Starcraft 2.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:40 schreef DeZwabber het volgende:
oeh over gamen gesproken, ik ga eventjes SC2'en denk ik
harsenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
protip: daar hoort dat plakband helemaal niet
bedankt, ik dacht al, waar heeft hij het overquote:
zo had ik ooit een sintcadeautje van mijn zusje ingewikkeld in 180 meter plakband, toen 50 meter ducttape, en toen nog 10 rolletjes verschillende fel gekleurde isolatietapequote:
Het was even zoeken, maar hier issie:quote:Op woensdag 1 december 2010 21:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ga even voor je terugzoeken, best een lang verhaal namelijk
quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:12 schreef Muck het volgende:
Zo, ik ben weer veilig thuis
Gisteren kreeg ik van de cardioloog te horen dat er geen noemenswaardige afwijkingen gevonden zijn. Een maand lang ziekenhuis in, ziekenhuis en een kleine drie miljard onderzoeken uit voor helemaal niets dus. Ik mag weer terug naar de huisarts en weer van voor af aan beginnen![]()
Oh, en de huisartsenpraktijk is gesloten t/m 5 december.
Om het nog leuker te maken, kom ik net bij het UWV vandaan. Ze accepteren deze brief van het ziekenhuis niet en er moet een nieuwe komen waarin staat hoeveel uur ik kan werken. Deze moet ik vóór 10 december inleveren en dan na 6 tot 8 weken krijg ik mijn eerste uitkering.
Het probleem is alleen dat helemaal niet vast is gesteld hoelang ik kan werken en ik weer van voor af aan kan beginnen bij de huisarts, dus dat dat niet zo makkelijk vast te stellen is.
So, Meeeeerry Christmas to me
Gewoon papier eromheen draaien, en dan met meters plakband zorgen dat het papier geen millimeter meer kan verschuivenquote:
Kom maar hier, ik vind het heel leukquote:
het is al klaarquote:Op woensdag 1 december 2010 21:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Kom maar hier, ik vind het heel leuk
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zo had ik ooit een sintcadeautje van mijn zusje ingewikkeld in 180 meter plakband, toen 50 meter ducttape, en toen nog 10 rolletjes verschillende fel gekleurde isolatietape
heel hard hard op zingenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:43 schreef Muck het volgende:
Crap, nu heb ik dat liedje in mijn hoofd
Het is ductape.quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Het was even zoeken, maar hier issie:
[..]
Tatatatatatatataaaaaaa Tadatatatatataquote:Op woensdag 1 december 2010 21:43 schreef Muck het volgende:
Crap, nu heb ik dat liedje in mijn hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |