En het nut daarvan is...quote:Op zondag 20 februari 2011 17:34 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ik stem dat die link uit de OP gaat, tbh. Als het zo moet...
Ik keek dus net even naar dat bestand maar door dat knip en plakwerk zijn de streepjescodes niet meer scanbaar...quote:Op zondag 20 februari 2011 17:19 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
AHkorting.TK
Klik op de link, en je ziet alle bonnen in 1 bestand staan!
Ik snap ook niet dat iemand die ze allemaal in één bestand gooit niet gewoon gebruik maakt van een pdf-'plakker'. Gewoon die zooi pdf's samenvoegen en er verder zelf vooral niet mee gaan kloten.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:23 schreef Nixxor het volgende:
[..]
Ik keek dus net even naar dat bestand maar door dat knip en plakwerk zijn de streepjescodes niet meer scanbaar...
Voor mensen die bij kassa afrekenen is dat misschien niet zo'n probleem (alhoewel je met deze hoeveelheid bonnen geen vrienden maakt)
Maar voor zelfscanners is dit dus onbruikbaar....
Maar dan kun je je slogan er niet onder zettenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat iemand die ze allemaal in één bestand gooit niet gewoon gebruik maakt van een pdf-'plakker'. Gewoon die zooi pdf's samenvoegen en er verder zelf vooral niet mee gaan kloten.
Nee, maar het kost wel tijd.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:10 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
De slogan erbij zetten heeft geen invloed op de bonnen zelf.
Enuh,
De zelfscanner accepteert mijn bonnen niet!
Roep er bij de betaalpaal iemand bij. Deze hebben aan hand-terminal, waarmee ze de couponnen handmatig kunnen invoeren voor je. Zo krijg je alsnog de korting voordat je gaat betalen. Je hoeft dus niet onnodig naar de klantenservice te gaan!
Behalve dat het veel onnodige tijd kost, moet je de service medewerker er ook van te zien overtuigen dat dat knip en plakwerkje echte AH bonnen zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:10 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Enuh,
Roep er bij de betaalpaal iemand bij. Deze hebben aan hand-terminal, waarmee ze de couponnen handmatig kunnen invoeren voor je. Zo krijg je alsnog de korting voordat je gaat betalen. Je hoeft dus niet onnodig naar de klantenservice te gaan!
Ook de kassa (ja wij hebben nog een ouderwetse albert heijn) herkent ze niet, wat betekent dat de kassière ze met de hand in moet voeren. Wat tijd kost en rete irritant is voor zowel mij als de mensen achter mij, zeker als het meer dan 1 bon is.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:10 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Enuh,
Schiet niet op dus.....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
De korting op de douchegel geldt blijkbaar niet voor de herenvariant, terwijl dat met de shampoo geen probleem is. En die Bonduelle diepvriesgroente is ook met korting nog steeds duurder dan die van AH zelf.
Goeie reclame.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:10 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Enuh,
Nope, niet echt. Ik had gisteren wel 15 euro korting op 80 euro. Maar dat kwam meer door aanbiedingen, 35% korting en 3.50 statiegeld dan door de kortingsbonnen. Had daar alleen shampoo, maaltijdpakket en mienestjes van. Volgende keer zit er vast weer meer voor me bij.quote:
Dat hoop ik ook iedere keer.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nope, niet echt. Ik had gisteren wel 15 euro korting op 80 euro. Maar dat kwam meer door aanbiedingen, 35% korting en 3.50 statiegeld dan door de kortingsbonnen. Had daar alleen shampoo, maaltijdpakket en mienestjes van. Volgende keer zit er vast weer meer voor me bij.
Ik moest lachen om de betaalpaal en de hand-terminalquote:Op maandag 21 februari 2011 15:10 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Enuh,
Het loopt gewoon niet zo hard, maar dat komt ook door die stomme AH dat ze maar geen nieuwe bonnen maken voor ons arme supermarktbezoekers.quote:
Dit topic heeft 72 volgers die niet gereageerd hebben.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:37 schreef Karstman het volgende:
[..]
Het loopt gewoon niet zo hard, maar dat komt ook door die stomme AH dat ze maar geen nieuwe bonnen maken voor ons arme supermarktbezoekers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |