lig alquote:Op woensdag 1 december 2010 23:02 schreef ElisaB het volgende:
Slaap lekker Maes
Zul je het geloven of niet, maar ik ga er zo ook in. Ben moe-oeeee![]()
Ow, en Cat; hier ist ook koud. Brrrrrr!
Elies!quote:Op woensdag 1 december 2010 23:02 schreef ElisaB het volgende:
Slaap lekker Maes
Zul je het geloven of niet, maar ik ga er zo ook in. Ben moe-oeeee![]()
Ow, en Cat; hier ist ook koud. Brrrrrr!
Ik ook danquote:Op woensdag 1 december 2010 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Over een uurtje kruip ik ook onder het warme dekbed
Dat dekbed is heul niet warmquote:Op woensdag 1 december 2010 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Over een uurtje kruip ik ook onder het warme dekbed
Ja, ik schrik er zelf ook vanquote:Op woensdag 1 december 2010 23:06 schreef Cat22 het volgende:
Elies!![]()
Koud he?![]()
Ik ging vanavond vroeg naar bed. Ging echt de laptop niet meer aanzetten als ik thuis kwam.
Fail.
Die lellike excell!quote:Op woensdag 1 december 2010 23:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, ik schrik er zelf ook vanMaar ik moest en zou vannacht een Excelsheet afmaken en ergens halverwege de nacht ontdekte ik dat ie niet deed wat ik wilde dat ie deed. Nou ja, en toen moest ik de fout zopeken. Damn... Om een uur of 4 had ik 'm
Mijn dekbed is binnen een minuut warm.quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:05 schreef Cat22 het volgende:
Naamtopic.![]()
En dan doe ik nog wel dit voor Tombo. Ik word er een beetje verdrietig van.
Gezelligquote:Op woensdag 1 december 2010 23:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook dan
Ik ga meedoen aan een schrijfwedstrijd denk ik!
Binnen 2 minuten is ie warm.quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Wel je eigen kussen meenemen svp.
Wat voor schrijfwedstrijd? Bucket-reeks?
Je gaat het vast goed doen, je hebt best talent vinnikquote:Op woensdag 1 december 2010 23:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, chick lit, maar ik weet niet meer waar ik die wedstrijd zag
Leuk subforum he?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:14 schreef Ml-etje het volgende:
heb het nu nog koud
FHF loopt goed ladies, zag zelfs lush voorbij komen
Echt zo'n feelgood forum.quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je gaat het vast goed doen, je hebt best talent vinnik
Nee, maar ik zit klaarquote:Op woensdag 1 december 2010 23:17 schreef Cat22 het volgende:
Had ik al verteld van mijn sollicitatieprocedure voor FHF?
Neem dan maar geen slokje drinken, want dan mis je mijn verhaal.quote:
Hihihi ja Yvonne is van den snellequote:Op woensdag 1 december 2010 23:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neem dan maar geen slokje drinken, want dan mis je mijn verhaal.![]()
Iemand (Ml-etje dacht ik?) knalde de link naar het idee van Yvonne hier neer. Ik ging meekletsen, idee van subforum+mods ontstond dus ik zei tussen neus en lippen door dat ik desgewenst wel wilde modden.
4 uur later: chat van Yvonne: of ik nog wilde.
'Uhm.. ja. '![]()
'Top, dan ga ik je rechten geven'.
En 5 minuten later was ik blauw.
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Iemand (Ml-etje dacht ik?) knalde de link naar het idee van Yvonne hier neer. Ik ging meekletsen, idee van subforum+mods ontstond dus ik zei tussen neus en lippen door dat ik desgewenst wel wilde modden.
'Uhm.. ja. '![]()
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik moest heul echt solliciteren bij games
*Cat niet uit droom helptquote:
Ik weet ook wel dat er achter de schermen kritisch gekeken is. Zou niet goed zijn als dat niet gebeurde. Maar ik heb er als het ware weinig moeite voor hoeven doen. Vonnik wel bijzonder, maar blijkbaar zijn mijn referenties zeer betrouwbaar.quote:
Oh, dan is het misschien maar goed dat ik niet meegedongen heb naar de functie, ik heb heul geen referenties denk ikquote:Op woensdag 1 december 2010 23:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat er achter de schermen kritisch gekeken is. Zou niet goed zijn als dat niet gebeurde. Maar ik heb er als het ware weinig moeite voor hoeven doen. Vonnik wel bijzonder, maar blijkbaar zijn mijn referenties zeer betrouwbaar.
Ik wist ook niet dat ik ze had en geloof me... als ik ze heb, dan heb jij ze ook.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dan is het misschien maar goed dat ik niet meegedongen heb naar de functie, ik heb heul geen referenties denk ik
Grappig is dat hequote:Op woensdag 1 december 2010 23:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
'Uhm.. ja. '![]()
En jij hebt mij ooit gevraagdquote:Op donderdag 2 december 2010 08:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Grappig is dat heEn dan is er heel wat nieuw leeswerk
Ik ben ook gevraagd voor F&F, door Duderinnetje nog destijds. Ik heb de PM zelfs nog
Die hadden het koud, zonder kleren hadden ze nog veel minder fucking blij gekeken, ik heb niemand blij zien kijken vanmorgen om 8 uur buitenquote:
Wat zou ik graag willen..quote:Op donderdag 2 december 2010 10:12 schreef Qwea het volgende:
Godver de godver, ik heb helemaal geen zin om door die graf kou te moeten voor wiskunde en engels![]()
Ik wil schaatsen straks
Geen idee, ik vermijd het Vrijthof altijd, te drukquote:Op donderdag 2 december 2010 10:22 schreef Ynske het volgende:
Ohoh weet jij of die ijssculptueren in mtricht op t vrijthof is?
Ik heb geen sneeuw hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 10:15 schreef oh-oh het volgende:
AAAAH die birdies!
Qwea niet zeiken, je wilde sneeuw, je hebt sneeuw, en je hebt minder verplichtingen dan de meeste mensen
Hoest met je poot?quote:Op donderdag 2 december 2010 10:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
Wat zou ik graag willen..
Ben t thuis zijn zo zat. Wil gewoon werken
Laat maar achterwegen die waarschuwingen ze wil t allemaal niet horenquote:Op donderdag 2 december 2010 10:44 schreef Rewimo het volgende:
Kijk je wel uit, Q. Voor je het weet zit je weer met je poot omhoog.
Met krukken lopen met dit weer is ook zo'n feest
Ik kan er in principe niet doorgaan. Ik doe mijn brace om en heb ijshockey schaatsenquote:Op donderdag 2 december 2010 10:44 schreef Rewimo het volgende:
Kijk je wel uit, Q. Voor je het weet zit je weer met je poot omhoog.
Met krukken lopen met dit weer is ook zo'n feest
Ik quote hem even, voor de zekerheidquote:Op donderdag 2 december 2010 10:49 schreef Qwea het volgende:
Ik kan er in principe niet doorgaan. Ik doe mijn brace om en heb ijshockey schaatsen
Oh wat leuk! hier willen ze nietquote:Op donderdag 2 december 2010 10:21 schreef Rewimo het volgende:
Het was druk op de grond
[ afbeelding ]
En in het café zelf
[ afbeelding ]
Afijn vanaaf ;quote:Op donderdag 2 december 2010 10:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik quote hem even, voor de zekerheid
Maar dat begint voorspelbaar te worden dus verras ons esquote:Op donderdag 2 december 2010 10:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Afijn vanaaf ;
" Ja nou, hier en berichtje vanaf de SEH... ik heb gips..."
gaat wel, hoge schoenen aan en buiten vooral met dit weer nog met kruk.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoest met je poot?
Ik ben vet benieuwd hoe de mijne het gaat doen op ijsIk verdraaide hem gisteren ff
Maar heb je dan geen vervoer naar je werk?quote:Op donderdag 2 december 2010 10:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
gaat wel, hoge schoenen aan en buiten vooral met dit weer nog met kruk.
Zou vandaag eigenlijk naar die ijssculpturen gaan maar dr lugt een psk van 10a15 cm hier .:o
quote:Op donderdag 2 december 2010 10:55 schreef oh-oh het volgende:
Hmmm, boodschappenlijsttijd, es kijken of ik boeuf bourguignon a la Ml ga maken komend weekend
Spit dan eerst ff die kelder uitquote:Op donderdag 2 december 2010 10:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Afijn vanaaf ;
" Ja nou, hier en berichtje vanaf de SEH... ik heb gips..."
ik heb geen werk meer helaas, zou er weet ik wat voor geven ôm te werken.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar heb je dan geen vervoer naar je werk?
Gips from the neck down of zo. Dan lijkt het nog wat.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:54 schreef oh-oh het volgende:
Maar dat begint voorspelbaar te worden dus verras ons es
Was het vorige uitzendbasis dan?quote:Op donderdag 2 december 2010 10:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb geen werk meer helaas, zou er weet ik wat voor geven ôm te werken.
quote:Op donderdag 2 december 2010 10:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Spit dan eerst ff die kelder uit
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga dit weekend denk ik kerstkaarten schrijven
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]heb echt nog niks behalve de restjes van vorig jaar
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Was het vorige uitzendbasis dan?
Jeeequote:Op donderdag 2 december 2010 11:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb ze al weken.
Vorig jaar had ik dr 100 maar dat was niet genoeg en ze gaan per 100 daar, dus nu heb ik dr 200
Ik ga ook es serieus schrappen in mijn lijstquote:Op donderdag 2 december 2010 11:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jeeeik ben ook niet zo'n stuurder, stuur mensen waarvan ik weet dat ze het heel erg vinden als ze niks krijgen standaard een kaart en verder van wie ik krijg.
Jupquote:Op donderdag 2 december 2010 11:13 schreef oh-oh het volgende:
Kan dat Boeuf Bourguignon ook de avond van te voren al in de marinade???
Ah ok, dan pleur ik m zaterdagavond dr in, ik zie dat de ui en de wortel ook gemarineerd moetenquote:Op donderdag 2 december 2010 11:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Juphoe langer het staat hoe lekkerder.
Nou ben weg
Ja hequote:Op donderdag 2 december 2010 11:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh die vader kon de vent van mn zusje zijn zeg, hoe kansloos zulke mensen
Hij is aangetrouwdquote:Op donderdag 2 december 2010 11:34 schreef oh-oh het volgende:
En tis familie van je he?
Die gast van mn zusje zou niet eens met je meegegaan zijn hoor, die had zich omgedraaid en was doorgeslapen terwijl jij ploeterde met die kids
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou, zal ik mn zusje vragen of ze een oppas zoeken?
Je voelt je vast gelijk thuis daar![]()
Nee, alleen heen en weer voorquote:Op donderdag 2 december 2010 11:37 schreef oh-oh het volgende:
Maar jij moest komen en de kids zijn nu op het kdv?
Mja, ik heb weinig keusquote:Op donderdag 2 december 2010 11:45 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat deed ik dus echt nooit, oppassen als dr een thuis is, gruwelijk idd!
Ik ga volgende week ook american pancakes maken
Ik heb dat nooit gedaanquote:Op donderdag 2 december 2010 11:56 schreef Ml-etje het volgende:
Oehh american pancakesecht dat huiswerk maken ben ik echt verleerd bahhh
gelijk een huis volquote:Op donderdag 2 december 2010 12:15 schreef Rewimo het volgende:
En vervolgens komt er ook onverwacht nog iemand voor de controle van ons afvalwaterzuiveringssysteem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Foto's, paarsgele. Foto's willen we zien.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:05 schreef Rewimo het volgende:
Gezellig, we hebben vandaag zowel de tegelzetter als de schilder over de vloer
Die komen er wel hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 12:20 schreef Pagan het volgende:
Foto's, paarsgele. Foto's willen we zien.
Ik moet zeggen dat ze erg netjes werken jaquote:Op donderdag 2 december 2010 12:17 schreef Nonneke het volgende:
gelijk een huis vol![]()
ze ruimen hun zooi toch wel zelf op hm ?
Dat scheeltquote:Op donderdag 2 december 2010 12:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ze erg netjes werken jaEn die afvalmeneer hoeft alleen maar buiten in de kou te zijn.
Heeft wel tot gevolg dat qltel nu ook buiten staat te blauwbekken
quote:Op donderdag 2 december 2010 12:18 schreef Pagan het volgende:
Mogge, vet veel sneeuw hier.
[ afbeelding ]Hier is het echt zo witSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zal straks eens foto's maken.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Hier ligt echt bijna niets, op een oliebol zit meer poedersuiker zeg maar.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hier is het echt zo witzal straks eens foto's maken.
quote:Op donderdag 2 december 2010 13:23 schreef ElisaB het volgende:
Boe
* weer weg is wegens en omdat vreschelijk druck
quote:Op donderdag 2 december 2010 13:28 schreef tombolafan het volgende:
Werk ze
Als je hulp nodig hebt roep je maar
quote:Op donderdag 2 december 2010 13:58 schreef Greys het volgende:
Echt spékglad hier, ondanks slakkengang gleed ik zo drie meter voorbij het stoplicht
Woeps!quote:Op donderdag 2 december 2010 13:58 schreef Greys het volgende:
Echt spékglad hier, ondanks slakkengang gleed ik zo drie meter voorbij het stoplicht
Krokkeltquote:Op donderdag 2 december 2010 14:01 schreef tombolafan het volgende:
Hier heel wit (en Amsterdam, das altijd al minder wit dan thuis), en het krokkelt
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had ook beter m'n hakken niet aan kunnen doen idd, op de stoep ist wel glad.![]()
De wegen zijn goed gestrooid gelukkig
krokkelen: kleine sneeuwvlokjes die rustig neerdalen (motsneeuw)quote:
Net als roechelenquote:Op donderdag 2 december 2010 14:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
krokkelen: kleine sneeuwvlokjes die rustig neerdalen (motsneeuw)
Westfriese uitdrukking en ik vind het gewoon een mooi woord
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:10 schreef oh-oh het volgende:
Roechelen dat klinkt wel heel erg als rochelen
Het was zelfs spekglad op de doorgaande weg waar wel gestrooid was hierquote:Op donderdag 2 december 2010 14:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Woeps!
Hier achter ging dr net eentje heel eigenwijs inparkeren, met een oude stationwagen, tussen twee andere auto's in een net te krappe plek.
Die deed tegen beide auto's bots bots, want de straat hier is niet gestrooid en gladder dan een ijsbaan
Oh bahquote:Op donderdag 2 december 2010 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was zelfs spekglad op de doorgaande weg waar wel gestrooid was hier
Da's misschien omdat het zo'n klein beetje sneeuwt dat het misschien meteen weer aanvriest ofzo? Geen idee eigenlijk. Maar dat ik door het stoplicht gleed was op een gestrooide weg
Mijn collega stond ook al verkeerd om op de weg vanmorgen, toen een voetganger dacht dat ze nog wel even snel kon oversteken, mijn collega (zachtjes) remde en hup, zo achterstevoren.
Lekker trouwens voor de eigenaars van die andere twee auto's daar bij jou, dat gebots er tegenaan omdat er eentje te eigenwijs is
Mijn zussie heeft vanmorgen haar rooie kat Gijs in laten slapen
Hij was 14,5 net als Bink en ik kreeg er gewoon een jankbui van omdat het me ook deed beseffen dat er geen diertje meer is uit mijn omgeving dat net zo oud als Bink is, dat nog leeft. Getver, ik kan daar zo slecht tegenDe hondjes van mijn baas die net zo oud waren zijn er ook al lang niet meer, nu die kat ook niet meer. Dan hopen dat Bink het toch nog een paar jaar volhoudt
Net wezen kijken! War veel al!quote:
Jaquote:
Dat was alleen voor de fotoquote:Op donderdag 2 december 2010 14:31 schreef oh-oh het volgende:
Aw ging ie ook vaak mee zo in dat mandje of was dat alleen maar voor de foto?
Ik ben sowieso een emo doos met dat soort dingen.quote:En ik snap je helemaal hoor, blegh.
Ik kan soms al zomaar janken van het idee dat straks Chico dr ook een keer niet meer is, en die wordt minstens 20![]()
Sinds Frits dood is ben ik wat dat betreft echt totaal emotioneel incontinent
Ook al zo mooiquote:Op donderdag 2 december 2010 14:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh bah Greys...wat een prachtkat![]()
![]()
Vandaag precies 1 jaar geleden is Baloe ook ingeslapen![]()
[ afbeelding ]
Baloeloeloequote:Op donderdag 2 december 2010 14:53 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ik ben nog steeds aan het nadenken wat ik kan aanbieden.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:38 schreef Strega het volgende:
[..]
Net wezen kijken! War veel al!
Ik vind dit zo'n leuk en goed idee!
Aan wie ga je wat aanbieden?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het nadenken wat ik kan aanbieden.
Wil iets leuks/origineels, maar da's zo makkelijk nog niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Dikke kus voor zussiequote:Op donderdag 2 december 2010 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was zelfs spekglad op de doorgaande weg waar wel gestrooid was hier
Da's misschien omdat het zo'n klein beetje sneeuwt dat het misschien meteen weer aanvriest ofzo? Geen idee eigenlijk. Maar dat ik door het stoplicht gleed was op een gestrooide weg
Mijn collega stond ook al verkeerd om op de weg vanmorgen, toen een voetganger dacht dat ze nog wel even snel kon oversteken, mijn collega (zachtjes) remde en hup, zo achterstevoren.
Lekker trouwens voor de eigenaars van die andere twee auto's daar bij jou, dat gebots er tegenaan omdat er eentje te eigenwijs is
Mijn zussie heeft vanmorgen haar rooie kat Gijs in laten slapen
Hij was 14,5 net als Bink en ik kreeg er gewoon een jankbui van omdat het me ook deed beseffen dat er geen diertje meer is uit mijn omgeving dat net zo oud als Bink is, dat nog leeft. Getver, ik kan daar zo slecht tegenDe hondjes van mijn baas die net zo oud waren zijn er ook al lang niet meer, nu die kat ook niet meer. Dan hopen dat Bink het toch nog een paar jaar volhoudt
Mooie lieve kat, Greys.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:23 schreef Greys het volgende:
Dit was Gijs
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Baloe hield van spelenquote:Op donderdag 2 december 2010 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Baloeloeloe![]()
Vandaag ook al een jaar geleden.
Misschien kan hij met Gijs gaan spelen nu, twee rooien
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:53 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 december 2010 15:04 schreef Maes het volgende:
[..]
Aan wie ga je wat aanbieden?Aan iemand die dat hard nodig heeft, via ons nieuwe subforum FOK!kers helpen FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK!kers helpen FOK!kers
En waar heb je mij voor nodig? Zeg maar hoor
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja, en het is echt een prachtkatquote:Op donderdag 2 december 2010 15:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Baloe hield van spelen![]()
Op zich ook logisch, hij was nog zo jong, te jong
Goed initiatiefquote:Op donderdag 2 december 2010 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Aan iemand die dat hard nodig heeft, via ons nieuwe subforum FOK!kers helpen FOK!kers
FOK!kers helpen FOK!kers
En waar heb je mij voor nodig? Zeg maar hoor
Dat is dan met recht stank voor dankquote:Op donderdag 2 december 2010 15:39 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
En daarna scheet hij op de camera.
Yups, ik ben er. Maar ik ga zo weer weg, want het is hier nog steeds net maar 16 graden en ik ben het zó zatquote:Op donderdag 2 december 2010 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Mooie foto Pagan, is de doos dr nu ???Sjon en die vieze vuile shitsneeuw![]()
[ afbeelding ]
Mijn ventjequote:Op donderdag 2 december 2010 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Mooie foto Pagan, is de doos dr nu ???
Sjon en die vieze vuile shitsneeuw![]()
[ afbeelding ]
Kunnen we als subforum niet 1 project uitzoeken en daar gezamelijk wat voor regelen?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:31 schreef Greys het volgende:
Dit kamertje op die kale zolder![]()
gezocht tapijt
Misschien dat ik daar iets mee kan ofzo. Even over nadenken nog.
Doosloos so far.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:12 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Tis inderdaad wel droefquote:Op donderdag 2 december 2010 16:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Kunnen we als subforum niet 1 project uitzoeken en daar gezamelijk wat voor regelen?![]()
Die is wel heel sneu idd...
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:12 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik begreep dat het niet echt een 'inzamelings' gebeuren moet worden, en dus geen massale acties, maar gewoon kleine dingetjes van en voor FOK!kers.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kunnen we als subforum niet 1 project uitzoeken en daar gezamelijk wat voor regelen?![]()
Die is wel heel sneu idd...
Hm, da's dan wel weer erg leuk.... Wat zou dat kosten, voor dat formaat?quote:Op donderdag 2 december 2010 16:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Jaaa, dat snap ik.
Maar bijv. tapijt bestellen en laten leggen oid, dat gezamelijk betalen![]()
Het was maar een ideetje
Nee precies. Maar we kunnen hier best stiekem ff overleggen over wat we zouden kunnen doen en dan regelen we het daar verder iddquote:Op donderdag 2 december 2010 16:47 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij is het juist de bedoeling om het daar op dat subforum te houden toch ook?
En juist niet overal maar actie te gaan voeren voor iedereen?
En een mailtje binnengekregen dat ze m'n annulering ontvangen hebben en gaan verwerken... ik word zo moe van die luiquote:Op donderdag 2 december 2010 10:45 schreef Barbaaf het volgende:
"Order wordt gepickt in magazijn"(ik hoop tenminste dat dit positief is
)
OMGquote:Op donderdag 2 december 2010 16:56 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En een mailtje binnengekregen dat ze m'n annulering ontvangen hebben en gaan verwerken... ik word zo moe van die lui
5-15 euro per vierkante meter excl. ondervloer en leggen. Het is ca. 18 vierkante meter. Bron: http://www.carpetright.nl/tapijtquote:Op donderdag 2 december 2010 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm, da's dan wel weer erg leuk.... Wat zou dat kosten, voor dat formaat?
Laten we dat even uitzoeken. Dat we dat namens de F&F SC-ers geven idd. Alleen dan moeten mensen hier zich weer niet verplicht voelen om mee te doen...
goed idee wil wel bijdragenquote:Op donderdag 2 december 2010 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee precies. Maar we kunnen hier best stiekem ff overleggen over wat we zouden kunnen doen en dan regelen we het daar verder iddWe maken er geen inzamelingstopic in F&F voor
Oke thanks.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:59 schreef Pagan het volgende:
[..]
5-15 euro per vierkante meter excl. ondervloer en leggen. Het is ca. 18 vierkante meter. Bron: http://www.carpetright.nl/tapijt
Dat vroeg ik me ook een beetje afquote:Op donderdag 2 december 2010 17:14 schreef APK het volgende:
Waarom gaat die gast niet zelf op zolder slapen en zijn zoontje in een verwarmde kamer
quote:
Respectquote:Op donderdag 2 december 2010 17:19 schreef APK het volgende:
[..]
Winterbandjes d'r onder, prima te doen
Het alternatief was naar mijn werk lopenquote:
Dus jullie zijn weer goed thuis gekomenquote:Op donderdag 2 december 2010 17:19 schreef APK het volgende:
[..]
Winterbandjes d'r onder, prima te doen
Nou idd, of samen op 1 kamer tijdelijk!quote:Op donderdag 2 december 2010 17:14 schreef APK het volgende:
Waarom gaat die gast niet zelf op zolder slapen en zijn zoontje in een verwarmde kamer
quote:Op donderdag 2 december 2010 17:28 schreef Greys het volgende:
Dus jullie zijn weer goed thuis gekomen
Boodschappen al in huis?
Misschien doet ie dat ook wel en is hij ondertussen hard bezig om dat kamertje 'goed' te krijgen.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou idd, of samen op 1 kamer tijdelijk!
Huilend afscheid genomen van je collega's? (quote:
Ik had eerlijk gezegd eerst het idee dat 'ie de boel in de maling nam toen ik de OP las.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:31 schreef Greys het volgende:
Misschien doet ie dat ook wel en is hij ondertussen hard bezig om dat kamertje 'goed' te krijgen.
En kwam het een beetje ongelukkig over in het topic
Ja, misschien welquote:Op donderdag 2 december 2010 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien doet ie dat ook wel en is hij ondertussen hard bezig om dat kamertje 'goed' te krijgen.
En kwam het een beetje ongelukkig over in het topic
Mjah, ze bestaan, mensen die zo schrijvenquote:Op donderdag 2 december 2010 17:35 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd eerst het idee dat 'ie de boel in de maling nam toen ik de OP las.
Met z'n scooter en 'dat ie hem thuis voelt'
Meer dan die ene heb ik daar ook nooit gepost. Sterker nog, meer heb ik er nog niet gemaaktquote:Op donderdag 2 december 2010 17:17 schreef Greys het volgende:
[..]Alles oke? Krijgen we eens een bolle-DML-foto?
Voor degenen die nooit in OUD komen?
Alleen van het puzzelmeisje omdat ze zo'n mooie naam heeftquote:Op donderdag 2 december 2010 17:33 schreef Greys het volgende:
Huilend afscheid genomen van je collega's? ()
Doe die ene dan ook even hier (nog niet gezienquote:Op donderdag 2 december 2010 17:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Meer dan die ene heb ik daar ook nooit gepost. Sterker nog, meer heb ik er nog niet gemaakt![]()
Ik zal het voor het weekend even doen.
Maar mijn baarmoeder is in de breedte i.p.v. omhoog gegroeid en ik heb allemaal streepjes op mijn buik![]()
Verder gaat het goed hier hoor. Wel wat ongemakken maar dat hoort er bij.
En terecht.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:37 schreef APK het volgende:
[..]
Alleen van het puzzelmeisje omdat ze zo'n mooie naam heeft
Ik weet dat dat soort mensen bestaanquote:Op donderdag 2 december 2010 17:36 schreef Greys het volgende:
Mjah, ze bestaan, mensen die zo schrijven
En die een scooter ipv een auto hebben en zo aangeeft dat ie dat tapijt nooit op de fiets kan halen en dus geen auto heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja euh...quote:Op donderdag 2 december 2010 17:39 schreef APK het volgende:
[..]
Ik weet dat dat soort mensen bestaan
Jij maakt er ook wat moois van in bovenstaande quote
quote:Op donderdag 2 december 2010 17:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Yes Ma'am! Dit was met 23 weken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whiiiiiiiiiiiii! Er is iets bij je ingetrokken, zo te zien!
![]()
Lief!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Heet jij Lily?quote:Op donderdag 2 december 2010 17:38 schreef Greys het volgende:
En terecht.
Ga je dan van mij ook huilend afscheid nemen?
Gisteren nog ff. Net thuis, momenteel nietquote:Op donderdag 2 december 2010 17:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Q! Nog kreunende en/of jankende buren lately?
Wat is 'boemboe'quote:Op donderdag 2 december 2010 17:45 schreef Maes het volgende:
Mooi buikje DML![]()
![]()
Ik heb stoofvlees gemaakt met een boemboe erdoor die meneer Maes had meegenomen van de Chinese boot. En het ruikt lekker
een prutje met kruiden.quote:
Juist, voor de broodnodige....... ja waar zijn die eigenlijk goed voor?quote:
Jankerdquote:Op donderdag 2 december 2010 17:49 schreef Qwea het volgende:
Ik ben gestopt met terug lezen bij Gijs, Baloe en Frits. Ik voel het al aankomen
Voor de potentie. Dus zoek maar dekking vanavondquote:Op donderdag 2 december 2010 17:52 schreef Maes het volgende:
[..]
Juist, voor de broodnodige....... ja waar zijn die eigenlijk goed voor?
Veel freakyer (quote:Op donderdag 2 december 2010 17:42 schreef Greys het volgende:
[..]Whiiiiiiiiiiiii! Er is iets bij je ingetrokken, zo te zien!
![]()
Lief!
Leuke foto!quote:Op donderdag 2 december 2010 17:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Veel freakyer () is je buik helemaal zien bewegen. Dan besef je pas echt dat er iets is ingetrokken
Zegt de ene emotioneel flexibele gek tegen de anderequote:
Geen idee, ik heb een spiraaltjequote:Op donderdag 2 december 2010 17:55 schreef tombolafan het volgende:
neushoornhoorn is gewoon van nagelZouden nagelbijters ook extra potent zijn?
Hoe is het met jouw neefje? Hang je nog de trotse tante uit elke week?quote:Op donderdag 2 december 2010 17:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leuke foto!
Moet je filmen joh, dat ie beweegt
Dunno, ik vond het gewoon leuk om te zeggenquote:Op donderdag 2 december 2010 17:55 schreef tombolafan het volgende:
neushoornhoorn is gewoon van nagelZouden nagelbijters ook extra potent zijn?
quote:Op donderdag 2 december 2010 17:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zegt de ene emotioneel flexibele gek tegen de andere
Potent is niet hetzelfde als vruchtbaar toch!quote:
Ja, het is het moooooooooooooooooooiste jochie van de wereldquote:Op donderdag 2 december 2010 17:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw neefje? Hang je nog de trotse tante uit elke week?
Ik moest er ook even over nadenkenquote:Op donderdag 2 december 2010 17:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Potent is niet hetzelfde als vruchtbaar toch!
*google aan gooit.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Potent is niet hetzelfde als vruchtbaar toch!
Ik zat echt van: Huh?quote:Op donderdag 2 december 2010 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest er ook even over nadenken
Ach jezus, ik zeg wel gewoon niks meer!quote:Op donderdag 2 december 2010 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest er ook even over nadenken
Impotent is ook niet onvruchtbaar hequote:Op donderdag 2 december 2010 18:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
*google aan gooit.
geslachtelijk vermogen. synoniem: potentia '
Of je het kan zien als vruchtbaar weet ik niet hoor
Blufquote:Op donderdag 2 december 2010 18:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ach jezus, ik zeg wel gewoon niks meer!
En is dit de eerste keer dat je bij een post van mij zat van " huh? "quote:
Potent = stijve Greys plezierderquote:Op donderdag 2 december 2010 18:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Impotent is ook niet onvruchtbaar he
Het gaat erom dat je geiler wordt van die troep
Welnee, wrijf het ons maar in hoor.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:00 schreef APK het volgende:
Whehehe, ik heb vanaf nu bijna 6 weken vakantie.![]()
Okay, zal er over ophouden
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ach jezus, ik zeg wel gewoon niks meer!
quote:
I rest my casequote:Op donderdag 2 december 2010 18:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
En is dit de eerste keer dat je bij een post van mij zat van " huh? "
Over 7 weken is het weer voorbijquote:Op donderdag 2 december 2010 18:00 schreef APK het volgende:
Whehehe, ik heb vanaf nu bijna 6 weken vakantie.![]()
Okay, zal er over ophouden
Ja, en dat mag vruchtbaar of niet, maakt niks uitquote:
Ik welquote:Op donderdag 2 december 2010 18:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee, wrijf het ons maar in hoor.
Zou ik ook doen. (Alsof ik ooit zes weken vakantie heb)
Werkt blijkbaar wel als je ziet hoeveel Chinezen er zijn en hoe weinig neushoorns en tijgersquote:Op donderdag 2 december 2010 18:00 schreef tombolafan het volgende:
Impotent is ook niet onvruchtbaar he
Het gaat erom dat je geiler wordt van die troep
Ja, wie anders?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Whut whut? Waarom moet je mij hier nou altijd weer bij betrekken![]()
![]()
Als het een vet lelijke gozer is denk ik dat ze liever niet vruchtbaar heeftquote:Op donderdag 2 december 2010 18:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en dat mag vruchtbaar of niet, maakt niks uit
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:03 schreef Greys het volgende:
Dat worden beslagen ramen vanavond in huize Maes.
Waarom moet je bij een lelijke gozer wel condooms gebruiken en bij een knappe niet?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als het een vet lelijke gozer is denk ik dat ze liever niet vruchtbaar heeftscheelt weer condooms kopen en zulks.
En nee, Greys... in deze opmerking zitten geen soa's verwerkt
Alsof die kleine juichend naar buiten komt glijdenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb aan het eind van de maand 16 weken verlof
Da's Ll zijn afdeling, niet de mijnequote:Op donderdag 2 december 2010 18:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als het een vet lelijke gozer is denk ik dat ze liever niet vruchtbaar heeftscheelt weer condooms kopen en zulks.
En nee, Greys... in deze opmerking zitten geen soa's verwerkt
Wil jij een graf lelijk kindje?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom moet je bij een lelijke gozer wel condooms gebruiken en bij een knappe niet?
Mens, stel niet van die moeilijke vragen..quote:Op donderdag 2 december 2010 18:05 schreef Greys het volgende:
En waarom zou ik uberhaupt seks hebben met iemand die ik 'vet lelijk' vind?
Komt ie niet vandaag of morgen terug?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's Ll zijn afdeling, niet de mijne
(Gelukkig dat ie op vakantie is)
Ook sterkquote:En waarom zou ik uberhaupt seks hebben met iemand die ik 'vet lelijk' vind?
DING DING DING DING u gaat door voor de vibrator!quote:
De mijne wel dusquote:Op donderdag 2 december 2010 18:05 schreef APK het volgende:
[..]
Alsof die kleine juichend naar buiten komt glijden
Sowieso wil ik geen soaquote:
Is dat dat standje voor het raam van Oh Oh Cherso?quote:
Die zaten er toch niet in verwerkt!!!quote:
Geeft iemand je iets uit liefde, is het weer niet goed.quote:
Da's mijn afdeling, moeilijke vragen stellen!quote:Op donderdag 2 december 2010 18:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mens, stel niet van die moeilijke vragen..
Ja echt. Die bevalling van jou daar merk je niets van.quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's mijn afdeling, moeilijke vragen stellen!
Niet de SOA's. Noteer je het even?
Aldus Greys en haar toilet avonturenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:08 schreef Greys het volgende:
Ja echt. Die bevalling van jou daar merk je niets van.
Kriebel aan je neus, niesen, hop, kind!
Die zit in Duitsland ipv Schotland deze maanden. Daar zijn de vliegvelden nog niet dicht, maar wel urenlange vertraging idd.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys, zit jouw meneer niet weer vast in Engeland nu? Mijn zwager wel. Geen sint samen met zijn kinderen vieren op deze manier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Dat weet je nooit zekerquote:Op donderdag 2 december 2010 18:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die zaten er toch niet in verwerkt!!!
Dan liever een kindquote:Op donderdag 2 december 2010 18:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geeft iemand je iets uit liefde, is het weer niet goed.
Wát?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aldus Greys en haar toilet avonturen
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zit in Duitsland ipv Schotland deze maanden. Daar zijn de vliegvelden nog niet dicht, maar wel urenlange vertraging idd.Oh shit, heb ik dat weer eens gemist. SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Als ik aan toiletavonturen denk, nou ja, he...quote:Op donderdag 2 december 2010 18:12 schreef Greys het volgende:
Als ik 'toiletavonturen' lees moet ik meteen denken aan dat stukje over mij en Ll in die bouquetreeks van Tombo![]()
*wappert*
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:12 schreef Greys het volgende:
Als ik 'toiletavonturen' lees moet ik meteen denken aan dat stukje over mij en Ll in die bouquetreeks van Tombo![]()
*wappert*
Ooh kom op! Wist je dat nog niet?quote:
Waar is Nieslief gebleven eigenlijk?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat heeft Nieslief geschreven, de volgende seksscene tussen jullie doe ik
Dan denk je aan de duikboten van MM?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als ik aan toiletavonturen denk, nou ja, he...
Als ik naar het dansfilmpje van Q kijk dat ze ooit voor me gemaakt heeft wel jaquote:
Zie bovenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:13 schreef Qwea het volgende:
Kijk je nog wel eens naar mijn lullig dansje, Greys?
Oh jottemquote:Op donderdag 2 december 2010 18:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat heeft Nieslief geschreven, de volgende seksscene tussen jullie doe ik
Jamaar, jullie zijn HET liefdeskoppel van het boekquote:Op donderdag 2 december 2010 18:15 schreef Greys het volgende:
Oh jottemIk vond eentje wel genoeg.
Man man, wat was dat genant om te lezen als je iemand irl kent en het dus voor je ziet
Neuh. Maak mij maar seksloos in het boek verder, ik kan dat niet nog eens lezen denk ikquote:Op donderdag 2 december 2010 18:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jamaar, jullie zijn HET liefdeskoppel van het boek
Of wil je stiekem met iemand anders?Voorkeur? Man? Vrouw? Naam?
Dan lees je maar niet, in mijn boek is een gelukkig eind, jullie eindigen bij elkaar (in bed)quote:Op donderdag 2 december 2010 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Neuh. Maak mij maar seksloos in het boek verder, ik kan dat niet nog eens lezen denk ik
Er zijn er nog zat hier die nog niet eens in het verhaal voorkomen, botvier daar je schrijflusten maar op.
Neeeeeeeeeeeeee, da's niet leuk voor Die Van Hem om te lezenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan lees je maar niet, in mijn boek is een gelukkig eind, jullie eindigen bij elkaar (in bed)
Wat altruïstischquote:Op donderdag 2 december 2010 18:23 schreef tombolafan het volgende:
Dan lees je maar niet, in mijn boek is een gelukkig eind, jullie eindigen bij elkaar (in bed)
Volgens mij leest hij het zelf niet eens hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeee, da's niet leuk voor Die Van Hem om te lezen
Je kunt toch een ander duo kiezen voor de eh... happy ending? ()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |