Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Komt vooral door het weerquote:Op woensdag 1 december 2010 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb ik ook vaak last van op maandag/dinsdag/woensdag en donderdag![]()
Was it as good for you as it was for me?quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:12 schreef Symphonic het volgende:
Child in Time vind jij zoooo'n lekker nummer![]()
Net als deze :
Dat staat er toch? laat de drank staan!quote:
gezien mijn jaren ervaring in slowchatten...quote:
Ik wist dat het ergens aan lag maar nu weet ik wat het is. Waarom altijd weer de drankquote:Op woensdag 1 december 2010 23:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat staat er toch? laat de drank staan!
het maakt meer lief dan kapot isquote:Op woensdag 1 december 2010 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wist dat het ergens aan lag maar nu weet ik wat het is. Waarom altijd weer de drank
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
gezien mijn jaren ervaring in slowchatten...
Zo blijkt maar weer eens te meerquote:
* Pheno verbergt zijn postaantal maar weerquote:Op woensdag 1 december 2010 23:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Weet niks beters om te antwoorden...
Ow yeah babe, it wasquote:Op woensdag 1 december 2010 23:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Was it as good for you as it was for me?
wat ga je doen danquote:
zal ik doenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:08 schreef Symphonic het volgende:
Wens hem heeel veel plezier
Hij moet er gewoon ongelovelijk van gaan genieten
quote:
goed ideeeetjequote:Op woensdag 1 december 2010 23:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
* Pheno verbergt zijn postaantal maar weer
quote:
I'm embarrased.quote:
Drankquote:Op woensdag 1 december 2010 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wist dat het ergens aan lag maar nu weet ik wat het is. Waarom altijd weer de drank
mensen die veel postenquote:
Uitslapen, vrijdag naar een beerfestival in Hackey (Oost Londen), naar drama class, shoppen, lunchen met vrienden op zondag en iets drinken met iemand op zaterdagquote:
Ik heb nog twee blikjes bier over de datum zag ik gisteren. Schoonpa komt niet vaak genoeg langsquote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 1 december 2010 23:17 schreef Pheno het volgende:
Ik ga slapen. painkillers slikken, oefeningen doen en slapen.
Maar met liefdequote:
Sweet dreamsquote:Op woensdag 1 december 2010 23:17 schreef Pheno het volgende:
Ik kan er ook niet vanaf blijvenquote:
mijne is in iets meer dan een jaarquote:
succesquote:Op woensdag 1 december 2010 23:17 schreef Pheno het volgende:
Suikertaartje met drankquote:
j ajij hebt een bizar gemiddeldequote:Op woensdag 1 december 2010 23:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijne is in iets meer dan een jaar
Sterkte en slaap lekkerquote:Op woensdag 1 december 2010 23:17 schreef Pheno het volgende:
Dat lukt me niet meer, iets te druk op het werk en met FOK!games.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijne is in iets meer dan een jaar
ik heb liever taart na de koffiequote:
hebben we het nog over drank?quote:
ik moet maar eens gaan afkickenquote:
Ja, helaas welquote:Op woensdag 1 december 2010 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hebben we het nog over drank?
Slaap zequote:Op woensdag 1 december 2010 23:17 schreef Pheno het volgende:
5 uur?!?! Ik vind kwart over zeven al vroegquote:
Daar kan je iets aan veranderen hoor, als je wiltquote:
Dat is waar ja. Maar praten schiet niet zo op zeg maarquote:Op woensdag 1 december 2010 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar kan je iets aan veranderen hoor, als je wilt
Gooi er gewoon drank in joh, je zit toch in Engelandquote:Op woensdag 1 december 2010 23:23 schreef Stuart het volgende:
Dat is waar ja. Maar praten schiet niet zo op zeg maar![]()
Ja, maar dat doe ik elke dag alquote:Op woensdag 1 december 2010 23:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gooi er gewoon drank in joh, je zit toch in Engeland
Ja, bijnaquote:Op woensdag 1 december 2010 23:23 schreef DaMart het volgende:
Deze is zeker ook alweer vol als ik nu post?
Niet zo sAd!quote:Op woensdag 1 december 2010 23:23 schreef DaMart het volgende:
In vrouwen he, niet in jezelfquote:
Dan mag je wel een 2e baan zoeken want die wijfen hier die drinken elke EU vent onder tafelquote:Op woensdag 1 december 2010 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In vrouwen he, niet in jezelf
Ooooooooow! Dus dat doe ik elk weekend weer foutquote:Op woensdag 1 december 2010 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In vrouwen he, niet in jezelf
Je had van me gewonnenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:23 schreef DaMart het volgende:
Dan wacht je gewoon even een tijdje en dan sla je toe.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:25 schreef Stuart het volgende:
Dan mag je wel een 2e baan zoeken want die wijfen hier die drinken elke EU vent onder tafel
Hmmmmz, not surequote:Op woensdag 1 december 2010 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan wacht je gewoon even een tijdje en dan sla je toe.
Gratis en effectief as hell
Ja, maar daar kan jij niets aan doen, jij bent Limburgsquote:Op woensdag 1 december 2010 23:25 schreef MPG het volgende:
Ooooooooow! Dus dat doe ik elk weekend weer fout!?
Welneequote:Op woensdag 1 december 2010 23:23 schreef DaMart het volgende:
ik heb een keer gezopen met britten das echt dodelijkquote:Op woensdag 1 december 2010 23:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan mag je wel een 2e baan zoeken want die wijfen hier die drinken elke EU vent onder tafel
Oh, ik dacht dat dat wel zou werkenquote:
Ja, en, dus?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar daar kan jij niets aan doen, jij bent Limburgs
Ja, vertel mij watquote:Op woensdag 1 december 2010 23:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb een keer gezopen met britten das echt dodelijk
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:23 schreef PeZu het volgende:
hoe heet zo'n knijpbolletje dat je op koordjes kan zetten om ze aan te snoeren?
Jaquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
je hoeft niet per se evenveel te drinken hoorquote:
Ik heb geen idee wat je bedoeltquote:
Waarom?quote:
Staat zo lullig als er 5 pints voor je neus blijven staanquote:Op woensdag 1 december 2010 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
je hoeft niet per se evenveel te drinken hoor
Dat heb ik met Limburgers gehad.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
Laat maar joh, ik kom er zelf ook niet meer uitquote:Op woensdag 1 december 2010 23:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom?
Zijn Limburgse vrouwen anders dan ofzo?
Ja, natuuuuuuuuuuurlijk weet jij datquote:
Vasteloavendquote:Op woensdag 1 december 2010 23:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat heb ik met Limburgers gehad.
Een bruiloft, ik heb niet eens geprobeerd om ze bij te houden
Beter geef je haar meer, en blijf je zelf nuchter genoeg dat alles nog naar behoren functioneertquote:Op woensdag 1 december 2010 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
je hoeft niet per se evenveel te drinken hoor
Wie andersquote:Op woensdag 1 december 2010 23:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, natuuuuuuuuuuurlijk weet jij dat
Neem ze dan niet aanquote:Op woensdag 1 december 2010 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Staat zo lullig als er 5 pints voor je neus blijven staan
Ja, dat sowieso, want anders..nou....quote:Op woensdag 1 december 2010 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Beter geef je haar meer, en blijf je zelf nuchter genoeg dat alles nog naar behoren functioneert...
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat heb ik met Limburgers gehad.
Een bruiloft, ik heb niet eens geprobeerd om ze bij te houden
anytimequote:
ik vind het wel knap dat ik weet wat je bedoeldequote:Op woensdag 1 december 2010 23:30 schreef PeZu het volgende:
ik vind knijpbolletje ook wel mooi gevonden van mij
Hell Yeahquote:
Ik wist niet beter dan dat ik op p. 5 zat. Stapte de trein in, typte reactie en ineens p. 7quote:
youre the one vind ik beterquote:
mja was duudelijk zatquote:Op woensdag 1 december 2010 23:31 schreef Muck het volgende:
[..]
anytime
[..]
ik vind het wel knap dat ik weet wat je bedoelde
Ja precies, dat moeten we niet hebbenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso, want anders..nou....![]()
![]()
![]()
Ja, ik snap dat echt niet, die liggen al voor het avond is ergens lam voor pampus ofzoquote:
Ik hield me toch aardig staande dacht ik zo?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja precies, dat moeten we niet hebben...
[..]
Ja, ik snap dat echt niet, die liggen al voor het avond is ergens lam voor pampus ofzo...
Dan zou ik na 2 minuten helaas zijn overleden gok ikquote:
Weet je hoe frustrerend?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:32 schreef MPG het volgende:
Ja precies, dat moeten we niet hebben...
Jij welquote:Op woensdag 1 december 2010 23:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik hield me toch aardig staande dacht ik zo?
Neequote:
Ik welquote:Op woensdag 1 december 2010 23:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee![]()
...
NIet dat het me ooit is overkomen, maar ik vrees dat als het zo zou zijn, dat ik te snel KO in slaap lig..
Mwehehe, das waarquote:Op woensdag 1 december 2010 23:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij wel.
Maar jij bent dan ook een ervaren toeteraarster.
Arme jijquote:
Welterusten dan maar TFMquote:Op woensdag 1 december 2010 23:38 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik hoor m'n broer echt gigantisch hard snurken
Maar, het is half twaalf geweest, ik ga maar eens slapen!
Meneer taart is niet de enigequote:
Doet m'n duits lerares ookquote:
hoi myrquote:
ja jhehquote:
Wat is er st?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Meneer taart is niet de enige![]()
Ik trek ze aan denk ik
Welnee, dat lijkt zo als je er niet bij bentquote:
OMGquote:Op woensdag 1 december 2010 23:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Meneer taart is niet de enige![]()
Ik trek ze aan denk ik
iddquote:
Voor jou jaquote:
o jaquote:Op woensdag 1 december 2010 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welnee, dat lijkt zo als je er niet bij bent
en dan staat dit topic er niet eens bijquote:Laatste 10 topics
Titel Geopend door Geopend op P/min.
[KSC #2207] Hete buurmeisjes op de koffie Pien85 01-12-2010 22:02 4.38 posts
[KSC #2206] Stem op pgrferrari en Marijkezwolle Pheno 01-12-2010 20:48 4.24 posts
[KSC #2,205] Wie zoet is... Panda72 01-12-2010 17:32 1.54 posts
[KSC #2,204] Koffie met donuts! Stuart 01-12-2010 14:02 1.44 posts
[KSC #2.203] Met een sjaal om posten in de besneeuwde KSC! DaMart 01-12-2010 11:50 2.30 posts
[KSC #2202] lekker fris vandaag wel.o.k 01-12-2010 09:50 2.29 posts
[KSC #2201] Geeft overtollige waar, zo helpen wij elkaar! Dr_Flash 01-12-2010 00:55 0.55 posts
[KSC #2199] Fappen met pinguïns Muck 30-11-2010 22:30 3.27 posts
[KSC #2198] Koffie voor de extra energie goldfinger1963 30-11-2010 20:57 3.27 posts
[KSC #2197] Pinguins die sporten en klotsende meiden Symphonic 30-11-2010 19:36 3.76 posts
Niets hoor.quote:
sorry, was even iemand aan het helpen in FHFquote:
Okeequote:Op woensdag 1 december 2010 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wil een keer deze met je spelen:
Dat zijn haske oude topics manquote:Op woensdag 1 december 2010 23:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
o ja
[..]
en dan staat dit topic er niet eens bij
Nee, het zit in mijn hoofd....quote:Op woensdag 1 december 2010 23:41 schreef Muck het volgende:
[..]
sorry, was even iemand aan het helpen in FHF
[..]
Okee
heb je bladmuziek?
ja johquote:Op woensdag 1 december 2010 23:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
o ja
[..]
en dan staat dit topic er niet eens bij
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niets hoor.
Iets met mannen en drank en prestaties
Je bent niets gewendquote:Op woensdag 1 december 2010 23:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is hier aan het sneeuwen niet normaal meer
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is hier aan het sneeuwen niet normaal meer
My thoughts exactlyquote:Op woensdag 1 december 2010 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als het maar niet hier komt....
in de Kerstvakantie reed ik door belgie en dat was echt de horror door de sneeuwquote:
niet te hopen voor jullie in minder dan een half uur was hier alles weer dicht gesneeuwdquote:Op woensdag 1 december 2010 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als het maar niet hier komt....
Doordat ze daar als debielen rijden of doordat de wegen onbegaanbaar warenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in de Kerstvakantie reed ik door belgie en dat was echt de horror door de sneeuw
I really hate itquote:Op woensdag 1 december 2010 23:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet te hopen voor jullie in minder dan een half uur was hier alles weer dicht gesneeuwd
moet je hier maar eens komenquote:
jawel, dan ga ik naar buitenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet te hopen voor jullie in minder dan een half uur was hier alles weer dicht gesneeuwd
beidenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doordat ze daar als debielen rijden of doordat de wegen onbegaanbaar waren
Nou moet je niet gaan blozenquote:
Hmmmz, dat zijn geen vrolijke berichten GFquote:Op woensdag 1 december 2010 23:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het laatstequote:Op woensdag 1 december 2010 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doordat ze daar als debielen rijden of doordat de wegen onbegaanbaar waren
Kan mijn TomTom niet eens vindenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je hier maar eens komen
Hahahaha, typischquote:Op woensdag 1 december 2010 23:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
beiden
Weg totaal onbegaanbaar en onzichtbaar en dan gewoon met 120 voorbij komen knallen
vertel mij wat door dit $%%**% weer heb ik minder inkomstenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, dat zijn geen vrolijke berichten GF
Door... door mijquote:
Ohja, dat is natuurlijk zo. Klotezooiquote:Op woensdag 1 december 2010 23:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
vertel mi
[..]
j wat door dit $%%**% weer heb ik minder inkomsten
met je handen voor je ogenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat ceerste ook, ik heb met mijn handen voor mijn ogen gezeten
Lucky fishquote:Op woensdag 1 december 2010 23:45 schreef suikertaartje het volgende:
Ben ik even blij met die snowboots voor gebakje
Hahahaquote:Op woensdag 1 december 2010 23:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met je handen voor je ogen
en dan vragen wie er als een debiel rijdt
Hij ja, mijn voeten vriezen er nog gewoon afquote:
Minder klanten prostituees door winterweer ?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
vertel mi
[..]
j wat door dit $%%**% weer heb ik minder inkomsten
Ik ga wel een keertje zoekenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, het zit in mijn hoofd....
Waarom heb jij geen paar danquote:Op woensdag 1 december 2010 23:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij ja, mijn voeten vriezen er nog gewoon af
Zo lievvvvvv.quote:
Oh godver jaquote:Op woensdag 1 december 2010 23:51 schreef Symphonic het volgende:
Shit we zijn de wedstrijd vergeten zaterdag
Dat is echt heel asociaal als je dat hier zou zeggenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:51 schreef Symphonic het volgende:
GODVERDOMME, tessewiekser, had je daar niet even aan kunnen denken lômp stök vreate?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:51 schreef Symphonic het volgende:
piles of miles ja, maar wat wilde je er aan doen dan?quote:
kutzooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Anders had ik ze even gebrachtquote:Op woensdag 1 december 2010 23:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
piles of miles ja, maar wat wilde je er aan doen dan?
Ja hequote:Op woensdag 1 december 2010 23:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo lievvvvvv.![]()
![]()
Hoelang blijven we dit nog doen? Want eigenlijk ben ik gewoon een bitch en niet goed in dit kusjekroel gedrag.
serieus?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is echt heel asociaal als je dat hier zou zeggen
Spuit het er maar uit.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:54 schreef PeZu het volgende:
ik weet al wat er komen gaat en mijn god wat komt het hard
Oooh ja, jij begeeft je in gegoede kringen natuurlijkquote:Op woensdag 1 december 2010 23:52 schreef Stuart het volgende:
Dat is echt heel asociaal als je dat hier zou zeggen
Ja, dat zijn woorden die je hier echt niet kunt gebruiken eigenlijk. Tsja, in de kroeg wel maar niet op de werkvloer hoorquote:
Ja, posh peoplequote:Op woensdag 1 december 2010 23:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh ja, jij begeeft je in gegoede kringen natuurlijk
Whehehe nou dan moeten ze maar niet op werkbezoek bij mij komenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat zijn woorden die je hier echt niet kunt gebruiken eigenlijk. Tsja, in de kroeg wel maar niet op de werkvloer hoor
quote:
Gebruik je het woord "mini" met een reden? Weet jij soms meer dan ik? Of denk ik te ver door.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maak daar maar een minimeet van dan
dat telt niet, dat verstaan we nietquote:Op woensdag 1 december 2010 23:53 schreef MPG het volgende:
[..]
GODVERDOMME, tessewiekser, had je daar niet even aan kunnen denken lômp stök vreate?
Nee, Nederland is inderdaad een shock qua schelden met the S en F word en what notquote:Op woensdag 1 december 2010 23:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe nou dan moeten ze maar niet op werkbezoek bij mij komen
Maar schat, ALLES in Nederland is toch miles away?quote:
Typisch Myrquote:Op woensdag 1 december 2010 23:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gebruik je het woord "mini" met een reden? Weet jij soms meer dan ik? Of denk ik te ver door.
*mepquote:Op woensdag 1 december 2010 23:53 schreef MPG het volgende:
[..]
GODVERDOMME, tessewiekser, had je daar niet even aan kunnen denken lômp stök vreate?
Ja, maar ik kom nog wel eens in dat koude kikkerlandje hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar schat, ALLES in Nederland is toch miles away?
Ik weet niet wat hij denkt te weten hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 23:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gebruik je het woord "mini" met een reden? Weet jij soms meer dan ik? Of denk ik te ver door.
Ik zat van de week met de Directeur en dan zeg ik echt gewoon kut als ik kut bedoelquote:Op woensdag 1 december 2010 23:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, Nederland is inderdaad een shock qua schelden met the S en F word en what not
Ik vind het al heel stoer als ik 'crap' zeg waar mijn baas bij isquote:Op woensdag 1 december 2010 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zat van de week met de Directeur en dan zeg ik echt gewoon kut als ik kut bedoel
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb wel familie in dichterbij, waar zit jij dan als je in Nederland bent?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar ik kom nog wel eens in dat koude kikkerlandje hoor
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat telt niet, dat verstaan we niet
Ah. Dat klinkt al beter.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij denkt te weten hoor![]()
...
Maar privémeet is in dit gevaal een beter woord.
quote:
Hoofddorpquote:Op woensdag 1 december 2010 23:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb wel familie in dichterbij, waar zit jij dan als je in Nederland bent?
Nou, de directie zit ontzettend ver van de werkvloer af en ze wilden van de week mijn mening en vsie, en nou die hebben ze gekregenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het al heel stoer als ik 'crap' zeg waar mijn baas bij is
Goed bezigquote:Op woensdag 1 december 2010 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou, de directie zit ontzettend ver van de werkvloer af en ze wilden van de week mijn mening en vsie, en nou die hebben ze gekregen
Oh, daar kom ik ook wel eens in de buurtquote:
Ja, precies, laat dat ff duidelijk zijn.quote:
Ben over 2 weken voor 2 weken in Nederlandquote:Op woensdag 1 december 2010 23:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, daar kom ik ook wel eens in de buurt![]()
En we deden toch sowieso een meet als jij in NL bent?![]()
maar dan hoef ik geen cadeautjes hoor
Gelukkig maarquote:
Wij zijn mensen van niveau, jewaits.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, precies, laat dat ff duidelijk zijn.
Ik ben geen pgr, die het over 'zijn stijfje' heeft...
quote:Op donderdag 2 december 2010 00:00 schreef Stuart het volgende:
Ben over 2 weken voor 2 weken in Nederland
Heej!quote:Op donderdag 2 december 2010 00:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, precies, laat dat ff duidelijk zijn.
Ik ben geen pgr, die het over 'zijn stijfje' heeft...
ja, zon ding waar je iets instopt en er kan een soort vacht opzittenquote:
Nou, preciesquote:Op donderdag 2 december 2010 00:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij zijn mensen van niveau, jewaits.
pgrone luv.
Coolquote:Op donderdag 2 december 2010 00:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja, zon ding waar je iets instopt en er kan een soort vacht opzitten
quote:Op donderdag 2 december 2010 00:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij zijn mensen van niveau, jewaits.
pgrone luv.
Kaalscheren danquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 00:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben over 2 weken voor 2 weken in Nederland
beetje zonde en koudquote:
maar dan warmt ie niet meer zo goed op...quote:
Beter oefenen dan.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:03 schreef DaMart het volgende:
Dit spamtempo is echt niet bij te houden hoor.
Nog lang niet snel genoeg.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:03 schreef DaMart het volgende:
omdat ik weet wat een wiekser isquote:Op donderdag 2 december 2010 00:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Gelukkig maar...
Alhoewel, als ik sym dan uitmaak voor wiekser krijg ik een mep...
Oefening baart kunstquote:Op donderdag 2 december 2010 00:03 schreef DaMart het volgende:
Maar dan heb je toch geen tijd voor een meet, gekkiequote:
Buh.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:04 schreef Muck het volgende:
[..]
omdat ik weet wat een wiekser is
poten af van sym
Of zorgen dat jullie een leven krijgen, zodat mensen die dat al hebben de topics kunnen blijven volgenquote:
Ah... Je wil graag hardquote:
Tsssk, een leven hebben. Dat is voor mietjes. Niet voor echte FOK!kers.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of zorgen dat jullie een leven krijgen, zodat mensen die dat al hebben de topics kunnen blijven volgen.
Ik doe dit er gewoon bij als hobby hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 00:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of zorgen dat jullie een leven krijgen, zodat mensen die dat al hebben de topics kunnen blijven volgen.
Hab jij een leven dan?quote:Op donderdag 2 december 2010 00:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kom wel vaker hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 00:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar dan heb je toch geen tijd voor een meet, gekkie
Oehquote:
Ah. Ik vond het al hoog tijd voor porno.quote:
Gelukkig maar. Mij is wel eens verweten dat ik 'te eerlijk' benquote:
Ja, maar na over twee weken vast weer even nietquote:
MOet ik haar in de ICE nemen?quote:
Ik heb altijd lange weekenen (vrijdag/zondag) dus ben redelijk flexibelquote:Op donderdag 2 december 2010 00:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar na over twee weken vast weer even niet
Hoiquote:Op donderdag 2 december 2010 00:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hmm.. volgens fok heb ik een adblocker.. die heb ik niet
Nu kan ik niet mega-quoten
Maar hoi, wat was er zaterdag, waarom was ik er niet en inderdaad: Porno!
Zaterdag was er een grote KSC-meet bij Marijke, jij was er niet omdat je niet bent gekomen, en dat lag niet aan de porno!quote:Op donderdag 2 december 2010 00:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Meet bij MArijkequote:Op donderdag 2 december 2010 00:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Je wist anders wel mooi wat de ICE isquote:
Nee, want ook zonder hem hadden we genoeg grote dozen, volle zakken, harde cilinders, druipers, poezen, wurmpjes en gespuitquote:Op donderdag 2 december 2010 00:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zaterdag was er een grote KSC-meet bij Marijke, jij was er niet omdat je niet bent gekomen, en dat lag niet aan de porno!
Treintjes zijn best tof... als ze gewoon doorrijden en niet achter een SlomeLuieTrein rijden die je aansluiting verknaltquote:
Ja. Dat heeft een verklaring.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je wist anders wel mooi wat de ICE is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |