Ik welquote:
Niets van gehoord en ineens is het erquote:
Kom maar langsquote:
dan moet je naar school gaanquote:
Dan moet je oefenen?quote:
nooit iets tekenen zonder het gelezen EN begrepen te hebbenquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nooit iets tekenen zonder het gelezen EN begrepen te hebben
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Er gaat iets niet helemaal lekker met mijn internet
Beloofd is beloofdquote:Op woensdag 1 december 2010 21:18 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn dank is groot Pheno.
Hopelijk die van Marijke ook
Ik geloof dat het weer klaar isquote:Op woensdag 1 december 2010 21:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
roll back
no shut interface mz
![]()
zo beter?
Ohnoes!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Er gaat iets niet helemaal lekker met mijn internet
En ik danquote:Op woensdag 1 december 2010 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Beloofd is beloofdMaar dan zonder seks, want deegrollers
ik ben wel bezig op servers in red bus, staat fok daar ook niet gehost?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ohnoes!
En mijn mobiel FOK! is op onverklaarbare wijze weer gefixt.
Nadat ik een keer de FP inlaadde![]()
.
Hoe het kan? Schiet mij maar lek!
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Beloofd is beloofdMaar dan zonder seks, want deegrollers
oefenen duurt lang hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 21:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat doe ik, maar het blijft faal.
Je bent al bespotenquote:
Ik dacht dat we verhuisd waren....quote:Op woensdag 1 december 2010 21:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben wel bezig op servers in red bus, staat fok daar ook niet gehost?
Niks mis met oefenenquote:
En ik heb met haar poes gespeeldquote:
Tijd voor een meet.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb ook gestemd
nog geen sex gezien hoor
Kijk. Zo ver mag ik niet eens!quote:
Ik teken echt al bijna een jaar hetzelfde idee, wat ik maar niet uit mijn hoofd krijg, maar het blijft gewoon mislukken.quote:
Kan geregeld wordenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb ook gestemd
nog geen sex gezien hoor
dan ben ik het nietquote:
Ach, ik moet Japanse letters tekenen. Het is alsof je met Duplo een koffiefilterzakjeshouder bouwt.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik teken echt al bijna een jaar hetzelfde idee, wat ik maar niet uit mijn hoofd krijg, maar het blijft gewoon mislukken.
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, ik moet Japanse letters tekenen. Het is alsof je met Duplo een koffiefilterzakjeshouder bouwt.
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, ik moet Japanse letters tekenen. Het is alsof je met Duplo een koffiefilterzakjeshouder bouwt.
smquote:Op woensdag 1 december 2010 21:31 schreef DR34M3R het volgende:
Ik lees vreemde dingen in die regels waar seks en deegrollers tegelijk voorkomen. Ben ik de enige?
Ja.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:31 schreef DR34M3R het volgende:
Ik lees vreemde dingen in die regels waar seks en deegrollers tegelijk voorkomen. Ben ik de enige?
ik heb die hele serie 2x gezien oidquote:
Zo vreemd is het toch niet?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:31 schreef DR34M3R het volgende:
Ligt er aan wat je ziet?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:31 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 1 december 2010 21:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb die hele serie 2x gezien oid
quote:de nieuwe komt vanaf 5 december!
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |