Hij is aangetrouwdquote:Op donderdag 2 december 2010 11:34 schreef oh-oh het volgende:
En tis familie van je he?
Die gast van mn zusje zou niet eens met je meegegaan zijn hoor, die had zich omgedraaid en was doorgeslapen terwijl jij ploeterde met die kids
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou, zal ik mn zusje vragen of ze een oppas zoeken?
Je voelt je vast gelijk thuis daar![]()
Nee, alleen heen en weer voorquote:Op donderdag 2 december 2010 11:37 schreef oh-oh het volgende:
Maar jij moest komen en de kids zijn nu op het kdv?
Mja, ik heb weinig keusquote:Op donderdag 2 december 2010 11:45 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat deed ik dus echt nooit, oppassen als dr een thuis is, gruwelijk idd!
Ik ga volgende week ook american pancakes maken
Ik heb dat nooit gedaanquote:Op donderdag 2 december 2010 11:56 schreef Ml-etje het volgende:
Oehh american pancakesecht dat huiswerk maken ben ik echt verleerd bahhh
gelijk een huis volquote:Op donderdag 2 december 2010 12:15 schreef Rewimo het volgende:
En vervolgens komt er ook onverwacht nog iemand voor de controle van ons afvalwaterzuiveringssysteem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Foto's, paarsgele. Foto's willen we zien.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:05 schreef Rewimo het volgende:
Gezellig, we hebben vandaag zowel de tegelzetter als de schilder over de vloer
Die komen er wel hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 12:20 schreef Pagan het volgende:
Foto's, paarsgele. Foto's willen we zien.
Ik moet zeggen dat ze erg netjes werken jaquote:Op donderdag 2 december 2010 12:17 schreef Nonneke het volgende:
gelijk een huis vol![]()
ze ruimen hun zooi toch wel zelf op hm ?
Dat scheeltquote:Op donderdag 2 december 2010 12:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ze erg netjes werken jaEn die afvalmeneer hoeft alleen maar buiten in de kou te zijn.
Heeft wel tot gevolg dat qltel nu ook buiten staat te blauwbekken
quote:Op donderdag 2 december 2010 12:18 schreef Pagan het volgende:
Mogge, vet veel sneeuw hier.
[ afbeelding ]Hier is het echt zo witSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zal straks eens foto's maken.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Hier ligt echt bijna niets, op een oliebol zit meer poedersuiker zeg maar.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hier is het echt zo witzal straks eens foto's maken.
quote:Op donderdag 2 december 2010 13:23 schreef ElisaB het volgende:
Boe
* weer weg is wegens en omdat vreschelijk druck
quote:Op donderdag 2 december 2010 13:28 schreef tombolafan het volgende:
Werk ze
Als je hulp nodig hebt roep je maar
quote:Op donderdag 2 december 2010 13:58 schreef Greys het volgende:
Echt spékglad hier, ondanks slakkengang gleed ik zo drie meter voorbij het stoplicht
Woeps!quote:Op donderdag 2 december 2010 13:58 schreef Greys het volgende:
Echt spékglad hier, ondanks slakkengang gleed ik zo drie meter voorbij het stoplicht
Krokkeltquote:Op donderdag 2 december 2010 14:01 schreef tombolafan het volgende:
Hier heel wit (en Amsterdam, das altijd al minder wit dan thuis), en het krokkelt
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had ook beter m'n hakken niet aan kunnen doen idd, op de stoep ist wel glad.![]()
De wegen zijn goed gestrooid gelukkig
krokkelen: kleine sneeuwvlokjes die rustig neerdalen (motsneeuw)quote:
Net als roechelenquote:Op donderdag 2 december 2010 14:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
krokkelen: kleine sneeuwvlokjes die rustig neerdalen (motsneeuw)
Westfriese uitdrukking en ik vind het gewoon een mooi woord
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:10 schreef oh-oh het volgende:
Roechelen dat klinkt wel heel erg als rochelen
Het was zelfs spekglad op de doorgaande weg waar wel gestrooid was hierquote:Op donderdag 2 december 2010 14:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Woeps!
Hier achter ging dr net eentje heel eigenwijs inparkeren, met een oude stationwagen, tussen twee andere auto's in een net te krappe plek.
Die deed tegen beide auto's bots bots, want de straat hier is niet gestrooid en gladder dan een ijsbaan
Oh bahquote:Op donderdag 2 december 2010 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was zelfs spekglad op de doorgaande weg waar wel gestrooid was hier
Da's misschien omdat het zo'n klein beetje sneeuwt dat het misschien meteen weer aanvriest ofzo? Geen idee eigenlijk. Maar dat ik door het stoplicht gleed was op een gestrooide weg
Mijn collega stond ook al verkeerd om op de weg vanmorgen, toen een voetganger dacht dat ze nog wel even snel kon oversteken, mijn collega (zachtjes) remde en hup, zo achterstevoren.
Lekker trouwens voor de eigenaars van die andere twee auto's daar bij jou, dat gebots er tegenaan omdat er eentje te eigenwijs is
Mijn zussie heeft vanmorgen haar rooie kat Gijs in laten slapen
Hij was 14,5 net als Bink en ik kreeg er gewoon een jankbui van omdat het me ook deed beseffen dat er geen diertje meer is uit mijn omgeving dat net zo oud als Bink is, dat nog leeft. Getver, ik kan daar zo slecht tegenDe hondjes van mijn baas die net zo oud waren zijn er ook al lang niet meer, nu die kat ook niet meer. Dan hopen dat Bink het toch nog een paar jaar volhoudt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |