5 uur?!?! Ik vind kwart over zeven al vroegquote:
Daar kan je iets aan veranderen hoor, als je wiltquote:
Dat is waar ja. Maar praten schiet niet zo op zeg maarquote:Op woensdag 1 december 2010 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar kan je iets aan veranderen hoor, als je wilt
Gooi er gewoon drank in joh, je zit toch in Engelandquote:Op woensdag 1 december 2010 23:23 schreef Stuart het volgende:
Dat is waar ja. Maar praten schiet niet zo op zeg maar![]()
Ja, maar dat doe ik elke dag alquote:Op woensdag 1 december 2010 23:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gooi er gewoon drank in joh, je zit toch in Engeland
Ja, bijnaquote:Op woensdag 1 december 2010 23:23 schreef DaMart het volgende:
Deze is zeker ook alweer vol als ik nu post?
Niet zo sAd!quote:Op woensdag 1 december 2010 23:23 schreef DaMart het volgende:
In vrouwen he, niet in jezelfquote:
Dan mag je wel een 2e baan zoeken want die wijfen hier die drinken elke EU vent onder tafelquote:Op woensdag 1 december 2010 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In vrouwen he, niet in jezelf
Ooooooooow! Dus dat doe ik elk weekend weer foutquote:Op woensdag 1 december 2010 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In vrouwen he, niet in jezelf
Je had van me gewonnenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:23 schreef DaMart het volgende:
Dan wacht je gewoon even een tijdje en dan sla je toe.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:25 schreef Stuart het volgende:
Dan mag je wel een 2e baan zoeken want die wijfen hier die drinken elke EU vent onder tafel
Hmmmmz, not surequote:Op woensdag 1 december 2010 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan wacht je gewoon even een tijdje en dan sla je toe.
Gratis en effectief as hell
Ja, maar daar kan jij niets aan doen, jij bent Limburgsquote:Op woensdag 1 december 2010 23:25 schreef MPG het volgende:
Ooooooooow! Dus dat doe ik elk weekend weer fout!?
Welneequote:Op woensdag 1 december 2010 23:23 schreef DaMart het volgende:
ik heb een keer gezopen met britten das echt dodelijkquote:Op woensdag 1 december 2010 23:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan mag je wel een 2e baan zoeken want die wijfen hier die drinken elke EU vent onder tafel
Oh, ik dacht dat dat wel zou werkenquote:
Ja, en, dus?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar daar kan jij niets aan doen, jij bent Limburgs
Ja, vertel mij watquote:Op woensdag 1 december 2010 23:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb een keer gezopen met britten das echt dodelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |