oehw jij houd van Röyksoppquote:
Heel ellendig allemaal, sterkte meid...quote:Op woensdag 1 december 2010 12:49 schreef Vanyel het volgende:
Hier is t goed hoor. Net frietjes moeten eten omdat mijn handen er anders afvroren..
quote:
Tja, wat wil je weten, vrouw, 22 jaar.. hou van gamen en muziek.. Ik rook..quote:Op woensdag 1 december 2010 12:49 schreef Vanyel het volgende:
Hier is t goed hoor. Net frietjes moeten eten omdat mijn handen er anders afvroren..
Wie ben jij NBT?
En Magenta, heb jij je eigenlijk wel eens lieflijk voorgesteld?
Mijn foon maakte daar lelijk van. Toch aardig dat ik t zag
Wacht maar tot het eenmaal tot je maag gezakt is. Dán is het pas zwaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat Avey wel een trio wilquote:Op woensdag 1 december 2010 12:56 schreef NBT het volgende:
Tja, wat wil je weten, vrouw, 22 jaar.. hou van gamen en muziek.. Ik rook..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:57 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik denk dat Avey wel een trio wil
Wie is Avey?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waarom!
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
Anders ik welquote:Op woensdag 1 december 2010 13:01 schreef NBT het volgende:
Oehw, ben nu wel nieuwsgierig naar dat inwijdingsritueel!
Dat is natuurlijk allemaal veel te veel!quote:Op woensdag 1 december 2010 13:24 schreef Vanyel het volgende:
Misschien kunnen we Avey gewoon tegelijk op Magenta en NBT afsturen, dan horen we later wel wat het inwijdingsritueel ditmaal inhield..
Nu weer thuis. 16 graden. Brrr. Dan maar een warme chocomel erbij, misschien helpt dat ook tegen de kou van binnen.
@lezzer ik was op de foon, dan zijn linkjes niet favoriet. Bovendien moest ik in de gaten houden of je het topic niet onder mijn neus wegkaapte en ondertussen friet eten en overstappen..
Maar...is dat goedquote:Op woensdag 1 december 2010 13:24 schreef Vanyel het volgende:
Misschien kunnen we Avey gewoon tegelijk op Magenta en NBT afsturen, dan horen we later wel wat het inwijdingsritueel ditmaal inhield..
Ik hoop goedquote:Op woensdag 1 december 2010 13:36 schreef Magenta het volgende:
[..]
Maar...is dat goedof slecht nieuws
Misschien, maar misschien ook niet!quote:Op woensdag 1 december 2010 13:43 schreef Magenta het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij veel meer(lief) dan
(leip) .
haha, helemaal niksquote:Op woensdag 1 december 2010 13:56 schreef Magenta het volgende:
Tja wat moet ik dááaar nou van denken.
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:57 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik denk dat Avey wel een trio wil
Zeg, sinds wanneer bij jij mijn pimpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry, roken is een no-go
Maar: Hoi
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
Ik mag blijven ondanks ik rook toch?quote:Op woensdag 1 december 2010 13:59 schreef Avey het volgende:
[..]
Zeg, sinds wanneer bij jij mijn pimp![]()
Sorry, roken is een no-go
Maar: Hoi
Ja, maar dat trio gaat blijkbaar aan je neus voorbij.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:02 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik mag blijven ondanks ik rook toch?![]()
Hai!
Ok, valide argumenten...quote:Op woensdag 1 december 2010 13:24 schreef Vanyel het volgende:
@lezzer ik was op de foon, dan zijn linkjes niet favoriet. Bovendien moest ik in de gaten houden of je het topic niet onder mijn neus wegkaapte en ondertussen friet eten en overstappen..
De frontpage heeft het inmiddels overgenomen..*voelt lurkersogen priemen*quote:Op woensdag 1 december 2010 14:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ok, valide argumenten...
Het linkje is inmiddels helaas aangepast. Het was een lego starwars dildo die tussen de speelgoedaanbiedingen stond op de site van Wehkamp. Redactiegrapje denk ik, maar wel lollig
Uiteraardquote:Op woensdag 1 december 2010 14:02 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik mag blijven ondanks ik rook toch?![]()
Hai!
Dat is minder..quote:Op woensdag 1 december 2010 14:03 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, maar dat trio gaat blijkbaar aan je neus voorbij.
Dat is fijn!quote:
Tja, genoeg motivatie eigenlijk, maar heb nog niet echt de stap gezet.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:09 schreef Magenta het volgende:
Maar geen motivatie om te stoppen? Tis zo zonde vind ik (van je longen dus).
quote:Op woensdag 1 december 2010 14:05 schreef Magenta het volgende:
[..]
De frontpage heeft het inmiddels overgenomen..*voelt lurkersogen priemen*
Ach, scheelt een hoop moeitequote:
Schijnbaar heb je geen keus...quote:Op woensdag 1 december 2010 14:18 schreef Avey het volgende:
Ik ga zometeen sint en kerstinkopen doen, perfecte dag om naar buiten te gaan maar ik moet wel
Kijk eens bij de Lego Star Wars afdeling of er wat tussenzit..quote:Op woensdag 1 december 2010 14:24 schreef Avey het volgende:
M'n enige vrije middag deze week, en ik moet nog wat voor m'n zusje kopen. En ik heb ook geen idee wat![]()
Moeilijk, hoe oud is je zusje?quote:Op woensdag 1 december 2010 14:24 schreef Avey het volgende:
M'n enige vrije middag deze week, en ik moet nog wat voor m'n zusje kopen. En ik heb ook geen idee wat![]()
quote:Op woensdag 1 december 2010 14:26 schreef Magenta het volgende:
[..]
Kijk eens bij de Lego Star Wars afdeling of er wat tussenzit..
18. Wat willen meisjes van 18 tegenwoordig?quote:
Een gok; Alcohol, een vriend(innetjequote:Op woensdag 1 december 2010 14:32 schreef Avey het volgende:
[..]
18. Wat willen meisjes van 18 tegenwoordig?
Ik vermoed ook iets in die trend... Eventueel sieraden oid?quote:Op woensdag 1 december 2010 14:37 schreef Magenta het volgende:
[..]
Een gok; Alcohol, een vriend(innetje) en kleding.
[..]
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 1 december 2010 14:47 schreef Vanyel het volgende:
Wat een tempo trouwens. Niet stiekem t topic volspammen voor fietsje ervan heeft kunnen genieten hoor!
[..]
Arme Fiets, weet nog niet eens dat ze een naamtopic heeft. Die zit natuurlijk net met die afschuwelijke projectgroep te werken. Dit zou haar goed doen...quote:Op woensdag 1 december 2010 14:47 schreef Vanyel het volgende:
Ik stel voor dat we een hele reeks naamtopics gaan fixen. Staat zo gezellig.
quote:Op woensdag 1 december 2010 14:55 schreef Vanyel het volgende:
Dus je hebt ze meteen de Star Wars gadget aangeraden?
Hmm, alcohol drinkt ze al meer dan genoeg van maar een fles sterk is wel een leuk idee. Het is net over met haar eerste echte vriendje dus daar kan ik niet zoveel aan doen... maar iets aan kleding kan de pijn verzachten.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:37 schreef Magenta het volgende:
[..]
Een gok; Alcohol, een vriend(innetje) en kleding.
Ik was Je zal het maar zijn aan het kijkenquote:Op woensdag 1 december 2010 20:18 schreef Vanyel het volgende:
Vanwaar deze uiting van enthousiasme?
Wat is het trouwens echt teringfuckingkoud zeg! Ik moest vanavond op de fiets ergens heen, dat doen we dus mooi niet meer!
quote:
Dat dacht ik dus vanmiddag ook toen ik even boodschappen ging doen. Gristus wat een kou zegquote:Op woensdag 1 december 2010 20:18 schreef Vanyel het volgende:
Wat is het trouwens echt teringfuckingkoud zeg! Ik moest vanavond op de fiets ergens heen, dat doen we dus mooi niet meer!
Die ik gister nog zo attent tipte hierquote:Op woensdag 1 december 2010 20:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik was Je zal het maar zijn aan het kijken
Jij attente jij dat je daar bent...quote:Op woensdag 1 december 2010 20:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die ik gister nog zo attent tipte hier
Ik kom wel even langs.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:32 schreef Avey het volgende:
[..]
18. Wat willen meisjes van 18 tegenwoordig?
Sorryquote:Op woensdag 1 december 2010 21:30 schreef Vanyel het volgende:
Jay, fiets in haar eigenste topic
Nou niet meer zo lang weggaan hoor!
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:29 schreef Bakfiets. het volgende:
BEN IK EEN DAGJE WEG, HEB IK EEN SUPERFANTASTISCH NAAMTOPIC.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ben ik helemaal blij
Volgens mij is ze 100% heteroquote:Ik kom wel even langs.
Dat zeggen ze allemaal in het begin.quote:
De roostermaker.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:37 schreef Vanyel het volgende:
Van 11 tot 7 vinnik ook debiel hoor. Wie bedenkt dat?
Dat zeggen de meesten, totdat ze mij zien.quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal in het begin.
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:38 schreef Bakfiets. het volgende:
Dat zeggen de meesten, totdat ze mij zien.
Had je les op het IJsselmeer?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:39 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik had vandaag twee broeken over elkaar aan, drie t-shirts en een vest, vier sokken, een sjaal, twee paar handschoenen en een muts.
Oja. En ondergoed. Warm dat het was.
Nee, Amsterdam. Normaal stoken ze op tot 23 graden, maar het was nu ijs en ijskoud.quote:
Nee, toen had ik dit nog niet aan. We hebben les in een bioscoopzaal, dus die stoelen daar zijn zalig. Niemand ziet je als je achterin in het hoekje zit. Ik heb m'n jas over me heen gelegd en was zo'n 30 minuten weg.quote:
?quote:
Goedzo kind. Gewoon lief zijn voor elkaar.quote:
Wanneer ben je nou ook al weer uitgerekend? Dan weet ik wanneer ik mijn bestelling op kan halen.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Goedzo kind. Gewoon lief zijn voor elkaar.
Hoiquote:Op donderdag 2 december 2010 00:30 schreef Bakfiets. het volgende:
Zijn we nou allemaal naar bed? Dan moet ik ook maar.
quote:
We waren om 5 uur op.quote:Op donderdag 2 december 2010 06:32 schreef Vanyel het volgende:
Jij houdt er echt onchristelijke tijden op na zeg.
Waarom belangrijke dag?
Nou, veertien jaar verschil valt best mee. Lezzer en d'r vrouw schelen ook bijna zo veel.quote:Op donderdag 2 december 2010 06:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
En dan vind ik je te oud voor haar.
Oh dat vind ik toch altijd beroerd. Dat je zo'n beetje koortsig wakker wordt.quote:Op donderdag 2 december 2010 07:41 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik had de verwarming aan laten staan en ik werd wakker in een loeihete ruimte.
12 maakt nog geen 14 he...quote:Nou, veertien jaar verschil valt best mee. Lezzer en d'r vrouw schelen ook bijna zo veel.![]()
Ik heb begrepen dat Vanyel niet echt klein is, dus dat moet lukken. Maar daar wordt ze niet ouder van he.quote:
Niet? Dan heb ik toch wat gemist.quote:Op donderdag 2 december 2010 07:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Maar daar wordt ze niet ouder van he.
Maar lezzer was geen 18 toen ze elkaar leerden kennen, dat scheelt nogal. Ik gun die van ons tegen die tijd nog wel een paar jaar rondsletten (waar ik dan natuurlijk NIKS van wil weten) voor ze gaat settelen.quote:Op donderdag 2 december 2010 07:41 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik had de verwarming aan laten staan en ik werd wakker in een loeihete ruimte.
[..]
Nou, veertien jaar verschil valt best mee. Lezzer en d'r vrouw schelen ook bijna zo veel.![]()
Bijna vergeten.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:57 schreef Magenta het volgende:
Lieflijk? Nou ja ik ben gewoon naar binnen gesneaked (hier: Lesbeau #293 - Dikke Clowns in het legendarische clowntopic, no less).
Vragen staat vrij!
quote:
Oehww, heerlijk!quote:Op donderdag 2 december 2010 08:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maakt voor mij zelf niet zoveel uit trouwens, ik ga de deur niet uit vandaag.
Jullie werken niet? Of thuis?quote:Op donderdag 2 december 2010 08:26 schreef lezzer het volgende:
Ik ga de deur ook niet uit
Ik ga eigenlijk bijna nooit de deur uit
Kijk dat is dan weer een beetje eng.quote:Op donderdag 2 december 2010 08:21 schreef NBT het volgende:
[..]
Oehww, heerlijk!Warmte, en thuis zijn met dit weer! Zou ik ook wel willen..
Ik ben vanmorgen al naar mijn werk moeten rijden, en straks nog terug ook, en vanavond met de trein naar Amsterdam!En dan morgen heerlijk thuis en niksen!
Thuis atm. In normale tijden helaas niet.quote:
Hoezo eng?quote:Op donderdag 2 december 2010 08:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kij
k dat is dan weer een beetje eng.
[..]
Thuis atm. In normale tijden helaas niet.
Ahh, wat voor een bedrijf heb je?quote:Op donderdag 2 december 2010 08:33 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ben eigen baas, en ik werk thuis op kantoor.
Prima!quote:Op donderdag 2 december 2010 08:37 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet zeggen
-ja sorry, maar er zijn niet zoveel branchegenoten-
Dat ben ik!quote:Op donderdag 2 december 2010 08:39 schreef lezzer het volgende:
wie is dat meisje op je foto eigenlijk?
Tja, ik denk, waarom niet, dat ben ik toch?! Zo nemen ze me maar dan!quote:Op donderdag 2 december 2010 08:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel grappig, als mensen hun eigen foto gebruiken als avatar.
Dat is ook waar!quote:Op donderdag 2 december 2010 08:46 schreef lezzer het volgende:
Dat denk ik zonder eigen foto ook hoor
Ach zo heb ik jaren gedacht dat Vanyel er uit zag als Bette toen ze die avatar nog hadquote:Op donderdag 2 december 2010 08:47 schreef NBT het volgende:
Ach ik vind het zelf ook fijn om een gezicht bij een naam te hebben.
Oh jij kent lezzer natuurlijk nog niet. Zij heeft dus een versterkte bunkerachtige SMkelder waar ze jonge meisjes (of bejaarden, dat hebben we nog niet helemaal helder) opsluit voor haar eigen plezier. Dat is dan nog tot daaraantoe, maar als nu blijkt dat ze daarnaast nooit buiten komt, wordt het wel een beetje eng natuurlijk!quote:
Is ook, is ook.quote:Op donderdag 2 december 2010 08:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ach zo heb ik jaren gedacht dat Vanyel er uit zag als Bette toen ze die avatar nog had
Ja, alleen al vanwege dit:quote:Op donderdag 2 december 2010 08:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Is ook, is ook.
Je weet dat die avatar gewoon weer terugkomt als de buik eraf is he.
Wat een tokkiewijk zeg, waar jij woontquote:Op donderdag 2 december 2010 08:58 schreef Vanyel het volgende:
Oh en wat ik eigenlijk kwam zeggen.
Hiertegenover gaat blijkbaar weer iemand klussen, dus staat er nu een huge ass container over 3 parkeerplekken, want natuurlijk heeft dat volk er geen belang bij om zo'n ding netjes vlakbij de rand te zetten zodat er nog wat plek over is en er is hier al zo kuttig weinig parkeerplek![]()
Bovendien sneeuwt het inmiddels. Van die vieze kleine korreltjes.
Oeh, clipjequote:
Dubbel genietenquote:
iPod?quote:Op donderdag 2 december 2010 09:02 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dubbel genieten![]()
Intussen vult Lezzer de nieuwe iPod voor schoonzus.
Mijn hd wordt ineens gevuld met Volendamse waren...
Omdat mijn mrs geilt op A-merken. Ik kan er ook niks aan doen.quote:Op donderdag 2 december 2010 09:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
iPod?
Waarom koop je dat mens geen fatsoenlijke speler die compatible is met meer dan itunes?
ik ga er niet over, het is haar zus...quote:Op donderdag 2 december 2010 09:05 schreef Vanyel het volgende:
Alsof er niet meer Amerken zijn dan Apple![]()
Een design-nerd ja...quote:Jij bent toch een nerd, of heb ik dat al die tijd verkeerd ingeschat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op donderdag 2 december 2010 09:31 schreef Qebbel het volgende:
Ja, waardeloos. We hebben ook dat hele topic over jou zitten roddelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe lomp is dat?quote:Als een kind wordt geboren tijdens een geregistreerd partnerschap of huwelijk van twee vrouwen is het mogelijk om een naamskeuze te maken voor de naam van de ouder of die van de niet-ouder, op het moment dat het kind onder het gezag van de moeder en haar geregistreerde partner of echtgenoot (die niet-ouder is) staat.
Ja, geef je adres maar hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 09:38 schreef Vanyel het volgende:
En goedzohoor, lezzmrs.
Ik verwacht nu enooorme kraamcadeaus!
Is dat nou een tikfout?quote:Op donderdag 2 december 2010 09:38 schreef Vanyel het volgende:
Ik zit in een topic over kindernamen en wat voor achternaam je mag kiezen.
Kom ik net online dit tegen
[..]
Hoe lomp is dat?
Shit zeg, dat heb ik gemistquote:Op donderdag 2 december 2010 09:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, waardeloos. We hebben ook dat hele topic over jou zitten roddelen
Jij bent nieuwquote:
Ik zou gokken op degene die kraamcadeaus krijgt, wat jij?quote:
Ik vind die twee eigenlijk best schattig.quote:Op donderdag 2 december 2010 09:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
Is dat nou een tikfout?
*Nick & Simon luistert...
Ik moet zeggen, die cd valt nog heel erg mee ookquote:Op donderdag 2 december 2010 09:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind die twee eigenlijk best schattig.
Ze proberen het wel, maar het lukt maar niet.quote:Overigens vind ik die tikfout nog niet het ergste, maar dat dan ook nog de niet-biologische moeder als niet-ouder wordt aangemerkt....
Kom maar op!quote:Mijn adres komt tegen die tijd vanzelf in een pm jouw kant op. Ben benieuwd
je weet het niet, misschien is het haar vriendin?quote:Op donderdag 2 december 2010 09:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik zou gokken op degene die kraamcadeaus krijgt, wat jij?![]()
Ja, hihi, Hallo!quote:Op donderdag 2 december 2010 09:43 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Shit zeg, dat heb ik gemist![]()
[..]
Jij bent nieuw![]()
* Qebbel moet ff wat bijlezen...
Volgens onze info is het Vanyel die over 6 (!) werkdagen met zwangerschapsverlof gaatquote:Op donderdag 2 december 2010 09:56 schreef NBT het volgende:
[..]
je weet het niet, misschien is het haar vriendin?
Had natuurlijk ook nog gekund ja, maar is dus niet zo.quote:Op donderdag 2 december 2010 09:56 schreef NBT het volgende:
[..]
je weet het niet, misschien is het haar vriendin?
Na vandaag he, vlak vooral deze belangrijke 7e werkdag niet uit.quote:Op donderdag 2 december 2010 09:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
Volgens onze info is het Vanyel die over 6 (!) werkdagen met zwangerschapsverlof gaat
Ja, fijn he!quote:Op donderdag 2 december 2010 10:00 schreef Vanyel het volgende:
Dank hoor
Ik vergeet nog devoor over 6 dagen met verlof. Wat een genot!
quote:Op donderdag 2 december 2010 10:00 schreef Vanyel het volgende:
Dank hoor
Ik vergeet nog devoor over 6 dagen met verlof. Wat een genot!
Volgende keer dat jij naar Amsterdam moet voor een concert wordt het geen Kayak, maar Nick en Simon?quote:
Kun je dan niet beter meteen met die aanhanger naar het stortquote:Op donderdag 2 december 2010 10:42 schreef Vanyel het volgende:
Logisch hoor, in een woonwijk zooi van een enorme aanhanger in een enorme container gaan overladen
Was ook mijn gedachte ja.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter meteen met die aanhanger naar het stort
Zover wil ik toch niet gaanquote:Op donderdag 2 december 2010 10:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Volgende keer dat jij naar Amsterdam moet voor een concert wordt het geen Kayak, maar Nick en Simon?
Nou is het wel zo dat je waarschijnlijk per container afrekent, dus dat scheelt ze een paar tientjes (dat was het mij dus niet waard, maar goed).quote:
Kraamcadeaus uitzoeken!quote:Op donderdag 2 december 2010 10:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zover wil ik toch niet gaan
intussen zit ik hier een beetje voor me uit te interwebsen. Belangrijke moment is voorbij, wat zal ik nou eens gaan doen
Als je je vermomt als particulier, hoef je hier in Utrecht niet te betalen.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou is het wel zo dat je waarschijnlijk per container afrekent, dus dat scheelt ze een paar tientjes (dat was het mij dus niet waard, maar goed).
Serieusquote:Op donderdag 2 december 2010 10:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als je je vermomt als particulier, hoef je hier in Utrecht niet te betalen.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 10:50 schreef lezzer het volgende:
Wij mogen blij zijn als ze het 1x per 2 weken ophalen, á 18euro per container
Wat klinkt dat onaardigquote:
Zoiets geldt misschien alleen voor Utrechtquote:Op donderdag 2 december 2010 11:05 schreef Vanyel het volgende:
Qebbel woont in een tokkiebuurt
Niet alles gaat weer op 1 hoop hoor. Glas wordt ze volgens mij tegenwoordig heel braaf apart verwerkt en papier ook.
Wij moeten tegenwoordig ook plastic apart, daar twijfel ik nog van hoe zinvol het is, maar als het apart verwerkt wordt, vind ik dat wel een goeie zaak. We doen daar dus toch maar braaf aan mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
*gaat FoBo bekijken.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:10 schreef Magenta het volgende:
[..]
Wat klinkt dat onaardig![]()
Het meeste kun je wel uit mn profiel en fobo halen. En als je heeeel sneakybent uit mn posthistory (maar hou het netjes!
). Maar goed, 28 jaar, single (
) , ZZP-er als designer, niet roker..en -ahem- hopelijk zo rond aankomende lente/zomer eigenaresse van een V op m'n paspoort
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:10 schreef Magenta het volgende:
[..]
Wat klinkt dat onaardig![]()
Het meeste kun je wel uit mn profiel en fobo halen. En als je heeeel sneakybent uit mn posthistory (maar hou het netjes!
). Maar goed, 28 jaar, single (
) , ZZP-er als designer, niet roker..en -ahem- hopelijk zo rond aankomende lente/zomer eigenaresse van een V op m'n paspoort
Val alleen op vrouwenquote:Op donderdag 2 december 2010 11:14 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Goed hee!
Val je ook op vrouwen eigenlijk, of ben je toch meer van de mannen? Of allebei
?
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:12 schreef NBT het volgende:
[..]
*gaat FoBo bekijken.
Ohwja had ik al gedaan!
Ja, dat kan ik me goed voorstellen!quote:Op donderdag 2 december 2010 11:21 schreef Magenta het volgende:
[..]
Maar goed, ik vond het destijds niet zo nodig deze reeks binnen te vallen en meteen alles 'op tafel te gooien'. Het blijft gewoon lastig natuurlijk..![]()
Wij gaan er misschien morgen heen, als we tijd hebben.quote:claudiadebreij
NRC vindt The kids are allright ook een heel goede film. Lag het toch niet aan mij dat ik het hele vliegtuig er om wakker heb gelachen.
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:20 schreef Magenta het volgende:
[..]
Val alleen op vrouwenen dat is eigenlijk ook altijd zo geweest.
Dat vind ik een mooi woord ervoor (beter dan 'ombouwen' iig), sinds 2008.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:29 schreef Qebbel het volgende:
Hoe lang ben je al bezig met je transformatie (noem je dat zo?
neem me niet kwalijk)
Ben jij dat op je foto in fobo?quote:Op donderdag 2 december 2010 11:32 schreef Magenta het volgende:
[..]
Dat vind ik een mooi woord ervoor (beter dan 'ombouwen' iig), sinds 2008.
Wij hebben natuurlijk wonderer al, die hier haske illegaal rondhuppelt (hoe lesbisch kun je die nou noemen....), dat scheeltquote:Op donderdag 2 december 2010 11:21 schreef Magenta het volgende:
[..]
Maar goed, ik vond het destijds niet zo nodig deze reeks binnen te vallen en meteen alles 'op tafel te gooien'. Het blijft gewoon lastig natuurlijk..![]()
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:11 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Zoiets geldt misschien alleen voor Utrecht![]()
.
Zeg Q, ff voor de helderheid: Vanyel woont ook heel niet in een tokkiebuurt en Utrecht isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar in het algemeen geldt naar mijn idee wel dat ze vaker komen ophalen als anders alles vervuilt en dat gebeurt vaker in tokkiebuurten dan in gezellige gezinswijken natuurlijk.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ja. Ik heb er destijds lang over nagedacht maar vond het voor mezelf wel een nuttige stap om eens te maken. Dan de evt. puberale reacties maar even voor lief nemen. Uiteraard wel met een lekker onduidelijke fotoquote:
Ik kan het niet van je afzien!quote:Op donderdag 2 december 2010 11:39 schreef Magenta het volgende:
[..]
Ja. Ik heb er destijds lang over nagedacht maar vond het voor mezelf wel een nuttige stap om eens te maken. Dan de evt. puberale reacties maar even voor lief nemen. Uiteraard wel met een lekker onduidelijke foto
Ik weet er eigenlijk niet zo veel vanaf, behalve dat ik het super vind dat het kan en ook heel knap vind van mensen die door dat proces heengaan. Respect echt. Is de V in je paspoort de laatste stap?quote:Op donderdag 2 december 2010 11:32 schreef Magenta het volgende:
[..]
Dat vind ik een mooi woord ervoor (beter dan 'ombouwen' iig), sinds 2008.
Ik plaagde je maar een beetje eikquote:Op donderdag 2 december 2010 11:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zeg Q, ff voor de helderheid: Vanyel woont ook heel niet in een tokkiebuurt en Utrecht is![]()
Maar in het algemeen geldt naar mijn idee wel dat ze vaker komen ophalen als anders alles vervuilt en dat gebeurt vaker in tokkiebuurten dan in gezellige gezinswijken natuurlijk.
HELLO KLITTY!quote:Op donderdag 2 december 2010 11:40 schreef lezzer het volgende:
* lezzer is terug van de barre tocht!
Ik heb een Hello Kitty Tekenbord gekocht![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ging gewoon die afbeelding checken of er dat op stond![]()
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:48 schreef lezzer het volgende:
Anyhow, mijn nichtje van 2,5 vindt het geweldig
Ik ook hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 11:48 schreef lezzer het volgende:
Anyhow, mijn nichtje van 2,5 vindt het geweldig
Ik hapte een beetje bewust eikquote:
Oh, dat lijkt me ook gaafquote:Op donderdag 2 december 2010 11:52 schreef Vanyel het volgende:
Zo heb ik voor mijn nichtjes de laatste keer in Bangkok (waar heb je betere hellokittynep dan in azie?) geweldige glitter HKshirtjes gekocht, gewoon omdat we ze zelf zo tof vonden.
Gelukkig vonden de meiskes dat ook.
Dit is heus en echt niet lullig bedoeld, maar als dit over mij ging zou ik me kunnen voorstellen dat het een beetje voelt zoals die keer (jaren geleden) dat ik iemand vertelde dat ik een vriendin had en als reactie kreeg:quote:Op donderdag 2 december 2010 11:41 schreef Qebbel het volgende:
Ik weet er eigenlijk niet zo veel vanaf, behalve dat ik het super vind dat het kan en ook heel knap vind van mensen die door dat proces heengaan. Respect echt. Is de V in je paspoort de laatste stap?
quote:
quote:en warme anijsmelk van mezelf
Haha, ja wonderer en ik kennen elkaar ook alweer een tijdje (alleen via het forum dan). Ik kan het op zich altijd wel waarderen als mensen interesse in het onderwerp tonen.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wij hebben natuurlijk wonderer al, die hier haske illegaal rondhuppelt (hoe lesbisch kun je die nou noemen....), dat scheelt
Nou ben ik een stiekeme genderdysforielurker, dus dat stukje had ik al wel in de gaten, maar de rest mooi niet.
Mijn zus kreeg ooit te horen "oh wat erg voor jullie Lezzer, vind ik echt heel sneu, wens haar maar sterkte". Of iets van die strekking.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:55 schreef Vanyel het volgende:
en als reactie kreeg:
"wat léuk voor je, oh wat eeenig, wat fijn zeg".
Thanksquote:Op donderdag 2 december 2010 11:41 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ik weet er eigenlijk niet zo veel vanaf, behalve dat ik het super vind dat het kan en ook heel knap vind van mensen die door dat proces heengaan. Respect echt. Is de V in je paspoort de laatste stap?
Da's heel open-mindedquote:Op donderdag 2 december 2010 12:01 schreef lezzer het volgende:
Ik heb zoiets van "als jij zegt dat je een vrouw bent dan accepteer ik dat". Al heb je bij wjize van een baard en kolenschoppen van handen.
En het is niet netjes om over iemand te praten waar hij niet bij is, maar toen Wonderer definitief een hij was, vond ik dat heel relaxt.
En Magenta heb ik sowieso nooit anders gekend dan als vrouw (of eigenlijk als rozige UI), dus daar denk ik dan niet over na.
Je zus zeiquote:Op donderdag 2 december 2010 12:02 schreef lezzer het volgende:
[..]
Mijn zus kreeg ooit te horen "oh wat erg voor jullie Lezzer, vind ik echt heel sneu, wens haar maar sterkte". Of iets van die strekking.
Ik bedoel =>
Zei mijn zus toen ook trouwens
Oh en ik quote even deze post, anders moet ik weer zo'n eind omhoog scrollen.quote:
WTF doe normaal. Zo klinkt dat.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:06 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Je zus zei![]()
Dat is ook best knap. Hoe klinkt zoiets?
Thanks. Je kan het maar gehad hebben, hè?quote:Op donderdag 2 december 2010 12:07 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Oh en ik quote even deze post, anders moet ik weer zo'n eind omhoog scrollen.
WELKOM en dank voor de introductie![]()
(hoewel je er natuurlijk al een paar topics bijzit)
Gaaf. Heb je ook van die vertalingen voor de andere smileys?quote:
En je had het bij de eerste vraag nog wel zo mooi weten te ontwijkenquote:Op donderdag 2 december 2010 12:12 schreef Magenta het volgende:
Thanks. Je kan het maar gehad hebben, hè?
Ze beginnen eigenlijk allemaal met WTF.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Gaaf. Heb je ook van die vertalingen voor de andere smileys?
Ik krijg hierdoor trouwens opeens een prachtig beeld voor ogen dat je ouders een rouwkaart rond gingen sturen over hoe erg het allemaal was dat je je normaliteit helaas had moeten opgeven en verder als *gasp* lesbienne door het leven zou moeten.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:02 schreef lezzer het volgende:
Mijn zus kreeg ooit te horen "oh wat erg voor jullie Lezzer, vind ik echt heel sneu, wens haar maar sterkte". Of iets van die strekking.
Haha, welke vraag? Ik had destijds zo iets van als mensen echt meer willen weten kunnen ze genoeg vinden (profiel, fobo, ph).quote:Op donderdag 2 december 2010 12:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
En je had het bij de eerste vraag nog wel zo mooi weten te ontwijken
Ik denk dat ze dat best een goeie bak gevonden haddenquote:Op donderdag 2 december 2010 12:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik krijg hierdoor trouwens opeens een prachtig beeld voor ogen dat je ouders een rouwkaart rond gingen sturen over hoe erg het allemaal was dat je je normaliteit helaas had moeten opgeven en verder als *gasp* lesbienne door het leven zou moeten.
Oh diequote:Op donderdag 2 december 2010 12:16 schreef Vanyel het volgende:
Mijn vraag die je pareerde met vraag maar als je iets wil weten oid.
Die waar NBT heel braaf wel antwoord op gaf.
quote:Op donderdag 2 december 2010 12:20 schreef lezzer het volgende:
Intussen in Maspalomas:
http://www.playademaspalomas.com/en/webcamplayahr.phpNo offense, maar ik vind jou geloof ik een beetje stom nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
WTF hahahaha deed ik hardopquote:Op donderdag 2 december 2010 12:22 schreef lezzer het volgende:
Oh dat doe ik niet, een eigen kleur. Ik werd er helemaal onrustig van(<+ WTF gheghe)
Omdat jij niet meer mag vliegen?quote:Op donderdag 2 december 2010 12:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
No offense, maar ik vind jou geloof ik een beetje stom nu
quote:Op donderdag 2 december 2010 12:23 schreef lezzer het volgende:
[..]
Omdat jij niet meer mag vliegen?
quote:Op donderdag 2 december 2010 12:23 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat snap ik niet, kun je dat even visualiseren?
Hier nietquote:Op donderdag 2 december 2010 12:24 schreef lezzer het volgende:
Die sneeuwvlokken staan elke keer alleen in de posts van Magenta
Ook in de jouwe hoor. Jij hebt gewoon stiekem je favoriete lesbeau ook een eigen kleurtje gegeven en daarom zie je ze bij haar niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:24 schreef lezzer het volgende:
Die sneeuwvlokken staan elke keer alleen in de posts van Magenta
Tot hoe lang mag dat dan? Vliegen bedoel ik. Wel rot dat die vakanties geen succes waren. Is toch zo'n beetje je laatste kinderloze vakantie dan.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Eigenlijk niet waar, ik zou op zich wel mogen, maar de afgelopen vakanties waren zeg maar niet zo'n succes omdat ik liep te kotsen of anderszins me niet tof voelde, dus hebben we besloten het er maar even bij te laten.
Nee, echt, ik lieg niet...quote:Op donderdag 2 december 2010 12:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ook in de jouwe hoor. Jij hebt gewoon stiekem je favoriete lesbeau ook een eigen kleurtje gegeven en daarom zie je ze bij haar niet.
Toch?
Afhankelijk van de luchtvaartmaatschappij tot een week of 36. Daarna zijn ze bang dat je in het vliegtuig gaat werpen en dat geeft zo'n rotzooi he..quote:Op donderdag 2 december 2010 12:26 schreef lezzer het volgende:
[..]
Tot hoe lang mag dat dan? Vliegen bedoel ik. Wel rot dat die vakanties geen succes waren. Is toch zo'n beetje je laatste kinderloze vakantie dan.
quote:Op donderdag 2 december 2010 12:32 schreef Vanyel het volgende:
Krijg ik geen vlokjes van je??
Lezzer, heb je wel iets afwijkends ingesteld voor posts TS? Dat zou het verklaren.
Ik vond het al heel wat dat je dat zeiquote:Op donderdag 2 december 2010 12:44 schreef Vanyel het volgende:
(nee die E was niet aan mijn naam gerelateerd).
quote:Op donderdag 2 december 2010 12:33 schreef lezzer het volgende:
Nou je het zegt. Ik kan het me niet herinneren, maar ik zie dat Qebbel ook bevlokt is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paars zou echt heel erg vloeken bij mijn layout. Bovendien vind ik paars echt een buttkleur voor op het scherm.
quote:Op donderdag 2 december 2010 12:44 schreef Vanyel het volgende:
Nog mjammer.
Ik kreeg van werk een melkchocoladeletter. Hou zelf meer van puur. Had m dus bij mijn schatje in bewaring gegeven toen ik ging sporten gister.
Kom ik thuis, is alleen de onderste balk van de E nog over (nee die E was niet aan mijn naam gerelateerd).
Jij bent 60?quote:Op woensdag 1 december 2010 12:32 schreef Vanyel het volgende:
Zo.
Mobiel, dus linkje laat nog even op zich wachten.
Laten we het lila noemen. Nog veel ergerquote:Op donderdag 2 december 2010 12:50 schreef lezzer het volgende:
Paars zou echt heel erg vloeken bij mijn layout. Bovendien vind ik paars echt een buttkleur voor op het scherm.
quote:Op donderdag 2 december 2010 12:58 schreef Bakfiets. het volgende:
Hoi
Ik heb net bedacht dat ik jullie allemaal lief vind.
* Bakfiets. Barbra Streisand luistert.
Insgelijksquote:Op donderdag 2 december 2010 12:58 schreef Bakfiets. het volgende:
Hoi
Ik heb net bedacht dat ik jullie allemaal lief vind.
* Bakfiets. Barbra Streisand luistert.
Ik had om 9 uur een gesprek van 30 minuten, om vervolgens 5,5 uur pauze te hebben. Ik ben nu lekker thuis, ga straks weer weg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |