quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:12 schreef huuphuup het volgende:
Oeh nu ben ik benieuwd of de Zara-jongetjes-afdeling ook toffe dingen heeft, ns spieken.
Ik las alleen het eerste deel van je zin en dacht 'he nog meer nieuws'quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:14 schreef wickie het volgende:
En vertelde ik dus dat we in verwachting zijn van 2 broekjes van de Zara, zondag besteld, benieuwd wanneer ze bezorgd worden.
mét kik-kid sterretjequote:Op dinsdag 30 november 2010 21:45 schreef Poppedein het volgende:
Ja iderdaad Mefke, jouw keuzes voor Driekus, die zouden hier ook zo in de kast kunnen belanden, de kik-kid kleuren enzo!
Nee dat niet helaas, want dan had Lena veullll mooiere krullen gehadquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ooooh Poppedein, wat leuk!!!! Een jongentje!
Superleuk!! Net als bij ons.....
t ging ook om het jurkje natuurlijkquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:19 schreef Poppedein het volgende:
Jaaaaaa!! Ik wil dr één Claudia! Ik wil t! Ik hou van de naam Ivan, helaas hou ik ook zo van mn lief...stom!
En jaaaa Karin, jadiejadiejadieja!Keuuuuuuurig ontopic hier in t kleertjestopic trouwens!
Nee een andere site, met veel merk dingen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:07 schreef Poppedein het volgende:
T was je eigen schuld Karin, t kwam omdat je op je hyves Meike dr mooie trouwfoto ineens weer naar boven haalde, die is gewoon té
En SC, bedoel je niet Orangebag.nl ??
ja he, hijs wel duur maar wel leukquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:32 schreef Poppedein het volgende:]
Die trui is mooi en ook nog een heeeeerlijk volgens mij Son!
Ik zou het voor Ivan kopen! Al denk ik dat het niet zijn kleur groen is, maar ik krijg er zo'n heerlijk jaren '30-gevoel bij (het model, de streepjes).quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:30 schreef SacreCoeur het volgende:
Die kleur! noh beetje groen![]()
Dat was trouwens de site die ik zocht![]()
ja vind ik ook idd...mja hij heeft nu net 68, mja aan de andere kant tis voorlopig ook nog winter...en als t klein valt kan ie m ook sneller aan..quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:40 schreef Poppedein het volgende:
Ik zou zo'n trui zeeeker niet te klein bestellen Son, 1 wasfoutje.... Dat mag wel lekker ruim zitten vind ik, dus ik zou voor een 74 gaan, maar ik heb geen kidscase ervaring
Waar vind je hem voor 25 euro? Da's een koopje!quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ja vind ik ook idd...mja hij heeft nu net 68, mja aan de andere kant tis voorlopig ook nog winter...en als t klein valt kan ie m ook sneller aan..
voor 25 euro vind ik t zo zonde als ie m maar eventjes past...
Tnx voor de tip!quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:47 schreef Poppedein het volgende:
SC, mocht je trouwens wat gaan bestellen bij Uk:kus, in de mama van deze maand staat een kortingscode: MAM10 voor 20% korting!
En ook van nog een boel meer leuke websites trouwens!
monochroom da istquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:05 schreef oeke het volgende:
Dit vind ik ook mooi!
[ afbeelding ]
Maar wat voor soort kleur het is? Diep, hard, vergrijsd, fel?
$$quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:13 schreef Poppedein het volgende:
Hahaha, I'll keep you postedIk moet er nog even over nadenken of ik het ergens in de komende 2-3 wkn al durf
Maar t komt eraan hoe dan ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |