Ik weet niet wat hij denkt te weten hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 23:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gebruik je het woord "mini" met een reden? Weet jij soms meer dan ik? Of denk ik te ver door.
Ik zat van de week met de Directeur en dan zeg ik echt gewoon kut als ik kut bedoelquote:Op woensdag 1 december 2010 23:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, Nederland is inderdaad een shock qua schelden met the S en F word en what not
Ik vind het al heel stoer als ik 'crap' zeg waar mijn baas bij isquote:Op woensdag 1 december 2010 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zat van de week met de Directeur en dan zeg ik echt gewoon kut als ik kut bedoel
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gebruik je het woord "mini" met een reden? Weet jij soms meer dan ik? Of denk ik te ver door.
Ik heb wel familie in dichterbij, waar zit jij dan als je in Nederland bent?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar ik kom nog wel eens in dat koude kikkerlandje hoor
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat telt niet, dat verstaan we niet
Ah. Dat klinkt al beter.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij denkt te weten hoor![]()
...
Maar privémeet is in dit gevaal een beter woord.
quote:
Hoofddorpquote:Op woensdag 1 december 2010 23:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb wel familie in dichterbij, waar zit jij dan als je in Nederland bent?
Nou, de directie zit ontzettend ver van de werkvloer af en ze wilden van de week mijn mening en vsie, en nou die hebben ze gekregenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het al heel stoer als ik 'crap' zeg waar mijn baas bij is
Goed bezigquote:Op woensdag 1 december 2010 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou, de directie zit ontzettend ver van de werkvloer af en ze wilden van de week mijn mening en vsie, en nou die hebben ze gekregen
Oh, daar kom ik ook wel eens in de buurtquote:
Ja, precies, laat dat ff duidelijk zijn.quote:
Ben over 2 weken voor 2 weken in Nederlandquote:Op woensdag 1 december 2010 23:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, daar kom ik ook wel eens in de buurt![]()
En we deden toch sowieso een meet als jij in NL bent?![]()
maar dan hoef ik geen cadeautjes hoor
Gelukkig maarquote:
Wij zijn mensen van niveau, jewaits.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, precies, laat dat ff duidelijk zijn.
Ik ben geen pgr, die het over 'zijn stijfje' heeft...
quote:Op donderdag 2 december 2010 00:00 schreef Stuart het volgende:
Ben over 2 weken voor 2 weken in Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |