Ja teveel van het goede is het sowiesoquote:Op woensdag 1 december 2010 16:19 schreef miss_sly het volgende:
Volgens de Stokke-site "En speciaal voor jou: moffen met een boord van schaapsvacht zorgen ervoor dat een winterse wandeling geen kwestie van moeten is maar van willen."
Niets over voor het kind!
haha Huup, ja die had ik dus ook al gezienmaar volgens mij is die voor een pop, toch? En dan misschien wat klein voor echte kinderhandjes. En misschien een beetje te veel van het goede
Héél schattig!quote:Op woensdag 1 december 2010 16:31 schreef SacreCoeur het volgende:
Ankertjes!! en nog een bijpassend mutsje ook.
[ afbeelding ]
he die zag ik gister ook op die site waar ik de trui en de rest gekocht hebquote:Op woensdag 1 december 2010 16:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wil denk ik deze nog voor mijn ventje in zijn eerste dagen.
[ afbeelding ]
Nee, dat was een ander vestje. Dit vestje vind ik namelijk ook gaaf. (Deze is gebreid toch, volgens mij was die ander dat niet).quote:Op woensdag 1 december 2010 19:59 schreef Claudia_x het volgende:
Oh en Twinkly, wat stond dat pakje met groene, horizontale strepen Niels leuk! Ik merk dat ik best vaak dezelfde dingen leuk vind als jij. Op de laatste loopfilmpjes van Niels vind ik bijvoorbeeld het vestje zo gaaf! (Ik meen me te herinneren dat ik ooit zei dat het echt iets voor R. van Groofsken was.)
Ik vind strakke broekjes sowieso heel schattig. Ivan heeft nog steeds regelmatig een leggingachtig broekje aan. Ik vind dat zo leuk staan met alleen een romper erboven/onder. Dan noem ik hem mijn balletdansertje.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:57 schreef Sorbootje het volgende:
Claudia, ik maak nog wel eens een betere foto, maar dat broekje staat echt lief he? Echt, alles staat ineens zo anders sinds ze loopt <3
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:01 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh stik, je hebt gelijk. Het was inderdaad dit vestje. Nu vind ik hem ook leuk
.
ja die zag ik gisteren, vind die van jou leuker kwa kleur!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Op deze versie zie je het beter maar dat was me te besmettelijk.
[ afbeelding ]
Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:10 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh, ik dacht dat Sonnetje dat er zelf in zag... Maar het staat er echt op.
Nee, het is keileuk dat het erop staat, maar wij waren bezig met een psychologische testquote:
Ik heb tot nu toe alleen maar echte fijne mutsen gehad voor de kinderen. Allemaal onder de 10 euro. Denk ik.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:11 schreef Claudia_x het volgende:
Nou, voor een echt fijne muts zou ik het wel over hebben, Sonnetje. Je gebruikt zo'n ding misschien wel maandenlang elke dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |