Ja, en dat mag vruchtbaar of niet, maakt niks uitquote:
Ik welquote:Op donderdag 2 december 2010 18:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee, wrijf het ons maar in hoor.
Zou ik ook doen. (Alsof ik ooit zes weken vakantie heb)
Werkt blijkbaar wel als je ziet hoeveel Chinezen er zijn en hoe weinig neushoorns en tijgersquote:Op donderdag 2 december 2010 18:00 schreef tombolafan het volgende:
Impotent is ook niet onvruchtbaar he
Het gaat erom dat je geiler wordt van die troep
Ja, wie anders?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Whut whut? Waarom moet je mij hier nou altijd weer bij betrekken![]()
![]()
Als het een vet lelijke gozer is denk ik dat ze liever niet vruchtbaar heeftquote:Op donderdag 2 december 2010 18:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en dat mag vruchtbaar of niet, maakt niks uit
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:03 schreef Greys het volgende:
Dat worden beslagen ramen vanavond in huize Maes.
Waarom moet je bij een lelijke gozer wel condooms gebruiken en bij een knappe niet?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als het een vet lelijke gozer is denk ik dat ze liever niet vruchtbaar heeftscheelt weer condooms kopen en zulks.
En nee, Greys... in deze opmerking zitten geen soa's verwerkt
Alsof die kleine juichend naar buiten komt glijdenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb aan het eind van de maand 16 weken verlof
Da's Ll zijn afdeling, niet de mijnequote:Op donderdag 2 december 2010 18:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als het een vet lelijke gozer is denk ik dat ze liever niet vruchtbaar heeftscheelt weer condooms kopen en zulks.
En nee, Greys... in deze opmerking zitten geen soa's verwerkt
Wil jij een graf lelijk kindje?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom moet je bij een lelijke gozer wel condooms gebruiken en bij een knappe niet?
Mens, stel niet van die moeilijke vragen..quote:Op donderdag 2 december 2010 18:05 schreef Greys het volgende:
En waarom zou ik uberhaupt seks hebben met iemand die ik 'vet lelijk' vind?
Komt ie niet vandaag of morgen terug?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's Ll zijn afdeling, niet de mijne
(Gelukkig dat ie op vakantie is)
Ook sterkquote:En waarom zou ik uberhaupt seks hebben met iemand die ik 'vet lelijk' vind?
DING DING DING DING u gaat door voor de vibrator!quote:
De mijne wel dusquote:Op donderdag 2 december 2010 18:05 schreef APK het volgende:
[..]
Alsof die kleine juichend naar buiten komt glijden
Sowieso wil ik geen soaquote:
Is dat dat standje voor het raam van Oh Oh Cherso?quote:
Die zaten er toch niet in verwerkt!!!quote:
Geeft iemand je iets uit liefde, is het weer niet goed.quote:
Da's mijn afdeling, moeilijke vragen stellen!quote:Op donderdag 2 december 2010 18:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mens, stel niet van die moeilijke vragen..
Ja echt. Die bevalling van jou daar merk je niets van.quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's mijn afdeling, moeilijke vragen stellen!
Niet de SOA's. Noteer je het even?
Aldus Greys en haar toilet avonturenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:08 schreef Greys het volgende:
Ja echt. Die bevalling van jou daar merk je niets van.
Kriebel aan je neus, niesen, hop, kind!
Die zit in Duitsland ipv Schotland deze maanden. Daar zijn de vliegvelden nog niet dicht, maar wel urenlange vertraging idd.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys, zit jouw meneer niet weer vast in Engeland nu? Mijn zwager wel. Geen sint samen met zijn kinderen vieren op deze manier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Dat weet je nooit zekerquote:Op donderdag 2 december 2010 18:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die zaten er toch niet in verwerkt!!!
Dan liever een kindquote:Op donderdag 2 december 2010 18:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geeft iemand je iets uit liefde, is het weer niet goed.
Wát?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aldus Greys en haar toilet avonturen
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zit in Duitsland ipv Schotland deze maanden. Daar zijn de vliegvelden nog niet dicht, maar wel urenlange vertraging idd.Oh shit, heb ik dat weer eens gemist. SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Als ik aan toiletavonturen denk, nou ja, he...quote:Op donderdag 2 december 2010 18:12 schreef Greys het volgende:
Als ik 'toiletavonturen' lees moet ik meteen denken aan dat stukje over mij en Ll in die bouquetreeks van Tombo![]()
*wappert*
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:12 schreef Greys het volgende:
Als ik 'toiletavonturen' lees moet ik meteen denken aan dat stukje over mij en Ll in die bouquetreeks van Tombo![]()
*wappert*
Ooh kom op! Wist je dat nog niet?quote:
Waar is Nieslief gebleven eigenlijk?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat heeft Nieslief geschreven, de volgende seksscene tussen jullie doe ik
Dan denk je aan de duikboten van MM?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als ik aan toiletavonturen denk, nou ja, he...
Als ik naar het dansfilmpje van Q kijk dat ze ooit voor me gemaakt heeft wel jaquote:
Zie bovenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:13 schreef Qwea het volgende:
Kijk je nog wel eens naar mijn lullig dansje, Greys?
Oh jottemquote:Op donderdag 2 december 2010 18:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat heeft Nieslief geschreven, de volgende seksscene tussen jullie doe ik
Jamaar, jullie zijn HET liefdeskoppel van het boekquote:Op donderdag 2 december 2010 18:15 schreef Greys het volgende:
Oh jottemIk vond eentje wel genoeg.
Man man, wat was dat genant om te lezen als je iemand irl kent en het dus voor je ziet
Neuh. Maak mij maar seksloos in het boek verder, ik kan dat niet nog eens lezen denk ikquote:Op donderdag 2 december 2010 18:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jamaar, jullie zijn HET liefdeskoppel van het boek
Of wil je stiekem met iemand anders?Voorkeur? Man? Vrouw? Naam?
Dan lees je maar niet, in mijn boek is een gelukkig eind, jullie eindigen bij elkaar (in bed)quote:Op donderdag 2 december 2010 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Neuh. Maak mij maar seksloos in het boek verder, ik kan dat niet nog eens lezen denk ik
Er zijn er nog zat hier die nog niet eens in het verhaal voorkomen, botvier daar je schrijflusten maar op.
Neeeeeeeeeeeeee, da's niet leuk voor Die Van Hem om te lezenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan lees je maar niet, in mijn boek is een gelukkig eind, jullie eindigen bij elkaar (in bed)
Wat altruïstischquote:Op donderdag 2 december 2010 18:23 schreef tombolafan het volgende:
Dan lees je maar niet, in mijn boek is een gelukkig eind, jullie eindigen bij elkaar (in bed)
Volgens mij leest hij het zelf niet eens hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeee, da's niet leuk voor Die Van Hem om te lezen
Je kunt toch een ander duo kiezen voor de eh... happy ending? ()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |