abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89363923
Snap ik poppedein, vond het alleen wel grappig ;)

Die trui is leuk inderdaad Sonnetje!
pi_89363929
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 30 november 2010 @ 22:30:47 #53
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_89364010
Die kleur! noh beetje groen :P :D

Dat was trouwens de site die ik zocht :7
pi_89364103
Oehhhh das wel écht een kleurtje wat je moet staan.. ik geloof dat ik er zelf licht in zou geven

Die trui is mooi en ook nog een heeeeerlijk volgens mij Son!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_89364138
ooooo Poppedein; je hebt gewoon een jongentjesbaby in je buik joh!!! *zwijmel* wat ontzettend leuk!!!

gefeliciteerd!!!!!

en stiekem aas ik nu op oude lena-kleertjes ;) hahaaaaaaa
(vanaf mt 80 ;) )
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 30 november 2010 @ 22:33:48 #56
298315 SacreCoeur
pi_89364206
Kijk dat iets je smaak niet is oké, maar ik vraag me toch af wie zoiets koopt:

pi_89364266
Iemand die van koeien houdt denk ik SC
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_89364276
en eensch een Lena-broertje, dat kan alleen maar een superschattig mooi mannetje worden... :) heerlijK!

krijgt Evie dr ook een speelmaatje bij bij de wijsneusjes ;)
pi_89364280
Ik zal morgen gelijk even kijken, maar ze heeft nog niet echt veel 80 wat al écht echt niet meer past, dat zijn dan de 80jes die ik zelf klein vind vallen

(ohhh en ik heb 1 zooo'n lief (veel te duur) pakje in maat 86/92 die echt viel als een kleine 80 en die ze maar 2 of 3x aangehad heeft, maar die mijn volgende meisje nog wel weer aan zou krijgen... Ik vrees dat mijn zoon (ohhhhhhw O+) m gewoon op 3 winterse binnendagen zal moeten slijten ;) )
pi_89364388
Ik zit me trouwens ineens voor te stellen trouwens dat ik nu in de komende 3 weken mn complete meisjesgarderobe verkoop en mn collega over 3 weken bij de SEO toch ineens een ander ggeslacht mede te delen heeft, hahahaa

Dan móet ik natuurlijk ook weer nieuwe meisjeskleren, we waren nu toch al gewend aan de financiele strop die het jongentje met zich meebracht ;)
pi_89364447
haha; nou bij deze; mocht je meisje uit dr kleren groeien en Evie dr niet inhalen; ik zou af en toe graaaaag iets van je overnemen :) je meissie ziet dr altijd zo vrolijk en mooi uit!

en ik vind het zoooo leuk joh een jochie!
O+
*jeempie stiekem vind ik jongentjes ineens stiekem toch ook erg leuk, sinds Karin hier met dr knappe krullenmannetje is geweest*
(dacht altijd dat ik een echte meisjesmama was..)\
pi_89364558
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:32 schreef Poppedein het volgende:]
Die trui is mooi en ook nog een heeeeerlijk volgens mij Son!
ja he, hijs wel duur maar wel leuk :')
buh wat zal ik doen...

hoe valt kids case??
(want dan weet ik of ik 68 of 74 moet doen :P)
pi_89364623
bj, ik dacht ook altijd dat ik jongetjes niet leuk zou vinden :')
niets is minder waar haha, en kwa kleding heb je ook genoeg leuks haha
helaas ;)
pi_89364639
Ik zou zo'n trui zeeeker niet te klein bestellen Son, 1 wasfoutje.... Dat mag wel lekker ruim zitten vind ik, dus ik zou voor een 74 gaan, maar ik heb geen kidscase ervaring
pi_89364786
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:30 schreef SacreCoeur het volgende:
Die kleur! noh beetje groen :P :D

Dat was trouwens de site die ik zocht :7
Ik zou het voor Ivan kopen! Al denk ik dat het niet zijn kleur groen is, maar ik krijg er zo'n heerlijk jaren '30-gevoel bij (het model, de streepjes).

Het concept 'harde kleuren' vind ik nog wat lastig onder de knie te krijgen; dit zijn duidelijk felle, zachte kleuren.

Ah, je bedoelde dus Ukkus! Er is nog een aardige site, maar daarvan vergeet ik de naam telkens (Huup, help me even!).
pi_89364787
stiekem wil ik gewoon nog een Evie ;) hahaaaa

maar ik vind de jongentjes hier ook altijd zooo leuk! en idd dr zijn ook wel leuke jongenskleertjes; alleen heb ik wel het idee dat je daarvoor iets beter moet zoeken...
pi_89364887
Ik vind die Kidscasetrui prachtig, maar ook te duur. Toch weet ik zeker dat je er geen spijt van gaat krijgen, Sonnetje, het is heerlijk spul. Nou ja, je gaat er alleen spijt van krijgen als je zoon er pas tegen de zomer in past.
pi_89364922
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:40 schreef Poppedein het volgende:
Ik zou zo'n trui zeeeker niet te klein bestellen Son, 1 wasfoutje.... Dat mag wel lekker ruim zitten vind ik, dus ik zou voor een 74 gaan, maar ik heb geen kidscase ervaring
ja vind ik ook idd...mja hij heeft nu net 68, mja aan de andere kant tis voorlopig ook nog winter...en als t klein valt kan ie m ook sneller aan..
voor 25 euro vind ik t zo zonde als ie m maar eventjes past...
pi_89364940
ja oh ik zou ook niet te klein gokken geloof ik Son, weet niet hoe lang Floris nu is, maar ik zou denk ik eerder voor 74 gaan.

@Claudia ja ik weet welke site je bedoelt, hij staat bij mn favorieten maar ik heb geloof ik 800 ongesorteerde favorieten :') google is sneller meestal :D ff kijken hoor...

@poppedein ah komt u maar, maat 74 winterspul bovenkleding vooral :7 en ik zoek ook nog wat dingetjes in 68 zomerkleding maar die zul je denk ik net als ik niet zo gek veel hebben, gok ik zo.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89364945
Hahaha sorry voor mijn harde kleuren Claudia, ik weet zelf niet eens wat ik ermee bedoel ;)
  dinsdag 30 november 2010 @ 22:45:35 #71
298315 SacreCoeur
pi_89364997
Deze kleur groen is ook leuk!

Of oker! O+

pi_89365063
als ik naar de h&m en name-it kijkt die zeggen van 62, 2-4 maanden, bij 68 4-6 maanden..
en in principe gaat dat redelijk op tot nu toe (nja name-it valt groter), maar kidscase weet ik dus niet hoe t valt...en idd is zonde als ie m pas in de zomer past :P
al verwacht ik dat ie in januari naar 74 gaat, maar das puur op gevoel :) aangezien hij nu dus die schema';s ook aanhoudt
pi_89365106
SC, mocht je trouwens wat gaan bestellen bij Uk:kus, in de mama van deze maand staat een kortingscode: MAM10 voor 20% korting!

En ook van nog een boel meer leuke websites trouwens!
pi_89365185
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:44 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

ja vind ik ook idd...mja hij heeft nu net 68, mja aan de andere kant tis voorlopig ook nog winter...en als t klein valt kan ie m ook sneller aan..
voor 25 euro vind ik t zo zonde als ie m maar eventjes past...
Waar vind je hem voor 25 euro? Da's een koopje!
pi_89365263
Op die site waar poppedein t over had :)
Heb besloten m toch maar in 74 te kopen :)
als ie m in januari aan kan heeft ie nog wel wat maanden om m te passen, plus dat k m vast voor die tijd ook wel aan kan trekken :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')