deed ik, maar daarna was het opééns uitverkocht, de tactiek werkt dus niet altijd.quote:Op maandag 6 december 2010 13:45 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Gewoon dingen die je wil snel in je mandje doen en doorgaan naar de kassa.
Dan rustig verder kijken en bij elk item meteen naar de kassa verplaatsen.
't Is tactiek
Die met die sterren is van katoen hoor! Maar op die pagina zijn de eerste bivakmutsen allemaal van wol.quote:Op maandag 6 december 2010 15:37 schreef oeke het volgende:
Oh, dank je wel Twinks! Ik was al aan het peinzen hoe ik zelf zo'n muts kon maken. Die oranje lijkt me namelijk vrij simpel, nietwaar?
Maar die eerste die je noemde vind ik perfect. En van wol!![]()
Ik zou zelf ook niet zo gauw voor katoen gaan, ben bang dat dat nog veel koude wind doorlaat.
De gebreide mutsjes zijn echt heel schattig zeg.![]()
Ik vind het ook een Senna jurkje!
ik verdenk je nog steedsquote:Op maandag 6 december 2010 15:37 schreef Orea het volgende:
Marlinde, ik hoorde van de eigenaresse van de winkel dat van die bivakmutsjes maat 70 wel een hele lange tijd mee kan (geloof dat haar dochter van 1,5 die nog draagt) maar dat het wel afhankelijk is van de grootte van het hoofd van je kindje. Dus heeft ze een normale omvang dan zou je die nog kunnen nemen. Anders even mailen!
quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 15:49 schreef Orea het volgende:
[..]
ik vind dat soort dingen toevallig heel leuk voor mijn eigen dochter hoor!
en ik kom ook wel eens bij de buren!
Waarvan, waarvan?quote:
Heb je dat dan?quote:Op maandag 6 december 2010 16:00 schreef Twinkly het volgende:
Wat leuk Piglet! <3
Welk Hema-broekje Oeke? Dat heb ik gemist.
Ik denk dat Orea mijn Secret Santa is
Maar heb ik ergens genoemd dat ik aan mijn Santa een bivakmuts voor Niels heb gevraagd Orea?
Ze zijn bij te bestellen, dus als je een kleinere maat wilt, even mailen...quote:Op maandag 6 december 2010 15:55 schreef oeke het volgende:
[..]
Waarvan, waarvan?
Stom dat die sterrenmuts niet van wol is. Die bruine is er alleen in maat 90 en 100. Misschien iets te groot al voor Ko. Ga toch zo even op de markt kijken. Misschien vind ik wel een mooi wollen stofje.
Kan ik er zelf sterren opnaaien.
En dat tuinbroekje doet mij denken aan dat 30 jaar oude broekje wat van de Hema was. Dat had ook zo'n rits in het middenvoor.
Ik vind hem erg leuk, Piglet!
We gaan het zienquote:Op maandag 6 december 2010 16:05 schreef Twinkly het volgende:
Ok, ik zie spoken
Ik ben zo nieuwsgierig!!
Die is leuk OekeIk had hem toch wel gezien, die was nog van je broertje geweest toch?
Nog niet gehad, lijkt me idd frustrerend.quote:Op maandag 6 december 2010 14:07 schreef moussy het volgende:
[..]
deed ik, maar daarna was het opééns uitverkocht, de tactiek werkt dus niet altijd.
Ik heb dus die Twinkly liet zien. Hij is idd van katoen, maar echt dicht geweven, komt echt geen wind door heen volgens mij. En belangrijker, hij laat hem op. (goed, goed, het was een beetje een strijd, maar die instopstrook aan de achterkant is echt ideaal.)quote:Op maandag 6 december 2010 15:37 schreef oeke het volgende:
Oh, dank je wel Twinks! Ik was al aan het peinzen hoe ik zelf zo'n muts kon maken. Die oranje lijkt me namelijk vrij simpel, nietwaar?
Maar die eerste die je noemde vind ik perfect. En van wol!![]()
Ik zou zelf ook niet zo gauw voor katoen gaan, ben bang dat dat nog veel koude wind doorlaat.
De gebreide mutsjes zijn echt heel schattig zeg.![]()
Ik vind het ook een Senna jurkje!
Wat fijn dat hij hem nu wel oplaatquote:Op maandag 6 december 2010 16:31 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ik heb dus die Twinkly liet zien. Hij is idd van katoen, maar echt dicht geweven, komt echt geen wind door heen volgens mij. En belangrijker, hij laat hem op. (goed, goed, het was een beetje een strijd, maar die instopstrook aan de achterkant is echt ideaal.)
Ik probeer ook zoveel mogelijk katoen te kopen.quote:Op maandag 6 december 2010 16:45 schreef oeke het volgende:
Welke instopstrook, Bodpa? Ik kan er niks over vinden op de site.
Lijkt me trouwens ook lekker warm hoor, ik ben gewoon een stoffenpurist.
Ik zou nooit van dat thermo-ondergoed kopen vanwege synthetisch en dat is ook de reden waarom ik 9 van de 10 keer truien terug hang bij de H&M; van acryl.![]()
Stomme deformatie.![]()
Ik hou enorm van tuinbroeken, vooral voor jongetjes!![]()
Ik bedoelde trouwens eigenlijk vooral van die ritsen op tuinbroeken dus, Twinks. Op die pakjes vind ik het al logischer. Maar een tuinbroek heeft ook al die sluitingen, dus het is dubbelop. Dat vind ik grappig.
Echt? Haha!quote:Op maandag 6 december 2010 21:09 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kijk tegenwoordig in labels omdat jij een stoffenpurist bent, oeke.Maar ik moet bekennen dat ik iets vooral koop omdat ik het lekker vind voelen dan om hetgeen op een label staat. De voetenzak van de H&M zou denk ik niet door jouw keuring heenkomen (?), maar hij lijkt me gewoon zo fijn!
oh ja, zo kan ik het ook.quote:Op maandag 6 december 2010 21:36 schreef bodpa09 het volgende:
Broek openrukken, flappen goed omhoog houden (!), luierbroekje naar beneden, kind op oefenbril zetten, slurfje goed hangen, plas!, zorgen dat niet al het wc papier langs den piemol gehaald wordt, luierbroekje weer aan, flappen dicht, kind laten doortrekken. Zo houden we hier de tuinbroek droog.
Maar het duurt vast nog wel even voor hij echt zindelijk is, en staand plassen doen we voorlopig nog niet hoor!
Jouwesen waren ouder he, die van mij kukelt zo van de bril.quote:Op maandag 6 december 2010 21:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh ja, zo kan ik het ook.mijnese moesten zelf naar de wc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |