En het nut daarvan is...quote:Op zondag 20 februari 2011 17:34 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ik stem dat die link uit de OP gaat, tbh. Als het zo moet...
Ik keek dus net even naar dat bestand maar door dat knip en plakwerk zijn de streepjescodes niet meer scanbaar...quote:Op zondag 20 februari 2011 17:19 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
AHkorting.TK
Klik op de link, en je ziet alle bonnen in 1 bestand staan!
Ik snap ook niet dat iemand die ze allemaal in één bestand gooit niet gewoon gebruik maakt van een pdf-'plakker'. Gewoon die zooi pdf's samenvoegen en er verder zelf vooral niet mee gaan kloten.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:23 schreef Nixxor het volgende:
[..]
Ik keek dus net even naar dat bestand maar door dat knip en plakwerk zijn de streepjescodes niet meer scanbaar...
Voor mensen die bij kassa afrekenen is dat misschien niet zo'n probleem (alhoewel je met deze hoeveelheid bonnen geen vrienden maakt)
Maar voor zelfscanners is dit dus onbruikbaar....
Maar dan kun je je slogan er niet onder zettenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat iemand die ze allemaal in één bestand gooit niet gewoon gebruik maakt van een pdf-'plakker'. Gewoon die zooi pdf's samenvoegen en er verder zelf vooral niet mee gaan kloten.
Nee, maar het kost wel tijd.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:10 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
De slogan erbij zetten heeft geen invloed op de bonnen zelf.
Enuh,
De zelfscanner accepteert mijn bonnen niet!
Roep er bij de betaalpaal iemand bij. Deze hebben aan hand-terminal, waarmee ze de couponnen handmatig kunnen invoeren voor je. Zo krijg je alsnog de korting voordat je gaat betalen. Je hoeft dus niet onnodig naar de klantenservice te gaan!
Behalve dat het veel onnodige tijd kost, moet je de service medewerker er ook van te zien overtuigen dat dat knip en plakwerkje echte AH bonnen zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:10 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Enuh,
Roep er bij de betaalpaal iemand bij. Deze hebben aan hand-terminal, waarmee ze de couponnen handmatig kunnen invoeren voor je. Zo krijg je alsnog de korting voordat je gaat betalen. Je hoeft dus niet onnodig naar de klantenservice te gaan!
Ook de kassa (ja wij hebben nog een ouderwetse albert heijn) herkent ze niet, wat betekent dat de kassière ze met de hand in moet voeren. Wat tijd kost en rete irritant is voor zowel mij als de mensen achter mij, zeker als het meer dan 1 bon is.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:10 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Enuh,
Schiet niet op dus.....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
De korting op de douchegel geldt blijkbaar niet voor de herenvariant, terwijl dat met de shampoo geen probleem is. En die Bonduelle diepvriesgroente is ook met korting nog steeds duurder dan die van AH zelf.
Goeie reclame.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:10 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Enuh,
Nope, niet echt. Ik had gisteren wel 15 euro korting op 80 euro. Maar dat kwam meer door aanbiedingen, 35% korting en 3.50 statiegeld dan door de kortingsbonnen. Had daar alleen shampoo, maaltijdpakket en mienestjes van. Volgende keer zit er vast weer meer voor me bij.quote:
Dat hoop ik ook iedere keer.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nope, niet echt. Ik had gisteren wel 15 euro korting op 80 euro. Maar dat kwam meer door aanbiedingen, 35% korting en 3.50 statiegeld dan door de kortingsbonnen. Had daar alleen shampoo, maaltijdpakket en mienestjes van. Volgende keer zit er vast weer meer voor me bij.
Ik moest lachen om de betaalpaal en de hand-terminalquote:Op maandag 21 februari 2011 15:10 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Enuh,
Het loopt gewoon niet zo hard, maar dat komt ook door die stomme AH dat ze maar geen nieuwe bonnen maken voor ons arme supermarktbezoekers.quote:
Dit topic heeft 72 volgers die niet gereageerd hebben.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:37 schreef Karstman het volgende:
[..]
Het loopt gewoon niet zo hard, maar dat komt ook door die stomme AH dat ze maar geen nieuwe bonnen maken voor ons arme supermarktbezoekers.
geinig tooltje, wist niet dat het bestondquote:Op maandag 14 maart 2011 16:41 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dit topic heeft 72 volgers die niet gereageerd hebben.
http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
Als die zouden reageren was het topic vol
Ik heb ook het drinkontbijt, de sap, chocola en kaassouflé.quote:Op zondag 3 april 2011 10:54 schreef NicoleM het volgende:
Ik heb net deze kortingsbonnen gehad: http://ah.pondres.nl/12861/BALPYQHZJQKJYORHDWQP.pdf
Als iedereen die dit topic volgt nou een account aanmaakt bij AH en hun bonnen post, hebben we echt een mega aantal.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:01 schreef Karstman het volgende:
[..]
geinig tooltje, wist niet dat het bestond
AH1389quote:Op zondag 3 april 2011 11:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
Niet eens meer 35%![]()
En bij de kattenbakkorrels staat geen code voor online bestellen
Doet het nietquote:Op zondag 3 april 2011 13:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
AH1389
De codes voor online bestellen zijn de laatste 3 cijfers van de streepjescode op de kortingsbon.
das vaag dan inderdaadquote:
dat helpt niet altijd.quote:Op zondag 3 april 2011 13:13 schreef nietzohandigeharry het volgende:
[..]
Als iedereen die dit topic volgt nou een account aanmaakt bij AH en hun bonnen post, hebben we echt een mega aantal.
Mijn bonnen zijn:
http://ah.pondres.nl/12861/OHPNCKZYMYHBCIQLSROB.pdf
Overigens heeft http://xgratis.nl er al 34 bij elkaar gesprokkeld.
Daar heb je gelijk in. Niet iedereen ontvangt de bonnen elke keer, al heb je wel veel kans met dit groot aantal aan bonnenquote:Op zondag 3 april 2011 18:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
dat helpt niet altijd.Ik post hier ook en heb geen bonnen gekregen van de ah.
Deste meer mensen zich aanmelden deste groter het aanbod bonnen. Daar heb je uiteraard 100% gelijk in.quote:Op zondag 3 april 2011 18:12 schreef nietzohandigeharry het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Niet iedereen ontvangt de bonnen elke keer, al heb je wel veel kans met dit groot aantal aan bonnen
http://members.quicknet.nl/albertheijn/36.pdfquote:Op maandag 4 april 2011 12:57 schreef Panthera1984 het volgende:
nog geen linkjes van .pdfjes waarin alle bonnen op zo min mogelijk pagina's staan?
anders wordt het 20 pagina's printen ofzo, en de korting kan ik dan gelijk aan een nieuwe cartridge spenderen.
+ maaltijdenquote:Op zondag 1 mei 2011 11:48 schreef Curiosity het volgende:
http://ah.pondres.nl/13482/NDXVUBEYIHKFDBNTAXKZ.pdf
+ Yakult en pedigree
deze kan ik niet openen, overigensquote:Op zondag 10 april 2011 14:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
http://cmgtcontent.ahold.(...)ons_Duurzame_vis.pdf
Dan gebruik je ze toch niet? Dat zal ze leren!quote:Op zondag 1 mei 2011 13:31 schreef Onnoman het volgende:
gvd
alweer 30%ers
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Als ik straks op mijn pc "zit" kan ik wel even een screenshot van de pdf maken en erbij zetten.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:12 schreef Cat22 het volgende:
Bonnenregen!![]()
Misschien is het teveel gevraagd maar ik zou het erg fijn vinden een lijstje met de produkten die op de bonnen staan in de post te zien, zoals enkele users al gedaan hebben.Dan weten anderen welke linkjes (dubbel) ze niet meer hoeven te plaatsen en kan de rest (waaronder ik) in een oogopslag zien welke linkjes aantrekkelijk zijn.
Een linkje met alle produkten op 1 pdf is natuurlijk helemaal ideaal.![]()
Maar ik ben al blij met de bonnen die hier gepost worden, dus als het teveel gevraagd is dan kun je deze post gewoon negeren.
Ik denk dat ik ga voor de mayo, wasmiddel en wcpapier.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:03 schreef Balisto het volgende:
Deze week sowieso even wasmiddel, zomerfruit, Coca-Cola en eieren scoren.
Ja dat is ook handig! Daarom heb ik dat ook gedaan bij mijn linkje. Dat scheelt je veel zoek/print werk!quote:Op maandag 2 mei 2011 16:12 schreef Cat22 het volgende:
Bonnenregen!![]()
Misschien is het teveel gevraagd maar ik zou het erg fijn vinden een lijstje met de produkten die op de bonnen staan in de post te zien, zoals enkele users al gedaan hebben.Dan weten anderen welke linkjes (dubbel) ze niet meer hoeven te plaatsen en kan de rest (waaronder ik) in een oogopslag zien welke linkjes aantrekkelijk zijn.
Een linkje met alle produkten op 1 pdf is natuurlijk helemaal ideaal.![]()
Maar ik ben al blij met de bonnen die hier gepost worden, dus als het teveel gevraagd is dan kun je deze post gewoon negeren.
Werken ze met de zelfscan ja?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:11 schreef Onnoman het volgende:
vrijwilligerswerk.. geen dubbelen.. dit zijn ze allemaal.. ben ik er een vergeten? laat het me weten!
http://www.datafilehost.com/download-866a95f2.html
En ja!! ze zijn scanbaar
Dank uquote:Op maandag 2 mei 2011 20:11 schreef Onnoman het volgende:
vrijwilligerswerk.. geen dubbelen.. dit zijn ze allemaal.. ben ik er een vergeten? laat het me weten!
http://www.datafilehost.com/download-866a95f2.html
En ja!! ze zijn scanbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |