Dat is echt heel asociaal als je dat hier zou zeggenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:51 schreef Symphonic het volgende:
Shit we zijn de wedstrijd vergeten zaterdag
GODVERDOMME, tessewiekser, had je daar niet even aan kunnen denken lômp stök vreate?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:51 schreef Symphonic het volgende:
Shit we zijn de wedstrijd vergeten zaterdag
piles of miles ja, maar wat wilde je er aan doen dan?quote:
kutzooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Anders had ik ze even gebrachtquote:Op woensdag 1 december 2010 23:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
piles of miles ja, maar wat wilde je er aan doen dan?
Ja hequote:Op woensdag 1 december 2010 23:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo lievvvvvv.![]()
![]()
Hoelang blijven we dit nog doen? Want eigenlijk ben ik gewoon een bitch en niet goed in dit kusjekroel gedrag.
serieus?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is echt heel asociaal als je dat hier zou zeggen
Spuit het er maar uit.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:54 schreef PeZu het volgende:
ik weet al wat er komen gaat en mijn god wat komt het hard
Oooh ja, jij begeeft je in gegoede kringen natuurlijkquote:Op woensdag 1 december 2010 23:52 schreef Stuart het volgende:
Dat is echt heel asociaal als je dat hier zou zeggen
Ja, dat zijn woorden die je hier echt niet kunt gebruiken eigenlijk. Tsja, in de kroeg wel maar niet op de werkvloer hoorquote:
Ja, posh peoplequote:Op woensdag 1 december 2010 23:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh ja, jij begeeft je in gegoede kringen natuurlijk
Whehehe nou dan moeten ze maar niet op werkbezoek bij mij komenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat zijn woorden die je hier echt niet kunt gebruiken eigenlijk. Tsja, in de kroeg wel maar niet op de werkvloer hoor
quote:
Gebruik je het woord "mini" met een reden? Weet jij soms meer dan ik? Of denk ik te ver door.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maak daar maar een minimeet van dan
dat telt niet, dat verstaan we nietquote:Op woensdag 1 december 2010 23:53 schreef MPG het volgende:
[..]
GODVERDOMME, tessewiekser, had je daar niet even aan kunnen denken lômp stök vreate?
Nee, Nederland is inderdaad een shock qua schelden met the S en F word en what notquote:Op woensdag 1 december 2010 23:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe nou dan moeten ze maar niet op werkbezoek bij mij komen
Maar schat, ALLES in Nederland is toch miles away?quote:
Typisch Myrquote:Op woensdag 1 december 2010 23:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gebruik je het woord "mini" met een reden? Weet jij soms meer dan ik? Of denk ik te ver door.
*mepquote:Op woensdag 1 december 2010 23:53 schreef MPG het volgende:
[..]
GODVERDOMME, tessewiekser, had je daar niet even aan kunnen denken lômp stök vreate?
Ja, maar ik kom nog wel eens in dat koude kikkerlandje hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar schat, ALLES in Nederland is toch miles away?
Ik weet niet wat hij denkt te weten hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 23:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gebruik je het woord "mini" met een reden? Weet jij soms meer dan ik? Of denk ik te ver door.
Ik zat van de week met de Directeur en dan zeg ik echt gewoon kut als ik kut bedoelquote:Op woensdag 1 december 2010 23:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, Nederland is inderdaad een shock qua schelden met the S en F word en what not
Ik vind het al heel stoer als ik 'crap' zeg waar mijn baas bij isquote:Op woensdag 1 december 2010 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zat van de week met de Directeur en dan zeg ik echt gewoon kut als ik kut bedoel
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb wel familie in dichterbij, waar zit jij dan als je in Nederland bent?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar ik kom nog wel eens in dat koude kikkerlandje hoor
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat telt niet, dat verstaan we niet
Ah. Dat klinkt al beter.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij denkt te weten hoor![]()
...
Maar privémeet is in dit gevaal een beter woord.
quote:
Hoofddorpquote:Op woensdag 1 december 2010 23:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb wel familie in dichterbij, waar zit jij dan als je in Nederland bent?
Nou, de directie zit ontzettend ver van de werkvloer af en ze wilden van de week mijn mening en vsie, en nou die hebben ze gekregenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het al heel stoer als ik 'crap' zeg waar mijn baas bij is
Goed bezigquote:Op woensdag 1 december 2010 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou, de directie zit ontzettend ver van de werkvloer af en ze wilden van de week mijn mening en vsie, en nou die hebben ze gekregen
Oh, daar kom ik ook wel eens in de buurtquote:
Ja, precies, laat dat ff duidelijk zijn.quote:
Ben over 2 weken voor 2 weken in Nederlandquote:Op woensdag 1 december 2010 23:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, daar kom ik ook wel eens in de buurt![]()
En we deden toch sowieso een meet als jij in NL bent?![]()
maar dan hoef ik geen cadeautjes hoor
Gelukkig maarquote:
Wij zijn mensen van niveau, jewaits.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, precies, laat dat ff duidelijk zijn.
Ik ben geen pgr, die het over 'zijn stijfje' heeft...
quote:Op donderdag 2 december 2010 00:00 schreef Stuart het volgende:
Ben over 2 weken voor 2 weken in Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |