Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik dacht dat ik het verkeerde kado had besteldquote:Op woensdag 1 december 2010 20:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Wieso ben jij stom geweest?
Vertel eens...
quote:
Lolquote:Op woensdag 1 december 2010 20:49 schreef Pheno het volgende:
Zo, als dat geen seks met marijke wordt.
Keiharde nogwel.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:49 schreef Pheno het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het verkeerde kado had besteld![]()
maar gelukkig was da nie zo
daarom die TTquote:Op woensdag 1 december 2010 20:49 schreef Pheno het volgende:
Nu nog een linkje natuurlijkquote:
Oh ja, dat is dan weer die deegroller.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
LolVind je vrouw dat wel goed dan?
ssssstttttttttttttt niet nog eensquote:
Goed punt, dat wel.quote:
Kan die in de OP misschien Ph?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
[Stemtopic] FOK! Sinterklaasgedichtenwedstrijd 2010
Vast wel.quote:
Liever twee mandarijnen.quote:
Lijm uit je wenkbrauwen?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:56 schreef Symphonic het volgende:
Zo de lijm is weer uit mijn wenkbrauwen
YOU ARE DOING IT WRONG!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:56 schreef Symphonic het volgende:
Heb ik ookquote:
Blijf nou toch eens van de Pritt af johquote:Op woensdag 1 december 2010 20:56 schreef Symphonic het volgende:
Moet je die wel eerst aanschaffenquote:Op woensdag 1 december 2010 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, dat is dan weer die deegroller.
Je moet je werkbrauwen niet lijmen lieve Symp.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:56 schreef Symphonic het volgende:
C'est froid, n'est pas.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:57 schreef Panda72 het volgende:
Net terug van franse les. Tering he wat is het koud.
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:56 schreef Symphonic het volgende:
Ik zal niets verklappen hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, dat is dan weer die deegroller.
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:56 schreef Symphonic het volgende:
Je hebt dezelfde mental image als ik?quote:
quote:
pfew... ik vroeg me al af of ik de enige was die zo dachtquote:Op woensdag 1 december 2010 20:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Je hebt dezelfde mental image als ik?
Qui monsieur il fait très froidquote:
Nah ik weet waaromquote:Op woensdag 1 december 2010 20:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Je hebt dezelfde mental image als ik?
Stel het dan goed in.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:01 schreef Panda72 het volgende:
ik snap nog steeds niet waarom erbij geen achtergrond met sneeuwvlokken is.
engelquote:Op woensdag 1 december 2010 21:02 schreef -Engel- het volgende:
We moesten hier stemmen
Ik stem voor ..... denk ik
tot dadelijk lovelyquote:Op woensdag 1 december 2010 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nah ik weet waarom
maar dat is op zich al leedvermaak
* LovelyLady is even kadootjes inpakken brb
Ik heb het standaard thema en new decadequote:
long time no seequote:
Hmzz, dan zou het goed moeten werken.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb het standaard thema en new decade
internet explorer maar ik heb ook mozilla op mijn bureaublad staanquote:Op woensdag 1 december 2010 21:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hmzz, dan zou het goed moeten werken.
Welke browser en welk besturingssysteem heb je?
Dat komt omdat bij dit topic om een of andere reden mijn pc vaak vastloopt.... wegens langzaam script ofzo.....quote:
Hoi Engelquote:Op woensdag 1 december 2010 21:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat komt omdat bij dit topic om een of andere reden mijn pc vaak vastloopt.... wegens langzaam script ofzo.....nee ik snap het ook niet.
Voor wie?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:02 schreef -Engel- het volgende:
We moesten hier stemmen
Ik stem voor ..... denk ik
Staat mijn webcam weer aan? Dat deed ik tegelijkertijd. Zo'n boer van een mandarijnquote:
gezellie. Net als die vrouw die het kind in een glasbak duwt.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:10 schreef Panda72 het volgende:
Oma gooit kleinkind van brug
Uitgegeven: 1 december 2010 20:10
Laatst gewijzigd: 1 december 2010 20:10
WASHINGTON - Een Amerikaanse oma heeft maandag haar 2-jarige kleindochter van een loopbrug gegooid.
© Getty Images
Het kindje raakte zwaargewond door de val van ruim 15 meter hoogte en stierf enkele uren later in het ziekenhuis. Dat maakte de politie van Washington woensdag bekend.
Het incident gebeurde terwijl de familie aan het winkelen was in een voorstad van Washington. De 50-jarige grootmoeder is opgepakt en wordt verdacht van moord.
Over het motief van de vrouw is niets bekend. Kennissen van de oma zeiden dat ze depressief was.
Dat zouden we onder ons houdenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Staat mijn webcam weer aan? Dat deed ik tegelijkertijd. Zo'n boer van een mandarijn
Ja, ik heb de camera nu onder het bureau, zoals je ziet.quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik heb de camera nu onder het bureau, zoals je ziet.
Ik heb weleens een tube secondelijm gemoldquote:Op woensdag 1 december 2010 21:13 schreef Symphonic het volgende:
Nou jullie zijn gemeen
Foto van een paar jaar geleden :
[ afbeelding ]
Bij Sinterklaas denk ik altijd aan Crediteuren Debiteurenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:13 schreef Symphonic het volgende:
Nou jullie zijn gemeen
[ afbeelding ]
Hi Sinterklaasquote:Op woensdag 1 december 2010 21:13 schreef Symphonic het volgende:
Nou jullie zijn gemeen
[ afbeelding ]
Hoezo gemeen?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:13 schreef Symphonic het volgende:
Nou jullie zijn gemeen
[ afbeelding ]
Je mag op schoot.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Sinterklaas
* -Engel-is heel braaf geweest dit jaar
Vooral met de Wierden meet.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Sinterklaas
Ik niet, mag ik nu naar Spanje?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Sinterklaas
Aahhh Sinterklaasquote:Op woensdag 1 december 2010 21:13 schreef Symphonic het volgende:
Nou jullie zijn gemeen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij Sinterklaas denk ik altijd aan Crediteuren Debiteuren
Laatste regel in de OPquote:Op woensdag 1 december 2010 21:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja >>> lezen kan ikmaar meer info nodig ....
Ja inderdaad. Zou die vrouw ook depressief geweest zijn. Depressie word zo vaak onderschat en gebagataliseerd. Wie weet wat men doet of denkt als men zwaar depressief is. Kijk maar naar Antonie Kamerling voor de buitenwereld onbegrijpelijk maar voor mensen die aan een zware depressie lijden misschien niet. Een goede vriendin heeft zichzelf ook van het leven beroofd onbegrijpelijk voor de mensen die haar liefhadden want ze had zoveel om gelukkig mee te zijn maar zij zag het niet.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
gezellie. Net als die vrouw die het kind in een glasbak duwt.
[Stemtopic] FOK! Sinterklaasgedichtenwedstrijd 2010quote:Op woensdag 1 december 2010 21:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja >>> lezen kan ikmaar meer info nodig ....
Hee Engel, long time no seequote:Op woensdag 1 december 2010 21:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Sinterklaas
Ah, damn, die camera stond nog aan.quote:
Hi Marijkezwollequote:Op woensdag 1 december 2010 21:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik niet, mag ik nu naar Spanje?Al is Portugal ook goed
![]()
En hoi Engel
Je verwacht dat ie elk moment toeslaat?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:18 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vertrouw die PI voor geen cent
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:13 schreef Symphonic het volgende:
Nou jullie zijn gemeen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je verwacht dat ie elk moment toeslaat?
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij Sinterklaas denk ik altijd aan Crediteuren Debiteuren
Da ken ik niequote:
Vervolg van het Schaap met de vijf pooten en het Het Vrije Schaapquote:
Ik word niet wild.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Vervolg van het Schaap met de vijf pooten en het Het Vrije Schaap
engelquote:Op woensdag 1 december 2010 21:20 schreef -Engel- het volgende:
oke ik ga ff de gedichten lezendag koffieleuten en theegenieters
Ik welquote:
Niets van gehoord en ineens is het erquote:
Kom maar langsquote:
dan moet je naar school gaanquote:
Dan moet je oefenen?quote:
nooit iets tekenen zonder het gelezen EN begrepen te hebbenquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nooit iets tekenen zonder het gelezen EN begrepen te hebben
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Er gaat iets niet helemaal lekker met mijn internet
Beloofd is beloofdquote:Op woensdag 1 december 2010 21:18 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn dank is groot Pheno.
Hopelijk die van Marijke ook
Ik geloof dat het weer klaar isquote:Op woensdag 1 december 2010 21:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
roll back
no shut interface mz
![]()
zo beter?
Ohnoes!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Er gaat iets niet helemaal lekker met mijn internet
En ik danquote:Op woensdag 1 december 2010 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Beloofd is beloofdMaar dan zonder seks, want deegrollers
ik ben wel bezig op servers in red bus, staat fok daar ook niet gehost?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ohnoes!
En mijn mobiel FOK! is op onverklaarbare wijze weer gefixt.
Nadat ik een keer de FP inlaadde![]()
.
Hoe het kan? Schiet mij maar lek!
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Beloofd is beloofdMaar dan zonder seks, want deegrollers
oefenen duurt lang hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 21:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat doe ik, maar het blijft faal.
Je bent al bespotenquote:
Ik dacht dat we verhuisd waren....quote:Op woensdag 1 december 2010 21:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben wel bezig op servers in red bus, staat fok daar ook niet gehost?
Niks mis met oefenenquote:
En ik heb met haar poes gespeeldquote:
Tijd voor een meet.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb ook gestemd
nog geen sex gezien hoor
Kijk. Zo ver mag ik niet eens!quote:
Ik teken echt al bijna een jaar hetzelfde idee, wat ik maar niet uit mijn hoofd krijg, maar het blijft gewoon mislukken.quote:
Kan geregeld wordenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb ook gestemd
nog geen sex gezien hoor
dan ben ik het nietquote:
Ach, ik moet Japanse letters tekenen. Het is alsof je met Duplo een koffiefilterzakjeshouder bouwt.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik teken echt al bijna een jaar hetzelfde idee, wat ik maar niet uit mijn hoofd krijg, maar het blijft gewoon mislukken.
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, ik moet Japanse letters tekenen. Het is alsof je met Duplo een koffiefilterzakjeshouder bouwt.
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, ik moet Japanse letters tekenen. Het is alsof je met Duplo een koffiefilterzakjeshouder bouwt.
smquote:Op woensdag 1 december 2010 21:31 schreef DR34M3R het volgende:
Ik lees vreemde dingen in die regels waar seks en deegrollers tegelijk voorkomen. Ben ik de enige?
Ja.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:31 schreef DR34M3R het volgende:
Ik lees vreemde dingen in die regels waar seks en deegrollers tegelijk voorkomen. Ben ik de enige?
ik heb die hele serie 2x gezien oidquote:
Zo vreemd is het toch niet?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:31 schreef DR34M3R het volgende:
Ligt er aan wat je ziet?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:31 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 1 december 2010 21:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb die hele serie 2x gezien oid
quote:de nieuwe komt vanaf 5 december!
quote:
quote:
trouwens, herinner je die tekeningen van mij nog?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik teken echt al bijna een jaar hetzelfde idee, wat ik maar niet uit mijn hoofd krijg, maar het blijft gewoon mislukken.
Whut, serieus? Die was kei netjes.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
trouwens, herinner je die tekeningen van mij nog?
ik heb een 6 gekregen
TJ heeft een ongelofelijke hekel aan dat liedjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Jouw broer kan ook goed tekenen. Ik ben een fan van zijn werk 'Ik en Driebergen'quote:
Dat is echt een meesterwerk inderdaadquote:Op woensdag 1 december 2010 21:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Jouw broer kan ook goed tekenen. Ik ben een fan van zijn werk 'Ik en Driebergen'
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:34 schreef Muck het volgende:
[..]
TJ heeft een ongelofelijke hekel aan dat liedjeHolladiejeejaa, Holladiejoo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
van de 80 leerlingen hebben er 60 een 5 of lagerquote:Op woensdag 1 december 2010 21:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Whut, serieus? Die was kei netjes.
Da's niet bestquote:Op woensdag 1 december 2010 21:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
van de 80 leerlingen hebben er 60 een 5 of lager
Niet op mijn laptop, sorryquote:
zo slecht tekenden ze niet eens, de overige 20 hadden bijna allemaal een zes, op 1 zeven naquote:
Komt goed, ik Guild Wars wel voor ons allebeiquote:
Muck!quote:
Ik ga even voor je terugzoeken, best een lang verhaal namelijkquote:Op woensdag 1 december 2010 21:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Muck!
Hoe ist met al je ziekenhuisgebeuren? Al duidelijkheid gehad of is dat binnenkort? Ben ik vergeten![]()
Preciesquote:
Good workquote:Op woensdag 1 december 2010 21:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Komt goed, ik Guild Wars wel voor ons allebei
Starcraft 2.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:40 schreef DeZwabber het volgende:
oeh over gamen gesproken, ik ga eventjes SC2'en denk ik
harsenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
protip: daar hoort dat plakband helemaal niet
bedankt, ik dacht al, waar heeft hij het overquote:
zo had ik ooit een sintcadeautje van mijn zusje ingewikkeld in 180 meter plakband, toen 50 meter ducttape, en toen nog 10 rolletjes verschillende fel gekleurde isolatietapequote:
Het was even zoeken, maar hier issie:quote:Op woensdag 1 december 2010 21:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ga even voor je terugzoeken, best een lang verhaal namelijk
quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:12 schreef Muck het volgende:
Zo, ik ben weer veilig thuis
Gisteren kreeg ik van de cardioloog te horen dat er geen noemenswaardige afwijkingen gevonden zijn. Een maand lang ziekenhuis in, ziekenhuis en een kleine drie miljard onderzoeken uit voor helemaal niets dus. Ik mag weer terug naar de huisarts en weer van voor af aan beginnen![]()
Oh, en de huisartsenpraktijk is gesloten t/m 5 december.
Om het nog leuker te maken, kom ik net bij het UWV vandaan. Ze accepteren deze brief van het ziekenhuis niet en er moet een nieuwe komen waarin staat hoeveel uur ik kan werken. Deze moet ik vóór 10 december inleveren en dan na 6 tot 8 weken krijg ik mijn eerste uitkering.
Het probleem is alleen dat helemaal niet vast is gesteld hoelang ik kan werken en ik weer van voor af aan kan beginnen bij de huisarts, dus dat dat niet zo makkelijk vast te stellen is.
So, Meeeeerry Christmas to me
Gewoon papier eromheen draaien, en dan met meters plakband zorgen dat het papier geen millimeter meer kan verschuivenquote:
Kom maar hier, ik vind het heel leukquote:
het is al klaarquote:Op woensdag 1 december 2010 21:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Kom maar hier, ik vind het heel leuk
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zo had ik ooit een sintcadeautje van mijn zusje ingewikkeld in 180 meter plakband, toen 50 meter ducttape, en toen nog 10 rolletjes verschillende fel gekleurde isolatietape
heel hard hard op zingenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:43 schreef Muck het volgende:
Crap, nu heb ik dat liedje in mijn hoofd
Het is ductape.quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Het was even zoeken, maar hier issie:
[..]
Tatatatatatatataaaaaaa Tadatatatatataquote:Op woensdag 1 december 2010 21:43 schreef Muck het volgende:
Crap, nu heb ik dat liedje in mijn hoofd
Mijn ouders kijken TV, dan wurgen ze mequote:
Echt helemaal nietsquote:Op woensdag 1 december 2010 21:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Het is ductape.
[..]
![]()
Noooooo! Hoe kan dat nou? Serieus NIETS gevonden?
![]()
Waar komen je klachten dan vandaan?! Pff....
Wat een gezeik meis, bah.
![]()
Wat een kutjaar zeg. Ik hoop dat 2011 beter voor je wordt!
Foutquote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 1 december 2010 21:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb er ook helemaal niets mee
alhoewel het inderdaad duct-tape is (want, tape word gebruikt voor het dichten van airco buizen enzo)quote:Op woensdag 1 december 2010 21:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Het is ductape.
[..]
![]()
Noooooo! Hoe kan dat nou? Serieus NIETS gevonden?
![]()
Waar komen je klachten dan vandaan?! Pff....
Wat een gezeik meis, bah.
![]()
Wat een kutjaar zeg. Ik hoop dat 2011 beter voor je wordt!
Oke, het was idd 1 letter wat er nog bij moest: http://nl.wikipedia.org/wiki/Duct_tapequote:
Bah.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn ouders kijken TV, dan wurgen ze me
[..]
Echt helemaal niets![]()
Nu weer van voor af aan beginnen dus
quote:
Ik zag het idd op google ja, zowel duct tape als ducktape XDquote:Op woensdag 1 december 2010 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
alhoewel het inderdaad duct-tape is (want, tape word gebruikt voor het dichten van airco buizen enzo)
is er een bedrijf dat duct-tape maakt dat ducktape heet
overigens is het ook patat!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
alhoewel het inderdaad duct-tape is (want, tape word gebruikt voor het dichten van airco buizen enzo)
is er een bedrijf dat duct-tape maakt dat ducktape heet
Dan WoW ik wel voor ons 3enquote:Op woensdag 1 december 2010 21:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Komt goed, ik Guild Wars wel voor ons allebei
Weer wat geleerd vandaagquote:Op woensdag 1 december 2010 21:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oke, het was idd 1 letter wat er nog bij moest: http://nl.wikipedia.org/wiki/Duct_tapeMaar het is geen eendjestape
![]()
[..]
Bah.Wat een prutsers. Dus nou weer terug naar je huisarts om daar te horen wat het níet is enzo?
Pfff.
Lolquote:Op woensdag 1 december 2010 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn oudste zegt al:Oh noessss! De jongste komt niet verder dan Ohh neee
Ik weet nu al dat ik er dagen aan vast zit, wat voor cd ik ook opzetquote:Op woensdag 1 december 2010 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tatatatatatatataaaaaaa Tadatatatatata
WoW ook voor mij dan.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan WoW ik wel voor ons 3en
gaat ook lekker Muck, succesquote:Op woensdag 1 december 2010 21:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn ouders kijken TV, dan wurgen ze me
[..]
Echt helemaal niets![]()
Nu weer van voor af aan beginnen dus
Allebei niet te vretenquote:
4en!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan WoW ik wel voor ons 3en
Wiki is your friendquote:Op woensdag 1 december 2010 21:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Weer wat geleerd vandaag
Ook een leuk weetje Zwabber.
Lowlands-brabo met verbaasde blikquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:48 schreef TheFamousMan het volgende:
maar nu moet ik even op m'n mobiel, dus ik antwoord mogelijk wat langzamer
je vergeet linuxbabequote:Op woensdag 1 december 2010 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
4en!
En:
Jij, jij, jij, NERD-GODDESSen MOORDWIJF
![]()
quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
4en!
En:
![]()
quote:
ik ben ook nerdy hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
4en!
En:
![]()
Checkquote:
Ja, ik ben er zó klaar meequote:Op woensdag 1 december 2010 21:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Bah.Wat een prutsers. Dus nou weer terug naar je huisarts om daar te horen wat het níet is enzo?
Pfff.
Thanksquote:
ohja, hoeveel distro's staan er in je grub dan?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben ook nerdy hoor
Ik heb zelfs een jaartje systeembeheer gedaan
quote:
wil je ook een beetje vanille ijs?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:50 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb ergens trek in... ik weet alleen niet waarin
Zelfs ik weet niet wat daar staatquote:Op woensdag 1 december 2010 21:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ohja, hoeveel distro's staan er in je grub dan?
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
wil je ook een beetje vanille ijs?
Ik hou niet van vanille ijsquote:Op woensdag 1 december 2010 21:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
wil je ook een beetje vanille ijs?
How would I know... ik ben er toch niet voor niets na een jaar mee gestoptquote:Op woensdag 1 december 2010 21:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ohja, hoeveel distro's staan er in je grub dan?
Wat een lompe boeren zijn het toch ookquote:Op woensdag 1 december 2010 21:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, ik ben er zó klaar mee
En het UWV wil een brief hebben waarin precies staat hoelang dit allemaal gaat duren en hoeveel uur per week ik wel kan werken.
Als ik dat nou eens wist, stelletje dwazen
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben ook nerdy hoor
Ik heb zelfs een jaartje systeembeheer gedaan
Nooit. Ik herhaal, nooit. Te koud voor ijs.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik hou niet van vanille ijsen 't is veul te koud voor ijs man
GRand Unified Bootloaderquote:Op woensdag 1 december 2010 21:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zelfs ik weet niet wat daar staat
Echt ongelofelijk. Ja preciesquote:Op woensdag 1 december 2010 21:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, ik ben er zó klaar mee
En het UWV wil een brief hebben waarin precies staat hoelang dit allemaal gaat duren en hoeveel uur per week ik wel kan werken.
Als ik dat nou eens wist, stelletje dwazen
[..]
Thanks
Nog bijdehandjes die aan je baard trokken?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goed hoor, weer leuk voor Sint gespeeld vandaag
SUIKERBEEBquote:
uhmquote:Op woensdag 1 december 2010 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Wanneer gaan we dan eens checken of onze protocollen compatible zijn?
Nee het waren allemaal hele schattige kleine kindjesquote:Op woensdag 1 december 2010 21:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nog bijdehandjes die aan je baard trokken?
Ohquote:Op woensdag 1 december 2010 21:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
GRand Unified Bootloader
Distro's zijn linux versies
Ach ja, half januari krijg ik (als het goed isquote:Op woensdag 1 december 2010 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wat een lompe boeren zijn het toch ook
Schijnheilige krengetjes. Bang dat ze anders niets in hun schoentjes zouden vinden.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee het waren allemaal hele schattige kleine kindjes
dat wist ik dan weer wel hequote:Op woensdag 1 december 2010 21:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
GRand Unified Bootloader
Distro's zijn linux versies
Dat is het enige correcte antwoordquote:Op woensdag 1 december 2010 21:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nooit. Ik herhaal, nooit. Te koud voor ijs.
ze kwamen me een voor een bedanken voor hun cadeautjequote:Op woensdag 1 december 2010 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Schijnheilige krengetjes. Bang dat ze anders niets in hun schoentjes zouden vinden.
Hij had laatst een UUR met een meid staan kletsen, en had na afloop niet eens een telefoonnrquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij had laatst een UUR met een meid staan kletsen, en had na afloop niet eens een telefoonnr..
Ach ja, we zien het wel....quote:Op woensdag 1 december 2010 21:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt ongelofelijk. Ja preciesAlsof een arts zoiets kan geven, laat staan jij.
![]()
Ja idd![]()
Zal ik nog even doen alsof ik verbaasd ben?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij had laatst een UUR met een meid staan kletsen, en had na afloop niet eens een telefoonnr..
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is het enige correcte antwoord
IJs met dit weer is handig, dat smelt niet zo snel.
Ik was vroeger altijd bang voor sinterklaas.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze kwamen me een voor een bedanken voor hun cadeautje
Ach, ik ga een dag naar een groep mensen en heb niet eens een telefoonummer.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah. Have funquote:
Ja, meer kan je idd niet doen. iig sterkte!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Ach ja, we zien het wel....
[..]
Zal ik nog even doen alsof ik verbaasd ben?
Er moet nog ergens een foto liggen waarop ik met verstop voor sinterklaasquote:Op woensdag 1 december 2010 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was vroeger altijd bang voor sinterklaas.
Whehehe, goede verstopplek.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Er moet nog ergens een foto liggen waarop ik met verstop voor sinterklaas
achter een ballon, dat dan weer wel
Neuh. Niet nodigquote:Op woensdag 1 december 2010 21:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Ach ja, we zien het wel....
[..]
Zal ik nog even doen alsof ik verbaasd ben?
Thanksquote:Op woensdag 1 december 2010 21:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah. Have fun![]()
![]()
[..]
Ja, meer kan je idd niet doen. iig sterkte!
die van marijke heb je toch wel?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, ik ga een dag naar een groep mensen en heb niet eens een telefoonummer.
zal ik je even pmen?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wattan?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:56 schreef Myraela het volgende:
Ik had mijn loonstrook vandaag gehad. Ik kon wel janken. Zelfs de eindrekening zat daar bij. Ik krijg geen cent meer voor kerst. Daar gaan de kerstcadeautjes onder de kerstboom.
Staat hier nogquote:
als ik hem niet ziet, ziet hij mij ook nietquote:
Hoor je nog weleens wat van Buurmeisje?quote:
Ligt eraan welke dag.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn jongste ook, ik heb een keer letterlijk haar nagels in mijn rug gehadquote:Op woensdag 1 december 2010 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was vroeger altijd bang voor sinterklaas.
Martquote:Op woensdag 1 december 2010 21:59 schreef DaMart het volgende:
Zo, uitvergaderd en op weg naar huis.
Hij heeft (of iig had) mijn nr ookquote:
Vaak te koud voor ijsquote:Op woensdag 1 december 2010 21:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nooit. Ik herhaal, nooit. Te koud voor ijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |