abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89401084
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
OMG, van die trui die gekocht heb..hebben ze ook een muts,...25 euro!!!!!!!
Echt he, dat er mensen zijn die dat betalen ervoor :o
Das ook erg veel.
Dat is de reden dat wij in de winkel geen handschoenen, mutsen en sjaals hebben.
Een set van de merken die we verkopen is zomaar rond de 80 euro.
En dan was de jas (maar!!!!) 89,95.
Buitensporig.

Ik raad mijn klanten altijd aan één of twee mooie sets van bv de Hema of de Hennes te kopen.
pi_89401105
ja dat scheelt ook wel :)
ik ben gewoon een gier met dat soort dingen :)
Misschien als ie groter is dat ik er makkelijker over denk, als ie dingen van zn hoofd aftrekt enzo.
Mja t nadeel is wel, je weet van te voren niet of t een fijn mutsje is :D

En die trui vond ik eigenlijk ook te duur voor zo'n kleintje, maar he hij is ook gewoon te koop voor 50 euro, dus 25 euro is een koopje :D
pi_89401125
Tis voor mij meer dat ik er echt het geld niet voor heb. Er zijn best veel dingen die ik graag zou willen kopen voor de kinderen, maar ik kan dat niet naar mezelf toe verantwoorden in onze situatie.

Niet dat die zo slecht is, helemaal niet. Maar ik moet wel wikken en wegen soms. Zeker deze maanden dus }:| .
pi_89401328
Dus als de muts afgeprijsd was van 50 naar 25 euro dan had je de verleiding wel gevoeld? :P

Het is inderdaad zo dat je tevoren niet weet of iets fijn is of niet, maar ik neem me wel telkens weer voor om eerder een paar echt fijne (desnoods dure) dingen te kopen dan een boel minder fijne (en vaak goedkope) dingen.

Dat neemt niet weg dat H&M ook heel fijn spul kan hebben. Zo heb ik een heerlijk herfstjasje/vestje voor Ivan. Maar ik heb er wel spijt van dat ik beknibbeld heb op de winterjas en muts/sjaal. De jas is stug en met name de sjaal is waardeloos. Een fijne sjaal gaat nu juist jarenlang mee! Dat geldt ook voor de muts: de muts die hij nu heeft pas ik zelfs met wat gewriemel nog. Had ik maar iets van wol gekocht.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_89401481
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En Poppedein had alle leuke pakjes al op die site van gisteren weg geplukt en toen spamde ze ook nog eens over die shop hier en mijn meneer wilde slapen dus ik moest de laptop uitzetten en kon pas vanochtend kijken. Toen was al het leuks al weg daar dus toen moest ik perse een leuk jumpsuitje ergens anders vinden.

Allemaal Poppedein's schuld dus :6 :P
Och erme...als troost wil ik m wel van je overnemen als je kleine speklapje dr weer uitgegroeid is :P
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_89401678
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:22 schreef Claudia_x het volgende:
Dus als de muts afgeprijsd was van 50 naar 25 euro dan had je de verleiding wel gevoeld? :P

:? Nee, ook niet. Niet zolang er ook prima spul veel goedkoper te koop is. Ik bedoel er juist mee te zeggen dat ik heel veel dingen zie die ik graag zou hebben en dat ik mezelf dat misschien meer zou permitteren (waarschijnlijk wel) als ik meer geld te makken had.

Ik ben juist jaloers op veel van de dingen die hier voorbij komen. :D ;) .
pi_89402189
Ik had het tegen Sonnetje, Groofsken. (Zij had immers die trui gekocht die afgeprijsd was.)

Ivans Aapies zijn binnen! *O*
pi_89402209
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:22 schreef Claudia_x het volgende:

Het is inderdaad zo dat je tevoren niet weet of iets fijn is of niet, maar ik neem me wel telkens weer voor om eerder een paar echt fijne (desnoods dure) dingen te kopen dan een boel minder fijne (en vaak goedkope) dingen.

Dat neemt niet weg dat H&M ook heel fijn spul kan hebben. Zo heb ik een heerlijk herfstjasje/vestje voor Ivan. Maar ik heb er wel spijt van dat ik beknibbeld heb op de winterjas en muts/sjaal. De jas is stug en met name de sjaal is waardeloos. Een fijne sjaal gaat nu juist jarenlang mee! Dat geldt ook voor de muts: de muts die hij nu heeft pas ik zelfs met wat gewriemel nog. Had ik maar iets van wol gekocht.
ja O-) :7

haha nee dan ook niet, als ie dan voor de helft was misschien weer wel :P

Ja die sjaal van de h&m is idd vrij klein. Floris heeft m ook, voor hem kan t best, maar Ivan is dan weer een stuk groter..Stom dat ze dan maar 1 maat hebben...
pi_89402224
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ik had het tegen Sonnetje, Groofsken. (Zij had immers die trui gekocht die afgeprijsd was.)

Ivans Aapies zijn binnen! *O*
Oh, xcoesie. :*

Enne... foto!!!
  woensdag 1 december 2010 @ 20:45:48 #260
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_89402677
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:18 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Das ook erg veel.
Dat is de reden dat wij in de winkel geen handschoenen, mutsen en sjaals hebben.
Een set van de merken die we verkopen is zomaar rond de 80 euro.
En dan was de jas (maar!!!!) 89,95.
Buitensporig.

Ik raad mijn klanten altijd aan één of twee mooie sets van bv de Hema of de Hennes te kopen.
Opzich.. je hebt wel 3 dingen ipv 1.
Ligt aan de stof en hoe het eruit ziet of ik het zou kopen voor die prijs of niet.

Ik ben de ideale klant. Kijk eerst wat ik leuk vind, dan naar de prijs, dan ga ik twijfelen, en denk 'ik kan het altijd nog terug brengen' (wat natuurlijk nooit gebeurd :P)
pi_89402936
Dit ding heet toepasselijk psychedelic :P

You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 1 december 2010 @ 20:53:17 #262
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_89403165
oo Ivan heeft zijn Aapies!! hoe zitten ze??

Evie krijgt ze ook op dr verjaardag hoorde ik van oma, de grijze winterboots... vind ze ook zo leuk en lijken me heerlijk warm..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_89403208
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:37 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Oh, xcoesie. :*

Enne... foto!!!
Ik zal morgen een foto maken! Mijn lief heeft net onze postbus geleegd (ik kan niet lopen }:| ) en Ivan slaapt al.

Ik begrijp je overwegingen heel goed. En ach, iedereen maakt zo eigen afwegingen. Huup heeft wel eens gezegd dat ze liever meerdere goedkope, leuke dingen heeft dan maar een paar dure dingen. Ik denk dat je ook zelf op een bepaald moment beter doorhebt wat je fijn spul vindt en wat niet. Zo vind ik rompers van de Hema prima (lekker goedkoop!), maar als Ivan een andere bouw had gehad, had ik misschien makkelijker meer geld uitgegeven aan rompers van Petit Bateau of zo.
  woensdag 1 december 2010 @ 20:54:54 #264
298315 SacreCoeur
pi_89403255
Oeh dat pakje is echt lelijk! vind ik dan :P
Druk kan leuk zijn, maar die kinderachtige plaatjes vind ik niets.

Klinkt stom eigenlijk, te kinderachtig voor een kind :')
  † In Memoriam † woensdag 1 december 2010 @ 20:56:31 #265
7074 moussy
kuttekop
pi_89403376
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dit ding heet toepasselijk psychedelic :P

[ afbeelding ]
O+ zo tof met een spijkerjurkje er over!
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Moderator woensdag 1 december 2010 @ 20:58:54 #266
5428 crew  miss_sly
pi_89403558
Ik vind hem eigenlijk best leuk O+ druk, maar dat kan best idd met een spijkerjurkje erover ofzo O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_89403637
Ik dacht eerst: hell no! Maar ik vind jullie suggesties heel aardig. Lijkt me inderdaad wel leuk met een spijkerjurkje erover.
  Moderator woensdag 1 december 2010 @ 21:14:50 #268
5428 crew  miss_sly
pi_89404509
Ladies, schaap heeft gezegd wel met zijn cc te willen zwaaien voor Zara *O* :P
Maar hoe groot of klein vallen die kleertjes? 12-18 maanden bestellen of 18-24 maanden?
  woensdag 1 december 2010 @ 21:21:33 #269
298315 SacreCoeur
pi_89404898
Ze vallen gewoon op maat, mouwen zijn extra lang.
Ik zou dus niet te groot bestellen.
  Moderator woensdag 1 december 2010 @ 21:29:18 #270
5428 crew  miss_sly
pi_89405327
Senna is 16 maanden en aan de kleine kant voor haar leeftijd. Dan dus 12-18 maanden? Ben zo bang dat ze daar dan met een paar weken uitgegroeid is. Maar ja, als ze het voorlopg niet aan kan, is ook zonde.

Welke maat heb jij besteld, Sorbootje? Senna en Isabeau zijn ongeveer hetzelfde, toch?
pi_89405431
12-18 maanden is prima voor Senna miss, Lieuwe past dat nog steeds en die is ruim over de 80 centimeter (en 22 maanden inmiddels al). Sommige shirtjes beginnen nu wat krap te worden maar hij heeft ze al een flinke tijd.
pi_89405441
Miss ik heb voor esmee een broekje van Zara en ze draagt maat 80 nu. Zal ik morgen kijken welke maat dat is? (volgens mij ook 12 tot 18 maanden maar weet het niet zeker)
  woensdag 1 december 2010 @ 21:33:52 #273
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_89405581
Mwah, volgens mij gaan wij een gigantisch probleem krijgen hier. Ik heb (8> eens even hier rond laten kijken en aangewezen wat ik leuk vind, maar ik kreeg dodelijke blikken toegeworpen en de zin: 'Dit ga je echt niet menen' is ook diverse keren langs gekomen. Het enige dat goedkeuring kon krijgen was het groene jumpsuit wat ik hier ergens geplaatst hebt.....
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  woensdag 1 december 2010 @ 21:42:40 #274
298315 SacreCoeur
pi_89406109
Feit 1: (de meeste) mannen hebben geen smaak. :D
  Moderator woensdag 1 december 2010 @ 21:49:34 #275
5428 crew  miss_sly
pi_89406519
Stiemie, dat zou fijn zijn! Doe ik de bestelling morgen pas :)
pi_89406567
haha, lastig die mannen met een mening :P
ik koop hier vaak gewoon, en hij heeft dat niet eens door :') soms laat k m wel s wat zien, maar wanneer ik die kleren koop en wat ze kosten weet ie niet (de dure dingen laat ik vaal niet zien :') en als Floris t aanheeft zeg ik: leuk he wat ie aanheeft, gelukkig heeft ie ook geen verstand van de merken en wat ze kosten).
Heb t geprobeerd samen met m dingen te kopen en als k dan dingen aanwijs en zeg: leuk he, dan zegt ie ja. Dus t zit wel goed :)
Geboortepakje wilde k samen met m kopen (had al bedacht wat ik wilde hebben, maar hij moest t er ook mee eens zijn). En toen vond ie t ook best met een "jij weet wat leuk is" er bij (positief bedoeld dus), dus nou ja prima zo hoor :)
pi_89407240
Over dure maar fijne kleertjes gesproken, ik heb vandaag een bak geld over de balk gegooid. :D

En niet eens voor mooie zichtbare kleding:

Dezelfde romper als Ko vorig jaar had in de winter. 70% wol en 30% zijde. O+

Niet in deze kleur maar in dezelfde kleur als de romper. Ook wol/zijde.

En omdat 1 van zijn wollen sloflaarsjes kwijt is, deze pantoffeltjes:

Ik ben er zo blij mee! *O*
Grappig, voor mezelf zou ik ook wel van die hemden willen kopen of sloffen, maar vind ik het echt veel te duur. Terwijl voor Ko geef ik het dan toch uit.
Het is wel minder duur trouwens omdat het kleiner is natuurlijk. :P
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_89407960
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:42 schreef SacreCoeur het volgende:
Feit 1: (de meeste) mannen hebben geen smaak. :D
Dat vind ik flauw! Ik vind dat mijn vriend een prima smaak heeft, ookal zijn we het niet overal over eens. En ik zie ook niet in waarom ik meer te zeggen zou hebben over Ivans kleding dan hij.
  woensdag 1 december 2010 @ 22:16:20 #279
298315 SacreCoeur
pi_89408037
Daarom stond er ook de meeste, ik heb er nog geen meegemaakt, maar 't kan altijd :P
pi_89408344
ik weet van mezelf dat ik een dure smaak heb. Maar ik maak er dan de sport van het zo goedkoop mogelijk te scoren. Driekus zijn muts van een paar pagina's terug was ook 25 euro, maar dat heb ik er niet voor betaald. Ik heb er nu vier geloof ik en de duurste was 7,50. En voor schoentjes kijk ik dan weer nergens naar, die moeten gewoon goed zitten. Punt.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_89408580
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:00 schreef oeke het volgende:
[ afbeelding ]

Grappig, voor mezelf zou ik ook wel van die hemden willen kopen of sloffen, maar vind ik het echt veel te duur. Terwijl voor Ko geef ik het dan toch uit.
Die sloffen heb ik sinds kort zelf ook na minstens een jaar van twijfelen.
Maar ze zitten toch heerlijk warm! *O*
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_89409096
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:16 schreef SacreCoeur het volgende:
Daarom stond er ook de meeste, ik heb er nog geen meegemaakt, maar 't kan altijd :P
Ik bedoel dat ik het juist als grondhouding wat flauw vind.
pi_89409108
Mijn vriend heeft ook een goede smaak, het interesseert hem gewoon niet zo. Of iig hij vind wat ik koop wel best.
pi_89409529
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:14 schreef miss_sly het volgende:
Ladies, schaap heeft gezegd wel met zijn cc te willen zwaaien voor Zara *O* :P
Maar hoe groot of klein vallen die kleertjes? 12-18 maanden bestellen of 18-24 maanden?
er staat een uitgebreide maattabel op de zara-site als je op size-chart klikt met de cm's erbij 12-18 = mt 80 geloof ik.
Ik zou daar vanuit gaan, desnoods even vergelijken met t meetlint met een shirtje/jurkje/broekje dat goed zit.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89409635
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:26 schreef snoopy het volgende:
Die sloffen heb ik sinds kort zelf ook na minstens een jaar van twijfelen.
Maar ze zitten toch heerlijk warm! *O*
Oh, wat fijn om te weten! Ze staan hem ook heel leuk. O+
pi_89420054
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:00 schreef oeke het volgende:
Over dure maar fijne kleertjes gesproken, ik heb vandaag een bak geld over de balk gegooid. :D

En niet eens voor mooie zichtbare kleding:
[ afbeelding ]
Dezelfde romper als Ko vorig jaar had in de winter. 70% wol en 30% zijde. O+
[ afbeelding ]
Niet in deze kleur maar in dezelfde kleur als de romper. Ook wol/zijde.

[ afbeelding ]

oh jij hebt ervaring met dat merk dus van die romper? Krimpt het? loopt het nog uit? valt het groot of juist klein?

Ik heb mn mams op pad gestuurd voor Hema thermo-ondergoed maar das overal uitverkocht, (uiteraard), dus ik dacht eraan om toch maar een set van zo'n lange witte broek en iets voor erboven te kopen. Met name voor 's nachts maar ik twijfel over de maat.
T is wel een bak geld, daar moet ik me nog even geestelijk overheen zetten :X aan de andere kant schuift dit weer door naar baby2 tzt als ik de maat een beetje handig kan kopen.
En ik twijfel ook over of ik een romper met lange broek moet kopen of dat ik een shirt met lange mouwen en een lange broek meot kopen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89420234
Ik zat hier gisteren mee te lezen en wat links te volgen en ik heb deze besteld van Zara O+
pi_89420330

deze met lange mouwen, is er in 74-80 en in 86-92. 14,25 in 74-80
op zich is Amélie nu 75 cm, misschien 76 inmiddels, maar straks groeit ze ineens snel de komende twee maanden ofzo, zou het zonde vinden als ze er dan niets meer aan heeft.

deze in maat 80 dan hoewel dat voor baby2 minder handig is als ie wat kort valt gok ik.
maar die is 15,-

30 euro voor ondergoed :X
maar goed, als ik dan niet 3 keer per nacht een ijsklontje uit bed vis dan is het t wel waard.

Deze vond ik ook heel lief trouwens als zomerpakje voor de baby O+

maar 21 euro vind k te duur.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89420411
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 10:28 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]

deze met lange mouwen, is er in 74-80 en in 86-92. 14,25 in 74-80
op zich is Amélie nu 75 cm, misschien 76 inmiddels, maar straks groeit ze ineens snel de komende twee maanden ofzo, zou het zonde vinden als ze er dan niets meer aan heeft.

[ afbeelding ]
deze in maat 80 dan hoewel dat voor baby2 minder handig is als ie wat kort valt gok ik.
maar die is 15,-

30 euro voor ondergoed :X
maar goed, als ik dan niet 3 keer per nacht een ijsklontje uit bed vis dan is het t wel waard.

Deze vond ik ook heel lief trouwens als zomerpakje voor de baby O+
[ afbeelding ]

maar 21 euro vind k te duur.
Ziet er wel lekker warm uit dat lange ondergoed O+

Dat zomerpakje is echt heel tof maar 21 euro vind ik ook te duur :@
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  donderdag 2 december 2010 @ 10:33:23 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89420455
21 Euro! :o :X No way!
Wel echt een supersuperlief pakje! Dat wel! :Y O+
pi_89420532
die 21 euro is de sale prijs :') :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 2 december 2010 @ 10:36:58 #292
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89420573
:D _O-
pi_89420604
nouja t valt op zich nog mee hoor, t is niet 50% sale ofzo, daarvoor was ie 30,-
maar toch.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 2 december 2010 @ 10:41:47 #294
298315 SacreCoeur
pi_89420720
Maar huup! je baby is maar eens zo klein, gewoon kopen joh. :P
pi_89420766
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 10:41 schreef SacreCoeur het volgende:
Maar huup! je baby is maar eens zo klein, gewoon kopen joh. :P
Ja zó kan je aan de gang blijven natuurlijk 8)7 Ik vind kleding voor die smurf ook 'verslavend' maar het moet financieel wel een beetje leuk blijven natuurlijk ;)
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_89420937
Dat pakje had ik hier ook al eens gepost, ik vind hem geweldig. Als eerste pakje met een wit rompertje eronder ofzo.

Huup, ik heb de romper in maat 98/104 gekocht! :o
En Ko heeft hem nu aan. Zit gewoon goed. Iets te lange mouwen maar niets dat zich niet oplost. En bij de beenaanzet zit hij wat anders maar wel gewoon comfortabel.
Zijn maat nu is denk ik 80-86.
En dan kan hij hem misschien zelfs volgende winter nog aan.
* is een zeeuws meisje
En de broek, ik heb dus een iets ander model, heb ik in 86-92 geloof ik. maar die heeft hij nog niet gepast.
En omdat het vuil en waterafstotend is kun je het best een paar dagen aan doen. En dan even een handwasje, het droogt heel snel, dus je kan het de volgende dag weer aandoen. Heb je er veel plezier van hoor. :Y
pi_89421280
ah dus jij zegt liever iets te groot dan precies pas?

het gaat mij vooral om 's nachts, onder de pyjama zeg maar, vandaar ook dat ik twijfel over wat nou handiger is, een romper of een longsleeve.
Ik was pyjama's nu ook niet dagelijks dus dat zou mooi uitkomen als het dagelijks aankan. Hmm ik ga t even met B. overleggen wat hij vindt van de maat en shirt of romper enzo.

Ja dat pakje is zo lief O+ hij kwam me idd bekend voor :D weet ik gelijk waarvan hahaha _O-

SC :D muts :P zoveel geld heb k niet joh, als ik op die manier denk ga k in no-time failliet :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † donderdag 2 december 2010 @ 11:02:40 #298
7074 moussy
kuttekop
pi_89421369
Het lijkt juist dat het pas moet zitten om te doen wat het moet doen, warm houden. Gewone thermokleding/ondergoed moet je ook niet slobberend om het lijf hebben, want das echt niet warm(er).
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 2 december 2010 @ 11:03:23 #299
298315 SacreCoeur
pi_89421391
Ja maar als je nou iets onwijs leuk vind en je doet het niet altijd toch?
Dan moet je gewoon eens zeggen, wtf ik koop het gewoon.
Ga je blij mee zijn hoor :P

En anders gewoon op je kraamcadeaulijst zetten.
Gewoon alle dure zooi erop zetten. :P
pi_89421482
Oh, maar het zit wel lekker om het lijf hoor, de armen zijn wat lang.
En omdat het van dat fijne breisel is rekt het lekker mee.

Het is met wol denk ik zo dat het je lichaamswarmte tussen je huid en het wollen laagje vasthoudt, dus een beetje ruimte lijkt me zo erg niet.
Ik zou wel een foto willen maken maar dan moet ik Ko weer uitkleden en hij is niet zo lekker. Dus ik laat hem maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')