abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 december 2010 @ 16:29:14 #201
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_89390300
Wat een leuke dingen staan er op musjes.com!!!
  woensdag 1 december 2010 @ 16:31:46 #202
298315 SacreCoeur
pi_89390397
Ankertjes!! en nog een bijpassend mutsje ook.

pi_89390486
Leuke site ja.

Bijna 90 euro ;( .
  woensdag 1 december 2010 @ 16:35:34 #204
298315 SacreCoeur
pi_89390588
Da's prijzig ja :P
Ik kijk eigenlijk alleen naar jumpsuitjes dus dan is 22,95 niet ontiegelijk duur.
Een kleding setje is even duur.
pi_89390640
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:19 schreef miss_sly het volgende:
Volgens de Stokke-site "En speciaal voor jou: moffen met een boord van schaapsvacht zorgen ervoor dat een winterse wandeling geen kwestie van moeten is maar van willen."

Niets over voor het kind!

haha Huup, ja die had ik dus ook al gezien :D maar volgens mij is die voor een pop, toch? En dan misschien wat klein voor echte kinderhandjes. En misschien een beetje te veel van het goede :P
Ja teveel van het goede is het sowieso :+
ik twijfelde ook hoor, maar hij lijkt me wat aan de grote kant voor een pop en de pop waar ie overheen hangt is ook al wat groter toch?

nouja hoe dan ook, als je echt zo'n ding zou willen voor Senna is het misschien wel een idee om eens op t waterlooplein te kijken of in tweedehands-winkeltjes ofzo :)

Jeetjejom die eerste en tweede zijn superleuk! O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89390863
Ik wil denk ik deze nog voor mijn ventje in zijn eerste dagen.

You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_89390909
DML die is cute!!! O+

Musjes is te leuk en te duur :% tillytilly trouwens ook
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 1 december 2010 @ 17:22:54 #208
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_89393008
Musjes O+

† In Memoriam † woensdag 1 december 2010 @ 17:33:12 #209
7074 moussy
kuttekop
pi_89393421
Miss, als je me even een paar dagen geeft ga ik de zolder op om te zoeken, René had vroeger een mofje, gemaakt door mijn oma, niet van bont, maar van teddy met schaapjes er op. Ik weet niet zeker of ik hem nog heb.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Moderator woensdag 1 december 2010 @ 18:50:07 #210
5428 crew  miss_sly
pi_89396359
Ow mous, wat leuk! Ik wacht wel even, hoor :Y
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 1 december 2010 @ 19:12:40 #211
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_89397357
DML, die is ook heeeeeel leuk!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_89398498
Ik zag dat het over de Zara en betalen met creditcard ging: ik heb het pas uitgezocht en je kunt ook met Paypal betalen!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_89398524
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:31 schreef SacreCoeur het volgende:
Ankertjes!! en nog een bijpassend mutsje ook.

[ afbeelding ]
Héél schattig!
pi_89398735
Nice Becky!

Ook heel mooi DML!

Thanks Claudia, slingert zara.com aan :+
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_89398744
Kiekes wat ik gemarktplaatst heb, van blutsbaby.

En vandaag had Isabeau een vestje aan dat mijn moeder als kraamcadeautje had gekocht op een handwerkmarkt. Ik vind het zo'n lief vestje! Batterij van fotocamera was leeg, dus filmpje. (met sfeerverlichting voor de duidelijkheid :')
pi_89398838
Ohhh Ik ben jaloers Sorbo, wat een allergeweldigst jurkje! O+ Die gaat je meisje superleuk staan!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 1 december 2010 @ 19:40:04 #217
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_89398848
Sorbo wat een ontzettend leuk jurkje! Heb meteen google aangeslingerd op blutsbaby!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_89399280
Die wantjes zijn erg prettig Oeke (ik weet niet welke je nu precies genomen hebt, maar die van de foto zijn handig). Lotte had vorig jaar van die wantjes van Mam en als je die eerst aantrekt en dan de jas erover heen krijgen ze ze niet snel uit door de lange mouwen.
Nu vind ze het heel leuk om handschoenen aan te hebben en doet ze ze gelukkig niet uit
pi_89399482
Ik ben er ook echt heel erg mee in mijn nopjes! Voelt ook heel mooi.

Heb ook nog even een close-upje gemaakt :)

pi_89399520
Ik vind dat jumpsuitje trouwens ook heel erg leuk DML! Ik kwam net ook nog een leuke tegen van 4FF, is een mooi merk ook trouwens, kleuren blijven heel helder!

En die kleertjes van musjes zijn zooo leuk, hoe vaak ik naar al wel niet geneusd heb...ik vind t alleen duuuuur helaas (vooral omdat het model zo simpel is dat ik t zelf ook zou kunnen maken, daar word ik knieperig van...al snap ik heel goed dat dit ook secuur en tijdrovende jurkjes zijn hoor!)
pi_89399599
Gaaf jurkje, Sorbo! Ik kan het vestje niet goed beoordelen omdat het filmpje wat donker is, maar oh wat staat dat spijkerbroekje schattig!
pi_89399618
Claudia zou de labeltjes er af slopen volgens mij :P

Overigens Claudia, had jij nou die vliegtuig slofjes van dat Duitse linkje dat Asy ooit eens gaf? Je vindt ze niks?
The way you rock'n'roll
pi_89399747
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wil denk ik deze nog voor mijn ventje in zijn eerste dagen.

[ afbeelding ]
he die zag ik gister ook op die site waar ik de trui en de rest gekocht heb :)
Alleen andere kleur, hijs leuk!

echt he, ik vond jumpsuits altijd stom...sinds Floris niet meer :P
pi_89399856
Claudia, ik maak nog wel eens een betere foto, maar dat broekje staat echt lief he? Echt, alles staat ineens zo anders sinds ze loopt <3
pi_89399880
Ik ben de labeltjessloper. :7

Ik houd niet zo van lappen op kleding, en ik vind op het laatste pakje die horizontale strepen ook een beetje maf

DML, de slofjes blijven gewoon niet zo goed zitten. Ze zijn heel schattig en leuk, maar Ivan heeft ze zo uit. Binnenshuis draagt hij nooit sloffen en buitenshuis is het niet handig als hij die dingen kwijtraakt. Maar goed, ik vond ze wel leuk genoeg om een nieuw paar te bestellen toen hij één slof was kwijtgeraakt na een uitstapje met oma. :Y)
pi_89399998
Oh en Twinkly, wat stond dat pakje met groene, horizontale strepen Niels leuk! Ik merk dat ik best vaak dezelfde dingen leuk vind als jij. Op de laatste loopfilmpjes van Niels vind ik bijvoorbeeld het vestje zo gaaf! (Ik meen me te herinneren dat ik ooit zei dat het echt iets voor R. van Groofsken was.)
pi_89400055
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 19:59 schreef Claudia_x het volgende:
Oh en Twinkly, wat stond dat pakje met groene, horizontale strepen Niels leuk! Ik merk dat ik best vaak dezelfde dingen leuk vind als jij. Op de laatste loopfilmpjes van Niels vind ik bijvoorbeeld het vestje zo gaaf! (Ik meen me te herinneren dat ik ooit zei dat het echt iets voor R. van Groofsken was.)
Nee, dat was een ander vestje. Dit vestje vind ik namelijk ook gaaf. (Deze is gebreid toch, volgens mij was die ander dat niet).
pi_89400141
Oh stik, je hebt gelijk. Het was inderdaad dit vestje :') . Nu vind ik hem ook leuk :Y .
pi_89400201
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 19:57 schreef Sorbootje het volgende:
Claudia, ik maak nog wel eens een betere foto, maar dat broekje staat echt lief he? Echt, alles staat ineens zo anders sinds ze loopt <3
Ik vind strakke broekjes sowieso heel schattig. Ivan heeft nog steeds regelmatig een leggingachtig broekje aan. Ik vind dat zo leuk staan met alleen een romper erboven/onder. Dan noem ik hem mijn balletdansertje. O+ Ik denk dat een skinny hem niet echt zou staan, maar misschien probeer ik het wel als hij beter loopt.
pi_89400217
Ik hou het in mijn achterhoofd als ik op zoek ga naar slofjes Claudia. Dank voor de uitleg.

Ik heb het jumpsuitje besteld O+
The way you rock'n'roll
pi_89400293
Jeeeeeej DML *O* Ik ben benieuwd hoe de kleur in het echt is!
pi_89400331
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:01 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh stik, je hebt gelijk. Het was inderdaad dit vestje :') . Nu vind ik hem ook leuk :Y .
_O-

Het is dat ik echt geen vestje meer nodig heb.
pi_89400428
Het is dat ik geen geld meer heb. :'(
pi_89400460
Leuk dml!

Ik zit op een andere site te kijken en daar staat t broekje dat ik gisteren gekocht heb gewoon voor 25 euro, ik heb er dus 12,50 voor betaald..

omg, je gaat toch niet voor een skipak 85 euro uitgeven :o
(of ben ik nou gek)
pi_89400461
Wat voor opdruk zit er nou op de jumpsuit, DML? Of is het een Rorschachtest? :+
pi_89400533
Ik zeg een kerstboom, wat zegt dat over mij?
pi_89400564
Het zijn balancerende olifantjes
pi_89400598
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:08 schreef Sonnetje85 het volgende:
Het zijn balancerende olifantjes
O+
pi_89400627
Op deze versie zie je het beter maar dat was me te besmettelijk.

The way you rock'n'roll
pi_89400636
OMG, van die trui die gekocht heb..hebben ze ook een muts,...25 euro!!!!!!!
Echt he, dat er mensen zijn die dat betalen ervoor :o
pi_89400667
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Op deze versie zie je het beter maar dat was me te besmettelijk.

[ afbeelding ]
ja die zag ik gisteren, vind die van jou leuker kwa kleur!
pi_89400674
Oh, ik dacht dat Sonnetje dat er zelf in zag... Maar het staat er echt op. -O-
pi_89400703
Nou, voor een echt fijne muts zou ik het wel over hebben, Sonnetje. Je gebruikt zo'n ding misschien wel maandenlang elke dag.
pi_89400712
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:10 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh, ik dacht dat Sonnetje dat er zelf in zag... Maar het staat er echt op. -O-
Wat is daar mis mee? o|O
The way you rock'n'roll
pi_89400785
haha, ja, maar ik had de witte versie al gezien ;)

voor mezelf zou ik dus al geen muts kopen voor 25 euro, dat scheelt misschien ook. Hoe fijn die ook is haha
Floris heeft nu al 3 mutsen, en ik wissel graag af :) Dus dan echt geen 25 euro...
pi_89400825
quote:
12s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee? o|O
Nee, het is keileuk dat het erop staat, maar wij waren bezig met een psychologische test o|O . Of ik dan toch.
pi_89400829
En Poppedein had alle leuke pakjes al op die site van gisteren weg geplukt en toen spamde ze ook nog eens over die shop hier en mijn meneer wilde slapen dus ik moest de laptop uitzetten en kon pas vanochtend kijken. Toen was al het leuks al weg daar dus toen moest ik perse een leuk jumpsuitje ergens anders vinden.

Allemaal Poppedein's schuld dus :6 :P
The way you rock'n'roll
pi_89400857
Orea en Twinkly, jullie Hoppediz-pakken, waar hebben jullie die gekocht? Das briljant in de draagdoek! ^O^ Ik dacht eerst aan een skipak, maar das natuurlijk veel stugger :P Worden het van die Michelin-kindjes :D
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_89400871
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:11 schreef Claudia_x het volgende:
Nou, voor een echt fijne muts zou ik het wel over hebben, Sonnetje. Je gebruikt zo'n ding misschien wel maandenlang elke dag.
Ik heb tot nu toe alleen maar echte fijne mutsen gehad voor de kinderen. Allemaal onder de 10 euro. Denk ik.
pi_89400999
Ik denk dat je kind zo'n muts vaker op heeft dan een trui aan. Nu heb ik voor Ivan een heel fijne muts gehad die bijna niets kostte, dus ik ben zelf ook niet geneigd om een dure muts te kopen. Mijn neefje heeft vaak krijgertjes van Kidscase aan en daardoor ben ik er genuanceerder over gaan denken. Ik zie dat het zulk fijn spul is en dat hij het lang en met veel plezier draagt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')