Das ook erg veel.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
OMG, van die trui die gekocht heb..hebben ze ook een muts,...25 euro!!!!!!!
Echt he, dat er mensen zijn die dat betalen ervoor
Och erme...als troost wil ik m wel van je overnemen als je kleine speklapje dr weer uitgegroeid isquote:Op woensdag 1 december 2010 20:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En Poppedein had alle leuke pakjes al op die site van gisteren weg geplukt en toen spamde ze ook nog eens over die shop hier en mijn meneer wilde slapen dus ik moest de laptop uitzetten en kon pas vanochtend kijken. Toen was al het leuks al weg daar dus toen moest ik perse een leuk jumpsuitje ergens anders vinden.
Allemaal Poppedein's schuld dus![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:22 schreef Claudia_x het volgende:
Dus als de muts afgeprijsd was van 50 naar 25 euro dan had je de verleiding wel gevoeld?
jaquote:Op woensdag 1 december 2010 20:22 schreef Claudia_x het volgende:
Dus als de muts afgeprijsd was van 50 naar 25 euro dan had je de verleiding wel gevoeld?
Het is inderdaad zo dat je tevoren niet weet of iets fijn is of niet, maar ik neem me wel telkens weer voor om eerder een paar echt fijne (desnoods dure) dingen te kopen dan een boel minder fijne (en vaak goedkope) dingen.
Dat neemt niet weg dat H&M ook heel fijn spul kan hebben. Zo heb ik een heerlijk herfstjasje/vestje voor Ivan. Maar ik heb er wel spijt van dat ik beknibbeld heb op de winterjas en muts/sjaal. De jas is stug en met name de sjaal is waardeloos. Een fijne sjaal gaat nu juist jarenlang mee! Dat geldt ook voor de muts: de muts die hij nu heeft pas ik zelfs met wat gewriemel nog. Had ik maar iets van wol gekocht.
Oh, xcoesie.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ik had het tegen Sonnetje, Groofsken. (Zij had immers die trui gekocht die afgeprijsd was.)
Ivans Aapies zijn binnen!
Opzich.. je hebt wel 3 dingen ipv 1.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:18 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Das ook erg veel.
Dat is de reden dat wij in de winkel geen handschoenen, mutsen en sjaals hebben.
Een set van de merken die we verkopen is zomaar rond de 80 euro.
En dan was de jas (maar!!!!) 89,95.
Buitensporig.
Ik raad mijn klanten altijd aan één of twee mooie sets van bv de Hema of de Hennes te kopen.
Ik zal morgen een foto maken! Mijn lief heeft net onze postbus geleegd (ik kan niet lopenquote:Op woensdag 1 december 2010 20:37 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Oh, xcoesie.![]()
Enne... foto!!!
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dit ding heet toepasselijk psychedelic![]()
[ afbeelding ]
Dat vind ik flauw! Ik vind dat mijn vriend een prima smaak heeft, ookal zijn we het niet overal over eens. En ik zie ook niet in waarom ik meer te zeggen zou hebben over Ivans kleding dan hij.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:42 schreef SacreCoeur het volgende:
Feit 1: (de meeste) mannen hebben geen smaak.
Die sloffen heb ik sinds kort zelf ook na minstens een jaar van twijfelen.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:00 schreef oeke het volgende:
En omdat 1 van zijn wollen sloflaarsjes kwijt is, deze pantoffeltjes:
[ afbeelding ]
Ik ben er zo blij mee!![]()
Grappig, voor mezelf zou ik ook wel van die hemden willen kopen of sloffen, maar vind ik het echt veel te duur. Terwijl voor Ko geef ik het dan toch uit.
Het is wel minder duur trouwens omdat het kleiner is natuurlijk.
Ik bedoel dat ik het juist als grondhouding wat flauw vind.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:16 schreef SacreCoeur het volgende:
Daarom stond er ook de meeste, ik heb er nog geen meegemaakt, maar 't kan altijd
er staat een uitgebreide maattabel op de zara-site als je op size-chart klikt met de cm's erbij 12-18 = mt 80 geloof ik.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:14 schreef miss_sly het volgende:
Ladies, schaap heeft gezegd wel met zijn cc te willen zwaaien voor Zara![]()
Maar hoe groot of klein vallen die kleertjes? 12-18 maanden bestellen of 18-24 maanden?
Oh, wat fijn om te weten! Ze staan hem ook heel leuk.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:26 schreef snoopy het volgende:
Die sloffen heb ik sinds kort zelf ook na minstens een jaar van twijfelen.
Maar ze zitten toch heerlijk warm!
oh jij hebt ervaring met dat merk dus van die romper? Krimpt het? loopt het nog uit? valt het groot of juist klein?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:00 schreef oeke het volgende:
Over dure maar fijne kleertjes gesproken, ik heb vandaag een bak geld over de balk gegooid.![]()
En niet eens voor mooie zichtbare kleding:
[ afbeelding ]
Dezelfde romper als Ko vorig jaar had in de winter. 70% wol en 30% zijde.![]()
[ afbeelding ]
Niet in deze kleur maar in dezelfde kleur als de romper. Ook wol/zijde.
En omdat 1 van zijn wollen sloflaarsjes kwijt is, deze pantoffeltjes:
[ afbeelding ]
Ik ben er zo blij mee!![]()
Grappig, voor mezelf zou ik ook wel van die hemden willen kopen of sloffen, maar vind ik het echt veel te duur. Terwijl voor Ko geef ik het dan toch uit.
Het is wel minder duur trouwens omdat het kleiner is natuurlijk.
Ziet er wel lekker warm uit dat lange ondergoedquote:Op donderdag 2 december 2010 10:28 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
deze met lange mouwen, is er in 74-80 en in 86-92. 14,25 in 74-80
op zich is Amélie nu 75 cm, misschien 76 inmiddels, maar straks groeit ze ineens snel de komende twee maanden ofzo, zou het zonde vinden als ze er dan niets meer aan heeft.
[ afbeelding ]
deze in maat 80 dan hoewel dat voor baby2 minder handig is als ie wat kort valt gok ik.
maar die is 15,-
30 euro voor ondergoed![]()
maar goed, als ik dan niet 3 keer per nacht een ijsklontje uit bed vis dan is het t wel waard.
Deze vond ik ook heel lief trouwens als zomerpakje voor de baby
[ afbeelding ]
maar 21 euro vind k te duur.
Ja zó kan je aan de gang blijven natuurlijkquote:Op donderdag 2 december 2010 10:41 schreef SacreCoeur het volgende:
Maar huup! je baby is maar eens zo klein, gewoon kopen joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |