Dat is echt heel asociaal als je dat hier zou zeggenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:51 schreef Symphonic het volgende:
Shit we zijn de wedstrijd vergeten zaterdag
GODVERDOMME, tessewiekser, had je daar niet even aan kunnen denken lômp stök vreate?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:51 schreef Symphonic het volgende:
Shit we zijn de wedstrijd vergeten zaterdag
piles of miles ja, maar wat wilde je er aan doen dan?quote:
kutzooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Anders had ik ze even gebrachtquote:Op woensdag 1 december 2010 23:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
piles of miles ja, maar wat wilde je er aan doen dan?
Ja hequote:Op woensdag 1 december 2010 23:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo lievvvvvv.![]()
![]()
Hoelang blijven we dit nog doen? Want eigenlijk ben ik gewoon een bitch en niet goed in dit kusjekroel gedrag.
serieus?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is echt heel asociaal als je dat hier zou zeggen
Spuit het er maar uit.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:54 schreef PeZu het volgende:
ik weet al wat er komen gaat en mijn god wat komt het hard
Oooh ja, jij begeeft je in gegoede kringen natuurlijkquote:Op woensdag 1 december 2010 23:52 schreef Stuart het volgende:
Dat is echt heel asociaal als je dat hier zou zeggen
Ja, dat zijn woorden die je hier echt niet kunt gebruiken eigenlijk. Tsja, in de kroeg wel maar niet op de werkvloer hoorquote:
Ja, posh peoplequote:Op woensdag 1 december 2010 23:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh ja, jij begeeft je in gegoede kringen natuurlijk
Whehehe nou dan moeten ze maar niet op werkbezoek bij mij komenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat zijn woorden die je hier echt niet kunt gebruiken eigenlijk. Tsja, in de kroeg wel maar niet op de werkvloer hoor
quote:
Gebruik je het woord "mini" met een reden? Weet jij soms meer dan ik? Of denk ik te ver door.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maak daar maar een minimeet van dan
dat telt niet, dat verstaan we nietquote:Op woensdag 1 december 2010 23:53 schreef MPG het volgende:
[..]
GODVERDOMME, tessewiekser, had je daar niet even aan kunnen denken lômp stök vreate?
Nee, Nederland is inderdaad een shock qua schelden met the S en F word en what notquote:Op woensdag 1 december 2010 23:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe nou dan moeten ze maar niet op werkbezoek bij mij komen
Maar schat, ALLES in Nederland is toch miles away?quote:
Typisch Myrquote:Op woensdag 1 december 2010 23:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gebruik je het woord "mini" met een reden? Weet jij soms meer dan ik? Of denk ik te ver door.
*mepquote:Op woensdag 1 december 2010 23:53 schreef MPG het volgende:
[..]
GODVERDOMME, tessewiekser, had je daar niet even aan kunnen denken lômp stök vreate?
Ja, maar ik kom nog wel eens in dat koude kikkerlandje hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar schat, ALLES in Nederland is toch miles away?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |