quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:08 schreef huuphuup het volgende:
Volgens mij hebben wij die bovenste ook!hihi is dat een jongensbroek? hm... ik vond de kleur mooi, ik hou van donkere jeans
Die derde Hemabroek![]()
daar hóórt gewoon een wit tshirt bij met een of andere foute Donald Duck print erop, en dan dat shirt in je broek zeg maar, en een riem erom en dan zo dat het hele model uit de broek gesjort is en ohja! witte sportsokken, broek net iets te kort eigk en dan semi-hippe gympen die door mams veul te strak aangeveterd zijn.
*plaatje compleet*![]()
![]()
doe maar niet dus
gelukkig niet, één jas, en één trui. Nou, da's toch keurig.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:23 schreef huuphuup het volgende:
ohja en uitgespamd![]()
en ohja2 ik moet meer foto's maken als mn kind níet eet
Buuf
zie je leuks voor je jongens?
Ja dan heeft ze haar handen vol en kan ik rustig foto's maken zonder dat er naar de lens gegrepen wordtquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:28 schreef oeke het volgende:
Amelie! Ik vind ze allebei leuk staan, Huup!
En ik moest laatst ook lachen omdat het me opviel dat Amelie vaak aan het eten is op de foto.
niet zeggenquote:Op maandag 6 december 2010 21:37 schreef debuurvrouw het volgende:
En door die broekjes met een rits moest ik denken aan mijn klasgenoot Guy!Die droeg die broeken. Én hij had een stoma.
Sorry.quote:
jaahaaaa die zijn leukquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:57 schreef Claudia_x het volgende:
De Zara heeft behoorlijk veel keuze! Valt me mee. En de prijzen liggen lager dan die van de H&M.
[ afbeelding ]
Awww.
Als ze groter zijn (in ons geval 6) dan moeten die zakken op een spijkerbroek echt wel vind ik ookquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
gelukkig niet, één jas, en één trui. Nou, da's toch keurig.![]()
Mijn middelste is echt verslingerd aan Vingino broeken
En toegegeven, ze staan m ook erg leuk.
[ afbeelding ]
Als ze zo lang en slungelig worden is een beetje kontzak wel fijn hoor.![]()
Ow, en over die horizontale naden: die bleken best van pas te komen toen ik helemaal ibbelig werd van elke maand nieuwe broeken kopen. Spelen moest altijd op de knieen, en dus altijd gaten.die naden deden dan pijn aan de knietjes. Scheelde toch al gauw een broek per maand.
Ik heb voor Isa heel graag de broeken van .s oliver.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:38 schreef snoopy het volgende:
[..]
Als ze groter zijn (in ons geval 6) dan moeten die zakken op een spijkerbroek echt wel vind ik ook![]()
Die Cars broeken bij bijvoorbeeld Wehkamp zijn wel ok. De Hema vind ik echt niet leuk meer in grote maten
Ko heeft een spijker-tuinbroek, een gevoerde harembroek, het blauwe skinnybroekje van de Hema, een kaki worker, een paar joggingbroeken, nog wat dingen die hij eigenlijk nooit draagt, maar wel steeds in de kast blijven liggen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:46 schreef Claudia_x het volgende:
oeke, wat voor broekjes doe je Ko dan vooral aan?
O, dan moet ik Driekus gewoon twee luiers overelkaar aan doen, dan past het vastquote:
Dit soort posts mogen niet zonder foto's hèquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb voor beide mannen grijze ribbroekjes van de Hema, zo enorm lief en stoer tegelijk.Zijn wel mijn favoriete broekjes eigenlijk.
Oh, en voor Oscar zo'n blauw wit gestreept broekje en dan met een rood shirtje.![]()
Je mag wel een wasbare luier van me lenen! Die geeft een beetje hetzelfde effect!quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:34 schreef mefke79 het volgende:
O, dan moet ik Driekus gewoon twee luiers overelkaar aan doen, dan past het vast
He?quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben ook totaal verliefd op ze trouwens als ze de (hier totaal verguisde) sesamstraat truien aan hebben.![]()
![]()
Sasha heeft Kermit en Oscar heeft Elmo, echt zo lief!
maar dat durf ik dus amper meer hardop te zeggen
![]()
Oh, dat is een goede tip! Daar ga ik t.z.t. ook eens kijken.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb voor Oscar trouwens ook 2 hele leuke donkere spijkerbroekjes bij V&D gehaald.
Ik moest door deze post ineens denken aan Ko zijn ergste modeflater. Of eigenlijk de mijne.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:31 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en voor Oscar zo'n blauw wit gestreept broekje en dan met een rood shirtje.![]()
Ik vind de verhoudingen bij deze broekjes voor Ivan juist beter in te schatten dan bij bijvoorbeeld de H&M-collectie > maat 92. Ivan heeft nog de dikke luierbillenverhoudingen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:27 schreef oeke het volgende:
Ja, precies, van die dikke luierbillen.![]()
Maar mijn kind zijn verhoudingen zijn inmiddels iets anders geloof ik. Dus dan vind ik he moeilijk in te schatten.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:54 schreef oeke het volgende:
[..]
Ik moest door deze post ineens denken aan Ko zijn ergste modeflater. Of eigenlijk de mijne.![]()
We noemden het die dag zijn Jean Paul Gaultier look.![]()
[ afbeelding ]
Ik ben heel benieuwd naar foto's van de Hemaribbroekjes! Ik ben dol op ribbroekjes.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:47 schreef oeke het volgende:
[..]
He?![]()
Volgens mij vind iedereen hier die leuk!
Althans ik heb er nog geen lelijk woord over gehoord hoor.
Ik ben benieuwd naar je jongens erin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |