trouwens, herinner je die tekeningen van mij nog?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik teken echt al bijna een jaar hetzelfde idee, wat ik maar niet uit mijn hoofd krijg, maar het blijft gewoon mislukken.
Whut, serieus? Die was kei netjes.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
trouwens, herinner je die tekeningen van mij nog?
ik heb een 6 gekregen
TJ heeft een ongelofelijke hekel aan dat liedjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Jouw broer kan ook goed tekenen. Ik ben een fan van zijn werk 'Ik en Driebergen'quote:
Dat is echt een meesterwerk inderdaadquote:Op woensdag 1 december 2010 21:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Jouw broer kan ook goed tekenen. Ik ben een fan van zijn werk 'Ik en Driebergen'
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:34 schreef Muck het volgende:
[..]
TJ heeft een ongelofelijke hekel aan dat liedjeHolladiejeejaa, Holladiejoo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
van de 80 leerlingen hebben er 60 een 5 of lagerquote:Op woensdag 1 december 2010 21:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Whut, serieus? Die was kei netjes.
Da's niet bestquote:Op woensdag 1 december 2010 21:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
van de 80 leerlingen hebben er 60 een 5 of lager
Niet op mijn laptop, sorryquote:
zo slecht tekenden ze niet eens, de overige 20 hadden bijna allemaal een zes, op 1 zeven naquote:
Komt goed, ik Guild Wars wel voor ons allebeiquote:
Muck!quote:
Ik ga even voor je terugzoeken, best een lang verhaal namelijkquote:Op woensdag 1 december 2010 21:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Muck!
Hoe ist met al je ziekenhuisgebeuren? Al duidelijkheid gehad of is dat binnenkort? Ben ik vergeten![]()
Preciesquote:
Good workquote:Op woensdag 1 december 2010 21:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Komt goed, ik Guild Wars wel voor ons allebei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |