Doosloos so far.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Mooie foto Pagan, is de doos dr nu ???
Sjon en die vieze vuile shitsneeuw![]()
[ afbeelding ]
Tis inderdaad wel droefquote:Op donderdag 2 december 2010 16:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Kunnen we als subforum niet 1 project uitzoeken en daar gezamelijk wat voor regelen?![]()
Die is wel heel sneu idd...
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Mooie foto Pagan, is de doos dr nu ???
Sjon en die vieze vuile shitsneeuw![]()
[ afbeelding ]
Ik begreep dat het niet echt een 'inzamelings' gebeuren moet worden, en dus geen massale acties, maar gewoon kleine dingetjes van en voor FOK!kers.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kunnen we als subforum niet 1 project uitzoeken en daar gezamelijk wat voor regelen?![]()
Die is wel heel sneu idd...
Hm, da's dan wel weer erg leuk.... Wat zou dat kosten, voor dat formaat?quote:Op donderdag 2 december 2010 16:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Jaaa, dat snap ik.
Maar bijv. tapijt bestellen en laten leggen oid, dat gezamelijk betalen![]()
Het was maar een ideetje
Nee precies. Maar we kunnen hier best stiekem ff overleggen over wat we zouden kunnen doen en dan regelen we het daar verder iddquote:Op donderdag 2 december 2010 16:47 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij is het juist de bedoeling om het daar op dat subforum te houden toch ook?
En juist niet overal maar actie te gaan voeren voor iedereen?
En een mailtje binnengekregen dat ze m'n annulering ontvangen hebben en gaan verwerken... ik word zo moe van die luiquote:Op donderdag 2 december 2010 10:45 schreef Barbaaf het volgende:
"Order wordt gepickt in magazijn"(ik hoop tenminste dat dit positief is
)
OMGquote:Op donderdag 2 december 2010 16:56 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En een mailtje binnengekregen dat ze m'n annulering ontvangen hebben en gaan verwerken... ik word zo moe van die lui
5-15 euro per vierkante meter excl. ondervloer en leggen. Het is ca. 18 vierkante meter. Bron: http://www.carpetright.nl/tapijtquote:Op donderdag 2 december 2010 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm, da's dan wel weer erg leuk.... Wat zou dat kosten, voor dat formaat?
Laten we dat even uitzoeken. Dat we dat namens de F&F SC-ers geven idd. Alleen dan moeten mensen hier zich weer niet verplicht voelen om mee te doen...
goed idee wil wel bijdragenquote:Op donderdag 2 december 2010 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee precies. Maar we kunnen hier best stiekem ff overleggen over wat we zouden kunnen doen en dan regelen we het daar verder iddWe maken er geen inzamelingstopic in F&F voor
Oke thanks.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:59 schreef Pagan het volgende:
[..]
5-15 euro per vierkante meter excl. ondervloer en leggen. Het is ca. 18 vierkante meter. Bron: http://www.carpetright.nl/tapijt
Dat vroeg ik me ook een beetje afquote:Op donderdag 2 december 2010 17:14 schreef APK het volgende:
Waarom gaat die gast niet zelf op zolder slapen en zijn zoontje in een verwarmde kamer
quote:
Respectquote:Op donderdag 2 december 2010 17:19 schreef APK het volgende:
[..]
Winterbandjes d'r onder, prima te doen
Het alternatief was naar mijn werk lopenquote:
Dus jullie zijn weer goed thuis gekomenquote:Op donderdag 2 december 2010 17:19 schreef APK het volgende:
[..]
Winterbandjes d'r onder, prima te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |