Nou idd, of samen op 1 kamer tijdelijk!quote:Op donderdag 2 december 2010 17:14 schreef APK het volgende:
Waarom gaat die gast niet zelf op zolder slapen en zijn zoontje in een verwarmde kamer
quote:Op donderdag 2 december 2010 17:28 schreef Greys het volgende:
Dus jullie zijn weer goed thuis gekomen
Boodschappen al in huis?
Misschien doet ie dat ook wel en is hij ondertussen hard bezig om dat kamertje 'goed' te krijgen.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou idd, of samen op 1 kamer tijdelijk!
Huilend afscheid genomen van je collega's? (quote:
Ik had eerlijk gezegd eerst het idee dat 'ie de boel in de maling nam toen ik de OP las.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:31 schreef Greys het volgende:
Misschien doet ie dat ook wel en is hij ondertussen hard bezig om dat kamertje 'goed' te krijgen.
En kwam het een beetje ongelukkig over in het topic
Ja, misschien welquote:Op donderdag 2 december 2010 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien doet ie dat ook wel en is hij ondertussen hard bezig om dat kamertje 'goed' te krijgen.
En kwam het een beetje ongelukkig over in het topic
Mjah, ze bestaan, mensen die zo schrijvenquote:Op donderdag 2 december 2010 17:35 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd eerst het idee dat 'ie de boel in de maling nam toen ik de OP las.
Met z'n scooter en 'dat ie hem thuis voelt'
Meer dan die ene heb ik daar ook nooit gepost. Sterker nog, meer heb ik er nog niet gemaaktquote:Op donderdag 2 december 2010 17:17 schreef Greys het volgende:
[..]Alles oke? Krijgen we eens een bolle-DML-foto?
Voor degenen die nooit in OUD komen?
Alleen van het puzzelmeisje omdat ze zo'n mooie naam heeftquote:Op donderdag 2 december 2010 17:33 schreef Greys het volgende:
Huilend afscheid genomen van je collega's? ()
Doe die ene dan ook even hier (nog niet gezienquote:Op donderdag 2 december 2010 17:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Meer dan die ene heb ik daar ook nooit gepost. Sterker nog, meer heb ik er nog niet gemaakt![]()
Ik zal het voor het weekend even doen.
Maar mijn baarmoeder is in de breedte i.p.v. omhoog gegroeid en ik heb allemaal streepjes op mijn buik![]()
Verder gaat het goed hier hoor. Wel wat ongemakken maar dat hoort er bij.
En terecht.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:37 schreef APK het volgende:
[..]
Alleen van het puzzelmeisje omdat ze zo'n mooie naam heeft
Ik weet dat dat soort mensen bestaanquote:Op donderdag 2 december 2010 17:36 schreef Greys het volgende:
Mjah, ze bestaan, mensen die zo schrijven
En die een scooter ipv een auto hebben en zo aangeeft dat ie dat tapijt nooit op de fiets kan halen en dus geen auto heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja euh...quote:Op donderdag 2 december 2010 17:39 schreef APK het volgende:
[..]
Ik weet dat dat soort mensen bestaan
Jij maakt er ook wat moois van in bovenstaande quote
quote:Op donderdag 2 december 2010 17:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Yes Ma'am! Dit was met 23 weken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whiiiiiiiiiiiii! Er is iets bij je ingetrokken, zo te zien!
![]()
Lief!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Heet jij Lily?quote:Op donderdag 2 december 2010 17:38 schreef Greys het volgende:
En terecht.
Ga je dan van mij ook huilend afscheid nemen?
Gisteren nog ff. Net thuis, momenteel nietquote:Op donderdag 2 december 2010 17:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Q! Nog kreunende en/of jankende buren lately?
Wat is 'boemboe'quote:Op donderdag 2 december 2010 17:45 schreef Maes het volgende:
Mooi buikje DML![]()
![]()
Ik heb stoofvlees gemaakt met een boemboe erdoor die meneer Maes had meegenomen van de Chinese boot. En het ruikt lekker
een prutje met kruiden.quote:
Juist, voor de broodnodige....... ja waar zijn die eigenlijk goed voor?quote:
Jankerdquote:Op donderdag 2 december 2010 17:49 schreef Qwea het volgende:
Ik ben gestopt met terug lezen bij Gijs, Baloe en Frits. Ik voel het al aankomen
Voor de potentie. Dus zoek maar dekking vanavondquote:Op donderdag 2 december 2010 17:52 schreef Maes het volgende:
[..]
Juist, voor de broodnodige....... ja waar zijn die eigenlijk goed voor?
Veel freakyer (quote:Op donderdag 2 december 2010 17:42 schreef Greys het volgende:
[..]Whiiiiiiiiiiiii! Er is iets bij je ingetrokken, zo te zien!
![]()
Lief!
Leuke foto!quote:Op donderdag 2 december 2010 17:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Veel freakyer () is je buik helemaal zien bewegen. Dan besef je pas echt dat er iets is ingetrokken
Zegt de ene emotioneel flexibele gek tegen de anderequote:
Geen idee, ik heb een spiraaltjequote:Op donderdag 2 december 2010 17:55 schreef tombolafan het volgende:
neushoornhoorn is gewoon van nagelZouden nagelbijters ook extra potent zijn?
Hoe is het met jouw neefje? Hang je nog de trotse tante uit elke week?quote:Op donderdag 2 december 2010 17:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leuke foto!
Moet je filmen joh, dat ie beweegt
Dunno, ik vond het gewoon leuk om te zeggenquote:Op donderdag 2 december 2010 17:55 schreef tombolafan het volgende:
neushoornhoorn is gewoon van nagelZouden nagelbijters ook extra potent zijn?
quote:Op donderdag 2 december 2010 17:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zegt de ene emotioneel flexibele gek tegen de andere
Potent is niet hetzelfde als vruchtbaar toch!quote:
Ja, het is het moooooooooooooooooooiste jochie van de wereldquote:Op donderdag 2 december 2010 17:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw neefje? Hang je nog de trotse tante uit elke week?
Ik moest er ook even over nadenkenquote:Op donderdag 2 december 2010 17:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Potent is niet hetzelfde als vruchtbaar toch!
*google aan gooit.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Potent is niet hetzelfde als vruchtbaar toch!
Ik zat echt van: Huh?quote:Op donderdag 2 december 2010 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest er ook even over nadenken
Ach jezus, ik zeg wel gewoon niks meer!quote:Op donderdag 2 december 2010 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest er ook even over nadenken
Impotent is ook niet onvruchtbaar hequote:Op donderdag 2 december 2010 18:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
*google aan gooit.
geslachtelijk vermogen. synoniem: potentia '
Of je het kan zien als vruchtbaar weet ik niet hoor
Blufquote:Op donderdag 2 december 2010 18:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ach jezus, ik zeg wel gewoon niks meer!
En is dit de eerste keer dat je bij een post van mij zat van " huh? "quote:
Potent = stijve Greys plezierderquote:Op donderdag 2 december 2010 18:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Impotent is ook niet onvruchtbaar he
Het gaat erom dat je geiler wordt van die troep
Welnee, wrijf het ons maar in hoor.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:00 schreef APK het volgende:
Whehehe, ik heb vanaf nu bijna 6 weken vakantie.![]()
Okay, zal er over ophouden
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ach jezus, ik zeg wel gewoon niks meer!
quote:
I rest my casequote:Op donderdag 2 december 2010 18:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
En is dit de eerste keer dat je bij een post van mij zat van " huh? "
Over 7 weken is het weer voorbijquote:Op donderdag 2 december 2010 18:00 schreef APK het volgende:
Whehehe, ik heb vanaf nu bijna 6 weken vakantie.![]()
Okay, zal er over ophouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |