5 uur?!?! Ik vind kwart over zeven al vroegquote:
Daar kan je iets aan veranderen hoor, als je wiltquote:
Dat is waar ja. Maar praten schiet niet zo op zeg maarquote:Op woensdag 1 december 2010 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar kan je iets aan veranderen hoor, als je wilt
Gooi er gewoon drank in joh, je zit toch in Engelandquote:Op woensdag 1 december 2010 23:23 schreef Stuart het volgende:
Dat is waar ja. Maar praten schiet niet zo op zeg maar![]()
Ja, maar dat doe ik elke dag alquote:Op woensdag 1 december 2010 23:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gooi er gewoon drank in joh, je zit toch in Engeland
Ja, bijnaquote:Op woensdag 1 december 2010 23:23 schreef DaMart het volgende:
Deze is zeker ook alweer vol als ik nu post?
Niet zo sAd!quote:Op woensdag 1 december 2010 23:23 schreef DaMart het volgende:
In vrouwen he, niet in jezelfquote:
Dan mag je wel een 2e baan zoeken want die wijfen hier die drinken elke EU vent onder tafelquote:Op woensdag 1 december 2010 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In vrouwen he, niet in jezelf
Ooooooooow! Dus dat doe ik elk weekend weer foutquote:Op woensdag 1 december 2010 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In vrouwen he, niet in jezelf
Je had van me gewonnenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:23 schreef DaMart het volgende:
Dan wacht je gewoon even een tijdje en dan sla je toe.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:25 schreef Stuart het volgende:
Dan mag je wel een 2e baan zoeken want die wijfen hier die drinken elke EU vent onder tafel
Hmmmmz, not surequote:Op woensdag 1 december 2010 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan wacht je gewoon even een tijdje en dan sla je toe.
Gratis en effectief as hell
Ja, maar daar kan jij niets aan doen, jij bent Limburgsquote:Op woensdag 1 december 2010 23:25 schreef MPG het volgende:
Ooooooooow! Dus dat doe ik elk weekend weer fout!?
Welneequote:Op woensdag 1 december 2010 23:23 schreef DaMart het volgende:
ik heb een keer gezopen met britten das echt dodelijkquote:Op woensdag 1 december 2010 23:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan mag je wel een 2e baan zoeken want die wijfen hier die drinken elke EU vent onder tafel
Oh, ik dacht dat dat wel zou werkenquote:
Ja, en, dus?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar daar kan jij niets aan doen, jij bent Limburgs
Ja, vertel mij watquote:Op woensdag 1 december 2010 23:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb een keer gezopen met britten das echt dodelijk
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:23 schreef PeZu het volgende:
hoe heet zo'n knijpbolletje dat je op koordjes kan zetten om ze aan te snoeren?
Jaquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
je hoeft niet per se evenveel te drinken hoorquote:
Ik heb geen idee wat je bedoeltquote:
Waarom?quote:
Staat zo lullig als er 5 pints voor je neus blijven staanquote:Op woensdag 1 december 2010 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
je hoeft niet per se evenveel te drinken hoor
Dat heb ik met Limburgers gehad.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
Laat maar joh, ik kom er zelf ook niet meer uitquote:Op woensdag 1 december 2010 23:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom?
Zijn Limburgse vrouwen anders dan ofzo?
Ja, natuuuuuuuuuuurlijk weet jij datquote:
Vasteloavendquote:Op woensdag 1 december 2010 23:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat heb ik met Limburgers gehad.
Een bruiloft, ik heb niet eens geprobeerd om ze bij te houden
Beter geef je haar meer, en blijf je zelf nuchter genoeg dat alles nog naar behoren functioneertquote:Op woensdag 1 december 2010 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
je hoeft niet per se evenveel te drinken hoor
Wie andersquote:Op woensdag 1 december 2010 23:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, natuuuuuuuuuuurlijk weet jij dat
Neem ze dan niet aanquote:Op woensdag 1 december 2010 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Staat zo lullig als er 5 pints voor je neus blijven staan
Ja, dat sowieso, want anders..nou....quote:Op woensdag 1 december 2010 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Beter geef je haar meer, en blijf je zelf nuchter genoeg dat alles nog naar behoren functioneert...
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat heb ik met Limburgers gehad.
Een bruiloft, ik heb niet eens geprobeerd om ze bij te houden
anytimequote:
ik vind het wel knap dat ik weet wat je bedoeldequote:Op woensdag 1 december 2010 23:30 schreef PeZu het volgende:
ik vind knijpbolletje ook wel mooi gevonden van mij
Hell Yeahquote:
Ik wist niet beter dan dat ik op p. 5 zat. Stapte de trein in, typte reactie en ineens p. 7quote:
youre the one vind ik beterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |