lig alquote:Op woensdag 1 december 2010 23:02 schreef ElisaB het volgende:
Slaap lekker Maes
Zul je het geloven of niet, maar ik ga er zo ook in. Ben moe-oeeee![]()
Ow, en Cat; hier ist ook koud. Brrrrrr!
Elies!quote:Op woensdag 1 december 2010 23:02 schreef ElisaB het volgende:
Slaap lekker Maes
Zul je het geloven of niet, maar ik ga er zo ook in. Ben moe-oeeee![]()
Ow, en Cat; hier ist ook koud. Brrrrrr!
Ik ook danquote:Op woensdag 1 december 2010 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Over een uurtje kruip ik ook onder het warme dekbed
Dat dekbed is heul niet warmquote:Op woensdag 1 december 2010 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Over een uurtje kruip ik ook onder het warme dekbed
Ja, ik schrik er zelf ook vanquote:Op woensdag 1 december 2010 23:06 schreef Cat22 het volgende:
Elies!![]()
Koud he?![]()
Ik ging vanavond vroeg naar bed. Ging echt de laptop niet meer aanzetten als ik thuis kwam.
Fail.
Die lellike excell!quote:Op woensdag 1 december 2010 23:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, ik schrik er zelf ook vanMaar ik moest en zou vannacht een Excelsheet afmaken en ergens halverwege de nacht ontdekte ik dat ie niet deed wat ik wilde dat ie deed. Nou ja, en toen moest ik de fout zopeken. Damn... Om een uur of 4 had ik 'm
Mijn dekbed is binnen een minuut warm.quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:05 schreef Cat22 het volgende:
Naamtopic.![]()
En dan doe ik nog wel dit voor Tombo. Ik word er een beetje verdrietig van.
Gezelligquote:Op woensdag 1 december 2010 23:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook dan
Ik ga meedoen aan een schrijfwedstrijd denk ik!
Binnen 2 minuten is ie warm.quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Wel je eigen kussen meenemen svp.
Wat voor schrijfwedstrijd? Bucket-reeks?
Je gaat het vast goed doen, je hebt best talent vinnikquote:Op woensdag 1 december 2010 23:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, chick lit, maar ik weet niet meer waar ik die wedstrijd zag
Leuk subforum he?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:14 schreef Ml-etje het volgende:
heb het nu nog koud
FHF loopt goed ladies, zag zelfs lush voorbij komen
Echt zo'n feelgood forum.quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je gaat het vast goed doen, je hebt best talent vinnik
Nee, maar ik zit klaarquote:Op woensdag 1 december 2010 23:17 schreef Cat22 het volgende:
Had ik al verteld van mijn sollicitatieprocedure voor FHF?
Neem dan maar geen slokje drinken, want dan mis je mijn verhaal.quote:
Hihihi ja Yvonne is van den snellequote:Op woensdag 1 december 2010 23:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neem dan maar geen slokje drinken, want dan mis je mijn verhaal.![]()
Iemand (Ml-etje dacht ik?) knalde de link naar het idee van Yvonne hier neer. Ik ging meekletsen, idee van subforum+mods ontstond dus ik zei tussen neus en lippen door dat ik desgewenst wel wilde modden.
4 uur later: chat van Yvonne: of ik nog wilde.
'Uhm.. ja. '![]()
'Top, dan ga ik je rechten geven'.
En 5 minuten later was ik blauw.
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Iemand (Ml-etje dacht ik?) knalde de link naar het idee van Yvonne hier neer. Ik ging meekletsen, idee van subforum+mods ontstond dus ik zei tussen neus en lippen door dat ik desgewenst wel wilde modden.
'Uhm.. ja. '![]()
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik moest heul echt solliciteren bij games
*Cat niet uit droom helptquote:
Ik weet ook wel dat er achter de schermen kritisch gekeken is. Zou niet goed zijn als dat niet gebeurde. Maar ik heb er als het ware weinig moeite voor hoeven doen. Vonnik wel bijzonder, maar blijkbaar zijn mijn referenties zeer betrouwbaar.quote:
Oh, dan is het misschien maar goed dat ik niet meegedongen heb naar de functie, ik heb heul geen referenties denk ikquote:Op woensdag 1 december 2010 23:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat er achter de schermen kritisch gekeken is. Zou niet goed zijn als dat niet gebeurde. Maar ik heb er als het ware weinig moeite voor hoeven doen. Vonnik wel bijzonder, maar blijkbaar zijn mijn referenties zeer betrouwbaar.
Ik wist ook niet dat ik ze had en geloof me... als ik ze heb, dan heb jij ze ook.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dan is het misschien maar goed dat ik niet meegedongen heb naar de functie, ik heb heul geen referenties denk ik
Grappig is dat hequote:Op woensdag 1 december 2010 23:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
'Uhm.. ja. '![]()
En jij hebt mij ooit gevraagdquote:Op donderdag 2 december 2010 08:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Grappig is dat heEn dan is er heel wat nieuw leeswerk
Ik ben ook gevraagd voor F&F, door Duderinnetje nog destijds. Ik heb de PM zelfs nog
Die hadden het koud, zonder kleren hadden ze nog veel minder fucking blij gekeken, ik heb niemand blij zien kijken vanmorgen om 8 uur buitenquote:
Wat zou ik graag willen..quote:Op donderdag 2 december 2010 10:12 schreef Qwea het volgende:
Godver de godver, ik heb helemaal geen zin om door die graf kou te moeten voor wiskunde en engels![]()
Ik wil schaatsen straks
Geen idee, ik vermijd het Vrijthof altijd, te drukquote:Op donderdag 2 december 2010 10:22 schreef Ynske het volgende:
Ohoh weet jij of die ijssculptueren in mtricht op t vrijthof is?
Ik heb geen sneeuw hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 10:15 schreef oh-oh het volgende:
AAAAH die birdies!
Qwea niet zeiken, je wilde sneeuw, je hebt sneeuw, en je hebt minder verplichtingen dan de meeste mensen
Hoest met je poot?quote:Op donderdag 2 december 2010 10:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
Wat zou ik graag willen..
Ben t thuis zijn zo zat. Wil gewoon werken
Laat maar achterwegen die waarschuwingen ze wil t allemaal niet horenquote:Op donderdag 2 december 2010 10:44 schreef Rewimo het volgende:
Kijk je wel uit, Q. Voor je het weet zit je weer met je poot omhoog.
Met krukken lopen met dit weer is ook zo'n feest
Ik kan er in principe niet doorgaan. Ik doe mijn brace om en heb ijshockey schaatsenquote:Op donderdag 2 december 2010 10:44 schreef Rewimo het volgende:
Kijk je wel uit, Q. Voor je het weet zit je weer met je poot omhoog.
Met krukken lopen met dit weer is ook zo'n feest
Ik quote hem even, voor de zekerheidquote:Op donderdag 2 december 2010 10:49 schreef Qwea het volgende:
Ik kan er in principe niet doorgaan. Ik doe mijn brace om en heb ijshockey schaatsen
Oh wat leuk! hier willen ze nietquote:Op donderdag 2 december 2010 10:21 schreef Rewimo het volgende:
Het was druk op de grond
[ afbeelding ]
En in het café zelf
[ afbeelding ]
Afijn vanaaf ;quote:Op donderdag 2 december 2010 10:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik quote hem even, voor de zekerheid
Maar dat begint voorspelbaar te worden dus verras ons esquote:Op donderdag 2 december 2010 10:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Afijn vanaaf ;
" Ja nou, hier en berichtje vanaf de SEH... ik heb gips..."
gaat wel, hoge schoenen aan en buiten vooral met dit weer nog met kruk.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoest met je poot?
Ik ben vet benieuwd hoe de mijne het gaat doen op ijsIk verdraaide hem gisteren ff
Maar heb je dan geen vervoer naar je werk?quote:Op donderdag 2 december 2010 10:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
gaat wel, hoge schoenen aan en buiten vooral met dit weer nog met kruk.
Zou vandaag eigenlijk naar die ijssculpturen gaan maar dr lugt een psk van 10a15 cm hier .:o
quote:Op donderdag 2 december 2010 10:55 schreef oh-oh het volgende:
Hmmm, boodschappenlijsttijd, es kijken of ik boeuf bourguignon a la Ml ga maken komend weekend
Spit dan eerst ff die kelder uitquote:Op donderdag 2 december 2010 10:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Afijn vanaaf ;
" Ja nou, hier en berichtje vanaf de SEH... ik heb gips..."
ik heb geen werk meer helaas, zou er weet ik wat voor geven ôm te werken.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar heb je dan geen vervoer naar je werk?
Gips from the neck down of zo. Dan lijkt het nog wat.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:54 schreef oh-oh het volgende:
Maar dat begint voorspelbaar te worden dus verras ons es
Was het vorige uitzendbasis dan?quote:Op donderdag 2 december 2010 10:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb geen werk meer helaas, zou er weet ik wat voor geven ôm te werken.
quote:Op donderdag 2 december 2010 10:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Spit dan eerst ff die kelder uit
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga dit weekend denk ik kerstkaarten schrijven
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]heb echt nog niks behalve de restjes van vorig jaar
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Was het vorige uitzendbasis dan?
Jeeequote:Op donderdag 2 december 2010 11:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb ze al weken.
Vorig jaar had ik dr 100 maar dat was niet genoeg en ze gaan per 100 daar, dus nu heb ik dr 200
Ik ga ook es serieus schrappen in mijn lijstquote:Op donderdag 2 december 2010 11:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jeeeik ben ook niet zo'n stuurder, stuur mensen waarvan ik weet dat ze het heel erg vinden als ze niks krijgen standaard een kaart en verder van wie ik krijg.
Jupquote:Op donderdag 2 december 2010 11:13 schreef oh-oh het volgende:
Kan dat Boeuf Bourguignon ook de avond van te voren al in de marinade???
Ah ok, dan pleur ik m zaterdagavond dr in, ik zie dat de ui en de wortel ook gemarineerd moetenquote:Op donderdag 2 december 2010 11:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Juphoe langer het staat hoe lekkerder.
Nou ben weg
Ja hequote:Op donderdag 2 december 2010 11:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh die vader kon de vent van mn zusje zijn zeg, hoe kansloos zulke mensen
Hij is aangetrouwdquote:Op donderdag 2 december 2010 11:34 schreef oh-oh het volgende:
En tis familie van je he?
Die gast van mn zusje zou niet eens met je meegegaan zijn hoor, die had zich omgedraaid en was doorgeslapen terwijl jij ploeterde met die kids
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou, zal ik mn zusje vragen of ze een oppas zoeken?
Je voelt je vast gelijk thuis daar![]()
Nee, alleen heen en weer voorquote:Op donderdag 2 december 2010 11:37 schreef oh-oh het volgende:
Maar jij moest komen en de kids zijn nu op het kdv?
Mja, ik heb weinig keusquote:Op donderdag 2 december 2010 11:45 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat deed ik dus echt nooit, oppassen als dr een thuis is, gruwelijk idd!
Ik ga volgende week ook american pancakes maken
Ik heb dat nooit gedaanquote:Op donderdag 2 december 2010 11:56 schreef Ml-etje het volgende:
Oehh american pancakesecht dat huiswerk maken ben ik echt verleerd bahhh
gelijk een huis volquote:Op donderdag 2 december 2010 12:15 schreef Rewimo het volgende:
En vervolgens komt er ook onverwacht nog iemand voor de controle van ons afvalwaterzuiveringssysteem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Foto's, paarsgele. Foto's willen we zien.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:05 schreef Rewimo het volgende:
Gezellig, we hebben vandaag zowel de tegelzetter als de schilder over de vloer
Die komen er wel hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 12:20 schreef Pagan het volgende:
Foto's, paarsgele. Foto's willen we zien.
Ik moet zeggen dat ze erg netjes werken jaquote:Op donderdag 2 december 2010 12:17 schreef Nonneke het volgende:
gelijk een huis vol![]()
ze ruimen hun zooi toch wel zelf op hm ?
Dat scheeltquote:Op donderdag 2 december 2010 12:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ze erg netjes werken jaEn die afvalmeneer hoeft alleen maar buiten in de kou te zijn.
Heeft wel tot gevolg dat qltel nu ook buiten staat te blauwbekken
quote:Op donderdag 2 december 2010 12:18 schreef Pagan het volgende:
Mogge, vet veel sneeuw hier.
[ afbeelding ]Hier is het echt zo witSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zal straks eens foto's maken.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Hier ligt echt bijna niets, op een oliebol zit meer poedersuiker zeg maar.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hier is het echt zo witzal straks eens foto's maken.
quote:Op donderdag 2 december 2010 13:23 schreef ElisaB het volgende:
Boe
* weer weg is wegens en omdat vreschelijk druck
quote:Op donderdag 2 december 2010 13:28 schreef tombolafan het volgende:
Werk ze
Als je hulp nodig hebt roep je maar
quote:Op donderdag 2 december 2010 13:58 schreef Greys het volgende:
Echt spékglad hier, ondanks slakkengang gleed ik zo drie meter voorbij het stoplicht
Woeps!quote:Op donderdag 2 december 2010 13:58 schreef Greys het volgende:
Echt spékglad hier, ondanks slakkengang gleed ik zo drie meter voorbij het stoplicht
Krokkeltquote:Op donderdag 2 december 2010 14:01 schreef tombolafan het volgende:
Hier heel wit (en Amsterdam, das altijd al minder wit dan thuis), en het krokkelt
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had ook beter m'n hakken niet aan kunnen doen idd, op de stoep ist wel glad.![]()
De wegen zijn goed gestrooid gelukkig
krokkelen: kleine sneeuwvlokjes die rustig neerdalen (motsneeuw)quote:
Net als roechelenquote:Op donderdag 2 december 2010 14:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
krokkelen: kleine sneeuwvlokjes die rustig neerdalen (motsneeuw)
Westfriese uitdrukking en ik vind het gewoon een mooi woord
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:10 schreef oh-oh het volgende:
Roechelen dat klinkt wel heel erg als rochelen
Het was zelfs spekglad op de doorgaande weg waar wel gestrooid was hierquote:Op donderdag 2 december 2010 14:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Woeps!
Hier achter ging dr net eentje heel eigenwijs inparkeren, met een oude stationwagen, tussen twee andere auto's in een net te krappe plek.
Die deed tegen beide auto's bots bots, want de straat hier is niet gestrooid en gladder dan een ijsbaan
Oh bahquote:Op donderdag 2 december 2010 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was zelfs spekglad op de doorgaande weg waar wel gestrooid was hier
Da's misschien omdat het zo'n klein beetje sneeuwt dat het misschien meteen weer aanvriest ofzo? Geen idee eigenlijk. Maar dat ik door het stoplicht gleed was op een gestrooide weg
Mijn collega stond ook al verkeerd om op de weg vanmorgen, toen een voetganger dacht dat ze nog wel even snel kon oversteken, mijn collega (zachtjes) remde en hup, zo achterstevoren.
Lekker trouwens voor de eigenaars van die andere twee auto's daar bij jou, dat gebots er tegenaan omdat er eentje te eigenwijs is
Mijn zussie heeft vanmorgen haar rooie kat Gijs in laten slapen
Hij was 14,5 net als Bink en ik kreeg er gewoon een jankbui van omdat het me ook deed beseffen dat er geen diertje meer is uit mijn omgeving dat net zo oud als Bink is, dat nog leeft. Getver, ik kan daar zo slecht tegenDe hondjes van mijn baas die net zo oud waren zijn er ook al lang niet meer, nu die kat ook niet meer. Dan hopen dat Bink het toch nog een paar jaar volhoudt
Net wezen kijken! War veel al!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |