Een gok; Alcohol, een vriend(innetjequote:Op woensdag 1 december 2010 14:32 schreef Avey het volgende:
[..]
18. Wat willen meisjes van 18 tegenwoordig?
Ik vermoed ook iets in die trend... Eventueel sieraden oid?quote:Op woensdag 1 december 2010 14:37 schreef Magenta het volgende:
[..]
Een gok; Alcohol, een vriend(innetje) en kleding.
quote:Op woensdag 1 december 2010 14:26 schreef Magenta het volgende:
[..]
Kijk eens bij de Lego Star Wars afdeling of er wat tussenzit..
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 1 december 2010 14:47 schreef Vanyel het volgende:
Wat een tempo trouwens. Niet stiekem t topic volspammen voor fietsje ervan heeft kunnen genieten hoor!
quote:Op woensdag 1 december 2010 14:26 schreef Magenta het volgende:
[..]
Kijk eens bij de Lego Star Wars afdeling of er wat tussenzit..
Arme Fiets, weet nog niet eens dat ze een naamtopic heeft. Die zit natuurlijk net met die afschuwelijke projectgroep te werken. Dit zou haar goed doen...quote:Op woensdag 1 december 2010 14:47 schreef Vanyel het volgende:
Ik stel voor dat we een hele reeks naamtopics gaan fixen. Staat zo gezellig.
quote:Op woensdag 1 december 2010 14:55 schreef Vanyel het volgende:
Dus je hebt ze meteen de Star Wars gadget aangeraden?
Hmm, alcohol drinkt ze al meer dan genoeg van maar een fles sterk is wel een leuk idee. Het is net over met haar eerste echte vriendje dus daar kan ik niet zoveel aan doen... maar iets aan kleding kan de pijn verzachten.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:37 schreef Magenta het volgende:
[..]
Een gok; Alcohol, een vriend(innetje) en kleding.
Ik was Je zal het maar zijn aan het kijkenquote:Op woensdag 1 december 2010 20:18 schreef Vanyel het volgende:
Vanwaar deze uiting van enthousiasme?
Wat is het trouwens echt teringfuckingkoud zeg! Ik moest vanavond op de fiets ergens heen, dat doen we dus mooi niet meer!
quote:
Dat dacht ik dus vanmiddag ook toen ik even boodschappen ging doen. Gristus wat een kou zegquote:Op woensdag 1 december 2010 20:18 schreef Vanyel het volgende:
Wat is het trouwens echt teringfuckingkoud zeg! Ik moest vanavond op de fiets ergens heen, dat doen we dus mooi niet meer!
Die ik gister nog zo attent tipte hierquote:Op woensdag 1 december 2010 20:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik was Je zal het maar zijn aan het kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |