieuwe spul online. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:01 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Bij kixx hebben ze al een beetje.
En H&M komt in decemeber al met de eerste voorjaarsspullen.
Ik kan niet wachten!
Ja! En een bruine romper met lange mouwen van de H&Mquote:Op woensdag 1 december 2010 10:22 schreef Claudia_x het volgende:
Staat hem ontzettend goed, Meimeltje! Heeft hij er ook het bruine ribbroekje van de H&M onder?
Nou wat Poppedein eigenlijk al zei, gewoon lekkere dikke sokken aanquote:Op woensdag 1 december 2010 12:43 schreef miss_sly het volgende:
Te grote snowboots zijn toch niet zo fijn, Meimeltje, heb ik het idee. Senna's boots zijn ook wat ruim, maar ze voelt zich dan ook duidelijk minder zeker en loopt dan wat minder stevig.
Een vriendin van McLaura werkt daar, ze heeft 3 paar mee naar huis genomen, voor Thijs en haar oppaskindje ookquote:Op woensdag 1 december 2010 12:52 schreef huuphuup het volgende:
hoe laat ga je vlindur?ben je niet bang dat t op is? of gaat het niet zo hard bij jullie?
Hier in de buurt, met zulke aanbieding ben je te laat als je om 9:05 aankomt![]()
![]()
die oranje zijn erg leuk javind die roze ook leuk, maar die zijn voor Rienk wat minder
kuch ik werd onderbrokenquote:Op woensdag 1 december 2010 12:54 schreef huuphuup het volgende:
Even proberen met nog een paar sokken er overheen anders miss?
Misschien een paar dikke sokken van schaap of van jou, heeft ze gelijk beenwarmers
Dat middelste jurkje vind ik met iets vrolijks eronder nog wel leuk, maar die andere 2 zijn mijn smaak niet echtquote:Op woensdag 1 december 2010 13:29 schreef Sorbootje het volgende:
Uit jullie hardnekkig stilzwijgen maak ik maar op dat jullie mijn keuze bij zara weer eens vreselijk vinden![]()
Nee hoor, dat komt doordat ik te enthousiast ben dat NIELS LOOPT!!!!!!quote:Op woensdag 1 december 2010 13:29 schreef Sorbootje het volgende:
Uit jullie hardnekkig stilzwijgen maak ik maar op dat jullie mijn keuze bij zara weer eens vreselijk vinden![]()
Twinkly, lijkt me een lekker pak! Zou het zelf ook wel willen
Ssserpente, wat een lieve laarzen!
quote:Op woensdag 1 december 2010 13:34 schreef Poppedein het volgende:
Ohhhh neeee helemaal niet juist Sorbo, ik reageer gewoon te veel op de laatste berichten, als ik t lelijk vond had ik gewoon een keurig ingeklede reactie gegevenBovendien wilden we je natuurlijk allemaal niet langer van je werk afhouden enzo
Ik vind het eerste rokje echt helemaal geweldig vooral! En t jurkje vind ik superlief, vooral als de onderkant broderie is (of is dat een print?). Het vestje vind ik wat minder, maar volgens mij staat die kleur Isabeau echt heel erg mooi, dus ik snap je keuze helemaal!Zara leveringen komen echt heel sjiek, niet in een grote papieren zak zoals bij de Hennes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |