Net wezen kijken! War veel al!quote:
Jaquote:
Dat was alleen voor de fotoquote:Op donderdag 2 december 2010 14:31 schreef oh-oh het volgende:
Aw ging ie ook vaak mee zo in dat mandje of was dat alleen maar voor de foto?
Ik ben sowieso een emo doos met dat soort dingen.quote:En ik snap je helemaal hoor, blegh.
Ik kan soms al zomaar janken van het idee dat straks Chico dr ook een keer niet meer is, en die wordt minstens 20![]()
Sinds Frits dood is ben ik wat dat betreft echt totaal emotioneel incontinent
Ook al zo mooiquote:Op donderdag 2 december 2010 14:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh bah Greys...wat een prachtkat![]()
![]()
Vandaag precies 1 jaar geleden is Baloe ook ingeslapen![]()
[ afbeelding ]
Baloeloeloequote:Op donderdag 2 december 2010 14:53 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ik ben nog steeds aan het nadenken wat ik kan aanbieden.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:38 schreef Strega het volgende:
[..]
Net wezen kijken! War veel al!
Ik vind dit zo'n leuk en goed idee!
Aan wie ga je wat aanbieden?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het nadenken wat ik kan aanbieden.
Wil iets leuks/origineels, maar da's zo makkelijk nog niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Dikke kus voor zussiequote:Op donderdag 2 december 2010 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was zelfs spekglad op de doorgaande weg waar wel gestrooid was hier
Da's misschien omdat het zo'n klein beetje sneeuwt dat het misschien meteen weer aanvriest ofzo? Geen idee eigenlijk. Maar dat ik door het stoplicht gleed was op een gestrooide weg
Mijn collega stond ook al verkeerd om op de weg vanmorgen, toen een voetganger dacht dat ze nog wel even snel kon oversteken, mijn collega (zachtjes) remde en hup, zo achterstevoren.
Lekker trouwens voor de eigenaars van die andere twee auto's daar bij jou, dat gebots er tegenaan omdat er eentje te eigenwijs is
Mijn zussie heeft vanmorgen haar rooie kat Gijs in laten slapen
Hij was 14,5 net als Bink en ik kreeg er gewoon een jankbui van omdat het me ook deed beseffen dat er geen diertje meer is uit mijn omgeving dat net zo oud als Bink is, dat nog leeft. Getver, ik kan daar zo slecht tegenDe hondjes van mijn baas die net zo oud waren zijn er ook al lang niet meer, nu die kat ook niet meer. Dan hopen dat Bink het toch nog een paar jaar volhoudt
Mooie lieve kat, Greys.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:23 schreef Greys het volgende:
Dit was Gijs
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Baloe hield van spelenquote:Op donderdag 2 december 2010 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Baloeloeloe![]()
Vandaag ook al een jaar geleden.
Misschien kan hij met Gijs gaan spelen nu, twee rooien
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:53 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 december 2010 15:04 schreef Maes het volgende:
[..]
Aan wie ga je wat aanbieden?Aan iemand die dat hard nodig heeft, via ons nieuwe subforum FOK!kers helpen FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK!kers helpen FOK!kers
En waar heb je mij voor nodig? Zeg maar hoor
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja, en het is echt een prachtkatquote:Op donderdag 2 december 2010 15:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Baloe hield van spelen![]()
Op zich ook logisch, hij was nog zo jong, te jong
Goed initiatiefquote:Op donderdag 2 december 2010 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Aan iemand die dat hard nodig heeft, via ons nieuwe subforum FOK!kers helpen FOK!kers
FOK!kers helpen FOK!kers
En waar heb je mij voor nodig? Zeg maar hoor
Dat is dan met recht stank voor dankquote:Op donderdag 2 december 2010 15:39 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
En daarna scheet hij op de camera.
Yups, ik ben er. Maar ik ga zo weer weg, want het is hier nog steeds net maar 16 graden en ik ben het zó zatquote:Op donderdag 2 december 2010 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Mooie foto Pagan, is de doos dr nu ???Sjon en die vieze vuile shitsneeuw![]()
[ afbeelding ]
Mijn ventjequote:Op donderdag 2 december 2010 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Mooie foto Pagan, is de doos dr nu ???
Sjon en die vieze vuile shitsneeuw![]()
[ afbeelding ]
Kunnen we als subforum niet 1 project uitzoeken en daar gezamelijk wat voor regelen?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:31 schreef Greys het volgende:
Dit kamertje op die kale zolder![]()
gezocht tapijt
Misschien dat ik daar iets mee kan ofzo. Even over nadenken nog.
Doosloos so far.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:12 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Tis inderdaad wel droefquote:Op donderdag 2 december 2010 16:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Kunnen we als subforum niet 1 project uitzoeken en daar gezamelijk wat voor regelen?![]()
Die is wel heel sneu idd...
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:12 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik begreep dat het niet echt een 'inzamelings' gebeuren moet worden, en dus geen massale acties, maar gewoon kleine dingetjes van en voor FOK!kers.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kunnen we als subforum niet 1 project uitzoeken en daar gezamelijk wat voor regelen?![]()
Die is wel heel sneu idd...
Hm, da's dan wel weer erg leuk.... Wat zou dat kosten, voor dat formaat?quote:Op donderdag 2 december 2010 16:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Jaaa, dat snap ik.
Maar bijv. tapijt bestellen en laten leggen oid, dat gezamelijk betalen![]()
Het was maar een ideetje
Nee precies. Maar we kunnen hier best stiekem ff overleggen over wat we zouden kunnen doen en dan regelen we het daar verder iddquote:Op donderdag 2 december 2010 16:47 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij is het juist de bedoeling om het daar op dat subforum te houden toch ook?
En juist niet overal maar actie te gaan voeren voor iedereen?
En een mailtje binnengekregen dat ze m'n annulering ontvangen hebben en gaan verwerken... ik word zo moe van die luiquote:Op donderdag 2 december 2010 10:45 schreef Barbaaf het volgende:
"Order wordt gepickt in magazijn"(ik hoop tenminste dat dit positief is
)
OMGquote:Op donderdag 2 december 2010 16:56 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En een mailtje binnengekregen dat ze m'n annulering ontvangen hebben en gaan verwerken... ik word zo moe van die lui
5-15 euro per vierkante meter excl. ondervloer en leggen. Het is ca. 18 vierkante meter. Bron: http://www.carpetright.nl/tapijtquote:Op donderdag 2 december 2010 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm, da's dan wel weer erg leuk.... Wat zou dat kosten, voor dat formaat?
Laten we dat even uitzoeken. Dat we dat namens de F&F SC-ers geven idd. Alleen dan moeten mensen hier zich weer niet verplicht voelen om mee te doen...
goed idee wil wel bijdragenquote:Op donderdag 2 december 2010 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee precies. Maar we kunnen hier best stiekem ff overleggen over wat we zouden kunnen doen en dan regelen we het daar verder iddWe maken er geen inzamelingstopic in F&F voor
Oke thanks.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:59 schreef Pagan het volgende:
[..]
5-15 euro per vierkante meter excl. ondervloer en leggen. Het is ca. 18 vierkante meter. Bron: http://www.carpetright.nl/tapijt
Dat vroeg ik me ook een beetje afquote:Op donderdag 2 december 2010 17:14 schreef APK het volgende:
Waarom gaat die gast niet zelf op zolder slapen en zijn zoontje in een verwarmde kamer
quote:
Respectquote:Op donderdag 2 december 2010 17:19 schreef APK het volgende:
[..]
Winterbandjes d'r onder, prima te doen
Het alternatief was naar mijn werk lopenquote:
Dus jullie zijn weer goed thuis gekomenquote:Op donderdag 2 december 2010 17:19 schreef APK het volgende:
[..]
Winterbandjes d'r onder, prima te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |